10000000000000000000 x sorrydat ik niet heb gereageerd ja vandaag een negatieve test van de kruidvat raar he na 6x een posi 4 x predictor en 2 keer krv2v5 heb ik nu een nega van de kruidvat in mijn handen als ik hem helemaal uit elkaar sloop zie je wel wat maar dan moet je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken maar dat is neit de bedoeling en telt niet dus negatief gisteren was mijn nod.. misschien een hcg daling of weet ik het.. ik heb mijn banner tijdelijk weggehaald omdat ik het neit zeker weet in verband de verhuizing heb ik ook geen dokter..
o ja mijn symptonen - moe - honger - boobs doen af en toe pijn - aderen op mijn boobs zijn zo zichtbaar - uitblijven van ongi - vage pijntjes in mijn onderbuik en schaamstreek - wittige afscheiding en veel meer - soms duizelig - hoofdpijn - gisteren wel ff ongi pijn gehad maar vandaag weg iets vergete?>.pff
spannend veel symptonen heb ik ook en ben zwanger verschillende kv positesten zowel plus min als 2 voor 5 misscien vmk?
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jaar - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel 8 november 078mama - 30 jaar - 2e kindje - Dordrecht 9 november Tjilpje -? jaar - ?e kindje Dotje24 - 28 jaar - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jaar - 2e kindje - Brunssum 10 november Kitty -25 jaar - 2e kindje - Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Amersfoort 11 november Paint - 36 jaar - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jaar- 2e kindje - Friesland 12 november Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jaar - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jaar - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jaar - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jaar - 1e kindje - Terneuzen 13 november Fantasy -32 jaar - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jaar - 2e kindje - Omgeving Utrecht 15 november moontje - 20 jaar - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jaar - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jaar - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jaar - 2e kindje - Omgeving Amsterdam 17 november Lynnami - 34 jaar - 2e kindje - Florida Aapje79 - 30 jaar - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jaar - 1e kindje -Hoorn 20 november Wendy2010 - 29 jaar - 1e kindje - Zeeland Lilalien - 30 jaar - 3e kindje - België 21 november Miekiee - ? jaar - ?e kindje - ? 45 November 2010 mama's! AGENDA 12 maart 8.00uur, Anouk bloedprikken FA 15 maart 9.00 uur, Margootje 1e echo (6.6 weken) 15 maart 9.30, Loesie 1e echo (6.4 weken) 15 maart Luukske HCG prikken 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 17 maart 15:10, Line afspraak Gyneacoloog 19 maart 8:15, Lynn gyn. echo (5w2d) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 23 maart 10.45 uur, Irene 1e echo (6w2d) 24 Maart 14.15 uur, BabyWolkje intake VK 26 maart 9:30 uur, Ano intake vk 29 maart 9:30 uur, Phlox intake VK 29 maart 19.45 uur Zora 1e echo (7.5 weken) 29 maart 16:15 uur Lilalien 1e echo 30 maart 10.45 Ano 1e echo 30 maart 9:00 lilmomo 1e echo 1 april 11.15 uur Debby 2e echo (9.2 weken) 1 april 9:45, Line 2de echo (9.5 weken) 1 april 10:10 Moontjee intake VK 2 april 9.30 uur, Dotje24 VK, intake 2 april 14.15 uur, Kitty2 1e echo (8.2 weken) 2 april 18:10 uur, Travelgirl intake (8 weken) 6 april 9.00 uur, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15 uur, Kitty2 intake 6 april 10.10 uur, butterfly intake en echo 6 april 11.15 uur, Ilona2802 termijnecho (8.2 weken) 6 april 09.00 uur , moontjee 1e echo (8 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 8 april 8.30 uur, Phlox 1e echo (9 weken) 8 april 21:00 uur, Travelgirl 1e echo (9 weken) 16 april 09.00 Mercedes 1e Echo (9.4 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (11,4 weken) 23 april 09.00 uur, Lief09 intake VK (10,3 weken) Flappie erin gezet!
@Lovepeet. Sterkte meid. Vind het vervelend om te zeggen maar het klinkt een beetje als vmk. Hoop dat het tegendeel bewezen wordt. Zou nu even een paar dagen afwachten en als er dan nog geen ongi is, een testje doen of even bij de huisarts langs.... @Fem. Zoek nog verder hoor maar kijk hier eens: Positiekleding van Future Maman - Positiekleding zwangerschapskleding positiemode zwangerschapsmode positiekleding @All. Ik ga naar bed!! Oogjes vallen nu echt dicht. Lekker slapen in mijn heeeerlijke bed....mmmmmm....... Trusten voor straks allemaal!
Lieverd ik heb precies hetzelfde gehad he! Dus er is hoop! Misschien een late innesteling... Geen bloed geeft moed! En je zal zien over een paar dagen doe je een test en knalt die er ineens vanaf! Mijn duimen draaien voor je.
o echt ! er is weer een beetje hoop ! ik heb mijnnod altijd op tijd of de 28este dag of de 29e de 29e was gisteren en de 28ste eergisteren dus ik blijf zeker hopen ik doe zaterdag nog een testje denk ik en anders ga ik maandag naar de ha met wat heb jij getest? en wat is jou verhaal
@ Lovepeet, ik hoop dat je morgen of overmorgen toch weer positief test! vervelend hoor, die onzekerheid @ Irene, weltrusten! ik zoek ook zo mijn bedje op; eerst nog wat spullen in pakken voor morgen: ik ga lekker met een vriendin een weekendje weg. 2 daagjes zonder mijn mannen! wel raar hoor, maar ook wel lekker... ben alleen bang dat ik het niet geheim voor haar kan houden dat ik zwanger ben...
jazeker ik hoop het ook nu heb ik een dringende vraag eigenlijk ik zou nu dan 4w en 1 dag zijn ik heb heel erg last van afscheiding.. veel wit dik cremig en soms draderig.. herkent iemand dit * sorry voor de detais*
Ik heb getest met dezelfde testen die in NL door kruitvat verkocht worden. En ook wat internet test strips van wondfo en earlypregnancytests.com Ze waren allemaal heel erg vaag positief donderdag en vrijdag. Zaterdag en zondag waren ze ineens negatief! Ik had de moed al opgegeven en dinsdag belde mijn gyn dat ik moest testen. Ik had het hem gezegd dat ik dat al gedaan had en hij zei dat dat heel goed mogelijk was. Dinsdag dus weer getest en ja hoor! POSITIEF! nieteens hoeven staren... Ook een bloedtest laten doen en positief. Hcg was laag maar als het zich nu verdubbeld is er niks aan de hand. Vandaag een digitale en "pregnant". Doe zaterdag weer een testje en je zal zien dat die ineens duidelijker is dan de testen de je al gedaan hebt.
Dat is een zwangerschaps verschijnsel... Goed teken dus! Neem jij je temp ook? doe dat eens en kijk of die gelijk blijft of stijgt. Als die heel erg naar beneden gaat zit het niet goed. Blijft hij hetzelfde, gaat iets omlaag maar de dag erna weer omhoog of blijft stijgen is dat heel goed.
ooo oke mijn moed is ineens weer wat omhoog gestegen geen bloed is moed zeggen ze he maja over die afscheiding zit ik wel in of dat goed is ik hoop toch dat ik zwanger ben ik ben gelijk een stuk gezonder gaan eten meet vitaminen gaan slikken enzo noem het maar op .. maar goed tje heb jij ook last die afscheiding als ik vragen mag dank je voor je verhaal om het te vertellen
nee heb ik niet ik temp het nooit! en waar moet ik dat tempen tong oksel weet ik het sterker nog ik heb niet eens een thermomether haha morgen gelijk halen
Ehm...... van achteren Lovepeet , omdat mijn temp hoog bleef ben ik ook maar gaan testen en zie het resultaat
Ik temp onder mijn tong. En elke ochtend rond dezelfde tijd vrijwel direkt na het opstaan. Ik heb ook last van die witte afscheiding. Misschien meerderen hier?