@Debby &Yvonne, leuk om te horen hoe groot het vruchtje nu is, mijn 'boontje' zal ongeveer dezelfde afmetingen hebben. Wat klein nog hè, maar al wel een kloppend hartje, ik blijf me er over verbazen!
*inbraak* Debster, gefeliciteerd met je mooie echo!!!! Lynnami, zie dat je nu hier mee mag kletsen. Jij ook proficiat! Hopelijk gaat het ditmaal goed!! *einde inbraak*
heey meiden, ik ben best zwaar.. ik ben veel aangekomen de afgelopen jaren door omstandigheden.. nu ben ik al erg moe.. denken jullie dat dit erger wordt hoe verder in de zwangerschap? ik heb serieus nu al best moeite met werken.. ik werk in de thuiszorg. ik poets bij mensen ik ben bang dat ik eerder thuis zit dan mijn zwangerschapsverlof.. liefs
Debby,mooie echo hoor!! @line(volgens mij ik vergeet iedere keer iedereen zijn naam),Gefeliciteerd met een goede echo. @kwaaltjes,Ik zie er ook uit als een vaatdoek. Erg bleek. Maar het kan me allemaal niks schelen ben zo blij weer zwanger te zijn
hey meiden, moet even mijn ei kwijt.... ben net terug van de receptie van een collega(25 jaar in dienst), hardstikke leuk en gezellig, echt ik voelde me dus niet lekker...misselijk/duizelig, mijn collega begreep het meteen, en hij was echt blij voor ons.... ik ben trouwens verpleegkundige in de thuiszorg... toen bijna alle collega's weg waren, zat ik daar nog met onze nieuwe manager(is sinds 2 weken onze manager, ons oude was boventallig geworden ivm bezuinigingen) en toen pas stelde ze zich voor....en wilde ze een kennismakingsgesprek plannen. ik heb toen aangegeven dat ik haar nu maar meteen wilde vertellen over onze zwangerschap, omdat ik me niet lekker voel, en misschien wel dagdiensten tzt wil gaan draaien.... nou zegt ze....snap niet dat je nu weer zwanger bent, na die MK in januari....kutwijf, wie ben jij, ken jij mij en hoe durf je het ook maar te zeggen..... heb haar gezegd dat we in de MMM zitten, en dat onze arts echt wel weet wat ze doet, maar ik had wel zoiets dat hoef ik jou eigenlijk niet te zeggen.... ben dus ook echt pissed!!!!:x:x:x ik ga morgen dus naar de HA, leg alles uit, en als die "tooi" iets te zeggen heeft, wrijf ik het meteen onder de neus!! sorry voor mijn EGO berichtje, moest het even kwijt!! heb me voorgenomen mijn werk te doen, zodra het niet meer lukt, meld ik me ziek....ze kunnen me wat....ik ga geen risico's lopen....maak me nu ook niet meer druk, is niet goed voor onze beeb!!
wat een kutwijf.. ja sorry hoor.. ik werk ook in de thuiszorg en heb vandaag verteld dat ik zwanger ben. via een mailtje (want dat moet bij ons) maar ik krijg gewoon niks terug liefs
@Luukske dat zou ik echt niet pikken hoor. Ik neem aan dat zij ook een meerdere heeft. Misschien dat je het daar kan aangeven :x
hey meiden.... ik heb me idd voorgenomen haar "meerdere" op te zoeken, dit pik ik niet....we hebben verdorie voor alle zwangerschappen in de MMM gezeten....natuurlijk is een MK niet alles, maar ik heb het vrij makkelijk kunnen relativeren, omdat zoiets gebeurt als er iets mis is....
@Luukske,nou dat was toch een behoorlijke opmerking die ze maakte.Vanuit haar functie gehoord zich dat toch niet.Geeft meteen een mooie indruk van haar. Op dit moment is het belangrijkste,dat jij je goed voelt,en de kleine goed kan groeien en ontwikkelen,om over 35 weken een nieuw wonder in je armen te ontvangen. dikke knuf.
Meiden, Wanneer moet ik nou de dokter/verloskundige waarschuwen dat ik zwanger ben? Ik zit te denken om volgende week de dokter te bellen, zodat hij me kan doorverwijzen naar de gyn (i.v.m. 2 miskramen). Wil graag een echo met 6-7 weken. Ik ga er natuurlijk vanuit dat het goed gaat, maar toch wil ik die echo's voor de zekerheid. Ik zie dat er al veel afspraken van iedereen in het lijst staat. Het begint nu toch echt te kriebelen om bij de mensen met de witte jassen aan te kloppen
@ Moontjee; Oh wat vervelend om te lezen dat je zo moe bent en misselijk. Ik hoor vaak dat het na 12 weken beter gaat met de vermoeidheid (had ik iig wel bij mijn 1e zw. schap), dus hopelijk kun je door de zure appel heenbijten, anders misschien proberen wat minder uren (desnoods tijdelijk) te gaan werken??? Oh joh, moest jij al kraamhulp regelen van de HA? Ik vind het nog zo vroeg, maar hier in de Randstad misschien ook maar alvast aanvragen.... Ik gebruik trouwens laczo voor de obstipatie, helpt supergoed. @ Debby; Fijn zeg zo'n mooie echo, gefeliciteerd!!! Hier groeit mijn buik ook echt als een jekker, dus ik herken wel wat je zegt. Geniet lekker van je weekendje weg! Ben je nog schor trouwens? @ Luuske; man, wat ben jij netjes gebleven, ik was echt opgevlogen, meen ik echt, ik vind het sowieso een hele vreemde reactie en al helemaal voor een manager die jou helemaal niet kent, ik zou zeker een klacht indienen / hogerop zoeken. @ Ano, oh lekker een weekje vrij, geniet ervan!!! Hopelijk wordt de misselijkheid bij jou ook snel minder. @ Zora, ik snap jou wel hoor, je hebt ook absoluut een punt, maar net wat al gezegd wordt, je hebt zolang op een wondertje moeten wachten dan is jou toch een zwangerschap zonder kwaaltjes toegewenst!? Alhoewel ik me goed kan voorstellen dat je graag kwaaltjes wilt ter bevestiging, ik had bij mijn dochter nergens last van hoor!!! Enneh, niks zeuren, dat moet ook gewoon kunnen hoor, lekker tegen ons aankletsen @ Peertje, en, heb je een broek gekocht?? Ik hoop dat het gelukt is . Ik ben erg benieuwd naar de flessen morgen, laat je het even weten hoe ze ruiken?? @ Pholx: Welkom, 12 november, wat een leuke datum, daarop is onze dochter geboren @ Lief09: Welkom en gefeliciteerd, veel plezier met lezen!!! @ 078mama; hahahaha, hoe gaat het met stilzitten?? . 25 maart is zo joh (makkelijk gezegd van mij he), ik ben pas 22 april aan de beurt... @ Ilona2802: Jij ook veel plezier met meelezen! @ Eveline; succes met meelezen he @ Nony; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, had je al gehoord wanneer je de echo hebt? Ohja 19 maart lees ik, leuk Oh, wat ben jij een vroege vogel zeg , hopelijk wordt het snel wat beter weer, lekker naar buiten!!! @ Butterfly24: welkom en gefeliciteerd he. Fijn dat je je zo goed voelt en wat een leuke verrassing dat je zwanger bent (omdat je nergens last van had), hoe gaat het met Esmee? Misschien is het idd een tandje...? M.b.t. nog een kindje, onze dochter is bijna 3 als de tweede wordt geboren du sdaar kan ik niet over meepraten @ Line77: wat heerlijk dat jij zo lekker kunt slapen, dat is hier bijna onmogelijk (helaas), fijn dat je de kraamhulp al geregeld hebt, afstrepen!!! Ik kan ook mn mond niet houden hoor, alleen mijn werk weet het nog niet, whahahahaha (ja, mijn leidinggevende omdat ik ineens zat te huilen, *ahum*) @ Aapje79: welkom en gefeliciteerd! @ Lynami; wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent, gefeliciteerd en welkom!!! @ Wendy2010: gefeliciteerd en welkom, ik hoop dat alles goed gaat!!! M.b.t. eten; ik heb ook niet echt trek maar eet dan wat ontbijtkoek en als ik gekookt heb eet ik dus wel goed... heel gek... Oh, jouw man is ook begin april jarig, die van mij op 6 april (en ik op 9 april ) @ Abbi; hoe gaat het met de vermoeidheid??? @ Amalia007: Gefeliciteerd en welkom! En m.b.t. dokter bellen; gewoon bellen en ook de vk bellen en een afspraak maken @ Eliza78: Hoe gaat het met de vermoeidheid? Lekker dat je straks je handen helemaal vrij hebt als de andere kindjes op school zitten!!! Fijn zeg een poetshulp, wil ik ook wel... @ Lovepeet; hey, hoe gaat het met je? Ik hoop dat je alsnog een vette positieve test krijgt! Een test geeft toch niet vals positief..... 3 keer.....? @ Fantasy: Welkom, gefeliciteerd en gewoon gezellig meekletsen @ Lilalien; welkom en natuurlijk ook gefeliciteerd, wat erg van de mk . gelukkig voelt het nu beter.... @ Margootje; ook niet leuk dat zoveel mensen het blijkbaar al weten, lief dat je een kaartje krijgt, maar leuker is natuurlijk om het zelf te vertellen, zou het zeker melden aan schoonmama...Ondanks dat de bedoelingen goed waren... @ IreneH: Hahahaha, een borrel mag helaas niet (in gedachten toch wel??? ) Met de misselijkheid ging het vandaag wat beter (thanksss), maakt me toch weer onzeker, erg he, hahahahaha @ Natascha01: Welkom en gefeliciteerd, lekker meekletsen @ Mercedes; ook welkom, fijn he die misselijkheid @ Yvonne; geweldig dat de echo goed was, gefeliciteerd!!!! Zo dan, ik ben helemaal bij, heb er 3 kwartier over gedaan. @ werk: bij mij op het werk zijn ze echt megamoeilijk, ik kan echt niet ineens een halve dag vrijnemen, dat moet ik echt weken van te voren melden. Morgen en overmorgen sta ik de hele dag op de nationale Carrierebeurs, zie er zo tegenop...... (en allee mijn leidinggevende weet dat ik zwanger ben en ik weet nu al dat collega's lullig gaan doen als ik moe ben of het ff niet meer zie zitten etc etc, verkoop he....... ) @ Kwaaltjes; zijn vandaag weer een stuk minder, maar mijn buik groeit heel hard en dat voel ik echt heel goed, moet echt naar positiebroeken gaan kijken. Zo, ik ben echt helemaal bij nu . Nu dochter als een speer in bed gooien en mijn blouse voor morgen strijken .. xxx
Tjonge, wat is er in 1 dag al weer veel gekletst zeg, 't is bijna niet bij te houden. Alle nieuwe zwangeren: heel erg gefeliciteerd!! @ Debby & Yvonne: super dat jullie echo's goed waren, gelukkig! @ Luukske: wat een rot-reactie van je manager zeg! @ Zora, maak je maar geen zorgen hoor dat je geen kwalen hebt. Probeer er maar gewoon van te genieten, je hebt het de afgelopen jaren al moeilijk genoeg had met zwanger worden! Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik echt helemaal nergens last van gehad, voelde me totaal niet anders dan normaal. Het kan dus echt!
Woooooow....... Irene is Zwaar onder de Indruk van de reactie van Fem...... Neem aan dat je 2 keer ZP open hebt staan om terug te lezen en te reageren, anders weet je wel heeeeeel veel uit je hoofd...hahaha
ik heb gister gelijk gebelt toen ik posie teste ik mag over 2 weken al komen ze denkt dat ik 6 weken ben hihi