November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zie dat jullie het allemaal over bandenpijn hebben.. vervelend (lijkt me)

maareh.. is dat die ernstige liespijn (aan één kant) pff daar word ik wel gek van maar weet niet of dat het is?
    en af en toe steken in mn buik.. heeele gemene
    hoort dat ook zo?

stuur je vanaaf ff nieuwe pb luukske...

wij hebben 2 juli de 20 wkn echo.. weten weer, of nog steeds, niet of we willen weten wat het is...
    vooral ikzelf twijfel enorm! per uur is het weer anders.. (maar meestal wil ik het wél weten)

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dank je debby!
    wat vervelend trouwens die situatie van jou met je ouders enzo.. :( maar wel lief dat je mannetje het zo goed op probeert te vangen :)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb mijn moeder vanavond nog gesproken en ze zei er niets meer over, dus ik begin er ook niet over. Sprak mijn broer nog even en die begreep me wel gelukkig. Mijn ouders worden ook een dagje ouder en moeten gewoon eerlijk aangeven als ze het zelf niet zien zitten of zo.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben echt superblij met mijn man, hij sleept me al de hele zwangerschap door (en de vorige ook al). Na de vorige zw.schap heeft hij ook nog het nodige op zijn bordje gekregen met mijn depressie en nu vangt hij me weer zo goed op. Zou echt niet weten wat ik zonder hem moest....

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gelukkig maar! daar ben je tenslotte ook 'maatjes' voor.. .. toch?

op je vent moet je kunnen vertrouwen, en andersom..

blij voor je dat hij zo goed voor je is!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    huh... nou zie ik net dat er een apart topic is voor 'eind november 2010 mama's' ???????

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @debby: jeetje meid t zit je echt niet mee heh!:( hoe hoog was je onderdruk normaal of in t begin vanje zwangerschap? of is ie altijd al hoog geweest?
    ik had toen ook onderdruk 95 en hoefde toen niet worden opgenomen maar wel rust houden thuis....maar ik begin toen wel met onderdruk van 80 en nu heb ik 75 dus dar ligt t ook wel eens aan....als je begint met 60 dan is 95 opeeens erg hoog....als je van 80 komt valt t misschien nog mee.....sterkte meid! hoop dat je (ondanks je ouders) genoeg hulp krijgt!

@wendy: gefeliciteerd metje nieuwe baan!

@lief en miza: toppie, die goede echo's!!!!

@bandenpijn: hier ook! vooral met onverwacht niezen/opstaan etc

@koppelen: ja is misschien wel handig, dat we dan nr's uitwisselen, dan kan je iemand smsen als t zover is.....

mijn hoofdpijn is vanmiddag over gegaan, ben benieuwd hoe ik wakker word en hoe t morgen met werken gaat!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, de vorige keer was mijn onderdruk geloof ik 80. Ik hoor vrijdag wel van de gyn hoe of wat....Ik hoop dat jouw hoofdpijn nu wegblijft!

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    de verloskundige vertelde me dat ik eigenlijk niet naar de getallen moest kijken
    Goed is goed.
    tja jullie hadden me ook al een heel eind gerust gesteld.
    vanmiddag voor het eerst het hartje gehoord via de doppler bij de verloskundige. super blij:D
    Liefs!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn om te horen Moontjee. Lijkt me toch ook wel een geruststelling dat je het van de vk hebt gehoord!

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Moontje ,toch een gerustelling van de vk en genieten nu e!

Debby ,goed zo probeer idd.je zo weinig mogelijk op te jagen maar dan nog ik vind het niet mooi van je mama.Ik heb het ook nooit gezegd maar ik zal dan ook niet al lopend naar hun toekomen als hun ook zoiets overkomd ,het zal altijd in men achterhoofd zitten...

Wendy ,PROFICIAT MET JE NIEUWE JOB!

Miza ,prachtig beebje op de echo!

Heb een keuze gemaakt het wiegje terug te koop te zetten
    de te grote onkost matrasje ,bekleding want mijn schoonmoeder zei me dat de binnenkant te scherp is kwa rieten uitsteeksels om de kleine veilig in te leggen dat en nieuwe wieltjes..Het staat opnieuw te koop jammer mja.:(

Ivm.geslacht weten ik zal pas tegen half juli 20 weken echo hebben dus eind solden pas weten.
    Zo erg vind ik het niet ik moet het ook niet dringend weten.

Ivm.doorgeven ik zal ineke anders om gsmnr.vragen en omgekeerd we zijn toch uit idem streek is makkelijk en ik ken hier ook algemeen op zp nog meiden die het kunnen doorgeven mocht er wat zijn.

Liefs Lila

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Thanx meiden! Ik ben helemaal happy met de mooie foto, hihi.
    Ik heb de foto ook in het nubtopic geplaatst en daar zeggen al drie meiden dat dit een meisje zal zijn. Past helemaal bij mijn voorgevoel. Ben benieuwd of het zal gaan kloppen.

Moontje, weer een beetje gerustgesteld. Lekker genieten van je beeb met het mooie kloppend hartjesgeluid.

Debby dikke knuf meid, die kan je wel gebruiken.

Jammer van de wieg Lilalien..
    Ga je nu op zoek naar een andere?

Een buddy is idd wel erg fijn. Misschien is het een idee om al snel een keer alle meiden te gaan koppelen?
    Tegen het einde aan wil het misschien nog wel eens gebeuren dat je plotseling een keer voor het één of andere in het ziekenhuis terecht komt. Dan kan je dat ook aan je buddy doorgeven.
    Dan hoeft niemand zich ongerust te maken, als iemand plotseling even niet reageert.

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen allemaal!

@ wendy gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@ lilalien je vind vast wel een ander wiegje, je hebt nog even de tijd

@ moontje gelukkig heeft de vk je gerust kunnen stellen, en nu genieten hoor!!

@ alle miselijke, hoge/lage bloedruk niet lekker meiden sterkte ik hoop dat jullie je snel beter voelen

@ bandenpijn ja daar heb ik ook last van, een rot gevoel..

Voor de rest gaat het hier goed, buikje begint nu echt te groeien gister nog 2 broeken mee genomen uit de winkel....nu even de rest van mijn zwangerschapskleding opzoeken...

Nou iedereen een fijne dag en genieten van het mooie weer!!

liefs nony

14. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning ladies,
    Ik heb 2 gigantische snotneuzen thuis. Ik was gister met Lise al naar de huisarts geweest omdat ze elke keer zo stront verkouden is. Nu dus weer, en ze heeft opgezette klieren in haar nek. Ze heeft nu dus een antibiotica kuurtje. Ik hou haar vandaag toch nog maar een dagje thuis, ze wilde ook absoluut niet wakker worden net. Nou ja blijf dan maar liggen, het eind van het schooljaar is toch in zicht.

Wat zijn jullie allemaal al met veel dingen bezig deze zwangerschap :) Ik ben echt op hier mee schrijven en het 9 maanden dagboek bij houden totaal nog niet met alles bezig. Al begin ik nu behoorlijk nieuwsgierig te worden naar het geslacht.
    Maar ik heb nog niks gekocht, ik denk ook omdat ik nog zo met Mas bezig ben, die mag bijna zijn halfjaardag vieren :)

@ Wendy gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat lekker dat je bent aangenomen.
    Ik zit nog steeds in de ziektewet van de zwangerschap van Mas, ik ben toen behoorlijk ziek geweest, heel erg veel overgeven, gigantisch moe en later ook bekkenklachten. Ik moet volgende week weer naar het UWV dus dan zal ik ook gaan melden dat ik weer zwanger ben. En daar zie ik best wel tegenop. Ben zo bang dat ze gaan zeiken. Ik heb toen ook een hele tijd niet lekker in mijn vel gezeten, mijn neefje van 7 maanden is vorig jaar overleden aan een hersenvliesontsteking en ik was met de begrafenis 29 weken zwanger, dus het was zo confronterend, ik ben nu nog steeds best wel bang. Want niemand kan jou vertellen dat het nooit gebeurt, dat is het frustrenende er van.

@ Lilalien ja als het inderdaad niks wordt kan je beter een ander wiegje nemen, ik heb vorig jaar voor Mas een hele simpele gekocht en hij heeft er bijna 5 maanden in geslapen dus hebben er toch veel plezier van gehad. Maar voor Lise had ik ook een wieg, nou no way dat die daar in ging slapen, ze vond er geen bal aan. Dus tja het is ook maar afwachten of ze daar wel in willen :D.

@ Miza inderdaad mooie echo foto :)

@ Buddy, ik vind het prima, moeten inderdaad maar even kijken wat de makkelijkste optie is.

Ik ga vandaag denk ik maar lekker van het weer genieten, want het zonnetje schijnt alweer volop.
    Fijne dag meiden!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier een vreselijke dwarse peuter, gelukkig gaat hij zo naar het kdv:). Verder lekker genieten van het mooie weer! Morgen EINDELIJK weer op controle, kan echt niet wachten.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    En inderdaad raar, een apart topic voor eind november mama's. Misschien vonden ze het hier al te druk om nog in te springen?

@ MoedertjeB: Wat erg zeg van je neefje. Kan me wel voorstellen dat dat erin heeft gehakt bij je!

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    dankje meiden! Liefs
    oh ja ik heb gistere ten horen gekrege dat ik niet 14 maar 15 nov. uitgerekend ben

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik heb ook een topic gezien over eind oktober begin november.

19. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die had ik inderdaad ook gezien, maar goed ik blijf gewoon lekker hier zitten :D

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja ik ook... vind het eigk beetje onzin :)

Deel Deze Pagina