November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lief, kleren kopen is inderdaad altijd leuk :).

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Kwa sex 1x/week zeker soms 2x/week maar dan nog zal mijn man initiatief moeten nemen want hij is niet zo'n freak daarin.
    Voel me ook niet erg toppie s'avonds of overdag met de kids komt het er ook niet van.
    Eens je je beter voeld zal dat ook wel leuker worden!

2 kijkers ,1 ouder koppel wat van huis naar appartement wilden.
    En dan een zoon die voor zijn ouders kwam kijken.
    Ik vond dat die zoon meer interesse had dan dat koppel mja ieder zijn ding.:)

3. Lilalien

Goh Lief idd.heb je dan geen schrik dat het te groot vald of heb je dan die kledij opvoorhand gepast in de winkel??

Durf dat echt niet ben geen makkelijke kwa kledij.

Iemand ideeën wat ik voor verjaardagscadeau kan kopen?

4. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik heb gewoon m`n eigen kledingmaat aangehouden, dat ook weer verschilt per kledingstuk. Ene keer heb ik maat 38, andere keer 40.
    Ik pas het thuis en wat niet past, gaat weer terug. Voor die kleding van Wehkamp hoef ik nog niet te betalen, ik heb 14 dagen de tijd om te passen en retour te zenden.
    Ik ben ook niet echt een makkelijke in kleding en ik krijg al helemaal de zenuwen in een te klein pashokje met een opdringerige verkoopster (zo`n winkel hebben we hier in het centrum en wil daar geen zwangerschapskleding meer kopen).... Dus lekker laptopshoppen en thuis passen!!

5. Lilalien

:):) groot gelijk

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hou ook wel van online winkelen :).

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Het is zo makkelijk! En ik zie zoveel leuke dingen! Meestal weet ik mezelf in te houden!
    Enige nadeel met leveren vind ik dat het altijd komt op de dagen dat ik werk. 5 dagen per week is er iemand thuis en uitgerekend de 2 dagen dat er niemand thuis is, komen de pakketjes...
    Een aflevertijd of dat ik het bij een winkel op kan halen vind ik veel prettiger.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

ja verschrikkelijk :)
    blij dat ik niet de enige ben??
    iemand enig idee wanneer dat goed komt?

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi hoi,
    online shoppen is inderdaad leuk! Je moet maar een heel klein stukje laten vallen (administratieve kosten) maar die maten zijn meestal een echte ramp voor mij!
    Ik heb meestal 36 maar bovenstukjes 38 en als ze dan beginnen met S en M valt het meestal toch anders!
    Gelukkig kan je het terugsturen en enkel de leuke dingen houden... :)

Sex is hier ook op een laag pitje hoor... vroeger was het 2-3 keer/week, nu nog max 1 *bloos*bloos* gelukkig is ventje er ook wel tevreden mee en hij zegt zelf ook niet te gek te willen doen met het kindje (kan wel geen kwaad maar toch)...

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Dank jullie wel voor alle felicitaties!
    Ik wist geeneens dat dit een houten bruiloft was, haha grappig.

11. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hier ook nog even een teken van leven.
    Momenteel hebben we het redelijk druk. Per 1 juni moeten we ons huis uit, dus alles momenteel aan het inpakken etc.
    Het is hier een kale bedoening momenteel.8) Maar ja het is voor ons
    eigen best wil he.
    Morgen lekker naar de kapper en daarna maar eens ff shoppen voor nog een paar positie broeken. Eigen krijg ik echt niet meer dicht.:)
    En 1 zomer positie broek is nu wel wat weinig nu ze mooier weer opgeven.
    Frummel gisteren nog even gehoord met de angel sound. Ben wel erg blij met dat vernuftige apparaatje hoor.
    Geeft wel een rustgevend gevoel als je het hartje nog lekker hoort kloppen.
    Valt me wel op dat het niet op de zelfde plek blijft zitten. Opzich ook wel logisch natuurlijk, maar als je de ene dag denkt van aha hier moet ik zoeken, kan het de volgede dag wel weer anders zijn.:p

Hier ook niet zo heel veel zin in sex, vooral de laatste dagen durfde ik niet ,ivm een aantal dagen bruin verlies.
    Gelukkig nu weer zo goed als over.

12. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij kwam het met vorige zwangerschappen rond de 4 a 4,5 maand terug. Dus het is nog wel te overzien :D

Ik heb trouwens de hele dag vreethonger! Echt heel verschrikkelijk, ik heb net maar een paar wortels geschrapt en zo opgegeten (vind ik overigens net zo lekker als een bak chips hoor, dus het is niet erg).

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Als ik het zo lees kan ik me bij jullie aansluiten met de zin die ver te zoeken is :)

Wij gaan dit weekend een weekendje camperen, dus niet teveel kletsen dames en allemaal een heerlijk weekend!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sex, kan niet zeggen dat het nu minder is....heb de eerste weken weinig willen doen ivm bruin/rood verlies, maar nu sinds 3 weken is het helemaal terug.....bijna dagelijks....

@mercedes, heb even niks meer met de stofjes gedaan, maar denk dat ik wel nog zo'n omslagdoek voor in de maxi cosi ga namaken...van badstof....

@all, weet iemand of babypark in Kesteren de moeite waard is?
    is voor ons een beetje ver rijden, maar hebben tot volgende week leuke aanbiedingen, oa op de kinderwagen en accesoires die ik wil aanschaffen.....ennne dat zijn we weer een dagje van de straat af, haha....

15. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @luuske ik vind babypark kesteren wel leuk ze hebben ook een grote outlet hal en ze zijn volgens mij ook een stuk goedkoper met veel dingen.

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    dat heb ik dus ook. mijn mannetje vind dat niet zo erg;)

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hahaha snap ik dames, dat vooral jullie mannen dat niet zo erg vinden.. .
    ik moet er zelf écht niet aan denken.. bah!
    en dat vind ik dan wel weer jammer voor mijn mannetje. ik zit er niet zo mee want heb nou eenmaal geen zin .... wacht het wel af wanneer het weer komt... die zin dan he.

hier ook weer tijd voor nieuwe kleren.. :)
    morgen gaan we samen naar rotterdam om te shoppen. hebben allebei eea nodig en ook nog wat ndere dingen dan kleren dus komt goed!

eerst naar nieuwe baas voor contract en dan op voor de shop!

ga zo ook nog even baby'tje luisteren hoor. is al weer even geleden en vind het toch wel leuk om het hartje af en toe te horen ... :)

18. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hallo allemaal!

Wendy: gefeliciteerd met je baan! Fijn om te lezen dat er ook nog normale werkgevers zijn die een zwangere niet gelijk afschrijven en ook nog een kans geven. Af en toe kom je hier verhalen tegen van bedrijven, echt heel erg...

Sex: Het is hier een dramaaaaaaaaaaa. Ik ben bang dat ik de kroon span... Wij hebben het pas 2 keer echt gedaan sinds ik zwanger ben.. Heel erg, maar de zin is gewoon zo ver te zoeken. En tegen m'n zin seksen, wil ik gewoon niet.

Kleding: Ik las dat de positiekleding bij de prenatal met 20% korting is. Ik moet ook hoognodig gaan shoppen, maar ik wacht met smart op m'n vakantiegeld, haha.

Ik praat ook mee met de eind november mama's. Dat is een klein clubje en dat praat wel prettig. Soms kost het me, na een hele dag werken, veel moeite om zoveel pagina's terug te lezen en op iedereen te reageren. En ik merk soms dat iemand iets verteld en dat niemand er dan op reageert. Deze gevoelige muts vind dat een beetje moeilijk soms. :p
    Dus ik lees hier gewoon lekker in het algemeen mee en in het andere topic kan ik het allemaal wel goed bijhouden.

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou linnie.. wij niet vaker hoor!
    ook nog maar 2 x... :(

snap het écht niet.. dacht juist dat zwangeren meer zin hadden...

ben idd ook heel blij dat ze me nog gewoon aangenomen hebben ondanks mn mededeling bij het tweede gesprek. had het niet verwacht maar toch... :):):)

maareh.. ga nu slapen want morgen drukke dag voor de boeg!

truste!

20. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    hier ook nog maar 2 keer hoor
    is dus heel normaal
    ik heb gewoonweg geen zin terwijl ik juist de gene was die altijd wel wilde

Deel Deze Pagina