Garnalen mogen volgens mij toch wel??? Misschien niet rauw, maar je kunt ze ook heerlijk in de knoflook bakken heb me net helemaal vol zitten proppen, merk dat ik het nu eigenlijk ook niet over eten moet hebben, whaha
Ik ben steeds zo ontzettend misselijk na het eten. Ik zit na een halve portie ook bom en bom vol.. Komt dat door de zwangerschap of door de stress? Of door beide
@nienie, ik denk beiden. ik heb nl pcies t zelfde. net vette honger, we aten pizza, na halve pizza had ik genoeg, en werd ook echt misselijk.
Ja, precies. Echt ontzettend honger hebben, na 2 happen eigenlijk al geen zin meer, maar wel door eten, omdat t moet en dan na t eten zooo misselijk zijn. Overgeven is er gelukkig (nog) niet. Net als verdere misselijkheid. Alleen na t eten..
Ik word eigenlijk vooral misselijk als ik te lang niks eet. En 's nachts word ik vaak wakker en ben dan ook misselijk. Maar ik ben natuurlijk nog maar heeeel kort zwanger, dus alle kwaaltjes zullen nog wel komen.
zoooo pff.. moet echt weer even wat paginas af lezen ben de helft alweer vergeten waar ik op wou reageren SORRY! zal proberen vaker te kijken.. maar moet deze dagen zoveel werken! ( baas is vd week gedottert en gecatetariseerd (ofzoiets ) ) vraagje; ik heb migraine.. (fijn he? ) maar mag je dan wel ibroprufen pakken? of helemaal niks? had eerst die zakjes van 1000 gr. maar die pak ik al niet meer.. zometeen komt er al een vrouwtje op gesprek van moeders voor moeders.. doet iemand van jullie daraan? liefs xx
@honeyy, ik doe niet aan moeders voor moeders, wel lang over nagedacht maar ik voel me er niet prettig bij. ik vind het wel heel goed dat mensen zoiets willen doen voor andere vrouwen, mijn zus doet het ook, maar als ik zie wat voor rompslomp die ervan heeft voel ik me niet geroepen om me aan te melden
Whiehiee het is weekend! zei de huismus. Dochter ligt lekker onder de wol, en de hele avond nog voor mij alleen, want mannetjelief komt pas tegen de klok van 11 half 12 van zijn werk terug. Morgen komt er een logeetje, ons nichtje van 3, gezellig! En ik heb eigenlijk ook wel zin om even richting babypark of iets dergelijks te gaan. Even het gevoel krijgen van alle babystuff. En zondag gaan we gezellig met een hele groep van schoonzussen en moeders naar de bingo. Altijd erg gezellig, al is het niet zo'n hip spel. Jullie nog leuke weekendplannen? @Kitty welkom terug meis, we laten je gewoon niet meer gaan. @flappie, ik snap je wel. Ik zat bij mijn eerste zwangerschap in ongeveer dezelfde situatie (net nieuwe baan) en waren het mijn ouders die nogal bezorgd en niet enthousiast daar over reageerden. Maar het is helemaal goed gekomen hoor. Mijn dochter is echt hun oogappeltje.
Moeder voor moeders sla ik dit keer over. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik wel mee gedaan. Maar zie het nu niet zitten, aangezien dochterlief vaak even bij mij op de wc komt buurten. En dan al dat gedoe met die viesruikende flessen. Nee dit keer gewoon maar niet.
@ Linnie1985 : die wagen is inderdaad leuk ja! @ Abbi: helemaal met je eens! als ik de kans krijg duik ik ook even mijn bed in 'smiddag tegenwoordig @ Nienie: jeetje dan is het wel onverwachts! evengoed gefeliciteerd! @ Fem: fijn dat je zo'n goede test heb gehad nog! @ Kitty2: wat fijn dat je toch nog bij ons hoort! joepie!!! ! @ carlo1987: die wagen is ook erg leuk! die ga ik onthouden! @ flappie00: ik denk dat meer mensen daar bang voor zijn.. maar vergis niet dat ze zelf dan wel opa/oma worden.. en dat vinden de meeste toch ook wel speciaal genoeg om vooral blij te kunnen zijn! @ eten: ik kan de hele dag het gevoel hebben ontzettende trek te hebben, maar kan tegelijk niks bedenken wat ik dan zou lusten.. en áls ik dan iets gevonden heb, zit ik na de helft van wat ik normaal eet ook aan mn max... @ honeyy: NEEEEE! voor zover ik weet mag je abs geen ibu! alleen paracetamol!!!
Klopt, ik heb de dokter gebeld voor die pijn aan mijn been en hij zei: paracetamol kan je zonder risico nemen.... en dat heb ik dus ook maaar gedaan.... @eten: ik ben me in de vakantie toch nog wel erg te buiten gegaan aan de gerechten die manlief me voorschotelde (oooh als ik er nu aan denk begin ik al zowat te spugen).... maar dat is er dus allemaal mooi wel even aan blijven zitten.... ik wil wat kilootjes kwijt, maar hoe kan ik dat het beste doen? In ieder geval rond de buikstreek, want ik ben echt papvet! En het is echt nog niet van de zwangerschap.... wat zou ik het beste kunnen doen? Zwemmen, lopen o.i.d.? Ik snap dat het een aardige contradictie is om gewicht KWIJT te willen tijdens je zwangerschap, maar ik voel me gewoon erg.... dik @eten (nog een keer): ik zag hier ergens op het forum een onderwerp : "Wat laxeert?"..... mijn vraag: "Wat laxeert NIET!?" Ik kan bijna linea recta na elke maaltijd naar de wc.... (lekker goor praatje he!)
ff stoom uitblazen: Wanneer gaan die 12 weken nou eens voorbij. Aaaaaaaaaargggh wordt er helemaal gek van!!!!!!!!!!!! zo
jeeejjj weekend!! Mvm : doe wel mee, vind het reuze meevallen. Die flessen stinken niet al zeg ik het zelf. Zit een klein beetje van dat chemisch spul in wat de geur wel een beetje aangenamer maakt. Geurtjes ben ik weer eens erg gevoelig voor, vooral zeep, parfum en wc verfrissers. Vooral die rozengeur voor in de wc..bleghh Lijk trouwens iets minder misselijk te worden ...weet niet of dat een goed teken is...wat kan een mens toch ook onzeker zijn. Kitty: Welkom terug! oww ja, zijn jullie ook net van die opgezette bolbuikjes sávonds??
November 2010 Mama's! 26 oktober Peertje - 27 jr. - 3e kindje - omgeving Amsterdam 1 november Debbykoops - 33 jr. - 2e kindje - Noord-Holland Doritoo - 28 jr. - 1e kindje - omgeving Utrecht Line - 32 jr. - 3e kindje - omgeving Utrecht Eliza78 - 31 jr.- 4e kindje - Zuid-Holland EvelineThijssen - 32 jr. - 2e kindje - Helvoirt 2 november Abbi - 32 jr. - 2e kindje - omgeving Amsterdam Babyproject - 26 jr. - 1e kindje - omgeving Utrecht Jootje - 27 jr. - 2e kindje - Friesland Margootje - 25 jr. - 1e kindje - België Yvonne - 30 jr. - 4e kindje - Zoetermeer BabyWolkje - 32 jr. - 3e kindje - Noord-Holland 3 november Marleen1979 - 30 jr. - 2e kindje - Zuid-Holland 4 november Loesie - 27 jr. - 1e kindje - omgeving Deventer MoedertjeB - ?jr. - 3e kindje - 5 november Zonnebloempje - ? jr. - ?e kindje - ? 6 november Fem - 31 jr. - 2e kindje - Capelle ad IJssel Meeks - 27 jr. - 1e kindje - Omgeving Amersfoort Carlo1987 - 22 jr. - 1e kindje - ? 8 november 078mama - 30 jr. - 2e kindje - Dordrecht MrsNuke - 23 jr. - 1e kindje - Noord Holland 9 november Tjilpje -? jr. - ?e kindje Dotje24 - 28 jr. - 1e kindje - Dordrecht Anouk -34 jr. - 2e kindje - Brunssum 10 november Mammalet - 30 jr. - 2e kindje - Voorburg Zora - 26 jr. - 1e kindje - omgeving Amersfoort Kitty - 25 jr. - 2e kindje - Friesland 11 november Paint - 36 jr. - 1e kindje - texel Butterfly24 -26 jr.- 2e kindje - Friesland Annemieke82 -27 jr.- 1e kindje - Zeeland 12 november Michelle -32 jr. - 1e kindje - Groningen Travelgirl - 31 jr. - 1e kindje - Noord Holland Pams - 29 jr. - 2e kindje - Den Haag Phlox - 30 jr. - 2e kindje - Amersfoort lilmomo - 22 jr. - 1e kindje - Terneuzen Acissej - 29 jr. - 2de kindje- Haarlem 13 november Fantasy -32 jr. - 2e kindje - Nunspeet 14 november Ilona - 30 jr. - 1e kindje- Hoeksche Waard Ano -25 jr. - 1e kindje- Dordrecht Irene - 39 jr. - 2e kindje - Omgeving Utrecht DaphneenEstelle - 31 jr. - 2e kindje - Almere 15 november moontje - 20 jr. - 1e kindje- Rosmalen (Noord Brabant) RiMa81 - 28 jr. - 2e kindje - Spijkenisse 16 november Luukske - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Mercedes - 31 jr. - 2e kindje - Limburg Amalia- 29 jr. - 1e kindje - Zuid-Holland Lief09 - 25 jr. - 2e kindje - Omgeving Amsterdam 17 november Aapje79 - 30 jr. - 2e kindje -Achterhoek Flappie00 - 23 jr. - 1e kindje -Hoorn Rosa08 - ? jr. - 2e kindje - ? 18 november Wondertje82 - 28 jr. - 1e kindje -? 20 november Wendy2010 - 29 jr. - 1e kindje - Zeeland Lilalien - 30 jr. - 3e kindje - België Wuppie01 - ? jr. - 2e kindje - ? Mariposa2010 - ? jr. - 1e kindje - ? 21 november Miekiee - ? jr. - ?e kindje - ? Miza - 27 jr. - 2e kindje - Enschede Liesje76 - ? jr. - 2e kindje - Twente 22 november Ineke1983 - 26 jr. - 1e kindje - Limburg (België) Honeyy - 21 jr. - 1e kindje - Noord Brabant 23 november Mamsey - ? jr. - 3e kindje - ? 27 november Ramoontjuh82 - 27 jr. - 2e kindje - ? Linnie1985 - 24 jr. - 1e kindje - Rotterdam Kartvelibaia - 22 jr. - 1e kindje - Gelderland 64 November 2010 mama's! AGENDA 22 maart 10.30, Marleen intake VK 23 maart 10.45, Irene 1e echo 24 maart 14.15, BabyWolkje intake VK 25 maart 08.30, Ineke1983 1e echo 25 maart Paint 1e echo 26 maart 9:30, Ano intake vk 27 maart 9:00, Lilalien 2e echo 29 maart 10.30, Anouk 1e Echo 29 maart 9:30, Phlox intake VK 29 maart 10:20, Flappie intake 29 maart 18:30, Line 2de echo 29 maart 19.45, Zora 1e echo 30 maart 10.45 Ano 1e echo 30 maart 9:00 lilmomo 1e echo 30 maart Luukske 1e echo 30 maart Annemieke82 1e afspraak vk 30 maart 10:15 Meeks 1e echo 31 maart 9:15, Jootje 1e echo 1 april 11.15, Debby 2e echo 1 april 10.00, Line gyn 1 april 10:10, Moontjee intake vk 1 april 11:00, Rosa08 intake en 1e echo 2 april 08.45, DaphneenEstelle 1e echo 2 april 9.30, Dotje24 intake vk 2 april 18:10, Travelgirl intake 6 april 9.00, Ilona2802 VK, intake + info over combinatietest 6 april 9.15, Kitty intake vk 6 april 10.10, butterfly intake en echo 6 april 11.15, Ilona2802 termijnecho 6 april 09.00, moontjee 1e echo 6 april 15.00, Margootje 2e afspraak gyn 6 april 15.15, Wendy2010 1e echo 7 april 9.15, Babyproject 1e echo 8 april 8.30, Phlox 1e echo 8 april 10.45,aapje79 intake vk 8 april 9.30, MrsNuke 1e echo 8 april 11.00, Fem intake + 1e echo 8 april 21:00, Travelgirl 1e echo 9 april Carlo1987 1e echo 12 april, Ramoontjuh82, 1e afspraak gyn 12 april Kartvelibaia 1e echo 13 april Kitty 1e echo 14 april Peertje, 2e afspraak gyn 16 april 09.00 Mercedes 1e Echo 16 april Miza, 1e echo 19 april Wondertje82, 1e echo 20 april Kartvelibaia intake vk 23 april 09.00, Lief09 intake vk 23 april Miza, 1e afspraak gyn [FONT="]Ik (IreneH) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. [/FONT]Toevoeging: Kitty (!!!), Linnie1985, Honeyy, Wondertje82, Kartvelibaia Wijzigingen: Afspraak Fem @Anna83. Als je mij even je gegevens in een PB doorgeeft zet ik je in de lijst erbij! @Femke1987. Als je mij even je gegevens in een PB doorgeeft zet ik je in de lijst erbij! Zo eerst de lijst! Straks ga ik reageren op alles (uurtje of drie lezen schat ik zo in ) Tot nader order hou ik de lijst bij totdat iemand het initiatief neemt om iets op internet in elkaar te zetten...
@ meeks & amalia ; ik heb ook nog wat lucht te veel in mn lichaam... ik blaas ook mee .... @ mvm.. ik heb vandaag telefoon gehad.. bij mij komt ze donderdag terug... (had tot MK ook mee gedaan)
@bolbuikje, check foto. is in avond genomen. maar begin nu overdag ook bolbuikje te houden. broeken kunnen niet meer fatsoenlijk dicht. vanmiddag positiebroek gekocht.
Ik wil best iets op internet in elkaar flanzen hoor (ik ga ook straks ff reageren, ben nu zo misselijk, kan niet eens rechtop zitten, jullie willen niet weten hoe ik er nu bijzit), wat was de website ook alweer?