Poeh... Wat een onzekerheid allemaal! Ik snap het, maar ook weer niet. Ik was heel gespannen om die eerste 12 weken door te komen, nu heb ik veel meer rust.. Jongens, kom op.. Draai het eens om: Waarom zou het je niet gegund zijn?? Waarom zou het nu uitgerekend bij jou misgaan, terwijl het ook bij 432749314347398 mensen goed gaat?? Beetje positiviteit erin! En mocht je zo onzeker blijven, bel dan de VK!
Hallo iedereen, ben een paar dagen afwezig geweest ivm drukte. Heb even in sneltreinvaart alles doorgenomen en zag iig dfat Irene weer terug is, blij toe. Verder is het even te veel om op iedereen te reageren, want ik moet er zo al weer vandoor. Gisteren zijn wij voor controle bij de vk geweest en alles was goed. Ze kon het hartje gelukkig in één keer vinden... Joehoe, vandaag 12 weken!! Zo, nu ben ik weer weg, misschien tot vanmiddag. Fijne dag allemaal.
Ik ben net terug van de controle,niet dat het veel voorsteld, 5 minuten sta je weer buiten. Ik mag 6 juli voor de 20 weken echo. Daarvoor 15 juni is nog een controle afspraak,zal ik ook wel binnen 5 minuten klaar zijn. Over een week bellen ze over de uitslag van het bloed.
Zo mijn dochtertje net voor het eerst naar de psz gebracht.. Oeh spannend hoor. Kwart voor 11 mag ik haar weer ophalen. Reken maar dat ik precies op tijd ben! Ik ben zo benieuwd hoe ze het vind. Heb er maar een half uurtje gezeten, toen keek ze niet meer naar me om. Heb haar een dikke zoen gegeven en ze heeft me uitgezwaaid... Meiden waarom zijn jullie zo onzeker??? Waarom zou het jullie niet gegund zijn? Er zijn zoveel mensen met 2 of meer kinderen, waarom jullie niet? En jullie zijn die 12/13 weken voorbij. Kom op, ga genieten!! Ik heb gisteren en vandaag de baby gevoeld. Ik weet het gewoon zeker, het is een ander gevoel dan wanneer het de darmen zijn. Zo en nu ga ik in huis maar even wat doen. Hopelijk gaat de tijd lekker snel tot kwart voor 11. Kan niet wachten om te horen hoe ons dochtertje het gedaan heeft...
Morgen, laat het goede hier maar achterwege . Ik werd vannacht een aantal keren wakker met een knallende hoofdpijn, net alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. En tegen 4 uur was ik ook nog eens heel duizelig, was zooo bang dat ik ging flauwvallen . Ik ben ook niet naar het zkh gegaan, durfde zo niet in de auto te stappen en Arnoud heeft Ryan naar het kdv gebracht, die is later begonnen vandaag, want zelfs dat trok ik niet. Ik zit nu even achter de laptop, maar voel me echt k*($(#)#)@. @Fem, wanneer moet je weer voor controle naar de vk? @Cadeautjes krijgen, leuk he?! Wij hebben ook al verschillende dingen gekregen, zo leuk! Ik kan ook niet wachten tot 5 juni en we weten wat het is. @Kitty, wat spannend dat je dochtertje voor de eerste keer naar de psz is!
hey meiden, ik bel de verloskundige niet. ik heb morgen toch een afspraak dus. ik iedereen (ook jullie) heeft mij wel gerustgesteld. wij krijgen gewoon een gezond kindje daar gaan we gewoon vanuit
@debby: hier ook knallende koppijn, ga straks naar HA om mn bloeddruk te checken, in de 1e zwangerschap heb ik vanaf week 20 een hoge bloeddruk gehad en dagelijks knallende koppijn... dus hoop niet dat t deze keer weer zo is..... @buikjes: zag mooie buikjes voorbij komen, groeit goed femke en lilalien!!!! @data: oudste en jongste zit 3wk tussen, komt ook omdat de jongste 3wk eerder kwam best irritant met verjaardagen...we zijn dus ook erg blij dat deze in oktober wordt verwacht! scheelt weer! alleen ben ik half september jarig en manlief half oktober...dus zou me niets verbazen dat deze rond manlief zn verjaardag komt.
@moon, goed zo meis....we krijgen hier allemaal prachtige gezonde najaarsbeebjes.... @kitty, hoe was het gegaan op het kdv? @all, ga zoonlief even uit school halen....enne de was ligt er nog, oeps
Piep! Foei Luukske je was Moontje ,goed zo positief denken!! Moeten jullie standaard een suikertest doen in NL?? Hier nog nooit moeten doen maar ik vrees ervoor naar de toekomst toe wel èèn te moeten gaan doen. Strijk is klaar net opgekuist en ga dadelijk broodjes gezond halen. Voor vanavond heb ik zo'n zin in een kebabschotel van hieri n de buurt als we terug komen van de gynè Seffes ventje inlichten Groetjes!
@lilalien, suikertesten zijn niet standaard (zo vroeg) in de zwangerschap, maar als je een plasje moet inleveren doen ze ook even controleren op eiwitten in de urine....soms is er aanleiding voor, en dan krijg je regelmatig controles....zo nodig moet je bloedsuiker dagcurve prikken.... de strijk doe ik morgen of zo wel....heb ook net broodjes gehaald, en een bakje kip-kerrie salade....heerlijk....zoonlief heeft een saucijze broodje opgepeuzeld! heb eind juli trouwens een 4d echo.....
lilalien.,. opgekuist??? was da?? ben net terug van de stad maar he-le-maal niks gekocht.. .! ?? !!! das best raar.. voor mijn doen.. hahahaha. wel halve dag met vriendin op terras gezeten en dat was heel gezellig. ze gaat morgen op vakantie naar mexico.. (blij voor haar maar ga d'r wel missen en ben ook best beetje jaloers) maar toen we van het terras kwamen had ik geen zin meer om dingen te passen en zo.. ben maar richting auto gegaan. zometeen komt manlief thuis en hoop ik dat ik samen met hem ook nog een leuke middag ga hebben. heb ook afspraak 20 wkn echo! meiden, beetje positief he! de meesten hebben gewoon een goede zwangerschap en gezondje kindje dus waarom wij niet???? daar gaan we gewoon voor! allemaal!
Ja meiden, Wendy heeft gelijk! We gaan allemaal voor een gezond kindje! Het is heel goed gegaan op de psz. Ze heeft zich prima vermaakt en niet één keer gehuild! Goed he? Vrijdagmiddag mag ze weer. Leuk hoor. Kadootjes; heb een rompertje met bijpassend mutsje gekregen en een knuf en een knisperboekje. Ik heb zelf nog helemaal niks gekocht...
@Peertje, en hoe was het bij de ha met je bloeddruk? Moest je toen ook rust nemen of zo toen je bloeddruk te hoog was? Ik had vanaf week 32 of zo een hoge bloeddruk vorige zw.schap en moest toen 24-uur rust hebben, mocht alleen naar de wc en verder 3x per dag een kwartiertje eruit. Ik vrees hier trouwens ook dat het komt door mijn te hoge bloeddruk. @Lilalien, ik heb vorige keer tijdens de zw.schap suiker gehad, dus ze houden het bij mij sowieso extra ind e gaten. En nu had ik dus suiker in de urine...
***** INBRAAK ***** Hey meiden, jullie kennen me vast nog wel. Ik kwam even piepen hoe het hier met jullie gaat. Het schiet al flink op hier! Sommigen kunnen binnenkort al een geslachtsbepaling laten doen! Ik ben zoals jullie kunnen zien ook weer zwanger. Tot nu toe gaat alles prima en ik heb het kruimeltje al gezien. Volgende week weer controle. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik kom vast nog wel een keer kijken hoe het gaat. ***** EINDE INBRAAK *****
Ik had het echt totaal niet verwacht en durfde eigenlijk ook niet meer zwanger te raken. Bang om weer afscheid te moeten nemen zo snel. We zijn zo ontzettend blij! Ik sta er momenteel wel alleen voor, dat is minder
Ja hij is 3 mei vertrokken naar het Midden-Oosten voor 6 maanden. Gelukkig is hij op tijd terug om bij de bevalling te zijn. 16 december staat de ks gepland
@debby: mn bloeddruk nu was weer goed, dus hoofdpijn komt door hormonen....meer de paracetemol nemen kan niet doen. toen kon(vanaf week 20) ik niet meer werken en moest ik thuis(gelukkig) rust houden....heb toen nog wel accupunctuur gedaan, onder t mom van "baat t niet dan schaadt t niet" en dat hielp wel redelijk.....ben wel daardoor ingeleid met 38.3wk en job was dus ook te klein en heeft niet veel voeding gehad in mn buik..... mn hoofdpijn zakt nu weer af, alleen als ik heel druk doe, dan is t bonk-bonk-bonk ben vandaag en morgen vrij en dan weer 2 dagen werken....dus hoop dat ik dat wel volhou! @lynnami: hey wat leuk je te zien! en gefeliciteerd zeg! voel je je goed?