November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Zora en Flappie: ik ben nu ook zwaar aan het overwegen om sinaasappelen te gaan halen :D gekke zwangerschap! Gisteren heb ik maar liefst 10 bananen gekocht en vandaag zijn er nog maar 5 :) heb dus blijkbaar veel zin in banaan!

@ Debby: balen dat in bed eten niet helpt bij jou maar het is wel waar dat het wel fijn is om iets te kunnen uitspugen. Gal overgeven is echt zooo ontzettend smerig! Je zou van minder nog misselijker worden!

@ Daphne: jee meid, wat eng zeg! Ik heb echt geen idee of het kwaad kan of niet. Kun je echt niet eerder langskomen voor een echo?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Daphne, heb je ook buikkrampen? Want meestal zeggen ze toch wel dat als je die niet hebt, dat dat wel een goed teken is? Wanneer heb je de eerste echo? En dank je wel voor de homeopatische tabletten, ga het zeker even proberen! Baadt het niet, dan schaadt het niet :).

@margootje, inderdaad....eerder spuugde ik steeds gal en dat is echt zooooo vies!

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Er is nog maar nauwelijks een streepje te zien. Het gaat mis...
    Allemaal een voorspoedige zwangerschap gewenst. Ik hoop echt uit het diepst van mijn hart dat niemand van jullie dit net zo vaak mee moet maken als ik.
    Over en uit...
    AMEN

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee :(, hier zijn geen woorden voor! Heeeeel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies!!!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lynnami: Meid vind het super erg voor je. Heel veel sterkte.

Daphen: Ik heb geen idee meid. Kan je echo niet iets vervroegd worden?

6. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lynnami: pfff meid, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind het echt heel erg voor je :( Heel veel sterkte hoor.

7. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

:(:(:(
    Meid ,het ...ik heb er geen woorden voor ,je weet als er wat is spreek me gerust aan op msn...
    Stertke ,heel veel sterkte!!!

8. abbi

abbi Lid

24 jul 2008
    24
    0
    0
    Lynnami: heel veel sterkte. Geen woorden voor.

Kitty: jij ook veel sterkte

Debby: hoop dat de arbo je goed kan helpen. Het is toch wat, eerst die onzekerheid met al dat bloed, dan heel fijn een goede echo en dan weer super misselijk. Zou fijn zijn als het allemaal wat minder extreem zou zijn, lijkt me? Met mij gaat het redelijk. Werk gewoon 4 dagen, maar vandaag thuis. Ben tussen 12 en 15 niet echt wat waard, maar het is een stuk minder erg dan bij de 1e dus ik vind het allang best. Volgende week woensdag echo.

Eliza: spannend en een snelle echo. Ook altijd fijn. Wat zou je ervan vinden als het er 2 zijn?

Vers geperst sap: lijkt me heerlijk. Alleen mag ik van mezelf niet naar de winkel. Ik weet zeker dat er met die lekkere sinaasappeltjes dan ook een grote zak chips meekomt en dat was nou net niet de bedoeling. We doen het hier maar met sap uit een pak.

9. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Lynnami, en Kitty
    Meiden allebei heel veel sterkte gewenst.
    Wat enorm k..

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wordt nog even spannend dan. Ik hoop echt dat alles goed is, er zijn al veel te veel novembermama's moeten afvallen! Die buikpijn kan natuurlijk ook van je darmen komen zeker omdat het helpt als je je riem los doet. Doe maar even lekker rustig aan en we zullen duimen op een goede afloop!

11. Lilalien

Meiden ik vind het erg om nu met men testen te showen hier in de room met zulke slechte nieuwsjes... daarom staan ze in men album en degene die willen kijken ernaar kunnen daarheen op mijn profiel!

Ik neem van Centrum Materna en ze bevallen me goed geen maagpijn ofzo.

Aan de persoon die denkt dat het er 2 zijn ik ook dus omdat mijn testen al nu zo donker aangeven en al mijn zwangerschapsverschijnselen ;)

12. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testjes hoor :) Volgens mij waren die van mij even donker. Toen ik 5 weken en 3 dagen was, had ik al een hcg van 7000+ wat dus behoorlijk hoog is. Ik begon toen ook te twijfelen of het er misschien 2 waren maar op de echo was er toch maar 1 vruchtje te zien (oef :)).
    Ik slik trouwens ook centrum materna + dha. Ze bevallen me heel goed.

13. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    @ lynami neeeeee ik wil niet dat het mis gaat

@margootje hier gaat er ook dagelijks een banaan in en vandaag dus ook al 4 sinaasappels haha
    normaal eet nooit fuit pfff

@de rest hoe gaat het met jullie?

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Lynn. Meis wat een teleurstelling zal dit zijn voor je. Ook al had je er geen goed gevoel over, ergens hoop je altijd dat je het 'niet goed gevoeld' hebt hè.
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    Liefs Irene

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @kitty en lynnami: wat klote meiden:(:(:( sterkte ermee!

@ de debby: wat waren jou verschijnselen van een schimmelinfectie? ik heb nu dus pillen voor blaasontsteking en ik krijg nu ook heel veel afscheiding. is dat normaal?

@Lilalien en eliza: spannend meiden afwachten! wie weet zijn t er meer!8) maar mijn testen waren ook vroeg positief en donker! dusja....t hoeft niet!;)

16. Lilalien

Dank je en ook voor je uitleg :)
    Nu ik hoop er niet op 1 is mooi ,maar omdat het zo heftig is met al die kwaaltjes...Niet dat er 2lingen ofzo voorkomen bij ons.

17. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    ik slik eerst davitamon mama plus ook met dha en heb ook centerum matera + dha liggen wat was die duur zeg maar alles voor de beeb he

18. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Flappie: hihi, wees blij dat je zoveel zin hebt in fruit en niet in chocolade of chips ofzo ;)

@ Lilalien: tja, een tweeling kan natuurlijk altijd he :) Hoewel de kans natuurlijk redelijk klein is.... Mijn tante heeft een een-eiige tweeling maar verder komen in mijn familie ook geen tweelingen voor.

19. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    @margootje zin in pringels heb ik ook poehee niet zo een beetje ook maarja is beter van niet he

20. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Flappie: hopelijk compenseren je bananen en sinaasappelen die pringels een beetje ;) ik heb trouwens ook al een berg bambixkoeken op.... die zijn nou ook niet bepaald super gezond maar wel heel lekker! :)

Deel Deze Pagina