hallo dames toch bedankt voor alle steun en berichtjes ik heb nog wel vage dingen hier een lijstje aantal posi testen van verschillende zwtesten gister ochtend nega test van kruidvat.. vanmiddag clear bleu digitaal niet zwanger te zien testen er weer uitgehaald om weg te gooien wel bij allebij 2 strepen zichtbaar nu 2 dagen overtijd 2 druppels helderrood bloed de rest rose afscheiding ? heb ik nooit gehad.. en oud bloed.. nu geen ongi krampjes meer op te merken geen oud bloed meer te zien ? snapt iemand het nog misschien herkent iemand van jullie het iets.. ik hoor het wel gr xx lovepeet * mijn duimen draaien voor alle zwangeren hier *
Ik ken het gevoel ,je moet af en toe eens naar de buitenwereld op pad Veel plezier met Ryker en de geitjes ,merkt hij iets ervan wat met mama gaande is en heb je het iemand al verteld?? Hebben er nog dames het nieuws al verteld? Hier enkel men man en boezemvriendin en de mensen die ik ken via het net.
@ Lovepeet Weg vaag allemaal. Is het voor jou niet mogelijk om via het ziekenhuis een echo te laten maken? Want volgens mij las ik dat je nog geen huisarts hebt. Misschien als je je situatie uitlegt, dat je mag komen? Ik ben een keer gewoon naar de huisartsenpost geweest 's avonds(eerst gebeld en mocht gelijk komen ivm bloedverlies) en ik werd gewoon geholpen, echo en bloedprikken etc. Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
@lovepeet, ik vind het verschrikkelijk naar voor je. Als ik eerlijk ben..... en wil dan niet vervelend doen. Maar ik denk dat je je moet voorbereiden op het feit dat je een vroege MK hebt gehad. Ik heb exact hetzelfde gehad. Wel positieve testen, maar heel onduidelijk. Kon het eigenlijk niet geloven en het voelde niet goed. Clear bleu digitaal vertelde ZWANGER. Toch werden de testen steeds negatiever, tot ook CB zei NIET ZWANGER. En binnen twee dagen begon het met rozig bloedverlies en dit werd roder. De testen waren positief omdat ik ook wel even zwanger was, dus de testen logen ook niet. Maar het is al heel vroeg misgegaan. Ik was na 3 maanden opnieuw zwanger, en nu een dochter van 9 maanden, dus het kan snel opnieuw positief zijn. Ik wil je geen naar gevoel geven....., maar blij voor jezelf realistisch denken meid. En ik zou inderdaad zeker even een echo laten maken. Je weet het immers nooit natuurlijk. In elk geval wil ik je sterkte wensen.
En als het echte bloeden niet doorzet... kan het een innesteling zijn. Wacht het in elk geval even af!!
Lovepeet: Ik sluit me bij Butterfly aan. Knuffel meid! Nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! Jullie gaan wel snel met kletsen hoor meiden. Pffff. Heb een druk weekend dus wil jullie alvast een fijn weekend wensen!
@ lovepeet Misschien moet je hoe dan ook een echo laten maken. Er kan van alles aan de hand zijn. Misschien als het bloeden niet doorzet over een week ofzo. Ik zou toch ff bellen eind volgende week ofzo en een afspraak maken. Al die onzekerheid, je weet dan wel waar je aan toe bent. En als het vmk is, dan zou je toch ook een echo moeten krijgen om te kijken of alles weg is. Nogmaals sterkte!
Zowiezo een echo inderdaad, ik heb dan toenertijd ook gehad. Al is het maar om te zien of alles weg is. Bij mij kon de Gyn toen wel vertellen dat alles er gezond uit zag en ik wel op de normale manier zwanger zou kunnen worden. Ben je verder nog gaan bloeden, of hield het op na het roze en beetje rood na de tijd? Vervelend, om in die onzekerheid te zitten. Ik vond het afschuwelijk toen. Je wilt weten waar je aan toe bent. Maar las dat je geen huisarts hebt? Hoe kan dat? Ben je net verhuisd o.i.d? Ik zou me wel snel in laten schrijven bij een arts. Deze zal je toch naar de Gyn moeten verwijzen neem ik aan?! Maar het kan geloof ik ook wel via de verloskundige... maar goed, een huisarts heb je wel nodig.
hey hey nog even snel een berichtje voor ik mijn bedje op zoek. Lekker uit eten geweest niet echt misselijk geweest, kon wel minder op. Nu heerlijk slapen want moet morgen weer vroeg werken (ik zie dat er nog een fries is...jeeeejjj eindelijk niet eens de enige ) trusten allemaal
@lovepeet *knuffel* zat nog op je te wachten bij het wachtbankje met je uitslag van je extra test maar zie het hier al... vervelend meis! maar laat het wel ff nakijken he!
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jaar - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 5 november Zonnebloempje - ? jaar - ?e kindje - ? 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel 8 november 078mama - 30 jaar - 2e kindje - Dordrecht 9 november Tjilpje -? jaar - ?e kindje Dotje24 - 28 jaar - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jaar - 2e kindje - Brunssum 10 november Kitty -25 jaar - 2e kindje - Friesland Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Amersfoort 11 november Paint - 36 jaar - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jaar- 2e kindje - Friesland 12 november Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jaar - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jaar - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jaar - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jaar - 1e kindje - Terneuzen 13 november Fantasy -32 jaar - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jaar - 2e kindje - Omgeving Utrecht 15 november moontje - 20 jaar - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jaar - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jaar - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jaar - 2e kindje - Omgeving Amsterdam 17 november Lynnami - 34 jaar - 2e kindje - Florida Aapje79 - 30 jaar - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jaar - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - ? jaar - 2e kindje - ? 20 november Wendy2010 - 29 jaar - 1e kindje - Zeeland Lilalien - 30 jaar - 3e kindje - België 21 november Miekiee - ? jaar - ?e kindje - ? 47 November 2010 mama's! AGENDA 12 maart 8.00uur, Anouk bloedprikken FA 15 maart 9.00 uur, Margootje 1e echo (6.6 weken) 15 maart 9.30, Loesie 1e echo (6.4 weken) 15 maart Luukske HCG prikken 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 17 maart 15:10, Line afspraak Gyneacoloog 19 maart 8:15, Lynn gyn. echo (5w2d) 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 23 maart 10.45 uur, Irene 1e echo (6w2d) 24 maart 14.15 uur, BabyWolkje intake VK 25 maart ? uur, Paint 1e echo 26 maart 9:30 uur, Ano intake vk 29 maart 9:30 uur, Phlox intake VK 29 maart 10:20 Flappie intake 29 maart 19.45 uur Zora 1e echo (7.5 weken) 29 maart 16:15 uur Lilalien 1e echo 30 maart 10.45 Ano 1e echo 30 maart 9:00 lilmomo 1e echo 31 maart 17:15 Kitty2 1e echo (8.0 weken),9:15 uur Jootje 1e echo 1 april 11.15 uur Debby 2e echo (9.2 weken) 1 april 9:45, Line 2de echo (9.5 weken) 1 april 10:10 Moontjee intake VK 1 april 11:00 Rosa08 intake en 1e echo 2 april 9.30 uur, Dotje24 VK, intake 2 april 18:10 uur, Travelgirl intake (8 weken) 6 april 9.00 uur, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15 uur, Kitty2 intake 6 april 10.10 uur, butterfly intake en echo 6 april 11.15 uur, Ilona2802 termijnecho (8.2 weken) 6 april 09.00 uur , moontjee 1e echo (8 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 8 april 8.30 uur, Phlox 1e echo (9 weken) 8 april 21:00 uur, Travelgirl 1e echo (9 weken) 16 april 09.00 Mercedes 1e Echo (9.4 weken) 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (11,4 weken) 23 april 09.00 uur, Lief09 intake VK (10,3 weken) Paint 1e echo erbij gezet en Zonnebloempje op de lijst!
Goedemorgen allemaal! @Nony en @ Moontjee en @Lynn. haha ik dacht dat ik de enige was die wel wil blijven testen. Heb inmiddels 5 testen met een streep , die gelukkig ook nog duidelijker worden. @Butterfly. Jij hebt toch ook een MK gehad? Weet jij nog hoe je je toen voelde? Ik namelijk niet en baal daar enorm van. Ik weet van mijn zwangerschap van Thijn dat ik moe was en misselijk, maar van die MK weet ik niets meer. Net alsof ik dat helemaal heb geblokt ofzo. @Luuske. Ik vind de reactie van je leidinggevende echt niet goed te praten! Hoe durft ze ook maar enig oordeel te vormen over jullie keuzes hierin. Echt niet te geloven!! Ben je inmiddels al bij haar meerdere geweest?? Wel doen hoor, dit moet je niet accepteren! Succes ermee! Enne...probeer je niet teveel op te winden maar 'zakelijk boos' te worden, verder moet je echt maling hebben aan haar @Simone. Wat super leuk zeg dat je kadootjes hebt gekregen op je werk! Dan voel je je volgens mij wel helemaal zwanger he! Leuk hoor! Ik ben ook niet de slankste hoor dus ik herken wel wat je zegt. Als je superslank bent dan zie je eerder dat je zwanger bent. Van die meiden met zo'n supermooi bolletje als buik, daar was ik bij de zwangerschap van Thijn wel eens jaloers op hoor. @Jootje. Nee nog steeeeeds geen BigMac op Heb er elke keer zin in, maar dan gaan we eten en dan hoef ik daarna niet meer. En ik moet zeggen dat ik merk dat mijn misselijkheid erger wordt, eten gaat was moeizamer.... @Amalia. Ik heb ook een hele tijd ongi krampen gehad hoor, is nu sinds een paar dagen over. Er gebeurt zoveel in je lichaam, volgens mij hoort het er allemaal bij! @Zonnebloempje. Welkom!! Ik hoop dat je het allemaal bij kunt houden want het is hier errug druk!! Maar wel gezellig hoor Ik zal je zo nog even in de lijst zetten! @Fem. Hoe is het met jou meid? Heb mijn ex-collegaatje gemaild met de vraag waar zij haar pakken kocht. Als ik het weet hoor je het! Vertellen: wij hebben het wel al verteld tegen ouders, broers en zussen, een aantal vrienden en collega's. Ook omdat we in de MMM zaten en veel mensen betrokken zijn in het hele traject. Het voelde wel "raar". Want op het moment dat zij wisten dat we met de IVF begonnen wist ik ook dat ik 4 weken later zou moeten vertellen of het gelukt was of niet. Ik had daar best moeite mee. Maar aan de andere kant het is allemaal zo goed bedoeld, iedereen leeft zo met je mee, dus dan wil ik het ze ook niet onthouden! @All. Verder...voel me nu wel goed. Gisteren erg moe en weinig energie. Continue een brok in mijn keel, niet echt super misselijk maar mijn maag is ook niet helemaal top. Eind van de middag naar vrienden met twee kids, lekker pannenkoeken eten! Hoop dat ik niet al teveel meiden vergeten ben.... Anders Sorry Fijne zaterdag allemaal!