Hihi Travelgirl , gaat lekker *ligt helemaal in een deuk nu* ik vind dit zo grappig dat we allemaal de lijst netjes updaten (ik heb hele domme humor, sorry meiden) en dat het iedere keer niet klopt
Oh ik zie dat Line een eerste echo heeft gehad vanavond. Hopelijk komt ze straks nog even hier melden hoe het gegaan is. Ik ga morgen de vk maar eens bellen. Ga ze even verrassen daar!!
YES, ja hoor een prachtig hartje!! Wat ben ik opgelucht, het voelt alsof ik nu pas kan gaan genieten!!! Wat een heerlijk gevoel, over drie weken mag ik weer terugkomen voor mijn volgende echo. Heel erg lief, dat doen ze bij alle vrouwen die een miskraam achter de rug hebben. Ik ben oprecht heel erg gelukkig....
Oh Line wat prachtig! Mooi dat het hartje goed klopte! Nu over 3 weken weer een echo. Dan ben je 9 weken? Krijg je dan ook nog een echo als je 12 weken bent?
Ohhhhhhhh Line, wat geweldig voor je!!!!!! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je over 3 weken weer ma komen!!!!! Geniet ervan!
Geen idee, maar mijn ervaring is als je onder controle loopt bij de gyn je erg regelmatig een echo krijgt. Ik denk dat gyneacologen dat gewoon makkelijker vinden.
wat dat aangaat kan je beter bij een gyn lopen. Mijn vk wacht liever tot 8 weken dat ik mijn eerste echo krijg. Vanmiddag toch nog maar gevraagd of het echt niet met 6 weken kan maar dat heeft ze liever niet omdat er dan kans is dat er niks te zien is. Omdat ze niet precies weten hoe ver ik ben. Dus ik moet nog even geduld hebben
Oh je loopt bij de gyn? Ja dan krijg je vast meer echo's. Ik mag 2 echo's tot de 12 weken. Het liefst wil ik eentje bij 8 weken en één bij 12 weken. Maar daar moet ik het morgen maar over hebben met de vk. Maar echt super dat alles er goed uit zag!!
Ik moet wachten tot ik ruim 10 weken ben voor de 1e echo.... , baal er wel van maar kan er helaas niks aan doen.... dus meiden, lekker van genieten!!!!