hey meiden, heb even alles bijgelezen, maar ga even niet op iedereen reageren.... @debby, doe rustig aan meis....je bloeddruk is echt hoog, hopelijk snel wat beter met die tabletjes.... @all, heb gisteren flink geld uitgegeven....lekker geshopt, en eindelijk mijn zin.... heb een donkerbruine met zand bugaboo cameleon gekocht inclusief voetenzak meerijdplankje etc, een knalpaarse klamboe , de koeka deken(paars), en nog wat kleine spulletjes.... ben helemaal heppie.....
hey meiden, ben sinds maandag terug van vakantie. wel leuk gehad maar 2 keer in het ziekenhuis gelegen daar. eerst een zware blaasontsteking, en de dag van vertrek ineens een bloeding. nu zijn ze hier bezig met mrsa onderzoeken en mijn ontlasting is op kweek gezet omdat ze een voedselvergiftiging vermoeden. gister gebeld dat de babykamer klaar staat, heb nl. een handgemaakte burberry kamer besteld. vandaag vieren we de 9e verjaardag van mijn zoon dus weer erg drukjes. knuffff bijlezen is echt geen doen heb het geprobeert, dus een kleine samenvatting is erg welkom !!
Hey wat is het hier rustig geweest! Tis gisteren goed gegaan met mijn dochtertje op de psz. Ze wou niet eens mee naar huis, dus dat is een goed teken! @ Debby; veel plezier dit pinksterweekend. @ Sensee; fijne vakantie! @ Ruby; welkom terug! Jeetje, dat is niet leuk om in je vakantie in het ziekenhuis te liggen! Hopelijk valt het allemaal wat mee... @ Luukske; fijn he? Even lekker shoppen!
@Topic: Moeten we dat zelf doen of gaat dat automatisch.. Heel kinderachtig hoor, maar vind het gewoon grappig om dat te starten Ach, ga dat gewoon doen Dames, tot in het nieuwe Topic
Hier ook flink gesjopt! linnengoed bijna compleet!! Het hangwiegje en behang besteld. alleen gordijnen nog en baby kamer is klaar
Afspraken November 2010 mama's AGENDA 25 mei Line, afspraak vk 26 mei mammie69 vk 27 mei Luukske, afspr gyn 27 mei 08.30 Mii1989 afspraak vk 27 mei Irene, afspraak gyn 28 mei 08.00 Fem, afspraak vk 28 mei 08.30 Lief09, afspraak vk 31 mei Doobie, afspraak gyn 31 mei Mercedes, uitslag combitest 1 juni Luukske geslachtsbepaling 3 juni Paint, afspr vk 14 uur 5 juni Debby, geslachtsbepaling/pretecho 5 juni 09.00 Lief09, geslachtsbepaling/pretecho 7 juni Mercedes geslachtsbepaling 7 juni Zora, afspraak VK 7 juni Line, 20 weken echo 8 juni Kitty, afspraak vk 8 juni Jootje, afspraak vk 9 juni Jootje, 20 weken echo 10 juni wendy2010, afspraak VK 11 juni 08.30 Peertje, 20 weken echo 11 juni 10.25 Peertje, controle gyn 14 juni aapje79 afspr gyn 14 juni miza, afspr gyn 14 juni 9.00 uur Debby 20 weken echo + controle gyn 15 juni Mercedes afspr gyn 15 juni Lilalien, echo 16 weken 18 juni Luukske, 20 weken echo 21 juni Meeks, 20 weken echo 22 juni miza, pretecho en geslachtsbepaling 23 juni Kitty, 20 weken echo 23 juni Zora, 20 weken echo 24 juni Line, afspraak gyn 28 juni aapje79 20 wkn echo 29 juni Ineke1983, afspr gyn (19 wkn) 2 juli wendy2010, 20 wkn echo 6 juli Mercedes, 20 wkn echo 8 juli Irene, 20 weken echo indien er veranderingen plaatsvinden, aub mij (Luukske) een PB sturen! dan hebben we hem in deel 2 ook meteen staan.... volgende update komt woensdag!!!
ik kom me hier ook melden ben 7 november uittgerekend en heb 23 juni mijn 20weken echo. as zaterdag een pretecho omdat we zo graag het geslacht willen weten, ben zo benieuwd
Hoi Daphne! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kindjes van februari zijn heel lief! Mijn dochtertje is van 5 februari! Er is een deel 2 van November mama`s, misschien vind je het leuk om het daar nogmaals te melden? De meiden zijn je niet vergeten hoor! Liefs, Lief09
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/209909-novemer-2010-mamas-deel-2-a.html het vervolg