November 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babyproject, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meeks

Meeks Actief lid

10 mrt 2010
    155
    0
    0
    Wat vervelend :( Ik heb er geen ervaring mee, meer het tegenovergestelde....dat ik denk de hele wereld aan te kunnen.... :) Het gevoel van: Jullie kunnen me wat, ik word MAMA!

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

9 maanden in de buik van mama (Standaard uitgeverij)
    8,€95 nu in afslag bij kruidvat voor 6€
    Natacha Fredin en Yves Calarnou
    Bekijk bijlage 60829

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hier ook donker gele urine en bij afvegen ook die kleur ,
    vandaag zelfs schaamstreek steken ,wilde ramen doen maar toch gepast ,denk teveel gewandeld :)

4. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ meeks, geinig verhaaltje;)
    @ irene, wat een geweldig nieuws, een hele geruststelling voor je:)

@sporten, ik zelf doe ook aan zumba, en zal ook even aan mijn instructrise vragen wat verstandig is, omdat het idd erg intensief is wat betreft de buikspieren.....

@ mariposa, vandaag was het hier ook een huildag, vriendlief kan niks goed doen.... vind hem heel zielig:(
    best heftig die emoties;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo allemaal,
    ik kom me ook even hier melden. Vandaag kan ik EIN-DE-LIJK met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben.
    Na verschillende negatieve testen en tweede roze streepjes die opeens na een half uur (?) verschenen gaf vanochtend de Clear Blue digital de uitslag 'zwanger' en toen kon ik het pas echt geloven. Al vind het nog steeds allemaal heel erg onwerkelijk hoor.

Wij hebben al een zoontje van bijna 2, maar nu vind ik het allemaal weer net zo spannend..

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    #1726 Coco, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    @ Lilien: Wat een leuk boek zeg, en helemaal niet duur. Vandaag nog bij Kruidvat geweest maar heb hem niet zien liggen, zal morgen nog eens kijken.

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @ debby, het kan bij jou duidelijk verschijnselen zijn van uitdrogen. ik werk in de zorg en heb vaak mensen gezien die uitgedroogt waren. als je een huidplooi pakt op je hand bijv. en die een stukje omhoog trekt, zakt ie dan snel weg of heel langzaam, dat ie zeg maar een beetje omhoog blijft staan?

@voorgevoel, ik heb een voorgevoel dat wij een jongetje krijgen. zou het wel heel erg leuk vinden omdat mijn vriend stamhouder is. maar een meisje vind ik net zo leuk.

@plassen, ik begin langzaam aan steeds meer te moeten plassen. maar nog niet overdreven veel.

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik mag me ook bij jullie aanmelden! Eind (27) november verwachten wij ons 2e kindje. Vorige jaar ben ik bevallen van mijn zoontje na een helse zwangerschap. Ik ben vanaf 6 weken tot de bevalling ziek geweest (lees heb elke dag de wc geknuffeld), ben onder behandeling geweest ivm bekkenklachten, en heb 2 spoedopnames in het zh gehad omdat mijn zoontje een hartritmestoornissen had. Kortom, dit hoop ik allemaal nu beter te gaan doen ;)

Groetjes
    wieffie!

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @wieffie, welkom en gefeliciteerd. ik hoop dat deze zwangerschap voorspoediger zal verlopen.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, vervelend dat het middeltje nog niet echt werkt....

@nienie, idd petje af....door de MMM weet ook ik hoe het is als het met zwanger worden niet zo vanzelfsprekend gaat allemaal, en ik ben blij te lezen dat jij je verantwoordelijkheid neemt, en niet voor een abortus....
    snap dat je het spannend vindt, als hij volgende week komt, maar dat beebje is heel gewenst, en je/jullie redden het wel!

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!

@all, ben flink aan het plassen, alle glazen die ik drink, komen er ook weer zo uit...haha....MvM zal blij met me zijn!!

11. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    mijn hemel wat een gsprekken ik houd dit nie meer bij

12. happyhippo

15 mrt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik lees hier en daar wat mee, maar durf me nog niet helemaal te laten gaan...
    Als de test morgen duidelijker is, probeer ik wel mee te kletsen!
    Oja, als alles dan goed gaat, ben ik 28 november uitgerekend van mijn derde kindje.

Groetjes,
    happyhippo

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Joepie! Na een 15 min lezen ben ik eindelijk bij :)

Petje af Deb!

2lingen, mijn tweelingszusje is ook mama van een 2ling en het is in het begin zwaar, maar o zo mooi! Ik zou het niet erg vinden als het mij ook zou overkomen... als 2ei-ige vrouwelijke tweeling heb ik namelijk net als mijn zus veel kans op een 2ling :)

Hier vandaag net een leuk 'los' lentejurkje gekocht om aan te trekken als het buikje begint te bollen!!!! LEUK!

14. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    over bol buikje gesproken, ik kan zelfs mijn meest losse broek bijna niet meer aan. hij doet me gewoon zeer.
    ik ben binnen 2 weken al 3 kilo aangekomen:$ terwijl ik zo trots was toen ik 4 kilo binnen een jaar aankwam, haha.

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @ Wieffie,Gefeliciteerd,welkom bij de club.

@ Nienie, vind het goed van je dat je je verantwoordelijkheid neemt en ja je kunt in je eentje de kleine genoeg liefde geven.

@ Irene,ben blij dat je een mooie echo hebt gehad en de kleine hebt kunnen bewonderen.

Ik heb hier ook last van,heb al extra een inlegkruisje ingedaan,want anders kan ik mijn onderbroeken weer weggooien (heb hier bij de zwangerschap van mijn zoon ook last van gehad).

@Voorgevoel, de ene keer denk ik een meid (heb een vette huid gekregen) andere keer denk ik een jongen.

@All,vandaag cursus gehad en nu 3 dagen vrij. Voel me goed, na de middag bijna geen last van misselijkheid als ik rustig aan doe,maar dat kan zomaar voorbij zijn.

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    jou buikje begint echt al te groeien ja..
    ja volgends mij de mijne ook maar ik ben dik van mezelf dus dan zie je dan minder

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @moontje, mijn zus is 5 weken verder als ik ben, en is ook niet één van de slankste. stevige gebouwd zeg maar en bij haar zag ik het ook heel snel.

18. flappie00

flappie00 Bekend lid

28 dec 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    wow mooi buikje ik heb alleen een blunnernuik haha bij mij nog niks te zien

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Misschien een stomme vraag, maar wie weet waar je een lijst kan vinden waar dingen opstaan die je niet moet eten/drinken tijdens de zwangerschap.

Vandaag tijdens cursus bijna pate gegeten,vond het niet lekker dus niet opgegeten,maar ik zie net dat dat dus niet goed is tijdens de zwangerschap.

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)

Deel Deze Pagina