@lilalien: waren de frietjes nog lekker???? nou.. bij mij smaakte het eten me weer helemaal niet lekker... normaal vind ik kip en gebakken aardappelen echt wel lekker maar zat nu met tegen zin te eten.. daarna wel de yoghurt nog goed kunnen eten... (is makkelijker om die groooote foliumzuur tablettten weg te krijgen met yoghurt voor wie het nog niet weet)
een vermoeden, waarom dat weet ik ook niet eigenlijk. maar ze heeft wel het idee dat haar baarmoeder aan het groeien is ivm steken en haar lies
MmMmMmMmMmMm, moest het even met jullie delen hoor.... Mijn liefie heeft nacho's met gesmolten kaas uit de oven voor mij gemaakt. Met zelfgemaakte guacamole.....mmmmmmmm Verder relaxed dagje gehad. Alleen maar last van maagzuur...bah bah Verder is het hier best rustig vanavond... Alles oké met iedereen?
De eerste dagen voelde ik me zo geweldig, maar ik word nu met de dag meer misselijk. Ik hang zeer regelmatig boven de wasbak al kokhalzend en soms ook overgevend.. Bah... Ik denk dat ik het niet lang voor mezelf kan houden als dit zo blijft. Bij mijn zoontje was het ook zo, dus ik vrees dat het wel zo zal blijven tot een week of 12.
@hyves, zal eens kijken hoe dat gaat, weet iig dat je alleen met toestemming kunt kijken, dus alleen voor leden....
dat heb ik ook bij me rechterlies ofzo ik las in een boek dat het je banden konden zijn die zich klaar maken voor de zwangerschap
@IreneH, hoe ik me voelde bij mijn MK. Dat weet ik eigenlijk ook niet meer. Heb niet echt pijn gehad. Je blokkeert het gevoel voor jezelf denk ik. Was al in een vroeg stadium hoor. Was 7 weken zwanger toen. Was heel erg verdrietig, heel emotioneel, veel huilen. Lichamelijk merkte ik alleen dat ik hevig ongesteld was.
Dus jij maakt de hyves aan?Dan wacht ik op de link en zal ik hem toevoegen,ik zal straks wel even kijken,ik moet zo naar het werken en dan ben ik pas tegen half 7 thuis vanavond.
Hi lieve meiden! Niet bij te houden zo druk is het hier! Gisteren heb ik mijn ouders en oma verteld dat ik zwanger ben!!! Eerst heb ik nog zitten twijfelen of ik het met 5 weken al zou vertellen, maar ik wil mijn moeder er graag vanaf het begin bij betrekken (en tuurlijk hou ik in mn achterhoofd dat het nog mis kan gaan). Ik had 2 paar mini babysokjes leuk ingepakt (1 kadootje voor mam en 1 kadootje voor pap) en zat tussen mijn ouders in op de bank. Het ging allemaal zo snel, ik zag geeneens dat mn moeder het al had uitgepakt en ze vloog me al huilend in de armen!!! Ze was zo blij en mn vader/oma ook ontzettend blij, allemaal tranen! Ze hadden het nog helemaal niet verwacht, maar natuurlijk wel gehoopt! Mn vriend had de camera in zn hand, maar heeft maar 1 foto gemaakt door alle emoties helemaal van slag! De hele avond hebben we het er over gehad!! Ben zo blij! Als de echo is gemaakt (over 4 weken) en alles is goed, dan gaan we natuurlijk nog veel meer vrienden/familie verrassen. Hebben jullie het al aan je ouders/ dierbaren verteld of wacht je bewust daar nog mee?
Jee, het gaat hier echt heel snel.. Zijn jullie ook allemaal toch een beetje onzeker? Ik was er eerst vrij zeker van, dat het deze keer helemaal goed zou komen. Maar vannacht eng gedroomd over dat ik was begonnen te bloeden. Vanochtend meteen kijken; niks aan de hand gelukkig. Ik begin nu toch een beetje angstig te worden.. @ Travelgirl; wij willen het heel graag pas bij de 12 weken vertellen. Maar ik heb bij 9 weken een echo (staat nu gepland met 8 weken, maar ik bel morgen om hem te verschuiven, want de vorige keer is het een paar dagen na de echo van 8 weken misgegaan). Dus misschien dat we het daarna wel vertellen aan onze ouders. Ik vind het nu al moeilijk om het niet te vertellen. Aan de andere kant is het ook wel heel leuk om zo'n mooi geheim met z'n tweetjes te hebben. Doei allemaal!
Ben gisteren beginnen knikkebollen om 22 uur en erin gekropen om 22u30 maar slecht geslapen ,liggen woelen ,heb nog altijd angstgevoelens dat het mis zou lopen...
Oja en erna (ben al een aantal dagen gecontipeerd goed naar de wc kunnen gaan)dus geen opgeblazen buik meer daarvan! Ik heb nog kleine tabletjes foliumzuur van de Etos en had onlangs Materna van Centrum 2 grote dozen besteld.
Ooooooo leuk toch!!! Hier wisten ze bij nr.1 pas op 10 weken Bij nr.2 op 11 weken Bij nr.eens ze het beginnen vragen Want bij de 1e was de reactie ok, de 2e al helemaal geen reacties meer of van ben je gek en nu denk ik dat er een paar een kist kunnen gaan bestellen alhoewel er telkens mooi 3 jaar tussen zit vind ik zo'n reacties niet kunnen
@Kitty2 ik kan me goed voorstellen dat het je met 12 weken wilt vertellen. Ik zou het ook erg verdrietig vinden als ik mijn ouders zou moeten teleurstellen. Ik heb gister ook meedere keren gezegd dat het natuurlijk nog heel pril is en dat het nog mis kan gaan, maar dat we natuurlijk van het goede uitgaan. Zij zeiden dat het voor ons natuurlijk de grootste teleurstelling zal zijn als het misgaat. Geniet in ieder geval van jullie geheimpje! En succes met het verzetten van je echo.
Nog iemand met zulke dromen niet leuk e! Gaat wel over na een paar weken denk ik ,eens jej e echo hebt gehad En zelfs dan nog want dan begin je je over andere dingetjes zorgen te maken... *Kleine kindjes kleine zorgen ,grote kindjes grote zorgen* Je bent nooit die zorg kwijt daarin
@ dromen.. pff om gek van te worden.. is echt niet fijn wakker worden.. @ slecht slapen,, hier nog 1! gisteren moe gevoel maar slecht in slaap komen.. vanochtend half 5 wakker en daarna amper nog kunnen slapen,, was klaar wakker toen manlief om half 7 thuis kwam. toch nog een beetje kunnen indutten maar het mag eigeniljk geen naam hebben. half 9 er maar ut gegaan @ vertellen.. tja.. mijn schoonmoeder is morgen jarig dus eigenlijk wil ik het haar morgen wel vertellen als mn man het er mee eens is.. die is ook behoorlijk realistisch dus die kan dat wel aan mocht het nog eens fout gaan en die blijft ook niet zeuren.. (daarbij gaat die er van uit dat ik wel baileys drink wat dat doe ik altijd op een feestje maar ben ik nu dus niet van plan.. ) mijn ouders wil ik nog even mee wachten omdat die niet superstabiel zijn.. mn moeder vooral... beste vrienden wil ik het ook binnenkort vertellen maar weet nog niet hoe want die zijn ook bezig maar nog geen resultaat dus moet een subtiele manier vinden zodat ik hun geen pijn doe.. de rest pas rond of na koninginnedag... of mn moeders verjaardag half mei (dat ligt eraan hoe mijn buik er tegen die tijd uit ziet)
Wat leuk. Ik had dit topic nog niet gezien, maar ook ik ben november (de 9e) uitgerekend. Leuk die verhalen te lezen van die meiden die in dezelfde tijdsfase zitten Hier valt het wel mee met de 'kwaaltjes' maar moet zeggen de ene dag voel ik het meer dan de andere dag. Tot nu toe hoef ik zeker niet te klagen. Alleen 's middags een lichte misselijkheid maar als ik elke drie uur iets lichts eet dan is de misselijkheid zo weg. Verder wel erg last van mijn lage bloeddruk. Die heb ik sowieso al maar dat daalt soms wel erg ver dan ik bijna flauwval. Maar goed daar ben ik eigenlijk aan gewend. Ik verwacht nog wel iets van een ijzersupplement te moeten gaan slikken als ik bij de gynacoloog ben geweest. Oh ja wel enorm moe! Al voor mijn NOD lag ik elke dag rond 21:00 uur op bed. In het weekend ga ik lekker tussen de middag slapen Voor vriendlief een beetje saai maar hij is zo in de wolken dus hij heeft het er graag voor over
Bij mijn vorige zwangerschap hadden we het aan helemaal niemand vertelt en toen werd het een miskraam. Het vruchtje kwam niet vanzelf dus het werd een curretage. Dan ga je mensen dat toch vertellen omdat het ingrijpend is en verdrietig. Het maakt volgends mij niet zoveel uit wanneer je het vertelt...zeker aan de mensen direct om je heen, als het mis gaat heb je ze toch nodig. Ik hoop woensdag bij de gyn een echo te krijgen en als het hartje nog steeds goed klopt gaan we het volgend weekeind vertellen