November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Het kan een schimmelinfectie zijn! Even na laten kijken door de HA, dan krijg je een 'eitje' die je vaginaal moet inbrengen. Binnen 2 dagen ben je er vanaf!

Heb `t zelf 2 keer gehad vorige keer.

2. Yvonne79

Yvonne79 Lid

4 jul 2008
    44
    0
    0
    En zoiets kan geen kwaad voor het vruchtje??

Liefs Vonnie

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Lilalien; jee wat een raar verhaal meid. Maar ik begrijp inderdaad nog heel goed dat het gewoon alle kanten op kan gaan. Dat ik nu niet bloed, kan ook de stilte voor de storm zijn natuurlijk..

@ Echo; ze kunnen nu nog weinig zien op de echo (ben vandaag 6 weken), daarom krijg ik denk ik volgende week een echo.. Zal morgen met de vk overleggen.

Wat een onzekerheid...

@ Yvonne; ik denk inderdaad aan een schimmelinfectie. Heb er geen ervaring mee, maar klinkt wel zo.

Nou ik hou jullie op de hoogte meiden!

4. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    gefeliciteerd ineke

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Kitty hou alsnog moed e!

Inneke ,proficiat!

Ivm jeuk en pijn dan zal het een infectie zijn ,raadpleeg je arts dan!

Morgen vanalles regelen voor een werkvrijstelling
    (thuisblijven voor de opvoeding van men kids in BE).

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd Ineke, geniet ervan!!

He Lilalien, wat naar, hopelijk kan je snel weer verder om een nieuw kindje te maken.

Ik kom net van de gyneacoloog vandaan, hij heeft metteen een echo gemaakt. En ja hoor, we hebben het hartje gezien en gehoord. Hij houdt wel een slag om de arm, nog 5 % kans op een miskraam, dus hij wil dat ik volgende week een echo laat maken en de week daarna bij hem terugkom en weer een echo.
    Ik vind het prima. Ik ben ervan overtuigt dat het nu blijft zitten. Bij de vorige zwangerschap hebben we nooit een hartje gezien en bij mijn eerste twee zwangerschappen is het altijd gelijk goed gegaan. Het zien van een hartje bevestigd mijn gevoel dat het goed zit.

7. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    PS op de echo blijk ik minder ver te zijn dan ik dacht dus ik heb mijn banner aangepast, 7 weken en 2 dagen...

8. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Nee, kan geen kwaad voor de vrucht. Dit is een veel voorkomende kwaal in de zwangerschap. Ik heb het na de zwangerschap ook niet meer gehad.

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Yvonne, mijn zus had ook elke keer een schimmelingectie na enkele weken zwangerschap, schijnt een veelvoorkomend probleempje te zijn, maar toch vervelend he!

Die speciale bolletjes kunnen geen kwaad voor het vruchtje, maar ik zou zeker eerst naar de HA gaan!

10. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

@ zora: dankje, wij hadden ook twee katjes, nu dus maar ééntje meer. Kleintje was pas 11 maanden.
    @ rest: thx voor de verwelkoming ;) hier eigenlijk amper symptomen, geloofde het ook niet voordat ik de bloedtest resultaten hoorde. Nu beetje misselijk gevoel en steken in de buik. Nachtmerries heb ik gehad net voor ik ging testen, eigenlijk daarom getest

11. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    gefeliciteerd Grietje!!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik val weer eens halverwege in (nadeel als je de hele dag werkt, ik mis zoveel hier :(), gisteren wilde ik graag uitgebreid reageren maar ik werd even zo gegrepen door het nieuws van Millie dat ik meer daarmee bezig was, sorry daarvoor.

Hoe is het bij jullie??? Ik merk dat ik soms zo onzeker ben of ik wel echt zwanger ben (slaat nergens op, maargoed, toch is het z0), heb wel af en toe last van mijn darmen, en moe als ik thuis kom, maarja, dat heb ik altijd wel als ik uit mijn werk kom. :(, herkenbaar of zou ik me zorgen moeten maken????

Bah, heb duidelijk mijn dag niet.

Sorry voor het egobericht, ga me snel weer op jullie richten.

Liefs,

Fem

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi Fem,

Ik heb vandaag al voor de 3de keer getest op 3 dagen tijd!!! Kan het nog steeds niet geloven!!!

Ik heb zelf ook amper symptomen, enkel moe en tintelingen in de baarmoederstreek... verder nog niets!!!
    's Avonds wel last van dikke buik en borsten...

14. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heb gewoon even een onzekere dag denk ik :)

Ineke, welkom trouwens en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

Stom he dat ik me ineens zo onzeker voel en er is helemaal geen aanleiding toe hoor..... voel me gewoon een beetje bleu en zielig vandaag, sorry!!!

16. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Fem,ik herken het wel die twijfel,maar begreep dat er meerdere zijn.als de 12 weken maar eens voorbij zijn.

@Ineke,gefeliciteerd en welkom.

@Line,ben blij dat de echo goed was en een mooi hartje klopte.

Ik ben de hele dag al zo moe,als ik bezig bent valt het wel mee,maar zodra ik ga zitten vallen me letterlijk de ogen dicht.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @fem, idd ik had het gisteren ook heel sterk....en nu vandaag is het weer voorbij....heb vandaag 2 testen gedaan, 1 voor MvM en de CB digi....heb ook weinig symptomen, alleen moe, en een borrelend gevoel in mijn buik....

18. Amalia007

Amalia007 Actief lid

1 feb 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit duidt zeker op schimmelinfectie. Ik zou snel de dokter bellen en een afspraak maken ;)

19. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    @fem zo herkenbaar, ik heb dat gevoel ook vandaag (en gister), omdat ik totaal geen kwaaltjes heb. Maandag had ik nog buikkrampen. Ik voel mij zo normaal, eigenlijk heb ik meer energie dan voorheen.
    Ik wil ook zo graag de bevestiging dat het goed zit en ik moet nog 3 weken en 1 dag wachten op de echo...dat duurt echt nog een eewigheid!!!!!

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Meiden, ik ben zo blij dat ik niet de enige ben, voel me nu weer wat beter (ik ben raar, I know). Die onzekerheid en idd lang wachten op een echo doen een mens ook weinig goeds ;)

Deel Deze Pagina