@ Paint: Ik duim ook voor je meis. Sterkte! @ Debby: Rot dat je zo misselijk bent. Hopelijk wordt het snel weer wat minder. Sterkte ermee! @ Aapje: Mijn kwaaltjes: beetje chagrijnig, gevoelige tepels, af en toe tegen misselijk aan vooral aan het eind van de dag, eten koken staat me dan tegen en eten ook. Verder eigenlijk (nog) niet.
Hier ook veel meer dan vorige keren maar ik denk dat mijn lichaam het ook al niet meer aanvoelde en dan ineens hcg hupla party inside
@ paint: succes bij de VK.. ik duim voor je! @ luukske : das ook een knaltest zeg! fijn! en idd tof dat je ook mee doet met mvm (ik ga vanmiddag bellen om mezelf weer terug aan te melden) @ peertje: succes bij de echo!!!!! ben benieuwd naar je bericht vanvond! mijn echo is in april ook bij de 7wkn en een paar dagen dus ben benieuwd wat je dan een beetje kunt zien.. )
Ik ben net terug van de echo. Het zag er allemaal goed uit, 1 vruchtje met een prachtig kloppend hartje en op de goede plaats ingenesteld. De baarmoeder is al wel heel groot voor de zwangerschapstermijn, maar het vruchtje is waarschijnlijk niet groter. Over 4 weken krijg ik nog een keer een echo en dan kunnen we de exacte uitgerekende datum uitrekenen. Ik ben erg opgelucht dat het er allemaal goed uitzag en ga me alvast maar weer voorbereiden op een grote buik!
Hier voorals nog goed nieuws gelukkig. Het duurde best even eer dat ze het gevonden had, het is tenslotte ook nog erg klein, maar ze heeft een ieniemini klein kloppend hartje gevonden. Ik ben blij Volgende week evengoed weer terug komen, en bellen als er wat loos is. Even onder strenge controle. Ben heel erg opgelucht dat ik zelf ook een klein knipperend spelde knopje heb gezien. Nu de dagen weer aftellen tot volgende week. En duimen dat we geen bloed of krampen meer krijgen.
@Eliza: Gefeliciteerd met je goede echo Opgelucht dat het er maar 1 is? hihi @paint: Oh, wat fijn om te horen dat je ook een kloppend hartje hebt gezien, gefeliciteerd @hyves: Daar meldt ik me ook pas, als iedereen het weet...Zal nog wel even duren. Wij gaan als het goed is, per 1 Mei verhuizen naar Belgiƫ..Wij vieren dan daar de 1e verjaardag van ons zoontje.Wel wat later dan hij werkelijk jarig is (13 April-Hij was een Paashaasje ) en dan zal ik aardig gegroeid zijn qua buikomvang (gaat nu al aardig hard, vindt ik) en zijn dan ook voorbij de 12 weken grens.Denk dat ik een buikband ga dragen met "Naam van mijn a.s. man- did it." Zal voor iedereen een complete verrassing zijn, net als deze zw.schap voor ons is haha
@meiden met een mooie echo, gefeliciteerd!! @all, heb een 9 maandendagboek gevonden.... enne kon het niet laten, heb net een digi test gedaan.... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23378-albums3755-picture18402.jpg