Iedereen een fijne nachtrust gewenst! Slaap lekker P.s. @Fem: Hoe gaat het met de misselijkheid? Een beetje eten helpt meestal wel (kleine beetjes verdeelt over de dag) en bij ochtendmisselijkheid (@ de dames die daar last van hebben), kan je VOOR dat je uit bed stapt, een liga of sultana o.i.d. eten en dan pas (langzaam/voorzichtig) opstaan.Dus allemaal een pakje sultana naast je bed Nighty night!!
hey meiden, Zo, zoals beloofd even uitgebreid reageren. Ik reageer alleen even op vandaag dus als ik iemand vergeet; mijn oprechte excuses!!!! @ Kitty2: Lekker zeg, zo vroeg op!!! En het misselijk zijn herken ik maar al te goed . Ik las ergens dat het goed was om al te eten voordat je je bed uitkomt, geen idee of het helpt maar misschien is het wat voor je? @ Moontjee: Lekker gewerkt vandaag? @ Marleen1979: Hopelijk heb jij ook een fijne dag gehad @ DebbyKoops; nog twee dagen meid, ik hoop toch zo op goed nieuws voor jullie.... *duimt*, zeker in combinatie met het misselijk zijn.... Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! @ 078Mama: Lekker zeg, heb je genoten van je vrije dag?? Vond je meisje het nog wel leuk om te kroelen met je? @ Luukske; ik lees dat je vandaag een test ging kopen en aan je banner te zien is het écht raak, gefeliciteerd!!!! @ Peertje; is het gelukt met een nieuwe broek kopen? Ik moet er ook bijna aan gaan geloven hoor.... @ Zora: Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een lange weg is het geweest voor jullie, maar de moeite is niet voor niets geweest! Geniet ervan en welkom! M.b.t. MvM; Ik weet het nog niet, ik ben heel erg misselijk, ik wil wel heel graag maar de geur van de flessen houdt me nu enorm tegen (heb bij 1e zw. schap heel netjes meegedaan). Wat leuk van de bloemen, echt enorm attent. @ IreneH: Hoe is het daar met jou??? @ Line77: Oh wat goed dat jij je mond kan houden, lukt je vast wel!! @ Mercedes: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @ RiMa81: Ook gefeliciteerd en natuurlijk welkom bij de nov.mama's! @ Miekiee: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @ Eliza78: Fijn dat je al zo snel bij de vk terecht kan, jammer dat ze geen echo maakt zeg, hopelijk vliegen de eerste 11 weken voorbij en wat een leuk verjaardagskado!! @ Anouk31; Ik ben ook erg onzeker hoor, dus ik snap je gevoel erg goed... Ik heb geen tips of ervaringen m.b.t. eerst bij de vk en dan gyn of andersom, als je je prettig voelt bij de vk waarom overleg je het niet met haar dan??? Misschien dat je op het laatst kunt switchen naar de gyn?? Of is dat geen optie? @ Magickwings: Oh jeetje meid, ik schrik van je berichtje. Ik hoop zo dat het niks is.... En natuurlijk mag je een egobericht plaatsen, hartstikke logisch *dikke knuffel*. Sterkte en ik hoop dat het niet doorzet.... Beterschap met je dochter. @ Janne; oh meis... nogmaals; ik vind het zo erg voor je... heel veel sterkte..... @ Babywolkje; bedankt voor de tip, ik ga het idd proberen met een mueslireep ofzo . LIJST: Ik vind het ook wel leuk om een lijst bij te houden via Come2me, misschien overzichtelijk??? Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoor . Misschien ook leuk om verjaardagen ofzo bij te houden??? Gossie, wat heb ik veel getikt weer, hahahahaha.
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jannne - 28 jaar - 2e kindje Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jaar - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel 7 november magickwings -30 jaar - 3e kindje -Vianen 8 november 078mama - 30 jaar - 2e kindje - Dordrecht 9 november Tjilpje -? jaar - ?e kindje Dotje24 - 28 jaar - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jaar - 2e kindje - Brunssum 10 november Kitty -25 jaar - 2e kindje - Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Amersfoort 11 november Paint - 36 jaar - 1e kindje - texel 12 november Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jaar - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jaar - 2e kindje - Den Haag 14 november Ilona - 30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht 15 november moontje - 20 jaar - 1e kindje- Rosmalen(noordbrabant) 16 november Luukske - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jaar - 1e kindje - Zuid-Holland 17 november Irene - 39 jaar - 2e kindje - Omgeving Utrecht 21 november Miekiee - ? jaar - ?e kindje - ? 33 November 2010 mama's! AGENDA 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 12 maart 8.00uur, Anouk bloedprikken FA 15 maart 9.00 uur, Margootje 1e echo (6.9 weken) 15 maart 9.30, Loesie 1e echo (6.4 weken) 15 maart Luukske Progesteron prikken 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 17 maart 15:10, Line afspraak Gyneacoloog 22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 24 Maart 14.15 uur, BabyWolkje intake VK 26 maart 9:30 uur, Ano intake vk 26 maart Magickwings termijnecho + intake 29 maart 19.45 uur Zora 1e echo (7.5 weken) 30 maart 10.45 Ano 1e echo 1 april 9:45, Line 2de echo (9.5 weken) 2 april 9.30 uur, Dotje24 VK, intake 2 april 10.15 uur, Kitty2 1e echo 6 april 9.00 uur, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15 uur, Kitty2 intake 6 april 11.15 uur, Ilona2802 termijnecho (8.2 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10.5 weken) Zet de lijst (voorlopig) toch maar weer hier neer. Mocht het toch een site worden dan kunnen we er altijd weer mee stoppen! @Fem: effe snel want ik ben niet misselijk maar wel heeeeeeel erg moeeeeeee. Val bijna op de bank in slaap. Hier alles prima, begin sinds vandaag een beetje een jubelstemming te krijgen... Joehoe ik ben zwanger! Ben jij weer een beetje opgeknapt? Ben je de hele dag misselijk of alleen 's avonds?? Rustig aan he! @ALL: fijne avond nog, ik ga lekker slapen. Truste voor straks
Oh, ik kan jullie echt niet bijhouden! @alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd! @Janne: Ontzettend balen zeg.. Heel veel sterkte! @Fem: Wow! Dat is een uitgebreide reactie! Ik hoop dat je misselijkheid niet nog erger gaat worden.. Ik heb vandaag twee keer kokhalsneigingen gehad. Voor het eerst eigenlijk. Ik voelde me juist zo goed, maar ik vrees dat de misselijkheid nu ook gaat komen (was bij mijn zoontje ook, hele dagen misselijk)
Ik ben nooit misselijk geweest bij onze dochter... maar gelukkig is het (nog???) niet zo erg dat ik sta te kokhalzen.... hihi Ik ga ook slapen, val bijan om van de slaap hier. Trusten meiden, morgen weer werken dus ik ben er in de avond pas weer.... donderdag lekker vrij!!!! xxx
Navond...niet bij gelezen,sorry Even een berichtje vanaf mijn telefoon. .lig al lekker onder de wol. moest werken vandaag en kreeg vanavond bezoek. Ben de hele dag al misselijk, bah. heb ook last van een opgezette buik. Vandaag met een elastiekje mijn broekssluiting verlengd, knoop pastte niet meer dicht. Denk dan gelijk dat iedereen het kan zien. Morgen MvM. ow ja en mijn afspraken missen weer van de lijst. Zal morgen even bijlezen...einde egobericht. Trusten allemaal
Goeiemorgen! @ Moontje; oh dat is wel een hele leuke verrassing voor je verjaardag. Kun je het iedereen meteen vertellen. Of vertel je het al eerder? @ Babywolkje; bedankt voor de tip. Ga het morgen meteen proberen. Ik ben nog niet zo erg misselijk dat ik naar het toillet moet rennen, maar gaat niet lang meer duren ben ik bang.. @ Fem; jij ook zo misselijk? Heb je het de hele dag door? Ik tot nu toe alleen 's ochtends. Heb het met mijn dochter ook gehad. Het is voor een goed doel. Ennuh, ik het zo'n gestink met die flessen voor MvM?? @ Debby; morgen echo! Hoop dat alles, ondanks het bloedverlies, er goed uit ziet. Hoe gaat het eigenlijk met jullie zoontje op het grote bed? @ Peertje; nieuwe broek gekocht? Ik heb ook al een broek in huis gehaald. Maar die moet ik nog op maat maken. Dus dat duurt nog wel even voor ik die aan kan. Gelukkig is het ook nog niet nodig. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik ongeveer tot 8 weken mijn gewone broeken aan. Daarna deed het pijn. Maar een elastiekje doet ook wonderen. En wat gaat dat snel he? Bij mijn dochter zag je niks aan mij tot 18 weken of zo... @ Marleen; ik hoop voor je dat je niet hele dagen misselijk gaat worden... Jakkes. Al is het wel voor een goed doel natuurlijk. @ Jootje; daar ook al misselijk de hele dag.. Gelukkig hier alleen 's ochtends. Ik heb dan geloof ik geluk.
ja , ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het eerst niet geloofde dat pendelen.. maar nu is het wel toevallig liefs
Hey meiden, Ik wilde jullie alleen even een hele fijne dag toewensen, ik ben er pas weer laat vanavond en ga mijn best doen om bij te lezen . M.b.t. misselijkheid; bij mij komt het later op de dag opzetten, dus richting het einde vd ochtend en dan 's middags en begin van de avond is het ergste... nouja, ik vind het niet zo erg . Ik vond de flessen van MvM wel erg stinken ja... dus vandaar mijn twijfels, maargoed, moet me er eigenlijk gewoon overheen zetten he . Fijne dag meiden. Liefs van mij
@ fem, ja hoor ik heb wel lekker gewerkt, maar ik werk in de thuiszorg en ik vind her nu al wel een beetje zwaar.. ben namelijk erg moe, en misselijk.. niet zo erg dat ik moet overgeven maar toch, en last van me borsten die zijn nu al gegroeit en waren al nie klein oh hihi sorry voor deze details @kitty2, mijn familie weet het zoals mij moeder,stiefvader,broertje,zusje,schoonouders en mijn vader. en onze beste vrienden, want elke keer als hun komen dan vraagt hij "en, mag er nog gerookt worden"(mijn vriend heeft n.l. altijd gezegd "zo gauw je zwanger bent wordt er hier in huis door NIEMAND meer gerookt") dus wij vertelde maar gelijk toen we ze zagen dat er in ons huis niet meer gerookt mag worden best knap van mij vriend eigenlijk want zelf rookt hij ook.. maar even terug komen op dat andere.. de rest vertellen we het op mijn verjaardag.. Liefs
@Mercedes, Rima81, Miekiee, welkom en gefeliciteerd! @Janne, oh meis wat ontzettend vervelend dat het weer is misgegaan . Heel veel sterkte met het verwerken van alles! @Margootje, wat fijn dat je HCG al zo hoog was! Waarom heb je het eigenlijk laten prikken? @Babywolkje, thanks voor de tip tegen ochtendmisselijkheid! @Hier, ik was vannacht al een paar keer misselijk en dus slecht geslapen en vanochtend rond half 8 werd Ryan wakker. Gelukkig zat manlief nog even thuis te werken, die zou rond kwart voor 8/8 uur vertrekken, dus Ryan uit bed gehaald en naar beneden gelopen en ik voelde de misselijkheid heel snel opkomen. Snel Ryan aan manlief gegeven en ik naar de wc gerend, gal overgegeven. Bah, wat is dat vies!!! @Magicwings, hoe gaat het met jou? @Kitty, wat lief dat je naar Ryan vraagt en zijn grote bed. Gisteravond ging hij op bed en zei hij zelf al "eigen bed". Hij bedoelde het grote bed . Het gaat hartstikke goed! Hij vindt het volgens mij heerlijk en blijft ook superlief liggen tot we hem eruit halen!! @Fem, bij jou de misselijkheid dus ook al toegeslagen... @Misselijkheid, als ik het zo globaal lees, heeft bijna iedereen er wel last van . @Vloeien, het is weer helemaal over! Voel me misselijk, het komt en het gaat, dus dat lijkt toch echt zwanger....morgen weten we het zeker, erg spannend!
@Werk, gisteren heb ik weer op arbeidstherapeutische basis 3 uurtjes gewerkt. Maar ik merkte gewoon dat mijn buik in de weg zat, althans tegen het bureau aanhangen deed gewoone en beetje pijn...en dat nu al?! Ik ben van mezelf al niet slank, maar nu deed het ook een beetje pijn, het was gevoelig zeg maar. Dat herken ik wel van mijn vorige zw.schap, toen kon ik op een gegeven moment ook niets meer aan het aanrecht snijden en moest manlief dat doen.
goeiemorgen meiden, @alle nieuwe meiden....gefeliciteerd!! @strakke broeken, ik heb gelukki nog een paar broeken die ik heb bewaard na het afvallen, dus ik kan nog even vals spelen, maar als die te strak zitten, gebruik ik toch mijn oude positie broeken....merk dat mijn darmen echt van slag zijn, echt opgezet, dit heb ik bij zoonlief niet gehad.... wie kan trouwens bij mijn afspraken iets veranderen(ben daar niet zo'n held in) want ik heb daar staan progestron prikken, maar dat moet HCG zijn!! @MvM, ik ga zeker meedoen gezien wij super blij zijn dat we nu weer zwanger zijn mbv die hormoontjes..... bij mijn 1e heb ik dat niet gedaan, zaten midden in een verbouwing, dus weet even niet vanaf wanneer dat geregeld kan worden.... @all, ik ga echt een probleem met werken krijgen, ik werk namelijk als vaste avonddienst, en ik ben gewoon super moe....dus denk dat ik dat niet al te lang ga trekken....
@janne,Dikke knuffel en heel veel sterkte @de nieuwe,gefeliciteerd en welkom. @mackswings,is het vloeien over?? @debbie,fijn dat het vloeien over is.nu hopen dat het wegblijft. @mvm,Ik ga er ook zeker aan meedoen vorige zwangerschap ook gedaan,. Alleen ik wacht nu wel tot de 1e echo. Vorige keer had ik me met 4 weken gelijk opgegeven maar toen moest ik het afbellen bij 8 weken en vond dat erg moeilijk. Dus daarom nu wachten tot de echo. Ik had toen voor het boek gekozen en een paar weekies later gaf de chauffeur me ook de dvd. Ik zei ik heb al een boek hoor dus hij zei en nu ook de dvd. @hier,OOk vaak misselijk maar zodra ik dan wat eet dan is het weg. en dat moe zijn ppfffff daar begin ik nu ook last van te krijgen. Gelukkig ben ik nu een weekie vrij dus kan er aan toe geven. Dat scheelt wel.
Goedemorgen meiden! Wat is er alweer veel gekletst. Gezellig hoor! @ IreneH: Dus voor je tweede ook een lange weg afgelegd. Gelukkig je 1e wel spontaan. Ik ben een beetje moe, maar niet echt misselijk. Dat maakt me wel een beetje onzeker als ik de rest hier zo lees. Ik kijk inderdaad erg uit naar de 1e echo, maar het duurt nog zo lang pfff. @ Fem: Dank je, ja we komen inderdaad van ver voor dit kleintje, zijn daarom ook nog wel erg onzeker of alles wel goed mag gaan, want mocht het mis gaan hebben we nog maar 1 vergoede poging. Maar we proberen vertrouwen te houden. @ Mercedes, Rima e Miekiee: Welkom en van harte gefeliciteerd! @ Jannne: Heel veel sterkte meid. Wat verdrietig. @ Margootje: Fijn hoor een HCG van 7100. Is wel een extra bevestiging of niet? @ lijst: Het maakt mij niet uit waar, hoe en wanneer de lijst bijgehouden wordt. Dat vechten jullie maar uit. @ MvM: Zit ook nog te twijfelen of ik nu op zal geven of tot de 1e echo wacht. Denk er nog even over. Meiden die meedoen super natuurlijk. Meiden die niet meedoen, jammer maar begrijpelijk als je misselijk of druk bent. Het is natuurlijk geen verplichting. Alhoewel ik mezelf er wel een soort van verplicht toe voel. Maar ik doe het graag hoor. (heb de flessen nog nooit geroken dus ga er nog onbevangen in ). @ Vertellen: Wij hebben het al verteld tegen mijn ouders, schoonouders, schoonzus, mijn broer en zijn vrouw, mijn zus en haar man en mijn zusje en haar vriend. En tegen een goede vriendin. Volgende week ga ik het tegen 2 andre vriendinnen vertellen en op het werk van mijn man weten een paar collega's ervan. Komt ook omdat wij ICSI gedaan hebben en bovengenoemd rijtje op de hoogte was van de ICSI, dus die zaten net zo mee te hopen en wachten als wij, dus we moesten het wel vertellen. Vind het ook wel fijn, mocht het misgaan weten zij het ook en kan ik daar uithuilen. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dit een prachtig en gezond beebje wordt. Liefs Zora
goedemorgen dames, heb gister nog geen broek gekocht, ga ik straks even doen. heb vandaag wel een oude positiebroek aan...maar ook dat zit net niet....zakt van mn kont af...maarja....mn andere broeken doen zeer in mn buik...dus ook geen oplossing! poeh lastig hoor! ik heb sochtends steeds een weeëig gevoel in mn buik....niet missleijk maar ook niet top! soms een btje kokhalzen...maar als ik dan wat gedronken hebt gaat t goed....zo anders deze zwangerschap dan de vorige 2! nouja...nog eeen weekje en dan de echo, maar t voelt goed en zwanger! @debby: wat fijn dat je niet meer vloeit! haahh en misselijk bent! sorry maar dat is toch vaak een goed teken! we blijven duimen voor morgen!!!! @magicwings: hoe is t meid? trouwens MvM vertelde dat ze dat spul in de flessen hebben veranderd en dat t nu iets minder stinkt! ik zal vrijdag ff ruiken voor jullie, want dan krijg ik mn 1e flessen! tot laterz!!!!
Allle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd! Jannnes, wat erg voor je meid.. Sterkte, ik leef met je mee. Debby, spannend voor jou morgen! Maar volgens zit het gewoon hartstikke goed hoor en zie je een mooi klein frummeltje Veel succes! Meiden, ik kom mij hier afmelden. Ik ben ondertussen 'hevig ongesteld', veel buikpijn en grote stolsels. Dus het is definitief geen novemberbeebje voor ons. Gelukkig heb ik nog twee heerlijke boefjes rondlopen en -kruipen, dus die pak ik even een paar keer per dag extra bij me. Niets knuffelt zo lekker als je eigen kindje. Ik ga heel hard duimen en hopen dat ik de laatste novembermama ben bij wie het niet goed is gegaan. Jullie hebben over 8 maanden allemaal een prachtige gezonde baby in julle armen (of meer ). Zo! Geniet van jullie zwangerschap. Liefs Magickwings
Oh nee Magicwings, wat ontzettend balen zeg meis . Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de rest allemaal een gezond kindje gaat krijgen! En ik hoop ook dat je toch weer snel zwanger mag zijn!!! @Hier, ik ben zoo misselijk dat ik niet eens weg durf....
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jaar - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel 8 november 078mama - 30 jaar - 2e kindje - Dordrecht 9 november Tjilpje -? jaar - ?e kindje Dotje24 - 28 jaar - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jaar - 2e kindje - Brunssum 10 november Kitty -25 jaar - 2e kindje - Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Amersfoort 11 november Paint - 36 jaar - 1e kindje - texel 12 november Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jaar - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jaar - 2e kindje - Den Haag 14 november Ilona - 30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht 15 november moontje - 20 jaar - 1e kindje- Rosmalen(noordbrabant) 16 november Luukske - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jaar - 1e kindje - Zuid-Holland 17 november Irene - 39 jaar - 2e kindje - Omgeving Utrecht 21 november Miekiee - ? jaar - ?e kindje - ? 33 November 2010 mama's! AGENDA 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 12 maart 8.00uur, Anouk bloedprikken FA 15 maart 9.00 uur, Margootje 1e echo (6.9 weken) 15 maart 9.30, Loesie 1e echo (6.4 weken) 15 maart Luukske HCG prikken 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 17 maart 15:10, Line afspraak Gyneacoloog 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 24 Maart 14.15 uur, BabyWolkje intake VK 26 maart 9:30 uur, Ano intake vk 29 maart 19.45 uur Zora 1e echo (7.5 weken) 30 maart 10.45 Ano 1e echo 1 april 9:45, Line 2de echo (9.5 weken) 2 april 9.30 uur, Dotje24 VK, intake 2 april 10.15 uur, Kitty2 1e echo 6 april 9.00 uur, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15 uur, Kitty2 intake 6 april 11.15 uur, Ilona2802 termijnecho (8.2 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (ca. 10.5 weken) MagicWings en Janne eraf gehaald . En voor Luuske ook even de verandering aangebracht.
Hallo allemaal, na een paar dagen meelezen kom ik mij ook aanmelden bij de november mama's! Ik ben bijna 5 weken zwanger nu, weet het niet precies omdat mijn cyclus niet echt regelmatig was. Ik ga uit van 12 november. Dit is mijn tweede kindje, ik heb al een zoontje uit september 2008. Jullie allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik lees veel over vermoeidheid en misselijkheid, ik heb er (nog) niet heel erg last van, maar toch al meer dan bij mijn eerste zwangerschap; toen merkte ik echt helemaal niks ergens van. Nu af en toe misselijk, en vooral 's middags moe, 's avonds is het weer over. groetjes!