November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mercedes, vanaf heerlen ligt de prenatal op het achterste gedeelte van de woonboulevard....dus voor mij in het eerste gedeelte.....ik ga even nadat die MvM consulente weg is...

het gevoel is vandaag weer beter...

@all, meiden hebben jullie dat ook wel eens dat jullie gaan twijfelen aan de zwangerschap, zonder dat er reden voor is?
    ik heb dat gisteren gehad, weet niet waarom, en nu vanochtend was het over....

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @ luukske : ja dat heb ik ook ! af en toe een pijn die ik niet wil (lijkt om menstru pijn) maar die zakt ook steeds weer heel snel.. en steeds als ik voel dat ik iets 'verlies' naar de wc rennen om te kijken welke kleur het is.. :( (tot nu toe steeds wit gelukkig)
    of soms het gevoel dat mn borsten weer kleiner zijn...

maareh.. vorige keer had ik niet zo veel verschijnselen als nu.. is dat normaal zo vroeg? of ben ik stiekem verder dan 4.4 week?
    de gyn zegt wel dat het heel goed is dat ik er nu meer 'last' van heb, want dat kan een teken zijn van een goede zwangerschap.. :)

maar ben wel heel onzeker hoor... zooo bang dat het weer fout zal gaan...

3. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    jeetje.... even geen woorden voor... ik leef met je mee meid! vind het echt *te

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, die steekjes heb ik ook wel eens, en als ik mijn broek losmaak zakt het weg, maar is iets anders dan de ongi pijn....heb ik bij mijn zoon ook gehad....

qua symptomen, elke zwangerschap is anders....heb bij mijn zoontje niet veel gemerkt, ja sliep ontzettend veel overdag en ik heb met 13 weken 1 keer gespuugd, maar wel tot na de 13 weken bruinverlies....daar ben ik wel bang voor....

nu deze zwangerschap....moet 's ochtends eerst rustig omhoog komen, voel me dan een beetje zeeziek, maar dat zakt weer....overdag wel na de middag erg moe....

5. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    even over mij.

Ik mag me komen aansluiten, dokter heeft bevestigd. Jammergenoeg gaat ook hier vreugde gepaard met verdriet, net ons katje verloren...

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ eten: Ik probeer ook gezond te eten. Maar moet sowieso altijd goed opletten ben vanaf mei vorig jaar ruim 10 kilo afgevallen en als ik niet gezond en gevarieerd eet zit dat er zo weer aan.

@ warm eten: Koken staat me de laatste dagen echt tegen. Heb echt geen zin in warm eten. Als het eenmaal op tafel staat en ik neem ervan komt mijn eetlust gelukkig wel terug.

Lynnami: Sterkte meid. Hoop dat het snel vrijdag is zodat je steun aan je man hebt.

Grietje: Welkom hier en gefeliciteerd! Wat rot van je katje. Heb er zelf ook twee en zou erg verdrietig zijn als er een zou overlijden.

Ben trouwens wel nieuwsgierig of er nog meer meiden heir zijn die paardrijden. En tot hoe lang ze doorrijden?

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    morgen...
    niet terug gelezen, maar heb wel gezien dat Lynnami en Kitty ons helaas hebben moeten verlaten..
    Meiden sterkte!!

Net met mijn dochtertje naar Ha geweest, ze heeft zoals ik al vermoedde weer eens oorontsteking! Maar weer een kuurtje!

Verder ben ik enorm misselijk. Gister wel naar werk geweest maar geen succes. Twijfel wat ik moet doen..weer mijn leidinggevende bellen of maar weer doorbijten vandaag.

sorry voor mijn ego berichtje

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @ grietje77: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! zonde van je katje :(

@ eten: heb wel regelmatig trek maar kan niet bedenken wat ik dan lekker zou vinden
    (terwijl ik daar normaal geen moeite mee heb). alles wat ik dan bedenk, of mijn man,
    heb ik zoiets van bleeehhh :( ... vanochtend bakje yoghurt/cruesli; normaal hartstikke
    lekker, nu bij iedere hap wat misselijker..

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jootje 24; ahh beterschap voor je dochtertje!

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    @lynnami: klote meid:( hoop dat je t een plekje kan geven! heel veel sterkte!

@zora: 9 maandendagboek heb ik ook!

@hier: vanmiddag echo en ben zoooo zenuwachtig!!!!!!
    als t allemaal goed is, dan vanmiddag mn moeder vertellen(vader weet t al, die speelt mee) die denkt dat we afspraak bij de bank hebben zodat zij even moet oppassen;)

dus meiden ik laat jullie vanavond weten hoe t was!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes Peertje!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mooie test Luukske, en goed dat je nu al meedoet. Ik wacht nog even tot na mijn echo, maar ga ook zeker meedoen!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Abbi, las dit wat je geschreven had "Het is toch wat, eerst die onzekerheid met al dat bloed, dan heel fijn een goede echo en dan weer super misselijk. Zou fijn zijn als het allemaal wat minder extreem zou zijn, lijkt me?" en moest gewoon huilen :(. Ik ben de hele dag zooo vreselijk beroerd dat ik het even niet meer trek....

@Daphne: manlief heeft gekeken voor de tabletten van VSM, maar kan ze nog nergens vinden :(. Ga ze anders maar online bestellen...Hoe gaat het met je bloedverlies?

@Peertje, die afscheiding kan een teken zijn van een schimmelinfectie. Als je er ook nog veel jeuk bij krijgt, dan moet je direct aan de bel trekken!!! Ik heb het heeeel vaak gehad in mijn vorige zw.schap en heb zelfs een keer om 3 uur 's nachts staan huilen in de slaapkamer en tegen mijn man geroepen dat we het kindje zouden laten weghalen en als de dokters het niet zouden doen, dat ik het dan zelf zou doen. Ik krabte mezelf helemaal kapot van onderen :(.

@Eliza, hoe laat heb je de echo eigenlijk?

@Warm eten, ik krijg echt bijna niets naar binnen. Gisteravond een beetje appelmoes en that's it.

@MvM, ik zou graag mee willen doen en voel me ook wel verplicht (want ik heb ook Pregnyl gekregen), maar trek het niet....

@Peertje, heel veel plezier vanmiddag met de echo!!!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Jootje, arm dochtertje! Beterschap voor haar!

@Nieuwe mama's, gefeliciteerd en welkom!!

@De rest die ik vergeten ben, sorry.

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    thnx zora!

@debby: ik kijk t nog ff aan! als ik er vrijdag nog last van heb, dan bel ik de HA weer ff! wil sowieso vrijdag mn urine laten checken, of de blaasontsteking over is!
    heb wel wat jeuk, maar niet heel veel! thnx!
    balen dat je zo misselijk bent meid! hopelijk is t snel over!

19. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    :( Hoi meiden,

Ben bang dat het hier ook fout gaat.:(
    Gisteravond wat bloed verloren. Niet heel veel ,en ook niet echt helderrood, maar wel bloed.
    Mag gelukkig om half 12 zometeen om te checken bij de verloskundige. Ik hoop dat het een late innestellingsbloeding ofzo is geweest. Maar ben bang dat het weer fout gaat.

20. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hallo zijn er ook dames die weinig last hebben van de kwaaltjes? en wat voor kwaaltjes hebben jullie dan?
    ik heb tot nu toe nog weinig last, soms een beetje misselijk, gisteren beetje gevoelige borsten en bijna hele dag maagzuur, wel wat meer honger en dat was het eigenlijk.

Deel Deze Pagina