November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goh meiden ben POMP AF ;)

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    even snel een bericht vanaf hier, ik kom straks (zoals gewend) uitgebreid reageren.

Lynnami... ik heb geen woorden voor deze oneerlijkheid, ik had je zoveel beters toegewenst... :(........ heel veel sterkte voor jou.... *dikke knuffel*

Kitty, wat lees ik nou toch, wat erg voor je, weet niet zo goed wat ik moet zeggen *dikke knuffel*

Meiden, tot straks :)

P.s. hier steekt mijn bm ook al achter mijn schaambotje vandaan, oh jee..... (hebben meerdere meiden dit die ook zwanger zijn van een 2e / 3e etc?)

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Meiden ik wil jullie even laten weten dat jullie lieve schatten zijn. Ik heb net een bloedtest gehad en ben nu in afwachting van het resultaat. Ik heb me de hele dag al de ogen uit mijn hoofd gehuild en heb barstende koppijn... Ik zal jullie op zijn minst nog laten weten hoe het hier verder nog gaat zo nu en dan :)

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hi Lynn, wat fijn dat je even iets laat horen. En wat een verdriet! Vind het ook zo ontzettend vervelend voor je. Is je man inmiddels thuis?
    Dikke knuff

5. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Lynnami, heel veel sterkte. Wat is het toch oneerlijk hè!

Hier ook zo'n dagboek gekocht aan het begin van mijn vorige zwangerschap, heb er heel de zwangerschap niks mee gedaan!! Ben niet zo trouw in het schrijven erin :(

Heb 'm er net bij gepakt enne omdat dit waarschijnlijk ons laatste kindke wordt en het dus mijn laatste kans is om hem te gebruiken dnek ik dat ik t nu toch maar s ga proberen...

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Nee die komt vrijdag avond pas thuis.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, stort je hart iig maar lekker uit bij ons (als je dat zou willen) hoor... we zijn er voor je hoor.......

8. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Wow, meiden, wat typen jullie veel!
    Als ik alles terug moet lezen, zouden dat er 50 moeten zijn ofzo :S

Wel de laatste pagina's een beetje doorgelezen:
    @Lynn: Heel veel sterkte met dit grote verlies! *dikke knuff*
    @078mama : Dikke knuffel voor dit verlies en heel veel sterkte!

Verder las ik iets over snelgroeiende BM?
    Dit is mijn 3e zwangerschap en volgens mij voel ik hem ook al boven mijn schaambotje uit.
    @Elize (?): Succes met de echo morgen, ben erg benieuwd of het er meer zijn ;)
    @Fem: Ik heb dat dus, denk ik, ook...Jammergenoeg weet ik het volgende week woensdag pas zeker, want dan heb ik de intake bij de VK.

Verder hoop ik dat het met de rest allemaal goed gaat en buiten de kwaaltjes kunnen genieten van jullie zwangerschap.

@Nieuwe meiden: Van harte gefeliciteerd en welkom!

9. Lilalien

Lynn ,we leven met je mee meid!

Ik ga hier niet echt een geschreven dagboek bijhouden maar wel online op mijn hyves.

Net ff goed op de wc-pot gezeten (diarree),de hele dag niet kunnen en dan op de avond bam...Heb IBS dus heb nu echt een buik van 6/7 maanden ver eens die opgezwollen staat;)

Heb men CB digitaal opengebroken en er zitten 2 strips in't verlengde van het plasstripje, 1 die meet of je zwanger bent "+ of -"
    en 1 die in 4 stadiums (zie je ook 4 verdelingen of je)
    "1-2 ,2-3 of 3+" ver bent.
    Komiek om te zien dat dan ook er eits electronisch inzat met rode lampjes om het te lezen vermoed ik.

10. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, ik vind het echt zo erg voor je. Stiekem hoop ik nog steeds dat je naam op ons lijstje mag blijven staan en dat je hcg toch gestegen is. Echt heel veel sterkte in ieder geval.

Nou meiden, ik denk dat ik ff ga douchen en dan in bed kruip. Heb net al een uur liggen slapen op de bank en ik ben gewoon echt uitgeput. Trusten!

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb telefoon gehad en het is definitief voorbij... Hcg was 12...
    Nu afwachten tot ik begin te bloeden :(

Ik zal soms even komen spieken hoe het hier met jullie gaat meiden. Allemaal een fijne zwangerschap gewenst!

12. Lilalien

*pakt Lynn heel heel goed vast*
    :(

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Oh meid, wat erg voor je!! heel veel sterkte met het verlies!
    en als je met ons wil praten ben je altijd welkom hier!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @ liesje76 : welkom bij november en gefeliciteerd! :)

@ zwangerschapsdagboek : die van mij/ons is (vind ik) heel erg leuk! kunnen veel foto's in
    en veel ruimte om eea op te schrijven. vakjes voor echofoto's en andere dingen (wat weet ik niet
    maar daar kom ik vast nog wel achter) ... had hem nog nergens gezien van te vorgen (terwijl ik er al wel
    veel naar keek)

@ lynn : *knuffel*

@ lilalien: hihihi grappig, stond een paar dagen geleden ook met dat ding in mijn hand nieuwsgierig te zijn naar de binnenkant...

15. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat erg :( en dat terwijl je man niet eens thuis is.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lynnami, meissie echt klote voor jou, al helemaal dat je hubbie nu niet in de buurt is....

@mercedes, waar ga je je dagboek shoppen?
    ik ga morgen even naar de woonboulevard, prenatal en babyplanet

17. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kom net thuis en lees nu de berichten van Kitty2 en Lynnami.

Lieve @kitty2 en @lynnami ontzettend veel sterkte gewenst meiden. Hopelijk hebben jullie veel steun aan de mensen om jullie heen. Sterkte

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Luukske,ik was ook aan babyplanet aan het denken,maar ik ga eerst hier naar het centrum (boodschappen doen) en als ik bij die boekhandel een leuke tegenkom,rij ik niet extra naar de woonboulevard.

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, hier hebben ze niet echt een leuke winkel meer, dus moet wel naar Heerlen, Roermond of Maastricht...heb me voorgenomen dus even naar Heerlen te rijden, zoonlief is bij opa en oma, en hubbie hoeft de auto niet mee naar zijn werk

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Luukske, ik wist niet dat er een prenatal op de woonboulevard ligt.Ken hem alleen in het centrum.Mijn zoon is morgenvroeg naar school,om 12.30 haal ik hem uit school en ga ik met hem even naar het centrum.

Deel Deze Pagina