November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb 's avonds altijd wel iets meer een buikje dan 's ochtends. Om goed verschil te zien, kijk ik nu vooral 's ochtends. Normaal is mn buik dan redelijk plat, maar de laatste dagen is mijn buik 's ochtends zoals ie normaal 's avonds is.

Hier ook last van een slecht humeur. Raak door van alles en nog wat geïrriteerd. Naast een neiging om meer te willen eten, heb ik verder nergens last van. En meer willen eten, kan ook komen omdat ik nu gestopt ben met roken.

Heb me ook maar eens aangemeld bij de verloskundige, wel zo handig :p

2. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik heb nog eens zitten rekenen en ik blijk op 30 oktober te zijn uitgerekend, maar ja die twee dagen. Ik blijf lekker hier bij jullie. Wie weet dat de echografiste zegt over drie weken...
    Ik heb me net ook aangemeld bij Moeders voor Moeders, even een paar weken in een potje plassen :)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben bang dat het hier mis gaat...heb nu echt rood bloed bij het afvegen, maar nog niet echt krampen. Wacht het nog even af, maar vrees het ergste :(.

4. abbi

abbi Lid

24 jul 2008
    24
    0
    0
    @Debby, balen meid, maar misschien valt het nog mee. Ik duim voor je

@ Jootje en Lina: gefeliciteerd

@symptomen: ik ben dus misselijk, heb wat last van mijn borsten, maar voor de rest valt het mee. Buik is niet dikker, maar ben stevig van mijzelf dus zie je het zowiezo pas heel laat. Bij mijn eerste kon ik tot week 19 mijn gewone broeken nog aan (nou ja, niet de spijkerbroeken dan).

Even verder voorstellen dan: ik ben 32, woon in de omgeving van Amsterdam en heb een zoontje uit december 2008. Mijn eerste bevalling was hels en ik ben dan ook behoorlijk bang voor deze. Gelukkig duurt het nog een tijdje...

5. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Oh Debby, wat vervelend, ik duim heel erg hard voor je en hoop dat het vruchtje zich stevig vasthoudt in je buik....

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En nu is het alweer over....ik word GEK van mijn lichaam! Manlief kwam thuis en ik moest weer naar de wc en had gevraagd of hij even mee wilde komen...en toen was het weg, weer heel licht beetje bruin en vanavond niets meer. Nou ja...we wachten het weer verder af ;).

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    November 2010 Mama's!

1 november
    Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland
    Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam
    Line - 32 jaar - 3e kindje

2 november
    Abbi - leeftijd? - 2e kindje - omgeving Amsterdam
    Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België
    Yvonne - 30 jaar - 4e kindje
    Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland

AGENDA
    11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken)
    18 maart ? uur, Line 1e echo

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb maar even een agenda toegevoegd.

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    pfff Debby. Gelukkig gaat het nu wel goed.
    hoop echt voor je dat het goed blijft gaan!

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @debby: ooo meid...hoop echt dat t niet doorzet!
    ik had in mn vorige zwangerschappen een week lang last van bruin bloed....was allemaal oud bloed....dus t kan nog alle kanten op heh!

en wat leuk allemaal nieuwe meiden erbij!
    spannend allemaal.....

ik voel wel dat mn buik is opgeblazen...maar je ziet nog niks bij mij hoor!;) ben ook vrij stevig....al moest ik bij mn vorige zwangerschap met 10wk al zwangerschapskleren aan....hopelijk nu niet nog eerder....want dan ziet iedereen t gelijk!

11. Yvonne79

Yvonne79 Lid

4 jul 2008
    44
    0
    0
    Hallo Allemaal!! Nou ben er maar weer eens.

@Debby, balen zeg...hopen op het goede maar.

Ikzelf heb weinig last geen last van me boobs helemaal niets alleen dat ik snel uitgeput ben en moe, sávonds kan ik niet wakker blijven en smorgens ben ik extreem vroeg wakker.

Ook ik heb het idee een buikje te krijgen wel snel bij me andere zwangerschappen had ik dat niet zo snel.

Verder heb ik me nog niet echt voorgestelt, erg slordig van mij nou ben Yvonne en ben 30 jaar en nu zwanger van de 4de, ik heb een zoon van bijna 14, een zoon van 11 en een dochter van bijna 9. En nu dus onze 4de worder. En kom uit Zoetermeer.

Wij hebben onze eerste echo op 11 maart 15.30 dan ben ik als goed is 6,2 weekjes.

Deze zwangerschap komt echt als een wonder 3jr geleden hebben we te horen gekregen dat mijn man verminderd vruchtbaar is en hebben dus inmiddels 3jr in de MMM gezeten. Vorige maand heb ik me laatste kijke operatie gehad en hebben we de MMM vaarwel gezegt om maar te stoppen. En waarrimpel ben ik dus febr zomaar op natuurlijke wijze zwanger geworden van me mannetje...

Liefs Vonnie

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    November 2010 Mama's!

1 november

2 november
    Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer

AGENDA
    11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken)
    18 maart ? uur, Line 1e echo

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig Yvonne, wij hebben tegelijkertijd de eerste echo :D. Laten we beiden hopen op een mooi kloppend hartje!

En wat een bijzonder verhaal over jouw zw.schap. Onvoorstelbaar na 3 jaar in de MMM en dan ineens op natuurlijke wijze zwanger geworden!!!!

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @yvonne: wat bijzonder zeg! met recht een wonder!!!!! spannend je echo dan weer heh!

@debby: mijn 1e echo is 17 maart

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Yvonne: wonderlijk verhaal zeg! :) fijn dat het toch nog allemaal is gelukt en dan ook nog op een gewone manier!!

16. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Debby, wat eng dat je steeds zo'n bloedverlies hebt. Ik hoop echt dat je beeb op de goede plek blijft zitten. Hopelijk zijn deze 2 weken snel voorbij en zie je een kloppend hartje op de echo.

@ Yvonne: wat super dat jullie nu toch zo onverwacht zwanger zijn geworden! Het is jullie echt gegund!

Mijn vriend is vandaag op skivakantie vertrokken dus zit ik nu een hele week moederziel alleen thuis :( Echt niet leuk. Ik moet nu eigenlijk gaan slapen maar zie er zo tegenop om alleen in dat bed te kruipen dat ik maar wat achter de pc blijf hangen.
    Beetje stomme vraag misschien, maar weet iemand trouwens van wanneer je al bandenpijn kunt hebben? Ik heb al de hele dag steken in mijn linker lies en af en toe ook rechts. Ik vraag me af of dat nu al bandenpijn is of kan dat echt pas vanaf 20 weken ofzo?

Nou meiden, ik ga toch maar eens slapen. Ik kan moeilijk een week lang wakker blijven omdat ik niet alleen wil gaan slapen ;) Trusten!

17. abbi

abbi Lid

24 jul 2008
    24
    0
    0
    @Yvonne, wat een wonder
    @Debby, alles nog goed?

Margootje, bandenpijn kan gelijk al beginnen. Je baarmoeder begint op te rekken en hier kan je inderdaad steken van krijgen.

Hier dus weer een vroeg begin. Klein mannetje heeft het niet zo op uitslapen. Gelukkig kan hij wel goed alleen spelen, kan ik toch nog een beetje rustig wakker worden.

18. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Yvonne, wat een mooi verhaal. Je kan er ook geen plan op trekken wanneer een kindje zich aanmeld.
    @Debby, gaat alles goed, geen bloedverlies meer??

Ik heb ook een echo met 6.2 en vind dat wel spannend, hoop dat ik dan wel hartactie zie. Gelukkig is het niet zo lang wachten meer. Nog anderhave week...GEDULD ;)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    November 2010 Mama's!

1 november

2 november
    Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer

AGENDA
    11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken)
    17 maart ? uur, Peertje, 1e echo
    18 maart ? uur, Line 1e echo (6.2 weken)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Vanochtend begon het bloedverlies weer (alleen bij het afvegen), dus heb de ha-post gebeld en kan om 10.30 uur langskomen om mijn urine te laten controleren op blaasontsteking. Ik heb het in mijn vorige zw.schap ook gehad (hetzelfde verhaal) en toen met 10 weken of zo zei een vk ineens dat ik mijn urine maar eens moest laten controleren. Toen bleek ik een blaasontsteking te hebben. Dus ik hoop dat dat nu ook weer het geval is en dat daar het bloedverlies dan weg komt...

@Margootje, heb je een beetje kunnen slapen? Ik kan ook nooit zo goed slapen als mijn man weg is, gelukkig is dat niet vaak! Ik hoor dan altijd geluiden in huis en zo. En volgens mij zijn die steken ook het groeien van je baarmoeder, alles wordt uitgerekt, dus dat is normaal!

@Echo's, de meesten hebben toch al een echo met 6.2 weken, dat is wel fijn! Dan zien we allemaal een mooi kloppend hartje en zijn we iets geruster denk ik :D.

Gisteravond toen ik al een tijdje op bed lag, werd ik opeens beroerd. Bah....met Ryan ben ik 9 maanden lang misselijk geweest, hoop toch niet dat ik dat nu ook weer krijg. Nu is het weg gelukkig :D.

Deel Deze Pagina