Vage testen zou ik ook onzeker van worden, heel logisch hoor! Maar wat al gezegd werd , streep is streep! Palmpaasoptocht, wat leuk! Hoop dat het weer meevalt. Nog 2 uurtjes, dan heb ik de echo. Hopen op een hartje, maar ik denk dat ik nog niet zo ver Ben. Jullie horen het wel.
Hi meiden! Was vanochtend alweer om 06:00 uur wakker!!! Hoe kan dat toch, had dat voor het zwanger zijn écht niet! Ik kom altijd met moeite mijn bed uit. Straks gaan wij naar mijn broer+vriendin en nichtje (1,5 jaar), om het te vertellen Ik denk dat mijn nichtje op schoot neem en dan tegen haar ga kletsen, zo van: weten papa en mama al dat jij in november een neefje of nichtje krijgt? Ik ben benieuwd naar de reactie!! Fijne dag allemaal en alvast fijn weekend! Ik ben de dagen aan het aftellen tot de 1ste echo (8 april).
gister aangemeld voor MvM en ze komen dadelijk om 9 uur al, das een beetje snel. ach nog een keer testen kan geen kwaad hihi.
Das zeker snel Ruby. Zena: Succes met je echo, hopelijk ziet het er prachtig uit! Travelgirl: Ik wordt ook al vroeg wakker en 's nachts ook een paar keer. Gelukkig kan ik wel heel makkelijk verder slapen.
Hier komt MvM woensdag. Kan ik weer lekker met die stinkpisbussen in de weer, haha. Maar ach, het is voor een goed doel he.
@Travelgirl, ik ben met je mee aan het aftellen. Voor mij is het vandaag nog 'maar' 3 weken. Weer een weekje weg @ruby, dat is echt snel! Succes met je test, maar die zal je inmiddels al wel gedaan hebben. @Moontjee, jij ook een fijne dag. @Zora, fijn weekend meis. @coco, ik zie nog geen banner bij je? Ik heb ons huis weer aan kant voor vandaag. Zie nu dat het begint te sputteren, gatsie.. Nou ja we hebben nog 2 uur om te bekijken wat het weer gaat doen. Ah ik moet al weer naar het toilet, ben vandaag een echte zeikerd.
@Coco, Ik plas nu anderhalve week voor MvM en het valt mij alles mee, ik heb de lege flessen in de schuur staan en als ik 's ochtends een fles ga halen draai ik even de dop eraf zodat de ergste lucht eruit kan. @Zena Veel succes met de echo straks, laat je weten hoe het is gegaan?? Gisteren heb ik de meiden allebei een jurkje gegeven, Mout, onze oudste, met de tekst: Mout, Bente en ??? en Bente, onze jongste, met de tekst: Ik wordt een grote zus!! Bente zei metteen, komt er een baby? en Mout zei, mijn grootste wens komt eindelijk uit!! Schattig he! Ze zijn helemaal blij. Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen. Mijn moeder was ook blij, maar die is nooit zo uitgesproken. Nu zijn ze de hele tijd namen aan het verzinnen, Tom en Sterre is nu geloof ik de laatste score (denk het niet )
@ Miza: Haha, je hebt gelijk. Heb er weer een rommeltje van gemaakt, banner weg. Zo maar weer even opnieuw proberen. @ Line: Ik heb al eerder voor MvM geplast en toen stonden de flessen gewoon in de hal. Maar dat ga ik nu niet doen. Vind dat geen fris idee met m'n zoontje die er dan bij kan. Dus ik denk dat ik ze idd ook maar in de schuur ga bewaren.
Zo, mn banner is er weer. Alleen dat gekke plaatje staat nog steeds verkeerd. Iemand enig idee hoe ik dat goed kan krijgen?
Misschien telt dat plaatje wel af tot 11 weken voordat je oudste 2 wordt?! @Zena, veel succes met de echo! Laat je snel iets van je horen?! @Hier, voel me iedere dag een klein stukje beter!! Vandaag komt Ryan weer thuis, joheoeeeeeeee
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar als ik de data in de banner omdraai, dus dreumes boven en baby onder, dan komt er een teller met 12 maanden en staat het figuurtje ergens halverwege, dus klopt nog steeds niet.
Zo, nu ga ik Echt even boodschapjes doen. Lekker even op de fiets, zolang het nog droog is. Tot straks!
Hallo iedereen! Hier is het al flink aan het regenen hoor! Ik had vanochtend toezicht op de speelplaats (ben leerkracht) en was helemaal weggeregend, zelfs met paraplu! geef mij maar het zonnetje! Ik heb gisteren voor het eerst echt zitten kokhalzen... maar er kwam niet uit! Pff die 'goede raad' van de gyn om flink te eten tegen de misselijkheid zint me niet zo, vind alles ook vies smaken behalve spaghetti, maar ja... hoort erbij he
@Ineke, vervelend dat je ook al misselijk bent. "Gelukkig" begon het bij mij "pas" rond 6 weken...hopelijk is het snel weer over!
@ coco: Beschuit met goudkuipje eet ik al een tijdje en ik had het nog liggen hihi. Smeer het extra dik op mmmm lekkerrr en helpt tegen mijn misselijkheid @ Mercedes: Hopelijk wordt het minder, vandaag hoefde ik er niet uit gelukkig, maar had alles goed uitgeplast voordat ik ging slapen haha
Hahahaha Amalia, ik at ook tegen de misselijkheid. Nu kan ik niks eten, want heb het noro-virus te pakken (flinke buikgriep) gister bij de HA geweest en het kan geen kwaad voor t ukkie zoals ie zelf zei. Ik werd inderdaad ook pas rond de 6 weken misselijk. @ Luukske ik hoop dat het allemaal goed zit bij je, mijn duimen draaien overuren voor je. Voor de rest niet zo'n puf om te reageren want ik voel me echt waardeloos, ook de oudste heeft het virus te pakken en de jongste is ook al aan de beurt geweest, ik hoop dat het mijn vriend bespaard blijft. Liefs!