Geweldig krijg een warm gevoel erbij als ik dat zo lees van je zoontje! Ik heb een opgeblazen gevoel moet ofwel wind laten of poepen maar geen van de 2 gebeurd dus ik heb zo'n prikkelende steken jak wil ervan af. Ik ging dus strijk maar vriendin belde me op terwijk ik alles aan't zetten was en dan zo'n gevoel ,op wc wil 't ni dus maar wachten...
Ivm.stemmingswisseling ,ben zowieso pietje precies dus ik heb alles graag in orde mja of ik echt uitvlieg probeer op te letten want met kindjes heb dat niet graag dat ze zoiets zien
goeiemorgen meiden, @all, met een echo....succes vandaag en geniet ervan!! @alle nieuwe zwangeren, gefelcititeerd.... zullen nu wel bijna op het eind van maand november uitkomen, toch? er zullen misschien nog een paar nieuwe meiden bijkomen, en dan is de groep van nov 2010 mama's compleet!!
Goeie morgen iedereen We beginnen aan een nieuwe week, laatste kansen voor 'november'mama's anders wordt het december! Ik hoop dat er toch nog enkele gelukkigen bij mogen komen!!! Gisteren met krampjes gaan slapen en vanmorgen niets meer: joepie! Ik denk dat het namiddag wel weer terug zal keren... Ooh kan al niet meer wachten tot donderdag om de 5 weken echo!!!!!
@ Jootje; oh bedankt.. Moet er dus inderdaad goed om denken. Ik ga ook nog wel even informeren bij de speciaalzaak. @ Meeks; nou dan heb je gelijk inderdaad, lekker in het ziekenhuis bevallen. Is helemaal niet erg. En wat een verhaal over je huis/ex/nieuwe man! Begrijp heel goed dat je hem mist. Vooral in deze spannende tijd. Maar het mooie vooruitzicht is dan wel dat je straks in een super mooi huis komt met z'n tweetjes en een babytje in de buik! @ Flappie; dat probleem heb ik dus ook. Anders kan ik nooit leuke kleding vinden, maar nu wel! En ik koop dus maar niks, bewaar liever mijn geld om straks mijn positiekledingvoorraad (is dat een woord??) aan te vullen. @ Natas; heb ook de hele dag het gevoel dat het nacht is. Ben dan ook heel erg blij dat mijn dochtertje net haar middagslaapje weer op heeft gepakt. Ze heeft een tijd gehad dat ze niet meer sliep 's middags, maar sinds kort soms wel 3 uur!! Dus dan lig ik ook even plat. Heerlijk! En ik heb dat ook hoor, schrijf me ook nog nergens voor in enzo.. Heb voor deze zwangerschap een ma gehad en daardoor blijf je angstig. Moest toen ook dingen afzeggen, dat deed pijn. Dus dat wil ik nu niet weer! @ Lilalien; wat een spannende week ga je tegemoet meis. November baby's zijn sterke baby's, dus komt vast goed. Dit is een plakbaby! Ik duim voor je deze week. @ Kartve; ik kort je naam ook even in hoor.. Hihi.. Idd hoezo stemmingswisselingen? Maar gaat vast goed komen joh. Er was hier nog iemand die er zo enorm tegenop zag, maar dat viel 100 procent mee! Komt vast goed. Zal voor je duimen. Ik zou dan liever ook verhuizen idd. Zo'n verbouwing lijkt me niks. Hopelijk vinden jullie snel een ander huis. @ Luukske; zo, dacht al dat het typfout was die 1000 gram. Dan is je jongetje van veraf gekomen hoor! Mooi dat wel alles goed is gegaan. Ben je nu niet bang dat het je weer zo vroeg gaat bevallen? Ik hoorde van een vriendin (vorige keer met 30 weken bevallen) dat ze bijna zeker weet dat ze weer zo vroeg gaat bevallen.. Gewoon een gevoel. @ Ineke; heb dat ook vaak hoor, zo'n ongigevoel. Blijkt dat dat erbij hoort. En stemmingwisselingen.. Ik hoor mezelf gewoon zeuren. Als ik begin te zeuren, denk ik al bij mezelf; zeur niet zo.. Maar kan er echt niks aan doen haha! Maar gaat alweer wat over hoor. De stemmingswisselingen waren mijn eerste symptonen, daardoor wist ik al voordat ik ging testen dat ik zwanger was. Vandaag even lekker niks! Voel me keiberoerd...
Goedemorgen all! Even snel een teken van leven, want het is hier zo druk geweest, dochter jarig geweest enzo. Maar helaas gaat een kotsvrije zwangerschap weer niet op Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Liefs!
Hahaha Elif, je mag er wel wat hebben, ik strooi er een paar jouw kant op Ik had gehoopt dat het overgeven mij bespaard ging blijven deze keer, maar helaas. Het nadeel daarvan is dat je je echt een vaatdoek voelt daarna. Bah! Gelukkig heeft mijn oudste het nog niet door ander weet ze het meteen (die is nu 5), want mijn vorige zwangerschap heb ik ook zo moeten overgeven.
@moedertjeB, hopelik wordt het snel wat minder....ik moet afkloppen, nu niet, bij de Mk in jan niet, en van mijn zoon ook niet hoeven spugen....met vlagen een beetje misselijk, maar verder niks.... gefeliciteerd met je dochter trouwens....jullie hebben er dus ook een aantal jaartjes tussen zitten dadelijk.... onze zoon is 5 als deze baby geboren wordt, als die zich niet eerder aanmeldt.... @elif, you go girl....een dec beeb zou ik jullie echt gunnen!!! @kitty, zoonlief is met 32 weken geboren, met een groeiachterstand van 5 weken, dus was qua lengte en gewicht 27-28 weken.... we hebben nu een verhoogde kans van 25% op een vroeggeboorte volgens de neonatoloog, dus ook 75% kans dat we het wat langer uithouden.... in het AZM zijn ze al blij met 30 weken....maar wij willen natuurlijk minimaal 36 weken....
Even een kort berichtje: Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan, ben ik twee kilo afgevallen!! Al het eten staat me tegen de laatste weken en normaal leef ik ongeveer op cola light, maar ik vind het helemaal niet lekker meer...wat de hormonen al niet met je doen!! Laatste week van November, ben benieuwd of we er nog wat nieuwe zwangeren bijkrijgen...spannend... Enne straks ga ik maar weer een dutje doen, heb nu al het idee dat het 's avonds laat is....
Hoi meiden, Wat hebben jullie veel gekletst, dus ga dit keer niet op iedereen reageren hoor. Heb wel braaf bijgelezen. @ Alle nieuwe novembermama's: Van harte gefeliciteerd en welkom hier! @ Kitty: Fijn dat jij ook terug bent meid! @ Vertellen: Bij ons weten al vrij familie & vrienden het. Degenen die het nog niet weten wachten we nog even mee. Degenen die weten van de MMM konden we het namelijk niet voor verzwijgen. @ MvM: Uiteraard doe ik mee, heb zelf ook heel wat Pregnyl weggespoten. Als de echo volgende week goed is meld ik me meteen aan. @ Misselijk: Heb geen trek in eten, maar als ik niet eet word ik misselijk. Ben dus de hele dag weeig en probeer zoveel mogelijk te eten tussendoor. Wel gezond hoor. @ Namen: Wij hebben zowel voor een jongen als voor een meisje al een naam. Komt ook omdat we 3 jaar bezig zijn geweest. Dan heb je tijd zat om af en toe te fantaseren over namen. @ Kinderwagen en kinderkamer: Wij gaan sowieso niet de hoofdprijs uitgeven, maar wil wel goede spullen. We wachten sowieso eerst de 12 weken af voor we naar spulletjes gaan kijken. @ Geslacht: Ik wil het heel graag weten, mijn man twijfelt nog. maar denk dat ik mijn zin ga krijgen haha. We vertellen het dan niet tegen de omgeving, blijft tussen ons dan. @ Echo: Vandaag over een week heb ik de 1e echo. Eindelijk! Dus deze week mag van mij heel snel voorbij gaan. @ Testen: Heb vanmorgen nog de laatste dipstick test gedaan die er lag en dik positief. Maar goed het geeft natuurlijk nooit 100% zekerheid. Daarom op naar de echo!!! @ Buikje: Dus sommigen van jullie hebben echt al een buikje? Hier nog niets hoor. Heb wel al iets een buikje van mezelf, maar mijn kleren zitten nog prima en je ziet nog neits. Vind ik ook nog neit erg, want wil het voor sommigen nog even geheim houden.
Hoi meiden! Waarschijnlijk word ik ook een november 2010 mama! Ik ben volgens mijn eigen berekening 22 november uitgerekend. Ik ben dus nu dan 5 weken zwanger. Volop moe, verkouden, heel af en toe wat misselijk. Die misselijkheid is nieuw voor me want dat ben ik bij mijn zoontje helemaal niet geweest. Dus ik houd mijn hart vast voor over 1,2 of 3 weken!..... Maar goed je moet er wat voor over hebben he? Is het bij jullie de 1e,2e,3e,4e??? Vertel!
Jaah nog een november mama! gefeliciteerd mamavanjayden! Hier ook misselijk hoor.. Het is ook nooit goed, misselijk zijn is niet leuk, maar als je niet misselijk bent, wil je graag zwangerschapsymptonen hebben... Het is voor onze ons tweede kindje. We hebben een dochtertje van 2 jaar.
Oh nee.. wie wil mijn dochter verschonen? Ze heeft gepoept, maar ik kan de lucht nu even niet verdragen. Oh jee!!
Even laten weten dat ik nog leef. Ik ben zoooo beroerd, dat te lang achter de laptop zitten gewoon niet gaat . Ryan is een paar dagen bij mijn ouders aan het logeren, want zelfs voor hem kon ik er niet zijn . Ik krijg straks medicijnen van de homeopaat en hopelijk gaan die werken, want dit is echt bijna niet te doen. Hoop later vandaag nog even bij te kunnen lezen....
Hahaha, nee dank je Kitty want heb hier net zo'n poepbroek gehad bij mijn dochtertje. Maar gelukkig verdraag ik het nog wel. Waar ik niet meer tegen kan zijn deoluchtjes en zo, pfieuw! Ik had me bij mijn MA ook nog nergens aangemeld, behalve afspraak met de VK. Was ik ook blij mee, dat je niet allerlei leuke dingen hebt staan die je weer af moet zeggen. Over misselijk zijn : gelukkig ben ik dat niet heel erg, heb ook niet hoeven overgeven. Maar ben wel de hele dag een beetje naar in m'n lijf, een weeïg gevoel. Kleine tussendoortjes eten helpt dan idd, een stukje fruit of zo. Testen : ik test ook nog af en toe met de KV 2voor5 testen. Gelukkig werd de streep steeds dikker en nu blijft ie lekker vet. Geeft iig aan dat de hcg'tjes goed hun werk doen. Maar ik weet ook maar al te goed dat het niet een waterdicht goed bericht is want bij een MA tieren de hcg'tjes ook nog welig. Maar ja, je zoekt toch een beetje bevestiging.
Ik denk dat dat niet nodig is, want ik houd wel iets binnen qua eten. Dus dan zal een opname (denk ik?) niet zo snel aan de orde zijn. Maar echt genieten is het in ieder geval niet. Ik lig veel op de bank en ben zelfs 's nachts misselijk!!!