Hier ging het prima gisteren met de kijkers ,het was 1 ouder koppel en 1 zoon voor zijn ouders (die toonde goede interesse). Volgende week vrijdag staat weer 1 gepland om 13 uur. Ga nu even bijslapen we hebben hier geen goede nachtrust gehad omdat de buurvrouw langs ons beetje ruzie heeft met haar onderburen en ze zat met de hamer om 00.00 uur op de muren te beuken... Tot straks en debby denk aan je!!
Hoe is het gegaan?? Ik hoop dat ze je flink gerust gesteld hebben. Die hormonen doen inderdaad ook rare dingen met je.... Hier gaat het prima. Net mijn dochtertje voor de tweede keer naar de peuterspeelzaal gebracht. Dit keer huilde ze wel toen ik weg ging.. Ik hoop dat ze nu weer vrolijk met de andere kindjes mee speelt. Niks aan als ze verdrietig zijn. Ik hoor trouwens veel meiden met hoofdpijn. Ik heb dat ook eigenlijk elke dag. Echt knallende koppijn! Vanochtend ook weer. Ik neem dan maar een paracetamol en dan gaat het wel weer over. Maar hier heb ik de vorige zwangerschap nooit last van gehad! En mijn bloeddruk is ook prima. Zouden het de hormonen zijn? Of kan dat niet? Zo nu ga ik even mijn zinnen verzetten en mezelf naar de supermarkt sleuren. Vanavond willen we even bbq-en. Dus wat vlees en stokbrood halen. Hopelijk is het snel kwart over 3, dan mag ik mijn dochtertje weer ophalen... Nog anderhalf uur...
Debby, hoe was het bij de gyn????? Ik ben hier de keuken aan het poetsen, ik zag er zo lang al tegenop, maar nu dat ik bezig ben, ben ik toch wel weer tevreden. Dochterlief ligt te slapen op de bank en als ze wakker is gaan we boodschappen doen, lekker op de fiets denk ik. Wat een weer he meiden??? Lekker genieten. Ohja, m.b.t. hoofdpijn, heb ik ook heel erg hoor, bijna dagelijks, heb 1 keer huilend op de bank gezeten van de pijn heb toen wel twee paracetamol genomen. Hielp wel. Probeer het wel zo weinig mogelijk te nemen .
hey dames, ik kwam ook eventjes gauw aanwaaien om te laten weten dat alles hier goed gaat. Druk druk druk en dochterlief hamstert veel van mijn tijd en met dat mooie weer buiten kan ik niet achter de laptop gaan zitten als zij buiten rondstruint. ik ga nu maar even de ramen lappen, dan heb ik vandaag tenminste nog iets gedaan hihi
Wij zijn weer thuis, maar het was niet echt goed . De bloeddruk was veel te hoog (zowel onder- als bovendruk) en heb direct medicijnen meegekregen (3x per dag 1 tablet). De placenta hecht zich rond de 12e en 20e week van de zw.schap en dan is het erg belangrijk dat je een "normale" bloeddruk hebt. Anders kan de placenta zich niet goed hechten met als gevolg dat je kindje een groeiachterstand kan krijgen. En dan hebben we het nog niet eens over mijn eigen lichaam gehad en de risico's. Volgende week vrijdag weer voor controle! En verder rust, rust en nog meer rust. Gelukkig hoef ik niet 24 uur plat . Verder heb ik zwangerschapssuiker en moet dus naar de diabetesverpleegkundige. Kan er ook nog wel bij... Die kleine PJ bewoog teveel, dan had ze het hartje en ploep was 'ie weer weg. Dus toch maar even een echo gemaakt. PJ is een echte ADHD"er, dat ken ik helemaal niet van Ryan . Maar alles zag er goed uit . Ze was klaar en toen zei ik tegen Ryan "heb je gezien wat het is" en toen zei de gyn al dat dat wel heel knap zou zijn, want zij had het niet gezien. We blijven dus nog even in spanning wat dat betreft!
@Debby fijn dat de met uk alles goed is. Voor jou zelf een dikke knuf, het zit je echt niet mee hé meis. @Kitty, het is bijna tijd om je meiske weer op te halen. Veel plezier met de bbq. @Lillalien, ben je weer een beetje bijgeslapen ondertussen? @senseemillia, ik was dat en de dag was gisteren, maar we vieren het verders morgen. Er komt wat familie op visite. @butterfly, heb je nog wat leuks gevonden tijdens het winkelen? @hoofdpijn, ik heb hier zelf niet zo veel last van, maar weet dat dit heel vervelend kan zijn. Dikke knuf voor jullie allemaal! @poetsen, wat een gepoets vandaag, hihi. Ik heb hier ook net de keuken en de woonkamer gesopt. Zo alleen nog even stofzuigen en dan is er morgen weer een dag om nog even verder te soppen. @hier. Dochter is vandaag weer iets beter te pas. Ze ligt nu al bijna 3 uur te slapen, dus ik ga haar zo maar eens wekken. Misschien springen we even op de fiets. Mijn vader is ziek thuis en die ligt normaal overdag te slapen (vrachtwagenchauffeur die alleen 's nachts rijd), dus is voor de kleine meid natuurlijk wel een keer leuk als opa gewoon op is. Kunnen we misschien meteen een hapje mee eten. Lekker makkelijk.
Zo, nog even wat typen hier en dan haal in mijn meisje weer op!!! Wat een gepoets inderdaad. Heb vandaag nog helemaal niks gedaan. Alleen de was opgehangen.. Miza, lekker makkelijk he. Even bij je ouders eten. Vind ik ook altijd zo handig! Debby; oh dat is niet zo mooi. Nou maar goed rust houden en hopen dat je bloeddruk weer wat zakt.. Wel een goed teken dat je ukkie zo beweeglijk was! Iedereen nog een fijne dag! Ik vlieg naar mijn meisje hahahaha!!!
Heb al paracetamol op en het helpt wel een beetje, de schelle pijn is eraf. Of het bij mijn zwangerschap hoort weet ik niet heb een nette bloeddruk (105/50) heb de tip van veel drinken maar ter harte genomen dus zit nu aan de zuip (water dan he haha) misschien helpt het.
@Miza, ook al lekker aan het poetsen geweest . En tuurlijk is het leuk als de kleine opa nu ook even overdag ziet . Veel plezier (als jullie nog heen gaan ). @Kitty, hahaha tijd om je meisje weer op te halen . Had ze het leuk gehad?
Hoi meiden, Bij welke gyn zit je Debby? Wel balen dat het zo gaat nu Rustig aan doen. Hier even zwaar de pest over alles in, vanmiddag boodschappen doen was al een drama, maar ja goed dat weet je nou eenmaal op vrijdag, gevolg geen eten voor vanavond (vriend is nu even naar de Chinees). Toen ik thuis heeft het Hoogheemraadschap gewoon iets veranderd waardoor de automatische incasso is mislukt en ik nu niet meer in termijnen kan betalen. Opzich niet zo'n ramp, maar termijnen was prettiger geweest. Ik bellen en ze was niet zo heel vriendelijk en ze was behoorlijk aan het snauwen dus ik ben ook niet zo lief meer geweest. Daarna heb ik ook lekker even een potje zitten janken. Bah!
@MoedertjeB, je hebt van die dagen . Dikke knuffel voor jou! Ik zit bij dr. Rosier, erg aardige vrouw.
Moedertje B irritant zo'n mens aan de lijn die zo reageert! Debbykoops oh het was dus tegengevallen. Echt balen. Hoeveel is je bloeddruk nu? En was die voor je zwschap ook al hoog? Lilalien jullie je huisin de verkoop? Loopt het een beetje met kijkers? En hebben jullie al wat anders? Hier vanmiddag 3 makelaars gehad. Wij willen verhuizen naar vlakbij waar ik werk, we hebben nu beiden zoveel reistijd. Vind het heel dubbel want we wonen zo leuk. Mooi huis en dichtbij centrum. Raar dan ook als je van die makelaars hoort dat we het goed gedaan hebben met opknappen van het huis. En we hebben ook veel gedaan ook echt veel zelf dus voelt ook wat of je het in de steek laat ofzo. Maar zal ook wel door zw hormonen komen. Kan ook zo wel janken nu heel maf. Wij gaan even een paar weekjes op vakantie. Iedereen rustig aan doen en tot in juni! Groetjes Sensee
@Sensee, dubbel gevoel inderdaad, maar jullie vinden vast ook weer een tophuis dichterbij het werk . Mijn bloeddruk was nu 180/95. Voor de zw.schap was die gewoon netjes, normaal. Fijne vakantie!!!
Sense ,we hebben een appartement met 3 slpk. En het staat sinds maandagavond te koop. We hebben 2 kijkers gehad en nog 1 opstaan voor vrijdag. Ik heb ook een dubbel gevoel ik wil nu ergens me ""thuis"" gaan voelen ,het voor een laaste keer opknappen ,in orde maken en dan er tot mijn dood inzitten ,snap je? Bij onze zoon woonden we ook ergens anders ,dan erna een koophuis uit ellende verkocht en nu dit . Ik hoop ook dat het snel mag gaan max 4 maanden tot tekenen maar dat wil zeggen dat ik dan hoogzwanger zou zijn om te verhuizen.De kids moeten dan ook naar een andere school allemaal dingen waarmee we rekening moeten houden. Wil gewoon met men gezin een thuisje vinden en rust
@debby: jeetje meid, schiet niet op heh! hou je rustig, meer kan je niet doen sterkte ermee!!!! wel fijn dat de kleine lekker actief is! @sensee: fijne vakantie! @hoofdpijn: hier ook nog steeds en ook aangezichtspijn aan de linkerkant, dus denk dat ik ook niet helemaal fit ben! gelukkig nu weer weekend! @sex: we mogen niet klagen(als ik geen schimmelinfectie heb)
Ja oh zo herkenbaar. Wij zitten wel in huis nu maar gewoon alles lekker op orde. Ik zie er net als jij wel tegenop hoogzwanger verhuizen...vorige keer was ik hoogzwanger midden in een ingrijpende verbouwing, lag ik hier in de woonkamer te slapen met dikke pens...kon amper van het matras komen..haha. Debbykoops jeetje je bloeddruk is echt heel hoog . Hopelijk nog geen eiwit in urine? mijn bloeddruk was vorige zw schap vanaf week 14 gaan stijgen. Aanvankelijk was ie 140 om 90 soms 95. De laatste twee maanden was ie 150 om 100. In combi met veel vocht mocht ik toen niet meer werken. Bleek ook hellp te zijn. Hou jezelf maar goed in de gaten en aan de bel trekken als je rare dingen voelt. Je buik een soort band, sterretjes. Ga er vandoor! Doeiiii
Mijn urine is nu niet getest, maar dat is vorige keer wel getest, toen zat er alleen suiker in. Althans...ik weet niet of ze standaard ook op eiwitten zoeken?! Hoe dan ook...ik houd me nu maar een beetje rustig .
navond, even snel een reactie tussen de reclame van x-factor door heb de laatste tijd echt geen tijd om het hier bij te houden. Denise heeft best veel aandacht nodig, tis net of merkt ze het wanneer ik achter de laptop ga zitten.... Ben dus veel met haar bezig! hopelijk is deze bui snel weer over en kan ik dan lekker weer actief mee kletsen. Ik wil wel graag mee kletsen, maar gaat momenteel dus even niet. Las dat er velen aan de poets zijn..pff ik heb er geen puf voor. Al stofzuig ik wel alle dagen. moet ook wel met onze hond en Denise die op de grond speelt. Mijn ramen wil je niet zien, echt erg!! vooral als de zon erop schijnt hoofdpijn: laatste tijd ook vaker. echt irri. En heb steeds last van bloedneuzen... sex: In het begin waren er hier velen die er geen behoefte aan hadden. inclusief ik! haha maar geloof dat het een ommekeer heeft gemaakt. Pfff ben niet te houden Mannetje lijkt mijn ietwat zwanger wordend lijf wel erg aantrekkelijk te vinden. al met al ben ik "dik" tevreden.
hahaha je zegt het ook leuk jootje.. over de sex... mijn mannetje vind het geloof ik ook wel een spannend idee. maar kan niet wachten tot mijn zin terug komt. hier vandaag helemaal NIKS gepoetst zijn zwaar wezen shoppen in r'dam.. heerlijk! en daarna nog bespreking voor door ons te 'organiseren' concert.. ook veel zin in! truste allemaal! (ps.. bijna nieuw topic starten zie ik!)
Goedemorgen, pfffff ik begin steeds slechter te slapen 's nachts . En vanochtend vroeg rond 7 uur een hoop getoeter hier, is Luilak en dat betekent dat ze vroeg de straat op gaan om veel lawaai te maken (begin van de kermis). Wij gaan vanmiddag naar een feestje van mijn oom en tante (die zijn 40 jaar getrouwd) en daarna naar mijn ouders om daar Pinksteren te vieren. Ben er dus (ook) dinsdag pas weer. Iedereen fijn Pinksterdagen!!!