Piep , Blijf hier ook lekker meepraten ,mja als je met ik weet niet hoeveel meiden praat is het soms wel veel om bij te lezen. Merk ook wel dat er velen die op de lijst staan nooit iets hier hebben gezegd of niet vaak meepraten. Mijn jongste was de achterkant van haar oorbel kwijt heb ik nog voor deze eruit mochten vlinderoorbelletjes gestoken ,want ik vond de achterzijde niet meer terug. Het is wel mooi hoop alleen dat de oorlellen niet gaan zweren ,heb alles proper geveegd en ontsmet alvorens erin te steken. Moet dweilen en dan wachten op de man voor de epc keuring en namiddag komen de 1e kijkers ,spannnnnnnneeeeeeenddd!!!!!!!
@lilalien: gefeli!! @andere topics: Waarom extra topics als er hier een leuke is?? Ikke niet snap... Verder weinig nieuws.. Hier gaat alles goed, voel me goed.. Hoop de rest van jullie ook?
@MoedertjeB wat erg van je neefje, heel verdrietig.. En als ze gaan zeiken daar, proberen boven te staan meid. Jij en dat wondertje in je buik zijn op dit moment het aller belangrijkste! Beterschap voor je snotneuzen. @Wendy, van harte met je nieuwe job!! @Nony, leuk blog heb je geschreven! @Dooby, fijn dat het allemaal goed gaat! Hier net zo hoor. @Lijst. Jammer dat niet alle meiden meekletsen van de lijst. Misschien is het handiger om de lijst eens in te korten? Als ze dan alsnog willen meekletsen kunnen ze er toch zo weer bij op? Dan word het allemaal wat overzichtelijker. Ook jammer dat er meerdere topics zijn trouwens. @hier. Net de peuterspeelzaal afgebeld voor vanmiddag. Ilse heeft alleen vanochtend al 4 volle dunne luiers gehad. Dan maar een keertje niet. Vandaag zijn we ook al weer 5 jaar getrouwd. Vanmorgen al flink verwend door mijn ouders. We hebben een heerlijk ontbijt gekregen. Helemaal door mijn moeder verzorgd, heel lief. Mizaman moet zo de middagdienst in dus echt vieren doen we het verders niet vandaag. Dat komt aankomend weekend wel.
miza, dank je wel! gefeliciteerd met jullie houten bruiloft.. Net eens opgezocht hoe die verjaardagen van huwelijken heten. wat een namen zeg! http://nl.wikipedia.org/wiki/Huwelijksverjaardag
Miza gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Voorlopig zit dat er bij ons nog niet in. Eerst even heel veel geld sparen. Maar moet eerst een andere auto komen. Bluhhh! Zijn er nog meer die veel minder behoefte aan sex hebben. Ik kan er gewoon ook geen zin voor maken op het moment, dus staat op een erg laag pitje. Het zal wel weer goedkomen hoor, daar niet van
Miza gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk!!! Debby ai heb je geen leuk boek of spelletj om te spelen op de pc of nintendo? Of iets creatiefs doen? Ga wel eens duidelijk wat het geslacht is een paar handwerkjes halen van kruisjessteek. Bedankt lieve dames voor de 13-weken felicitaties Nu komen er al 2 mensen kijken ben curieus! Tot straks xxxxxxxxxx
hey meiden, net even een leuk setje zwangerschapskleding gekocht.... en mijn haren laten knippen, pasfoto's laten maken voor een nieuw paspoort etc.... @lijst, zijn idd veel meiden, en volgens mij schrijft niet eens de helft hier actief mee..... zullen binnenkort eens gaan screenen.....
Hier staat de sex ook op een heel laag pitje. Ik kan er inderdaad ook geen zin voor maken. En hoemeer m`n vriend aan me loopt te friemelen, hoe minder zin ik er in krijg. Vervelend voor hem, hij is nu aan het afkicken... (nee hoor, zo erg is het ook niet!) Komt vast wel weer goed, als de misselijkheid en vermoeidheid grotendeels over zijn. Vorige zwangerschap is het ook goed gekomen, dus nu ook! Hij moet alleen even wat geduld opbrengen!
ik ben vanmorgen bij de vk geweest. alles was goed en heb het hartje gehoord. vanwege mijn overgewicht wordt ik toch doorgestuurd naar het ziekenhuis voor de controles. ik vind dat niet zo heel erg. bij de eerste ben ik ook in het ziekenhuis onder behandeling geweest. over 6 weken de 20 weken echo ben erg nieuwsgierig. @miza gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk
@Miza, gefeliciteerd met jullie trouwdag! @Lila, hoe vonden de kijkers jullie appartement/huis? @Sex, ik heb juist meer zin dan normaal, vorige zw.schap ook .
@Miza, gefeliciteerd met je trouwdag. @Luukske,speciaal naar de kapper voor de foto's hihi. Hoe is het met je stofwerkjes,nog iets gemaakt? @sex, hier staat het pitje ook laag.M'n hoofd staat er echt niet na.
Heb net bij Wehkamp een partij kleding besteld!!! Meer dan de helft zal vast wel terug gaan, maar het idee dat er een partijtje aankomt, vind ik al leuk!! Ook 3 bikini`s, even kijken welke het leukst staat!!! Ik heb ook bij Hema een aantal shirtjes besteld, dus ik kan goed gekleed en zwanger de zomer door!!!! Ik heb nog wel wat van de vorige zwangerschap maar dat is voornamelijk winterkleding, dat kan ik pas tegen het eind weer aan. Nu wil ik lekker zomers! En kleren kopen is altijd leuk toch?!!
@Lief, Wat leuk, altijd leuk, kleren kopen...en als vandaag een voorproefje is op de zomer, hebben we al die zomerjurkjes wel nodig