ik heb dat niet gehad, maar misschien omdat ik hem heb aangemaakt.... hij is inhoudelijk idd alleen voor leden te zien, maar het staat wel bij je hyves....ik heb zeker 20 verschillende hyves, dus dat valt niet echt op....ennne ik maak er niet zo'n geheim van....
Meiden heb me aangemeld op onze hyves ,ik ben u even druk bezig met avondeten en ovenschotel voor morgen. Kwestie ik erg moe en emo ben overdag en s'nachts niet echt goed slaap ,ventje voor enkel dagen thuis is wil ik "goede kost" op tafel zetten Tot vanaaf
Hoi meiden, je kunt dat uitzetten dat er een mededeling op je hyves komt te staan. Dan moet je dus je Buzzz uitzetten. Heb ik ook gedaan toen ik lid werd van een andere privehyves met meiden van hier en dan zie je niets meer als het goed is.
pffff wat ben ik moe zeg heb de halve dag geslapen nu al zoooo moe en ben pas 4 weken en 4 dagen maar aan de andere kant zonder kwaaltjes zou ik me wel zorgen maken
Maar als ik bij Lynn kijk dan zie ik de November 2010 Mama onder haar Hyves (dus niet onder Buzzz maar onder Hyves) staat. Dus ik neem aan dat dat bij mij dan ook gebeurt en dus ook zichtbaar is voor iedereen. Of snap ik het nou echt niet?
Irene ik heb me dat ook zitten afvragen. Zag je dat toen je lid was of nu nog terwijl je je afgemeld hebt?
Ja dan is het duidelijk he Iedereen die nog niet wil dat iemand het weet moet zich nog maar niet aanmelden. BTW ik ben niet echt fanatiek op hyves en ben een heel slecht vriendje daar hoor. Dus mensen die mij willen toevoegen, hartstikke leuk, maar verwacht niet dat ik veel krabbel Ik kijk meestal alleen om te zien of er nog nieuwe foto's zijn. Dat is mijn manier van op de hoogte blijven van vrienden.
@ hier Heb vandaag wat waterige afscheiding (sorry). Is dit normaal? Ik voelde het en dacht shit als het maar geen bloed is, gelukkig gewoon afscheiding
Amalia- Ja dat is heel normaal en zelfs een goed teken. Geniet er maar lekker van dat je zwanger bent!
ff een ego bericht; Kreeg ik net ineens voor het eerst in mijn leven een bloedneus. Ik dacht hoort er ook bij zeker en net even op google gekeken en ja hoor ken er bij horen.
Echt waaaaar Ik wil alleen maar goede tekens zien! Ik hoop zooooooooooooooo dat het goed gaat dit keer.....
Ik heb me ook aangemeld, maar meld me meteen weer af. Velen weten het intussen al, maar nog niet iedereen. Wil toch dat familie en vrienden het persoonlijk horen dan er via hyves achter te komen. Iedereen hier is nogal actief op hyves namelijk, en veel familie/schoonfamilie hebben hyves. Ja, dat hoor je wel dat wanneer je zwanger bent je ineens een bloedneus en bloedend tandvlees kunt hebben. Is allemaal kwetsbaarder nu. Hoe voelen jullie je? Hier alles prima. Vanmiddag mijn schoonzus gesproken en verteld van mijn zwangerschap. Ze vertelde dat hun al 18 maanden bezig zijn voor een 3e en dat het niet lukt. Ze lopen voor onderzoeken in een kliniek. Mijn beste vriendin is ook al 18 maanden bezig, wil ook niet en ook al onderzoeken in het ziekenhuis. Zo'n dubbel gevoel kun je dan hebben . Mijn eerste duurde ook 18 maanden voor ik zwanger was en nu gewoon binnen 2 maanden. Ik vind het zo naar voor hun. Mijn beste vriendin weet het intussen wel, maar vind het heel moeilijk. We hebben vaak meidenavonden met ook twee andere vriendinnen. Maar ik zal het hun ook apart moeten vertellen en erover kletsen met z'n viertjes zal gewoon heel lastig zijn omdat het heel gevoelig is voor mijn vriendin. Bij mijn eerste kindje wilden ze van alles weten, en hadden we het er vaak over. Het zal nu heel anders zijn. Vind dat wel jammer. Aan de ene kant ben ik zo blij en dat wil je met je beste vriendinnen delen, maar aan de andere kant weet je dat het haar pijn doet. Maar goed! Zo gaan de dingen soms, ik moet ondanks hun teleurstelling wel genieten en dat doe ik ook zeker wel. Ik kan er ook niets aan veranderen, het geluk zit ons nu een beetje mee.
Hey meiden, Na een druk weekend ben ik ook weer online, hoe gaat het met iedereen? Ik hoop goed. Ik ben helemaal gesloopt (en moet nu 20 pag gaan bijlezen ). Morgen helaas weer werken, ben nu weer enorm misselijk trouwens... zo, ff bijlezen . Liefs, Fem
@ Butterfly; oh dat lijkt me dan inderdaad moeilijk. Zelf ben je helemaal enthousiast, maar bij je vriendin/schoonzus moet je je dan inhouden.. Lijkt me lastig. Maar geniet er wel van meid! Hopelijk is het voor hen straks ook raak en kun je alsnog samen van het zwanger zijn genieten.
Meiden ik kom seffes beter replyen moet nog snel opkuisen en voor degene die willen streepjes turen heb die van gisteren en vandaag ook in men album gezet
@ amalia ik had vandaag ook opeens meer last van afscheiding, dacht ook het is nu over.... Vanmorgen nog een testje gedaan, en nu echt een dikke vette streep (hoeveel testen kun je doen voor je het echt gelooft...hihi) Nog 5 nachtjes en dan heb ik de echo hoop een hartje te zien, ga daarna 2 wken naar curacao.... @ vertellen hier weet nog niemand het, maar dat zal morgen wel heel moeilijk worden.Ik heb samen met mijn moeder een winkel in zwangerschaps en baby kleding, en we gaan morgen de hele dag inkopen... Nou ik ga zo lekker douchen en in bed tv kijken ben moe...ben s'morgens al om 6 uur wakker FIJNE AVOND ALLEMAAL liefs nony