Joehoeee, IreneH is weer terecht . Hier ook nog niets gekocht....al wel dingen gekregen. Ik ga helemaal los als we weten wat het geslacht is en als het een meisje is, want jongenskleren hebben we van Ryan allemaal nog, dus dan hoeven we maar een paar nieuwe dingen erbij te kopen.
Deels bewust. Eerst wilde ik echt niet nog een baby. WAt ik eerder schreef ik vind een baby leuk maar ook weer niet. Dit nu zo rond deze leeftijd of eigenlijk vanaf dat ze een beetje kunnen kletsen en echt wat dingen gaan doen veel leuker. Maar ik denk nu ongeveer 1,5 jaar dat ik het wel graag wilde of misschien nog iets langer. Eerst had mijn man zoiets van moet dat nu. Maar later vond hij het ook heel leuk. PUnt was lang dat mijn schoonvader zo ziek was en dat bleef ertussen komen. We wilden eigenlijk ook verhuizen voor we aan een tweede zouden beginnen maar dat stagneerde ook doordat we zo vaak in de weekenden naar mn schoonouders gingen (wonen 200 km hier vandaan). We zijn nu vanaf augustus bezig. Eigenlijk vind ik het nu prima het leeftijdsverschil. Ik merk dat Jaime het ook heel leuk vindt. Ze zegt steeds ik help straks met de baby eten geven, aankleden in bad doen etc. Heel lief.
@fem, onze babykamer wordt wit met paars/lila aankleding.... de wieg heb ik in mijn album staan, en de rest van de accesoires is van koeka(paars/wit)....
Fem heb je een Angelsound? Niet teveel proberen joh wordt je zenuwachtig van! Ik vind lila een leukekleur hoor en taupe ook. Maar lila vind ik wel leuker voor een babykamer. Ze houden toch van felle vrolijke kleurtjes. Wendy lachen die slab..hihi. Luukske ja kan me voorstellen dat je dan alles weg gedaan hebt. Ach en in 5 jaar verandert er ook veel heh qua kleding! Ik duim voor een meisje voor jou! Over het matrasje. Ik heb dat van Jaime nog maar daar ligt ze echt al even niet meerop. Ding is nog prima hoor, maar ik had volgens mij ergens gelezen dat je dat ding maar voor 1 baby mag gebruiken. Weet iemand daar iets van? WAgen moet ik nog even zien we hadden die van Jaime ook weggedaan. Ik koop wel een 2e hands hoor vorige keer ook zo weinig gebruik van gemaakt. Je gaat ook niet lekker uren wandelen heh in de winter. En eerst was het ook niet zo prettig met die ks. Oh coco vroeg volgens mij paar pagina's terug nog van de ks. Ik weet niet of ik dat nu moet/mag. Volgens mij hangt het erg af van de gyn. Ik zou het zo weer willen hoor en ga het ook gweoon vragen. Heb ook gelezen dat je litteken in de bm kan scheuren en daar zit ik echt niet op te wachten. Mn dochter had gister trouwens een enorme vogelspin op haar hand laten lopen in DIerenpark Amersfoort...hahah. Wat een lef heh? En intussen durfde ze niet van de glijbaan...haha.
Ben ook wel benieuwd naar het aantal meiden en jongens hier . Gaan we ook meiden aan elkaar koppelen tegen de tijd dat de bevallingen in zicht komen???? (Om elkaar op de hoogte te houden ofzo?)
Nadat ik voor een nekplooimeting was geweest en hierbij een goede uitslag had, ben ik met mijn schoonzusje even de stad in geweest en heb toch wel een aantal zeer leuke kleertjes gekocht. Kon me niet meer inhouden met zoveel leuks. Ubercute allemaal. Ons kinderkamertje wordt 2 kleuren geel met knal oranje. Een muur is met allemaal schrootjes en die heb ik in niet opvolgbare volgorde geverft. En ik vind hem helemaal super. Tot nu toe ook erg leuke reacties gehad. Ben nog lang niet klaar hoor, maar het begin is er.
Ik zou het erg fijn vinden als de lijst vast van mij kan worden overgenomen. Ik ben woensdag al weer een aantal dagen weg en daarna 2 weken later op vakantie. Het is erg prettig als ik in ieder geval tot na mijn vakantie (begin juli) me even niet hoef te bekommeren om de lijst.... Lief had het ook al aangeboden. Willen jullie het anders samen doen..??
Ooh wat is hier veel gekletst vandaag. Goed dat Irene terecht is,weer een gerust hart. Vandaag naar schoonfamilie geweest (gaan we elke zondag heen als ik vrij heb,dus om en om het weekend). Een bank opgehaald,manlief had vanacht besloten dat er een nieuwe moest komen. Een mooie hoekbank grijs (richting blauw). Via Mp een bank voor mijn moeder opgehaald,maar ze weet nog niet dat ie al thuis staat,dus dat zal ze zo meteen wel zien. Deze week wil ik de behang bestellen voor de babykamer.In juni word de kamer helemaal in orde gemaakt,kozijnen schuren verven en behangen.Ook word er een rolluik geplaatst.Dus het begint al op te schieten. @Kleding,het meeste zal ik nieuw kopen,rompertjes zal ik misschien wel nog gebruiken (de witte).Er zijn nu toch zoveel leuke nieuwe en modernere dingen. Wat doen jullie voor het raam,ik was aan het denken aan een glasgordijn,zo'n halve.maar hier zijn we nog niet over uit.
Mercedes, ik doe een houten luxaflex (wit) voor het raam en daarvoor paarse (verduisterende) gordijnen .
@irene, wil het wel bijhouden....zoek dan alleen tijdens mijn vakantie even vervanging(hebben de laptop wel mee, maar zal niet dagelijks op zp te vinden zijn). ik geef ruim op tijd een seintje als we gaan.... dus meiden, als jullie dingen voor op de lijst hebben aub PB sturen, niet hier vermelden, is wat minder overzichtelijk! @fem, mooi buikje.... @mercedes, hier idd ook paarse verduisterende gordijnen, geen vitrage want er komt een raamsticker of zo'n naamdisplay van www.orasilente.nl of www.geboortexpress.nl heb deze voor Luka ook....
@Luukske,die eerste site ken ik,denk niet dat ik er iets aan heb,het zijn 2 ramen die je apart van elkaar open kan zetten met zo'n schot ertussen. Maar het is wel een leuk idee.
mooi buikje fem! als je toch nog wil zoeken, probeer het net boven het schaambeen, je denkt misschien, 'hier zit ik te laag' maar toch zit je daar dan goed.. beetje naar links en naar rechts.. en gooeeeed luisteren en concentreren... hoop dat je het snel zult vinden! ik ga gauw slapen, anders verslaap ik me nog morgenvroeg voor de echo! truste allemaal!
pffffffffffff nou heb me nie verslapen hoor... ben al weer ruim een uur wakker.. slapen jullie ook nog steeds zo slecht?
@wendy veel plezier bij de echo...geniet ervan!!!! ik heb al 2 dagen ontzettende hoofdpijn, helemaal miselijk van...blegh
dank jullie wel ! nony: ik heb ook sinds gisteren hoofdpijn... hoop dat we er allebei snel vanaf zijn
Goedemorgen, Ryan moest vanochtend weer naar de psz na 2 weken vakantie. Moest de wekker zetten, is even wennen, hahaha. Wel lief, er was een jongetje voor het eerst en die ging naast Ryan zitten kleien en toen ik wegliep, zag ik dat Ryan tegen dat jongetje zat te praten en hem dingetjes aangaf en zo ***smelt***. Ik moet vrijdag naar de gyn, ben erg benieuwd hoe mijn bloeddruk dan is en wat de gang van zaken is als die nog te hoog is. @Sensee, ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat je een matrasje niet voor de tweede mag gebruiken. Dat wilde ik ook gewoon doen met Ryan's matrasje en ledikant. Hahaa die Jaime, wel een vogelspin op d'r hand durven houden, maar niet van de glijbaan . @Fem, mooie buik ook al hoor! Lijkt mij wel fijn om straks een buddy te hebben inderdaad tegen de tijd dat de bevallingen gaan komen. @Wendy, veel plezier met de echo! En ja, ik slaap 's nachts ook heel slecht momenteel, terwijl ik overdag wel goed kan slapen. @Nony, vervelend die hoofdpijn . Misschien even je bloeddruk laten controleren, daar kan het wegkomen.
@wendy, hier idd nog iemand die slecht slaapt.....niet normaal... @alle meiden met echo's en controles, succes vandaag!