Pff drukke dagen gehad, en niet hier geweest. Heb een poging gedaan bij te lezen maar tjeeeeee, dat is niet te doen zeg haha. @vertellen, ik kon het gewoon niet stil houden en mijn ouders, zusjes, en schoonmoeder weten het. Mijn ouders vertellen het ook vast al verder hoor, zo enthousiast zijn we gewoon al. Enkele collega's weten het ook al. Tsja, soms zit je in een gesprek en kun je er ineens niet omheen. Ik ga via het werk studeren en dat moet ik nu even een jaar uitstellen en daar hadden we het over. Dus die collega keek me raar aan, van waarom uitstellen? Tsja, dan ga ik ook niet geheimzinning doen. En in mijn eerste zwangerschap veel last van astma gehad dus kon vaak niet werken, en lag er al vroeg uit met werken. De kans dat het mis gaat is er natuurlijk nog wel, maar heb dat eerder meegemaakt en vele steun gehad omdat velen het wisten. En ik merk... bij een tweede maakt het ook allemaal niet uit. Bij de eerste wil je alles stil houden, maar ik ervaar nu alles heel anders. Je hebt het al een keer beleefd. @misselijk, hier echt nog nergens last van!!!! En hoop dat het zo blijft. Gaat nog goed hier, niet misselijk, niet moe, af en toe wat krampjes en steekjes, maar verder bruis ik van de energie. Maar goed, als je misselijk bent en moet overgeven, dan weet je zeker dat je zwanger bent. Nu hoop ik snel de echo te hebben gehad . Dan heb je toch wat zekerheid he. @ nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en geniet ervan
hey meiden, heb vanochtend van 8,45 tot 11,15 uur bij de huisarts gezeten...en dan zeggen dat het op vrijdag niet zo druk is, jaja.... heb mijn huisarts even ingelicht over de uitspraak van mijn leidinggevende, ze stond echt met de mond open.... ook aangegeven dat ik gewoon voorzichtig ben, door de ervaringen bij onze zoon... verder heb ik een receptje gekregen mocht de misselijkheid meer worden(valt nu echt wel mee) en heb mijn HB laten prikken, bloeddruk laten meten etc....dit ivm een risico zwangerschap... nu weer lekker thuis, zoonlief van school gehaald, en vanmiddag lekker niksen.... @vertellen, mijn moeder en schoonouders weten het, mijn zus (die peettante wordt) en ja, na gisteren ook mijn collega's.... hubbie zag vanochtend het boek van prenatal op de tafel liggen, en zei meteen al dat hij nu veel selectiever gaat meekijken wat we echt nog nodig hebben, en wat niet...we hebben natuurlijk nog wat van onze zoon, maar moet grote stukken toch nieuw aanschaffen, of ja nieuw.....wil graag een oud bedje en commode zelf gaan opknappen! heb ik iets te doen.....
hallo dames ik ging net naar de winkel had ik ervoor roze verlies.. kom ik thuis beetje bloed ! mijn hoop is gevaren
Lovepeet wat naar voor je meis!! wil iemand mij op de lijst zetten ik ben uitgerekend op 17 november van mijn tweede kindje,en heb 1 april intake en een echo om 11uur liefs rosa
dank je ik ga zo voor de zekerheid een digid doen van cb je hoort het zo , dan kom ik mij waarschijnlijk deficitief afmelden van deze topic,.
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jaar - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel 8 november 078mama - 30 jaar - 2e kindje - Dordrecht 9 november Tjilpje -? jaar - ?e kindje Dotje24 - 28 jaar - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jaar - 2e kindje - Brunssum 10 november Kitty -25 jaar - 2e kindje - Friesland Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Amersfoort 11 november Paint - 36 jaar - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jaar- 2e kindje - Friesland 12 november Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jaar - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jaar - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jaar - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jaar - 1e kindje - Terneuzen 13 november Fantasy -32 jaar - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jaar - 2e kindje - Omgeving Utrecht 15 november moontje - 20 jaar - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jaar - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jaar - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jaar - 2e kindje - Omgeving Amsterdam 17 november Lynnami - 34 jaar - 2e kindje - Florida Aapje79 - 30 jaar - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jaar - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - ? jaar - 2e kindje - ? 20 november Wendy2010 - 29 jaar - 1e kindje - Zeeland Lilalien - 30 jaar - 3e kindje - België 21 november Miekiee - ? jaar - ?e kindje - ? 47 November 2010 mama's! AGENDA 12 maart 8.00uur, Anouk bloedprikken FA 15 maart 9.00 uur, Margootje 1e echo (6.6 weken) 15 maart 9.30, Loesie 1e echo (6.4 weken) 15 maart Luukske HCG prikken 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 17 maart 15:10, Line afspraak Gyneacoloog 19 maart 8:15, Lynn gyn. echo (5w2d) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 23 maart 10.45 uur, Irene 1e echo (6w2d) 24 Maart 14.15 uur, BabyWolkje intake VK 26 maart 9:30 uur, Ano intake vk 29 maart 9:30 uur, Phlox intake VK 29 maart 10:20 Flappie intake 29 maart 19.45 uur Zora 1e echo (7.5 weken) 29 maart 16:15 uur Lilalien 1e echo 30 maart 10.45 Ano 1e echo 30 maart 9:00 lilmomo 1e echo 31 maart 17:15 Kitty2 1e echo (8.0 weken) 1 april 11.15 uur Debby 2e echo (9.2 weken) 1 april 9:45, Line 2de echo (9.5 weken) 1 april 10:10 Moontjee intake VK 1 april 11:00 Rosa08 intake en 1e echo 2 april 9.30 uur, Dotje24 VK, intake 2 april 18:10 uur, Travelgirl intake (8 weken) 6 april 9.00 uur, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15 uur, Kitty2 intake 6 april 10.10 uur, butterfly intake en echo 6 april 11.15 uur, Ilona2802 termijnecho (8.2 weken) 6 april 09.00 uur , moontjee 1e echo (8 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 8 april 8.30 uur, Phlox 1e echo (9 weken) 8 april 21:00 uur, Travelgirl 1e echo (9 weken) 16 april 09.00 Mercedes 1e Echo (9.4 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (11,4 weken) 23 april 09.00 uur, Lief09 intake VK (10,3 weken)
Heb men bannertje veranderd en moet zeggen grappige zinnetjes zo ook bij u Kitty 2 ivm.extra inname van calorieën
Uhm sorry.. Ik ben een beetje traag van begrip.. laten we dat maar op een zwangerschapskwaaltje houden. Maar ik begrijp je niet helemaal??
Heb net toch maar de verloskundige gebeld voor een afspraak. Meer omdat ik wat wilde weten eigenlijk. Ik werk in de verzorging, en we hebben momenteel iemand met wondroos. ( is besmet verplegen)En ik wilde weten of het ook een risico voor het vruchtje zou zijn. Dus ook maar een afspraak gemaakt. En inverband met vorige miskraam mag ik al best snel heen. Donderdag 25 maart. Dan ben ik op de kop af 7 weken zwanger. Zou iemand mijn afspraak aan de lijst willen toevoegen? En Sorry hoor, maar reageren op jullie berichten is bijna niet mogelijk zo snel en veel er hier gekletst wordt.
hee hee, net is mijn leidinggevende langs geweest(ik heb een nieuwe) en ik heb een paar cadeautjes gekregen.. zoals, een mutsje slofjes,een knuffeltje en een badeendje kei leuk liefs
Wat jammer lovepeet! Nou als je maandag nog niet ongesteld bent echt zo snel mogelijk naar de dokter hoor. Je moet een dokter zoeken... Heel veel succes met zwanger worden.
@lynnami, woon jij in Florida? Wat gaaf, altijd al daar gewoont of recent daarheen verhuisd? Mijn man en ik hebben altijd nog de wens om naar Amerika te verhuizen...ooit...
Ik woon hier sinds 2007. Daarvoor in Duitsland, Belgie en Nederland. Mijn man is Amerikaan en heeft voor zijn werk in Duitsland gewoond. Zodoende dat we elkaar ontmoet hebben
Ja ik heb het heel erg naar mijn zin. Mensen zijn echt ontzettend vriendelijk en het leven is goedkoop. Daarbij komt ook nog dat we aan de Golf van Mexico wonen en dus 9 van de 12 maanden op het starnd kunnen liggen. De stranden zijn volgens zeggen de witste van de wereld. Ik zou echt nooit of te nimmer meer in NL willen wonen hoor. Dan nog eerder Belgie of Duitsland... Klinkt dat slecht?
Hey Moontje, Echt he, hopelijk niet te snel, wil nog wachten met vertellen en als ik er nu al uitzie alsof ik al 12 weken zwanger ben (trouwens al een paar opmerkingen gehad of ik zwanger was ) Vandaag een wat langere blousje aangehad en de hele dag met broek open gelopen heerlijk Wel vaak kijken of blousje niet naar boven schiet haha Dank je voor de compliment voor mijn ticker, je bent de 2e al