Wauw, nou ik ben redelijk bijgelezen. Leuk om alles van iedereen te lezen, ik herken ook zoveel. De dilemma's over vertellen, de kwaaltjes, de spanning. Ik ben zeker niet slank, ach ik ben gewoon zwaar, maar toch merk ik het ook al bij mijn broeken dat die niet lekker zitten. Ik heb een zwangerschapsbroek en die zit wel heel erg lekker. Het is wel mijn derde dus ik denk ook dat je het dan eerder merkt. Ik ben echt hondsmoe, ben nu twee uur wakker en zou er alweer in willen. Hoop wel dat dat wat minder wordt, want het funtioneert niet echt lekker. Meiden, geniet van een mooie zaterdag en ik ga de oudste naar scouting brengen
Ik ben vannacht ineens bloed gaan verliezen en nu nog steeds. Het is niet heel helder licht rood maar helder donker rood. Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook rond deze tijd gehad maar het maakt me wel heel erg onzeker. De gyn kan nu nog niets doen zegt hij dus moet ik gewoon afwachten.
Och nee! Oooow wat vervelend voor je, die onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat het (net als bij Debby) ophoudt en gewoon goed zit bij je! Wanneer mag jij komen voor je 1e echo? Keek net even in de lijst maar zag je zo snel niet staan. Sterkte, ik duim voor je!!
Hey meiden, wat schrijven jullie veel! Het is amper bij te houden hoor LovePete balen zeg Ook 078mama veel sterkte ik hoop dat het niks is. Luukske wat een rotopmerking van je leidinggevende zeg, belachelijk! Hier flink misselijk en vrij emotioneel, maar voor de rest gaat het wel eigenlijk. Ik ga zo boodschappen doen en dan hier nog even bende opruimen. Vanmiddag op verjaardag en vanavond naar mijn schoonouders, druk weekend dus. En daar heb ik helemaal de energie niet voor. Bluhhh! Fijn weekend allemaal! Liefs!
Ik heb 25 maart een echo maar ga als het morgen nog zo is even bellen om te vragen of ik gelijk mag komen en anders maandag. Ik ga niet 2 weken zitten wachten. Gelukkig ben ik ook vrij mondig dus dat gaat wel lukken denk ik.
@078mama: he wat k*t! snap dat je ongerust ben! hoop dat het niks is en je beebje lekker blijft zitten!
heey hey, ja ik voel me helemaal op en top zwanger ik krijg van onze beste vrienden, mijn leidinggevende en de opa's en oma's allemaal cadeautjes die zijn allemaal zo blij voor ons en met die buik,ja ik weet het niet hoe dat er bij mij gaat uit zien.. het is mijn eerste zwangerschap.. ik hoop eigenlijk dat ik wel een mooi buikje krijg liefs!
Ik hoop dat het niks is. Hopelijk krijg je snel een echo. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik ook tussen 5-6 weken bloedverlies en toen is het ook misgegaan (maar bij mij was het bloed wel helder). Maar aangezien het bij jou wel goed is gegaan vorige keer, kan het zijn dat het herhaalt en aangezien het bloed donkerrood is, kan het zijn dat oud bloed is en dat je weer een goeie zwangerschap krijgt. In ieder geval sterkte!
@078mama, jeetje meis, dat is schrikken... heb het bij mijn zoon ook gehad, hij is de helft van een 2 ling... @all, heb de testen in mijn album staan....had ze toch liggen, dus wil ze gewoon op maken.... maandag weer HCG prikken....ben benieuwd....
goedemorgen. 078mama: ahhh nee meid...wat een onzekerheid! groot gelijk om te vragen of de echo eerder kan. Zou ook niet zo lang willen wachten. Hoop echt dat het niks betekend dat bloed! *knuff* Moest vandaag werken maar heb me ziek gemeld. Was zoooo misselijk vanmorgen. We waren uit eten geweest met een stel vrienden gister naar de wok. Waarschijnlijk iets verkeerd gevallen. Vriendin die mee was heeft ook last van misselijkheid en diarree. Nu ben ik de laatste dagen steeds de hele dag al wat onpasselijk, maar dit spande de kroon. bah! gaat nu alweer stukken beter
Hey lieve andere November 2010 Mama's, ik heb even een vraagje, ik kreeg te horen dat ik geen rauwe melk mag.. (ivm de zwangerschap) maar wat is Rauwe melk? liefs
rauwe melk is melk die rechtstreeks van de koe komt, dus die niet "bewerkt"is.....melk uit de winkel mag wel gewoon.... tegenwoordig vind je dat niet meer veel, wel als het super vers is....hubbie en zoonlief zijn nu toevallig naar de boerderij van familie, dronk wel eens een beker verse melk, maar nu voorlopig dus niet meer....
Wat je als zwangere juist wel en niet mag eten | Mens en gezondheid: Zwangerschap hier staat ook wel het 1 en ander
Goeiemiddag!!! Heb niet zo goed bijgelezen sorry! 078 mama; ik hoop dat het niets voorsteld! Niets aan, die onzekerheid.. Verder weet ik het al niet meer... Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom!
Hoi , Ivm.wat wel en niet geen idee anders even googlen of de verloskunidige om raad vragen op deze site?? 078mama hoe gaat het ondertussen met je?? Laat aub.wat horen is niet fijn zoiets meemaken ,blijf goed zitten kleintje!! Ik voel me echt prima ,ik heb geen krampen of gevoel dat het nu meteen zou mislopen ,ik doe morgen nogeens een zwangerschapstest om te kijken of het hcg goed aan't stijgen is. Maar zoals ik me deze morgen voelde misselijk vermoed ik dat het ok.zit. Hier een rustig weekend ,alhoewel voormiddag de grote tocht van inkopen gedaan ,alles uitgeladen ,op zijn plaats gezet.Dan gegeten en ik had zo'n honger (vergeten te ontbijten door de misselijkheid). Net de afwas ,afgestoft en half al kunnen stofzuigen want partner is bezig met de auto op te knappen. Dus daar dadelijk aan verder doen ,dweilen en dan doe ik niets meer ,vanavond frietjestijd en tv-kijken Groetjes