@Lynnami, heftig hoor dat je nu zo'n lange periode alleen bent! Maar gelukkig is hij op tijd terug voor de ks! @Peertje, gelukkig nog niet een te hoge bloeddruk dus! Ik slik ook paracetamol, maar wil ook niet teveel nemen...Bij Ryan had ik het ook later en ben ook ingeleid met 38 weken (38.2 geloof ik). Ik hoor het vrijdag wel weer bij de gyn hoe het met mijn bloeddruk staat...
Peertje- Ik voel me goed. Ik ben wel heel erg zenuwachtig en zo bang dat het nog mis gaat. Tot ik 12 weken gehaald heb zal ik ongerust blijven denk ik. Maar elke dag is er een... en ik probeer er het beste van te maken. Ik heb tenminste al een hartje gehoord, en dat is al een hele geruststelling.
fijn lynnami dat je weer zwanger bent! heel blij voor je! alleen idd jammer dat de papa zo lang weg is... ! succes ermee en wens je een goede zs toe!
Lynnami ,nogmaals proficiat e en ik volg je mee ,ben echt heel blij voor je en hoop dat je veel steun krijgt van vrienden en familie in je zwangerschapsperiode zonder je ventje. En een ks?Heb je dat bij R. ook gehad?
@debby: nee was nog niet te hoog, nee ik slik liever ook niet...maar anders is het echt geen doen.....hoop dat t bij jou ook meevalt! @lynnami: kan me voorstellen meid! maar t scheelt al dat je een echo hebt gehad en dat je t hartje hebt gehoord! en je bent al 10wk...scheelt ook komt vast goed meid!
hey lynnami, dit is echt een plakbeeb hoelang was je de vorige keer eigenlijk zwanger? heel veel succes en het komt helemaal goed!
Hey Lynn, leuk dat je wat van je laat horen!! Ik lees ook stiekem wel eens mee met de decembermama's, dus probeer je een beetje te volgen. In ieder geval een hele goede zwangerschap gewenst!!!
Fem bij ons was het ook net in die maand raak. De angst die jij heb heb ik ook, bij mijn vorige zwangerschap rugpijn gehad en licht last van mijn bekken ben best bang dat ik nu meer bekkenklachten krijg hoop gewoon door te kunnen blijven werken. Lynnami wat super dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!!
Hey Lynnami; wat super dat je weer zwanger bent! Wel jammer dat je man zo lang weg is.. Probeer er van te genieten! Komt vast helemaal goed. @ Hoofdpijn; verschrikkelijk. Heb het elke dag.. En niet zo'n beetje ook. Heb mijn bloeddruk al laten checken, dat is helemaal goed. Zo nu en dan maar een paracetamol en hopen dat het snel voorbij gaat.. @ Lilalien; hoe is de echo gegaan??
Lynnami; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meis, wat lief dat je het hier even komt melden (en je bent van harte welkom om mee te kletsen natuurlijk ), geniet ervan! Nou meiden, zit met tranen in mijn ogen op de bank, heb het idee dat ik een blauwe doos heb (van de blauwe plekken), ik heb zo'n pijn, kon de hele dag niet lang zitten of staan of lopen, ik hang alleen maar en heb de hele dag al pijn in mijn -jeweetwel-. Boehoe, ik wil zo graag genieten maar op deze manier komt het er echt niet van.... Sorry
@Peertje, ik slik ook paracetamol, anders trek ik het ook niet hoor :S. @Fem, hoe kan het dat je zo'n last van je doos hebt?
@fem, ja idd hoe kan dat nou? @lynnami, had je al gevolgd op het NOD forum....gefeliciteerd! @all, net de angelsound gebruikt, en we hebben toch wel een super beweeglijk beebje in de maak, had ik hem/haar net gevangen, en nog geen minuut laten springt hij/zij gewoon weg, haha.... heb vanmiddag trouwens de schoolfoto's van Luka meegekregen, nou echt een schatje hebben we....zal snel proberen een foto te scannen....
Hier zijn we! Vanavond zijn we weer bij de gynècoloog mogen gaan , was even zenuwen testen want hij werd weggeroepen voor een bevalling (naderhand gehoord dat het een meisje was). Dan waren we aan de beurt ,de nekplooi was 1,7 mm ,ruggengraat was mooi gevorm en gesloten (open ruggetje op te sporen). Ik zou nu 12 weken en 5 dagen ver zijn maar ahv.de opmetingen zouden we toch 1 week verder staan (zoals mijn laatste maandstonden). Je groeidt dus sneller dan verwacht want men dacht eerst 5 dagen later (door de late innesteling), dat heb je nu al ingehaald! Van kop tot teen dus 13 cm en van hoofd tot rom 7 cm. Ook zien we dat je meer op je zusje lijkt kwa vormen hoofdje dan je broer ,maar of dat wil zeggen dat je een meisje bent , who knows Over een maandje mogen we opnieuw tenzij de bloedtest anders aangeeft. echo nr1. Bekijk bijlage 72816
Ha meiden, Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Heb vandaag de nekplooi test gehad, en alles was gelukkig helemaal goed met de kleine! Weer een opluchting! Hier een fototje van mijn ukkie Bekijk bijlage 72818 Kan er uren naar kijken. Hoe is het met jullie? Knuf
Fem, dikke knuf, ik hoop dat je snel van je zwangerschap kan genieten. Lynnami, geweldig meid dat je weer in verwachting bent! Van harte! De rest vand de meiden ook allemaal een dikke knuf. Ik probeer alles mee te lezen, maar het reageren schiet er nog wel eens bij in. Morgenvroeg om 9.10 uur mogen we weer even gluren, heb er al helemaal zin in! Net lekker aan de knutsel geweest met stof en lint om allemaal leuke dingen voor mijn meiske haar vernieuwde kamer te maken. (memobord, hanglamp, schilderijen, vogelhuisje enz) Morgen ga ik weer verder, nu zo lekker naar bed. Het was afgelopen nacht veel te laat geworden en we moesten er weer vroeg uit. Dus maar even weer wat slaap inhalen.
Hoera voor Lynnami!!! Supernieuws! Lilalien wat leuk dat je echo en nekplooitest goed was!!! En fijn dat je op 16 weken terug mag... ben stiekem jaloers... Wat vervelend Fem... ik zou er toch niet te lang mee blijven zitten hoor!