@debby: nou meid, spannend....hou je ons op de hoogte! hoop dat t allemaal meevalt! mijn man gaat volg wknd een weekje boarden....ook zoo saai!!!! maarja als die week om is, heb ik bijna mn echo! ik heb soms ook al last van bandenpijn! vooral met niezen en vlug of onverwacht opstaan.... nou allemaal een fijn wknd en jullie zien me wel weer voorbij schuiven! ps: ik heb om 15.45 (17 maart) mn echo en als t goed is ben ik dan 7.2wk
hoi meisjes... ik heb net na 4 dagen over tijd te zijn positief getest. Ga er vanuit dat ik 6 november uitgerekend ben. Ik wil ook graag meekletsen. Ik heb al een dochter van 8 maanden en nu krijg ik lekker 2 kindjes super dicht op elkaar. Mijn liefste wens gaat in vervulling. En het leukste is, ik heb 2 vriendinnen (we gaan met zijn drieen om en onze mannen) en zij zijn 16 oktober en 5 november uitgerekend. Ongelooflijk! x
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ik heb gister positief getest. Ik ben dvm de 3e ICSI zwanger geraakt! Kan het nog niet geloven! Maandag gaan we bellen en dan hopen dat wel snel een echo krijgen. Dan zullen we ook zien of er eentje is blijven zitten, of allebei! Ik heb zelf pregnyl gebruikt, dus ik doe zeker mee aan moeders voor moeders, heb me al aangemeld! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!! Liefs Loesie November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Line - 32 jaar - 3e kindje 2 november Abbi - leeftijd? - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer AGENDA 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart ? uur, Peertje, 1e echo 18 maart ? uur, Line 1e echo (6.2 weken)
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht 2 november Abbi - leeftijd? - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer AGENDA 8 maart 19:15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart ? uur, Peertje, 1e echo
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht 2 november Abbi - leeftijd? - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer 6 november Debby82 - 27 jaar - 2e kindje - Zaandam AGENDA 8 maart 19:15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart ? uur, Peertje, 1e echo
Hey meiden, Ik kom me hier voorzichtig aanmelden, heb van de week licht positief getest en vanmorgen was de streep veel duidelijker.... vind het nog zo onwerkelijk, ik ga er dus vanuit dat het raak is.... wij zijn waarschijnlijk rond 6 à 7 november uitgerekend van ons tweede wondertje. Ik ben al een november 2007 mama (net als debby lees ik , van de week even de vk bellen die kan ons waarschijnlijk wel vertellen hoever we zijn. Ik kom snel bijkletsen (moet nu weg), maar dacht; meld me alvast even aan . Ik ben trouwens Fem, 31 jaar en dus in verwachting van ons tweede kindje, ik kom uit Capelle ad IJssel. Joepieeeeeeeeee, november mama's zijn toppers meiden! . Tot snel! xxx
Hey, ik zie een aantal nieuwe zwangeren . Welkom! @Hier, ik ben naar de ha-post geweest, maar het is geen blaasontsteking. Zij adviseerde om, als het aanhoudt, maandag of dinsdag nog een keer bij de eigen ha urine in te leveren ter controle.
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer 6 november Debby82 - 27 jaar - 2e kindje - Zaandam Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel AGENDA 8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken)
@Fem, jouw naam komt wel vaag bekend voor. Heb jij een dochtertje of vergis ik me nu @Peertje, het bloedverlies is alweer gestopt, het komt en gaat lijkt het en het is alleen eigenlijk met afvegen...ik ben blij als het 11 maart is en we een kloppend hartje zien!
Ha dames, Ik wil me ook graag aanmelden als november 2010 mama. Afgelopen maandag heb ik positief getest en omdat ik de vorige 'cyclus' een vroege miskraam heb gehad, weet ik niet wanneer ik ben uitgerekend. Ik denk ergens eind oktober, begin november. Dus ik zet m even op 1 november. Op 22 maart heb ik een echo, dus dan weten we wanneer ik uitgerekend ben. Dit is alweer mijn 4e zwangerschap, ik heb nu 2 miskramen gehad en een gezonde dochter gekregen in 2007. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik hyperemesis (veel spugen en misselijk zijn). Ik hoop dat deze zwangerschap soepeler zal verlopen! Groetjes Jannne
November 2010 Mama's! 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam Jannne - 28 jaar - 2e kindje 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer 6 november Debby82 - 27 jaar - 2e kindje - Zaandam Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel AGENDA 8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken) 11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken) 11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken) 17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken) 22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken)
Zo, ik ben net terug van een verjaardag. Kon me vanavond niet inhouden en heb dus weer getest (hahaha, schaam schaam) en ja hoor, binnen no time een dikke vette streep, ben zo blij (wist ik nou maar hoever ik was , maandag even vk bellen, dan weet ik ook wanneer ik een echo heb . Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere dames!!!!! Debby, ja klopt, wij hebben een dochter geboren op 12-11-2007, wij waren op dezelfde datum uitgerekend (de 13e ). Fijne avond nog meiden en tot morgen! xxx
Alle nieuwe zwangere meiden: van harte gefeliciteerd! @ Debby: balen dat het toch geen blaasontsteking is. Dat was toch al een hele geruststelling geweest, moest het dat toch zijn. Hopelijk is het bloedverlies toch onschuldig. @ Fem: ik mag mezelf ook een beetje schamen want ik heb vanmorgen ook weer getest Gelukkig kwam er meteen een dikke vette streep dus dat is ook weer een geruststelling! Ik heb nog redelijk goed geslapen maarja, ik was ook zo lang opgebleven dat ik zo moe was dat ik haast niet anders kon dan goed slapen Ik slaap 's nachts met oordopjes dus dan kan ik mezelf niet gek maken met het luisteren naar enge geluiden. Vandaag was mijn beste vriendin me gezelschap komen houden. We hebben een Lord of the rings marathon gehouden. 9 uur film, non-stop. Ik ben helemaal groggy nu Meiden, ik ga in mijn bedje kruipen. Trusten!
ik heb nog 2 keer getest en was geen streepje maar was geen ochtendurine en de test van vanmorgen is niet super donker. Ik ga morgen nog maar een keer testen. Pfff waarom kan ik nou niet tevreden zijn met 1 test
Ik heb vanmiddag ook getest met mijn digitale test met tijdsindicatie. Met 4w4d had ik verwacht dat ie 2-3 weken zou aangeven (want 4-5 zwanger), maar hij gaf 3+ weken aan! Dus ben ook blij! Weet zeker dat ik op 4w4d zit (had mijn temperatuur bijgehouden), maar ik heb in elk geval genoeg hcg voor de test om 3+ aan te geven!
Goedemorgen meiden, Oh wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die 1 positieve test niet genoeg vind , hahahaha. Ik heb ook nog een digitale test liggen, die ga ik ook zeker weten nog doen hoor . @Margootje; wauw, respect voor jou, 9 uur nonstop LOTR, knap hoor, volgens mij heb je geslapen als een blok? Ik hou ook niet van enge geluiden hoor 's nachts (is je mannetje er niet? Of is dat een erg brutale vraag?). @ Debby; idd 's morgens testen, dan is de concentratie HCG het hoogste dacht ik , niet twijfelen hoor *knuffel* (maar snap jou heeeeeel goed). @ Babyproject: Oh, ik dacht dat de digitale meer zou aangeven (dus idd; 5-6 weken etc etc), maar vanaf 3 weken geeft ie dus 3+ aan? Weer wat geleerd vandaag . Hier een rustige dag voor de boeg, moet nog wel een beetje beseffen dat we weer zwanger zijn (we hebben er 8 mnd over gedaan), vind het echt nog raar (haha), maar dat idee went vanzelf wel. Fijne zondag allemaal! Liefs, Fem