hier doet de angel sount het ook al wel met masage gel zoms ho0or je het beter dan de andere keer helemaal leuk mooie berichten lilalien
Fem heb met je te doen ,ik begin nu ook pas te herademen maar nu begint mijn rug en heupen op te spelen en dat lange wachten deed geen deugd in zo'n oingemakkelijke stoel. Miss T mooie echo!! Ineke ,heb je eens nagevraagd waarom hij je pas na 7 weken wil zien??
Nu weet echt iedereen het. Vandaag op het werk verteld. En daarna op hyves gezet. Haha, het loopt opeens storm met berichtjes! Ik heb me ook toegevoegd aan de november 2010 mama's, nu nog op toegang wachten.
Dank jullie wel... ben ook helemaal trots hi hi. Kan niet wachten tot ik de kleine kan voelen.. hij/zij was al zo druk aan het spelen in mn buik, gek dat je het nog niet voelt!
@Lilalien en MissT, super mooie echo's hoor! Geniet ervan!! @All, ben vanaf morgen weer een aantal dagen weg. Volgende week maandagavond ben ik weer in de lucht. Iedereen alvast fijne pinksterdagen!!
Lilalien, ik heb het niet gevraagd, maar aangezien zijn agenda al propvol zat voor eind juni denk ik dat hij met vakantie gaat... anders kan je 2-3 weken verder prima een afspraak maken en nu zat alles echt vol! Hij is ook van begin augustus niet weggeweest (zat er 3-4 keer per maand met hormonenbehandelingen en FM en IUI) dus ik vermoed dat hij gewoon even weg is! Vandaag in Leuven geweest voor de chromosomenuitslag van mijn mans zus! Het is een afwijking op chromosoom 21! Ipv teveel, zoals bij down, heeft zij een stukje te weinig... Ze is het enige geval in België en ook andere Universitaire ziekenhuizen in europa kenden het niet... ze zijn er 99% zeker van dat het niet erfelijk is maar dat weten we pas binnen 6 weken... Ik wou een punctie doen, maar daar is het niet op te vinden :S ook op echo's niet... We zullen dus maar geloven dat mijn schoonouders "pech" hebben gehad zoals zij het noemen...
Afspraken November 2010 mama's AGENDA 19 mei 09.10 Miza, 12 wkn echo en afspr. gyn 19 mei Meeks, controleafspraak 20 mei 11.00 Aapje, afspraak vk 25 mei Line, afspraak vk 26 mei mammie69 vk 27 mei Luukske, afspr gyn 27 mei 08.30 Mii1989 afspraak vk 27 mei Irene, afspraak gyn 28 mei 08.00 Fem, afspraak vk 28 mei 08.30 Lief09, afspraak vk 31 mei Doobie, afspraak gyn 31 mei Mercedes, uitslag combitest 1 juni Luukske geslachtsbepaling 3 juni Paint, afspr vk 14 uur 5 juni 09.00 Lief09, geslachtsbepaling/pretecho 7 juni Mercedes geslachtsbepaling 7 juni Line, 20 weken echo 8 juni Kitty, afspraak vk 8 juni Jootje, afspraak vk 9 juni Jootje, 20 weken echo 11 juni 08.30 Peertje, 20 weken echo 11 juni 10.25 Peertje, controle gyn 14 juni 9.00 uur Debby 20 weken echo + controle gyn 15 juni Mercedes afspr gyn 15 juni Lilalien, echo 16 weken 18 juni Luukske, 20 weken echo 21 juni Meeks, 20 weken echo 23 juni Kitty, 20 weken echo 23 juni Zora, 20 weken echo 24 juni Line, afspraak gyn 29 juni Ineke1983, afspr gyn (19 wkn) 6 juli Mercedes, 20 wkn echo 8 juli Irene, 20 weken echo indien er veranderingen plaatsvinden, aub mij (Luukske) een PB sturen! zo, weer bijgewerkt...vrijdag nieuwe update!
@Lilalien, mooie echo, lekker genieten dus . @IreneH, veel plezier met je (korte) vakantie! @MissT, ook een mooie echo . @Ineke, dat is toch wel een geruststelling. Dan zou ik ook geen punctie laten uitvoeren.
November 2010 Mama's! 23 oktober BabyWolkje - 32 jr. - 3e kindje - Noord-Holland 26 oktober Peertje - 27 jr. - 3e kindje - omg. Amsterdam 1 november Debbykoops - 33 jr. - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jr. - 1e kindje - omg. Utrecht Line - 32 jr. - 3e kindje - omg. Utrecht Eliza78 - 31 jr.- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jr. - 2e kindje - Helvoirt Marleen1979 - 30 jr. - 2e kindje - Zuid-Holland Babyproject - 26 jr. - 1e kindje - omg. Utrecht 2 november Abbi - 32 jr. - 2e kindje - omg. Amsterdam Margootje - 25 jr. - 1e kindje - België Yvonne - 30 jr. - 4e kindje - Zoetermeer 3 november Jootje - 27 jr. - 2e kindje Friesland Fem - 31 jr. - 2e kindje - Capelle ad IJssel 4 november Loesie - 27 jr. - 1e kindje - omg. Deventer MoedertjeB - ?jr. - 3e kindje - Meeks - 27 jr. - 1e kindje - Omg. Amersfoort Mammie69- .. jr - 4e kindje 5 november Zonnebloempje - ? jr. - ?e kindje - ? Senseemillia - ? jr. - 2e kindje - Utrecht 7 november Happygirl86 - 24 jr. - ?e kindje - Veenendaal Dotje24 - 28 jr. - 1e kindje Dordrecht 8 november MrsNuke - 23 jr. - 1e kindje - Noord Holland Zora - 26 jr. - 1e kindje - omg. Amersfoort 9 november Tjilpje -31 jr. - 3e kindje - Friesland Mii1989 -20 jr.- 1e kindje Friesland 10 november Mammalet - 30 jr. - 2e kindje - Voorburg Kitty - 25 jr. - 2e kindje Friesland Snippie23 - 24 jr. - 1e kindje - ? Carlo1987 - 22 jr. - 1e kindje - Nijmegen 11 november Paint - 36 jr. - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jr.- 2e kindje - Friesland Annemieke82 -27 jr.- 1e kindje Zeeland Minime27 - 27 jr. - 1e kindje - Gelderland 12 november Michelle -32 jr. - 1e kindje - Groningen Pams - 29 jr. - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jr. - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jr. - 1e kindje - Terneuzen Acissej - 29 jr. - 2de kindje- Haarlem 13 november Fantasy -32 jr. - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jr. - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jr. - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jr. - 2e kindje - Omg. Utrecht Chris1980 - 29 jr. - 1e kindje Noord Holland Moontje - 20 jr. - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) 15 november RiMa81 - 28 jr. - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Amalia- 29 jr. - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jr. - 2e kindje - Omg. Amsterdam Wuppie01 - ? jr. - 2e kindje - Almere 17 november Flappie00 - 23 jr. - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - 27 jr. - 2e kindje Noord-Holland Lot23 - ? jr. - 2e kindje - Gelderland Aapje79 - 30 jr. - 2e kindje Achterhoek 18 november Wondertje82 - 28 jr. - 1e kindje -? 20 november Mariposa2010 - 29 jr. - 1e kindje - Gelderland 21 november Wendy2010 - 29 jr. - 1e kindje - Zeeland Miekiee - ? jr. - ?e kindje - ? Miza - 27 jr. - 2e kindje - Enschede Liesje76 - ? jr. - 2e kindje Twente Liesbeth11 - 29 jr. - 1e kindje omg. Rotterdam 22 november Honeyy - 21 jr. - 1e kindje - Noord Brabant Mick76 - 33 jr. - 1e kindje Zuid Holland Ineke1983 - 26 jr. - 1e kindje - Limburg (België) 23 november Mamsey - ? jr. - 3e kindje - ? Doobie - 26 jr. - 1e kindje Heteren Avon - 33 jr. - 1e kindje 24 november MissT - 23 jr. - 1e kindje Gouda 25 november Lilalien - 30 jr. - 3e kindje België 27 november Ramoontjuh82 - 27 jr. - 2e kindje - Drenthe Linnie1985 - 24 jr. - 1e kindje - Rotterdam 28 november HappyHippo - 30 jr. - 3e kindje Noord Brabant Kleuterjuffie - ? jr. - 1e kindje Omg. Utrecht SWEG - 29 jr. - 1e kindje ? 29 november Coco - 24 jr. -2e kindje Zuid-Holland 30 november Ruby28 - 31 jr. - 4e kindje Eindhoven Ir3n3 - ? jr. - ?e kindje ? 76 November 2010 mama's! Toevoeging: avon Wijzigingen: Ineke1983 22 ipv 23 nov Wijzigingen aub PB-en naar mijn account
zo meiden, de lijsten zijn weer bijgewerkt.... ga dadelijk even een mal tekenen van de matras voor de wieg, en dan even bij prenatal de bestelling plaatsen.... ennne nog even de babyzaken afgaan....haha....
@ Luukske, ben ik nog niet helemaal wakker of heb jij je 20 weken echo ietsje eerder? Ik zit heel erg in twijfel of ik een geslachtsbepaling wil laten doen volgende week of die week erna. Ik ben zo gigantisch nieuwsgierig. Maar mijn vriend zegt, wacht maar gewoon tot de 20 weken echo. Die heb ik overigens 22 juni. Wat zouden jullie doen? Vandaag medisch rondje, eerst zo met mijn zoontje naar de magnetiseur voor zijn eczeem en daarna door naar de HA met mijn dochter die al 3 weken stront verkouden is en het blijft elke keer zo. Ze heeft nu ook alweer 3 dagen verhoging. Dus ik ga maar eens een doorverwijzing naar de KNO arts vragen want ik gok dat haar amandelen er gewoon uit moeten.
Even een buikjes foto weer erbij. Ben niet echt gegroeid ten opzichte van de vorige foto. maar het verschil tussen darmen en baarmoeder is nu wel goed te zien
Hoi dames, nee een punctie laat ik zeker niet doen... Dat wilde de professor in Leuven ook niet, ze zei dat het echt onnodig was! Heb wel goed nieuws!!! Een mama hier op school is zelfstandig vroedvrouw (België) en ik kan nu binnen 3 weken bij haar op controle!!! Lijkt me zoveel beter dan huisarts want ze doen een opmeting van buik en baarmoeder, controle van bloeddruk en urine, echo van de baby, enzoverder EN ze hebben massa's tips voor de zwangere vrouw wat mij vast en zeker gerust zal stellen Het is in Tienen dus slechts op 20 minuutjes rijden!!! Ik voel me alweer helemaal gerustgesteld na 2x goed nieuws! Ook nog steeds niets gehoord van de gyn dus dan zal de combinatietest ook wel goed zijn... Meiden ik wil ook aan het inkopen slaan voor de baby, maar ventje wil dat ik wacht tot we het geslacht weten op de 20wekenecho!!! Och, dan valt het wel niet tijdens de koopjes, dus dat is toch ook al goed Straks even kijken voor een nieuwe jeansjas of zo, krijg mijn lentejas van vorig jaar amper toe (niet eigenlijk) met die megaboobs van me!!!
wat fijn ineke, dat je bij die vroedvrouw terecht kunt! jas hier ook .. passen geen van allen meer.. dus nu maar kou lijden of oncharmant vest aan zolang..