@ Ruby: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. @ Amalia: Nee, geen last van, dat gaat hier nog als een trein, haha. Hihi, beschuitje met goudkuipje. Hoe kom je erop. Ik eet alleen maar beschuitjes met zoetigheid. At je dit al vaker of heb je dat in je zwangerschap verzonnen? @ IereH: Mag ik ook op de lijst? Ik ben 24, woon in Zuid-Holland, het wordt mijn tweede kindje. Zet de uitgerekende datum maar even op de 27ste, maar zal nog wel veranderen denk ik. Ik zal je ook wel even PB-en voor de zekerheid.
De laczo kun je gewoon bij de AH kopen in het zonnatura vak . Dit is de 1e dag in een week dat ik niet omval, ik ben zo blij (maar toch denk ik; ohjee, hahahaha).
Hey dames alles goed? Ruby welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Jouw man Marokaans zie ik? Ik ben getrouwd met een ex- Joegoslaaf. Gezellig hè, die meng gezinnen! Nog meer mama's met buitenlandse partners? Ik ben nu wel nerveus voor de echo. Volgens mijn berekeningen moet ik ruim zes weken zijn, maar op m'n nod testte ik negatief. Toen werd ik ongesteld en heb ik er niet meer op gelet en uiteindelijk zondag positief getest. De test van mvm was vrij licht en de test van cb met indicator zei1-2 weken. Dus ik zal wel korter zijn. Maar ik heb voor mijn dochter 2 miskramen gehad. Dus helaal gerust ben ik er niet op. Nou ja, we wachten af.... Slaap lekker allemaal!
Mijn man is half engels, maar dat telt niet denk ik . (Officieel dan he, hij is gewoon in NL geboren enzo)
Poe meiden, het was weer een lange, zware dag. Ik ga lekker naar mn bedje toe. Morgenochtend nog één keer testen en hopen dat ie dan een beetje donkerder is. Slaap lekker allemaal.
hmmmm manlief is weer extreem voorzichtig met het vrijen tja zwanger he dan moet je zachtjes doen zegt ie. mijn boobs doen wel al flink pijn. ik wil ook op het lijstje: ruby,31 jaar,12 april een jaartje erbij. eindhoven en mama van 3 zoontjes. o ja een gemixte relatie en niet getrouwd
Hoi meiden, wat een verhalen, ben niet zo goed in het reageren op iedereeen! daar ben ik veels te moe voor..... neem me niet kwalijk kom net van de bank af gerold, kruip zo m'n bedje in vanavond heb ik het aan m'n vader, zusjes verteld! allemaal waren ze heel blij.... (inderdaad waar heb ik me zorgen over gemaakt?) @linnie85, ik heb haar al wel een mailtje gestuurd.. zodra ik iets weet laat ik het je weten!
goeiemorgen, werd net helemaal onwerkelijk wakker. moest echt ff denken "oehhh ik ben zwanger". echt heel erg raar. kan het wel van de daken schreeuwen...(heb ik eigenlijk ook al gedaan) heel de schoonfamilie gebeld, mijn schoonvader is helemaal door het dolle heen. fijne dag allemaal...
Goedemorgen. Leuk al die enthousiaste familie! Hier een kort nachtje gehad. Ilse is verkouden en werd daardoor telkens wakker. Om half 7 was het over met de slaappret, dus ik geloof dat ik vanmiddag maar tegelijk met haar even ga liggen. Straks heeft ze nog een palmpasenoptocht bij school, maar de vooruitzichten zijn niet zo best. Het is niet verplicht, maar het lijkt me wel leuk. Nog maar even over nadenken wat we daar mee gaan doen. Overigens is het nu nog droog, maar volgens buienradar zal dat over een uur al anders zijn.
Goedemorgen meiden, Hier om half 8 alweer wakker, heb wel goed geslapen en voel me nu ook goed, maarja...... wie weet wat de rest van de dag brengt..??? Ik heb de lijst niet gezien dus als er nog iemand voor een echo gaat vandaag; succes!!!! Hier verder geen bijzondere plannen. Omdat ik nergens last van heb (behalve wat steekjes) moet ik mezelf echt positief toespreken dat ik écht zwanger ben..... Wat zit ik toch raar in elkaar he . xxx fem
@ Miza: Jammer van je korte nachtje. Gelukkig kun je vanmiddag nog even samen met je dochtertje gaan liggen. Veel plezier met de optocht, hopelijk blijft het droog. @ Fem: Hier ook nergens last van hoor, geen zere boobs, geen last van opgeblazen gevoel, niet misselijk. Daarbij komt nog dat mn testjes een beetje vaag blijven... Zit me ook vaak druk te maken hoor. Fijne dag iedereen vandaag!
Ik snap best dat je je druk maakt om de vage testen hoor Coco.... vergeet niet; streep is streep he....
Tot straks. Ik ga zo ook eerst even douchen enzo. En boodschapjes doen. En dan ga ik nog één keer een test halen bij Kruidvat... Heb trouwens net even een nieuwe banner gemaakt. Eentje waar mijn zoontje en mijn zwangerschap allebei in staan. Snap alleen de telling niet zo goed. De rode bloem staat al bijna op het eind...
Goedemorgen meiden, wel bijgelezen maar ook niet de puf om uitgebreid te reageren dit keer. Vandaag een drukke dag en morgen ook. Dus zal hier wel weinig zijn. Misschien zondag even. En maandag de echo!!! Hoop zo dat we een knipperlichtje gaan zien. Lijkt me zo bijzonder. Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend! Liefs Zora