November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ja. Ik heb me vrijdag aangemeld bij UVC. Ik zou binnen 3 werkdagen teruggebeld worden. Ik zag dat ik vrijdagmiddag een gemiste oproep van ze had, dus ik vermoed dat ze morgen zullen bellen en dan weet ik eindelijk wanneer mijn eerste echo is!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb mijn ochtendurine nog niet weggegooid. En ik zie dat het hier koopzondag is dus ik ga straks even naar de stad om andere testen te halen. Mijn man heeft alleen wel de kinderwagen per ongeluk mee genomen in de auto dus ik moet haar in de draagzak doen...

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Debby82: ik zou anders ook even een ander merk proberen. Misschien die van kv 2v5? Daar heb ik zelf goede ervaringen mee. Het zal toch al een hele geruststelling zijn als je weer een streepje ziet!

@ DebbyK: fijn dat die cb 2-3 weken aangeeft! Ik heb zelf ook amper kwaaltjes dus moet af en toe ook even mijn testjes in de hand nemen om te geloven dat ik wel echt zwanger ben. Gelukkig mag je over 1,5 week al voor een echo komen.

@ Babyproject: ik loop ook bij de gyn dus daarom mag ik ook al zo vroeg komen. Normaal gezien heb je inderdaad pas rond 10-12 weken een echo.

@ Fem: je mag gerust vragen waar vriendlief is hoor ;) Hij is vrijdag op skivakantie vertrokken met een hoop vrienden. Zaterdag komt hij weer thuis. Ik hoop maar dat hij voorzichtig is want het is nogal een zootje ongeregeld! Vorig jaar hebben zijn zus en beste vriend allebei hun been gebroken. Vriendlief kijkt zelf ook niet zo nauw dus ik hoop maar dat hij heel thuis komt! Ik heb trouwens heel goed geslapen ja, ben pas een uurtje wakker (schaam schaam :))

4. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Babyproject Ik loop ook bij de gyn en heb anderhalf jaar geleden een missed abortion gehad. Daarom dat we nu vroeg willen weten of er hartactie is. Ik ben er wel heel blij mee, en hoop heel hard op een druk kloppend hartje.
    Vorige keer was is er al met 5 weken en toen had ik twee vruchtzakjes, een week later 1 vruchtzakje en we hebben nooit een hartje gezien.
    Ergens is voor mij het zien van een hartje een soort bevestiging dat het echt goed zit...

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik kom ook maar eens hier kijken!
    Ik heb gisteren positief getest en ben volgens mij op 3 november uitgerekend (uitgaande van mijn eisprong). Het is ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van april 2008.

6. babyproject

Ja, kan me voorstellen. Ik heb nooit een MA gehad, maar ben er als de doods voor.... Lijkt me het ergste wat er is. Fijn dat je zo snel al mag! Natuurlijk is een kloppend hartje zien een goede bevestiging!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    November 2010 Mama's!

1 november
    Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland
    Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Jannne - 28 jaar - 2e kindje
    Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht
    Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam

2 november
    Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam
    Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht
    Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland
    Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België
    Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer

3 november
    Leonieke - 32 jaar - Noord-Holland Noord
    Marleen1979 - 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland

4 november
    Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer

6 november
    Debby82 - 27 jaar - 2e kindje - Zaandam
    Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel

AGENDA
    8 maart 19.15 uur, Line 1e echo (6.2 weken)
    11 maart 11.15 uur, Debby 1e echo (6.2 weken)
    11 maart 15.30 uur, Yvonne 1e echo (6.2 weken)
    17 maart 15.45 uur, Peertje 1e echo (7.2 weken)
    22 maart 8.40 uur, Jannne 1e echo (p.m. 8 weken)
    29 maart, Leonieke intake VK
    31 maart, Leonieke 1e echo (9 weken)

8. babyproject

welkom Marleen! gefeliciteerd!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Marleen, gefeliciteerd met je zwangerschap! En voor jou dus ook al het tweede kindje :D.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Debby, heb je alweer opnieuw getest?

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Welom Marleen en ook vanaf hier van harte gefeliciteerd!!!

@Babyproject; oh spannend, hopelijk hoor je morgen dus wanneer je de eerste echo hebt, ik ga morgen ook de vk bellen :), ben benieuwd :)!

@Debby; geef de moed niet op he, je hebt al een positieve test in je handen gehad, misschien ben je korter zwanger als dat je zelf misschien denkt??? Ben benieuwd of je nog een test gehaald hebt hoor!

@ Margootje; Oh, leuk skien (alhoewel ik er niks van kan en waarschijnlijk ook alles breek), ik dacht; Misschien zit hij in het leger / marine ofzo :), maar hij is volgende week alweer lekker thuis! (en heelhuids hoop ik voor je ;))

@Line77: snap ik best van het kloppende hartje, zeker gezien je geschiedenis, ik ga duimen voor je hoor!

Hier alles goed, heb al last van maagzuur (gatverdamme), vind ik wel erg vroeg, groeien bij jullie je borsten ook zo hard?? Wist wel dat het bij een 2e sneller ging maar ik moet echt ASAP een nieuwe bh gaan scoren....

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Fem, zie eerder, had nog een digitale test in huis en die heb ik gedaan :D. En het vloeien wordt nu weer minder, dus het komt en gaat, maar zet niet door. Het is eigenlijk alleen bij het afvegen, dus dat is wel een goed teken.

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, dat klinkt goed meis (lastig twee debby's ;)), ben blij voor je, echt!!!! Grappig dat we weer -ongeveer- hetzelfde moment zijn uitgerekend....

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha echt heel grappig he?!

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat een toeval he :)!!!

Ik heb pijn in mn rug zeg, pffffff......

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Meiden, wat lief dat jullie meeleven!
    Ik kom me helaas afmelden. Ik heb een digitale cb test gedaan en die zei niet zwanger en ik heb de ochtend urine van vanmorgen gebruikt. Ik geloof er dus niet meer in. Ofwel de test was vals positief (wat ik maar raar vind) of er was wel een bevruchting maar die is niet goed gegaan...
    Ik hoop dat ik snel ongie word en door kan gaan.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes, heerlijke zwangerschappen, makkelijke bevallingen en gezonde kindjes toe!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat erg Debby :(. Ik hoop dat de ongesteldheid snel doorzet, zodat je een nieuwe ronde in kan! En hopelijk ben je alsnog snel zwanger...

18. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Debby, wat vervelend meid. Ik kan me voorstellen dat je nu ook graag wil dat je ongesteldheid doorzet en je verder kan. Heel veel succes en ik hoop dat je heeeeel snel zwanger bent!

19. abbi

abbi Lid

24 jul 2008
    24
    0
    0
    @debby82 raar toch dat er een positieve test tussen zat. Nu dan maar snel ongesteld worden en dan snel een echte positieve test

@marleen: welkom en gefeliciteerd; een hoop tweede kindjes hier

@margootje: al bijna halverwege de week. Voor je het weet is ie terug

vandaag om 10.00 in de stromende regen naar artis. het blijft 'raar' zo'n kindje. Zonder kind had ik op een dag als vandaag heerlijk lang in mijn bed gelegen en de dag al lezend op de bank doorgebracht. De grote verwondering als er vissen langs zwemmen en je kan ze niet aanraken blijft fantastisch.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    In de stromende regen naar Artis?! Wij hebben ook een abonnement op Artis, vind het altijd superleuk!

Deel Deze Pagina