Wat fijn, goede echo's!! Kloppende hartjes, echt goed nieuws. Ik ga zo de kinderen wegbrengen naar vriendinnetjes en dan door naar het ziekenhuis. Mijn man ontmoet me daar en dan hebben we om 15:10 een afpraak bij de gyn. Ben benieuwd wat hij gaat doen, ik hoop natuurlijk stiekem op een echo. Ik laat vanmiddag weer van me horen, tot later!!
Spannend ook ,goh leuk zou elke dag wel een echo willen , maar goed dat ik een doppler heb ,ik kan niet wachten om hem te gebruiken eens kan
Hallo dames, hoe gaat het hier? Ik wil iedereen nog bedanken voor al het medeleven. Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet verwachten... Gisterochtend dus bruinverlies, om 12 uur donker rood met een klein stolseltje, daarna weer bruin. Toen een hele tijd niks.. En vandaag met het afvegen bruin. Heb ook geen krampen meer. Morgen beld de vk me om te horen hoe het bloeden gegaan is en dan maken we een afspraak voor een echo volgende week. Maar zoals het nu lijkt, lijkt het allemaal niet eens zo slecht.. Ben ook nog steeds moe en misselijk. Zou het dan toch niks geweest zijn??? I hope so!!! Maar ik ga er niet van uit dat het goed zit hoor. Ben zo bang voor een teleurstelling... Geduld is een schone zaak... zucht...
@Kitty: Zo te horen heb je ook geen krampen en valt het bloed eigenlijk wel mee? Dat je nog kwaaltjes hebt, klinkt erg positief! Hopelijk zit het nog goed, meid! Pf, wat kan dat wachten dan lang duren he...Leef met je mee.
Hmmm ik hoop dat het goed is maar zal ik je even mijn verhaal vertellen van vorige maand? Ik had de maandag voor men nod verschijnselen ,dacht joepi. Woensdag in een sliert witverlies een paar puntjes bloed in donderdag bruiverlies...Vrijdag ineens een stolseltje en in geen bloedverlies of bruinverlies verder gehad. Door temperaturen had ik wel gemerkt temperatuur viel enorm naar beneden (dus dacht echt t'is gedaan). Zaterdag dag van nod was men temperatuur terug hoog zoals de dagen voor de drop en een licht positieve test. Geen krampen maar wel wat roze en nammidag niets meer en toen om 17 uur ineens heel erg bloeden...Het was dan toch gedaan voor ons.
nou meiden ik doe ook mee met het Nachtmerrie clubje ik heb al 1 x gedroomd(nachtmerrie) dat mijn kindje dood werd geboren.. en al 1x dat ik een miskraam kreeg bah!!!!
Hallo! Mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger en uitgerekend voor 22/11/10 Joepie! Na 15 maanden en 5 IUI's eindelijk een positieve test (3 eigenlijk) haha
Hey hey, Kunnen jullie me helpen, misschien dat jullie weten wat het is!! Sinds ik zwanger ben heb ik last van heel veel afscheiding, soms voel ik het gewoon lopen, ook gaat het gepaart met jeuk en pijn. Soms moet ik zo krabben dat het gaat bloeden! Dan stopt het weer ff maar ja als ik dan moet plassen brand het als een gek!! Weten jullie wat dat kan zijn? Ik heb het nooit eerder gehad en ben toch al 3x zwanger geweest. Groetjes Yvon