oh lekker verhaal Meeks.....hoe ben je erachter gekomen of was het al??? Lijkt me ook eng die injecties maar je mag ervanuit gaan dat een arts het weet he.......
@ Ireneh: M.b.t de banner, ik zie dat de website onderhoud heeft dus daar zal het wel aan liggen, banner komt vanzelf weer terug (hoop ik)
Ik dacht eerst gewoon aan spierpijn maar aangezien ik vanochtend niet op kon staan zonder dat de tranen in mijn ogen sprongen, ben ik toch maar even bij de dokter langs gegaan...en van daar is het balletje gaan rollen...
Volgende keer iets uitgebreider Fem....je doet je er weer makkelijker mee af zo...whaaahhaaaaahhhaaaa Hier alles rustig. Eigenlijk continue maar last van 1 ding en dat is moeheid. Verder gaat het wel. Zit nu "lekker" aan een bak cappuccino Ik als rasechte koffie junk heb moeite me aan mijn koffietax te houden. Het staat mij ook echt niet tegen... Wij hebben thuis een espresso/cappuccino apparaat en die koffie is me toch een partij LEKKER...echt ik kan de hele dag door koffie drinken... Ga zo lekker onderuit naar de ontknoping van Wie is de Mol kijken. (Frits is de Mol) Nog meer WIDM verslaafden hier? Wie is het volgens jullie?? (wel binnen 6 minuten reageren hahahaha)
Hey meiden, Ik wilde me ook graag aanmelden bij jullie. Ik ben in verwachting van ons 2de wondertje. Onze zoon is bijna 7 maand en ik ben bijna 4 weken heen. OP moeheid en een wat weeeig gevoel na gaat het goed. Ik moet wel optijd eten anders wordt ik wel misselijk dus ik moet de heledag kleine beetjes eten.
Ik kom me excuseren had onverwachts en onnodig bezoek van sch.o.en nee wilde net reageren en me erna plat leggen (bandenpijn)nu kom ik het eerste doen en het andere werd erger Tot zo...en owee wie me nu stoort!
hey dames, bedankt dat ik hier mag blijven voor alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor iedereen die zich beroerd voelt: STERKTE! ik ga er weer vandoor voor vandaag! ben kapot na een dag werken!!! liefs peertje
@Ineke welkom en je woont op misschien 20 km van waar ik woon @over kwalen ,telkens als ik denk ben ik nog zwanger dan ben ik misselijk of heb bandenpijn @DEby knap maar goed op als je zoontje even uitlogeren is! @nony veel plezier morgen ,nu ben je op van de zenuwen maar eens die echo zal het beter gaan ,echt! @carlo ,mooi buikje! @meeks,toch maar goed verzorgen heb het ook ooit gehad en deed echt pijn laat staan complicaties wat je kunt krijgen ervan. @ramoontje welkom en wow na 6 maanden weer zwanger Ben nu door ben ook pomp af ,begin zelfs te pannikeren moet nog veel opknappen in huis en heb nu zo'n bandenpijn hoe ga ik dat klaren ,heb nog 2 kids rondlopen ,huishouden...grrrr Tot hoors! xxxxxxxxxxxxx
November 2010 Mama's! 26 oktober Peertje - 27 jaar - 3e kindje - omgeving Amsterdam 1 november Debbykoops - 33 jaar - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jaar - 3e kindje - omgeving Utrecht Eliza78 - 31 jaar- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jaar - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jaar - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jaar - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jaar - 1e kindje - België Yvonne - 30 jaar - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jaar - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 - 30 jaar - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jaar - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jaar - 3e kindje - 5 november Zonnebloempje - ? jaar - ?e kindje - ? 6 november Fem - 31 jaar - 2e kindje - Capelle ad IJssel Meeks - 27 jaar - 1e kindje - Omgeving Amersfoort 8 november 078mama - 30 jaar - 2e kindje - Dordrecht MrsNuke - 23 jaar - 1e kindje - Noord Holland 9 november Tjilpje -? jaar - ?e kindje Dotje24 - 28 jaar - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jaar - 2e kindje - Brunssum 10 november Mammalet - 30 jaar - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jaar - 1e kindje - omgeving Amersfoort 11 november Paint - 36 jaar - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jaar- 2e kindje - Friesland Annemieke82 -27 jaar- 1e kindje - Zeeland 12 november Michelle -32 jaar - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jaar - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jaar - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jaar - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jaar - 1e kindje - Terneuzen Acissej - 29 jaar - 2de kindje- Haarlem 13 november Fantasy -32 jaar - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jaar - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jaar - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jaar - 2e kindje - Omgeving Utrecht DaphneenEstelle - 31 jaar - 2e kindje - Almere 15 november moontje - 20 jaar - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jaar - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jaar - 2e kindje - Limburg Amalia - 29 jaar - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jaar - 2e kindje - Omgeving Amsterdam 17 november Aapje79 - 30 jaar - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jaar - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - ? jaar - 2e kindje - ? 20 november Wendy2010 - 29 jaar - 1e kindje - Zeeland Lilalien - 30 jaar - 3e kindje - België Wuppie01 - ? jaar - 2e kindje - ? 21 november Miekiee - ? jaar - ?e kindje - ? Miza - 27 jaar - 2e kindje - Enschede Liesje76 - ? jaar - 2e kindje - Twente 22 november Ineke1983 - 26 jaar - 1e kindje - Limburg (België) 27 november Ramoontjuh82 - 27 jaar - 2e kindje - ? 56 November 2010 mama's! AGENDA 22 maart 10.30 uur, Marleen intake VK 23 maart 10.45 uur, Irene 1e echo (6w2d) 24 maart 14.15 uur, BabyWolkje intake VK 25 maart 08.30 uur, Ineke1983 1e echo 25 maart ? uur, Paint 1e echo 26 maart 9:30 uur, Ano intake vk 27 maart 9:00 uur Lilalien 2e echo 29 maart 10.30 uur, Anouk 1e Echo (7w6d) 29 maart 9:30 uur, Phlox intake VK 29 maart 10:20 Flappie intake 29 maart 18:30, Line 2de echo (9.5 weken) 29 maart 19.45 uur Zora 1e echo (7.5 weken) 30 maart 10.45 Ano 1e echo 30 maart 9:00 lilmomo 1e echo 30 maart Luukske 1e echo 30 maart Annemieke82 1e afspraak vk 30 maart 10:15 Meeks 1e echo (8 weken) 31 maart 9:15 uur Jootje 1e echo 1 april 11.15 uur Debby 2e echo (9.2 weken) 1 april 10.00 uur, Line gyn 1 april 10:10 Moontjee intake VK 1 april 11:00 Rosa08 intake en 1e echo 2 april 08.45 uur, DaphneenEstelle 1e echo (7w5d) 2 april 9.30 uur, Dotje24 VK, intake 2 april 18:10 uur, Travelgirl intake (8 weken) 6 april 9.00 uur, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 10.10 uur, butterfly intake en echo 6 april 11.15 uur, Ilona2802 termijnecho (8.2 weken) 6 april 09.00 uur , moontjee 1e echo (8 weken) 6 april 15.00 uur, Margootje 2e afspraak gyn 6 april 15.15 uur, Wendy2010 1e echo (7,3 weken) 7 april 9.15, Babyproject 1e echo (10 weken) 8 april 8.30 uur, Phlox 1e echo (9 weken)) 8 april 10.45 uur,aapje79 eerste intake bij vk (8 weken) 8 april 9.30 uur MrsNuke 1e echo (9.3 weken 8 april 21:00 uur, Travelgirl 1e echo (9 weken) 12 april, Ramoontjuh82 1e afspraak gyn 14 april Peertje, 2e afspraak gyn 16 april 09.00 Mercedes 1e Echo (9.4 weken) 16 april Miza, 1e echo 22 april 10.00, Fem intake + 1e echo (11,4 weken) 23 april 09.00 uur, Lief09 intake VK (10,3 weken 23 april Miza, 1e afspraak gyn Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Toevoeging: Ramoontjuh82
Zoo jullie kletsen wat af zeg!! haha nee niet belgisch limburg heusden noord-brabant heusden! Hier een afspraak voor de eerste echo gemaakt!! 8 april, bij 7.5 weken lijkt nog zoo ontzettend lang te duren,. Alle andere zwangere gefeliciteerd!! hoe gaat het met de rest hier? liefs xx
Jeetje wat wordt hier veel gekletst Bedankt in ieder geval voor de felicitaties...het is inderdaad erg vroeg, maar bij mijn zoontje had ik met 10 DPO een posi test in handen...en wilde nu kijken of het met 9 DPO ook zou lukken Zie dat IreneH een hele mooie lijst maakt, maar lijkt me wel veel werk en behoorlijk pagina vullend. Bij de juni mama's hadden we destijds een eigen website via come2me.nl. Erg duidelijk, leuk aangekleed en incusief agenda en "forum" mocht ZP plat liggen Zelf ben ik er niet zo handig in, maar misschien dat een van jullie dit kan, mits er natuurlijk animo voor is. Hoop dat ik me hier een beetje "thuis" ga voelen...moet nog even inkomen hoor dames. Weten wie wie is etc. groetjes, Anna
Lilalien, ben je ook van Belgisch Limburg? Ik kom van het uiterste zuiden van Limburg Vandaag op bloedtest ook gezien dat mijn HSG 220 was... iemand een idee wat dat wil zeggen?
RAUWE GROENTEN zijn helemaal not done als je ze niet zelf kan wassen!!! Al helemaal niet als je niet immuun bent voor toxoplasmose, maar sowieso is dat de raad die je altijd krijgt! Heb mijn bloed meteen laten testen, wordt hier aangeraden, dan kan je dat al meenemen op je eerste afspraak bij de gyn! HA zei enkel opletten met slaatjes, rauw of gerookt vlees en franse kazen...
@ Meeks : jeetje dat is niet niks! sterkte! @ ramoontjuh : gefeliciteerd!!!! @ honeyy : sterkte met wachten! moet nog bijna net zo lang wachten @ slaatjes.. : nou dan laten we die voortaan ook maar staan.. wist ik echt niet man lief zal er wel blij mee zijn hihihihi @ all...: nou ik ga er mee stoppen vandaag! ben moe en mn mannetje is net thuis.. truste alvast!
Ja, er waren al zoveel gebruikersnamen bezet. En mijn baby is half nederlands half georgisch... Dus heb ik er een georgische gebruikersnaam van gemaakt! Het betekent: georgische baby
goeiemorgen meiden.... @Ineke, hier nog een Limburgse... je HCG is goed hoor....bij mij was het voor NOD 24, en met 4w6d 1590.... op www.freya.nl kun je bij medische-lab uitslagen kijken, daar staan de richtlijnen van normaal waarden...
pfff wat gaat dat hier snel zeg.. ik heb veelste ziek om alles goed te reageren.. mijn mannetje belde mij net dat wij vandaag naar de babysuperstore gaan want daar is leegverkoop.. hij zegt altijd "we wachten nog even tot we wat meer zekerheid hebben"maar nu zegt hij "nee het komt goed in november hebben wij een gezond kindje met alles erop en eraan" dus wij gaan vanmiddag toch al wat shoppen (kleine dingetjes) ja ik weet het , het is vroeg
nou ben al vanaf half 6 wakker, zit nu al klaar met 2 aangeklede kinderen....een moet er zo naar school en daarna meteen door naar echo centrum... zo gauw ik terug ben laat ik weten hoe het was (ps ik krijg zo vroeg een echo ivm bbz en een tweelingzwangerschap die met 9 weken toch 1tje werd, en dat is mijn zoon nu) LIEFS nony
Voor degene die willen weten waar ik woon pb me maar en het is hcg is het zwangerschapshormoon in je bloed/urine wat men kan opmeten (hetgene je zwangerschapstest doet positief kleuren)