@ moedertjeB: Oeh das wel minder die buikgriep, hopelijk ben je snel beter en kun je lekker aan de beschuitjes zitten haha
@MoedertjeB, beterschap! Ik ben in huis gebleven, want inmiddels regent het hier. Ilse is al verkouden, en om ons dan ook nog eens helemaal nat te laten regenen, leek me niet zo verstandig. Zondag is opa ook nog jarig, dus zou het fijn zijn als ze dan weer over alles heen is, want we blijven gezellig slapen. (ik en Ilse, manlief heeft nachtdienst)
Goedemorgen meiden.... Ook hier regent het intussen . Vond het weer de afgelopen dagen zo lekker, kon ik wel aan wennen hoor. Hoe is het met iedereen? MvM is hier gisteren geweest, ben sinds gisteren aan het verzamelen. Vond de eerste keren in een kannetje plassen toch wel een gek idee hahaha. Maar ben blij dat ik op deze manier iets kan doen. @moedertjeB, beterschap meid!! Niets aan he, je zo te voelen. Hier nog steeds niet misselijk. Wat heerlijk is dat... ik weet het... afkloppen. Vandaag wel moe. Ik herken het wel hoor, veel eerder wakker zijn dan anders. Ik sta om zeven uur met mijn dochter op en ben gelijk aan het poetsen en opruimen in huis. Soms vele te druk bezig hoor haha. Bruis gewoon over van energie. Maar na een druk dagje van gister merk ik wel dat ik vandaag even kalm aan moet doen. Beetje duizelig als ik te druk doe.. dus vandaag relaxen. Even forummen, even opruimen, even weer zitten, weer wat doen. Wel lekker
Goh meiden heb zo'n zenuwen ,stress voor morgen ,stoot me overal tegen ,ben er niet met men hoofd bij vandaag. Zoon was wakker om 3 uur dit is al een dikke 2 maanden bezig dat de kids vroeger en vroeger wakker worden. Was boos met gevolg dat ik klaarwakker was erna:x
Bedankt dames. Ik weet niet hoe ver ik was. Ik was nl 9 maart ongesteld geworden. DIe dag testte ik negatief. Maar 21 maart deed ik een positieve zwangerschapstest. Dus hoe ver ik was, was een raadsel. Maar op de echo was een zwangerschap te zien die zo pril was, dat ik net bevrucht zou zijn, nog geeneens 4 weken. En dat kan dus niet. Ook was het bmslijmvlies erg dun. Ik moet over 2 weken terug, omdat het theoretisch gezien nog wel goed kan komen, maar ik heb al 2 keer eerder met dit bijltje gehakt en ik geloof er niet meer in. Het kan niet dat ik pas net bevrucht ben. Dus ik wacht nu op mn derde miskraam. Soms is het leven niet eerlijk...
Oh Zena , soms is het leven idd oneerlijk... wil je via deze weg heel veel sterkte toewensen en een dikke knuffel geven.....
hallo, ik reageer niet zo vaak lees wel iedere keer even mee. kom omdat ik savonds al om half 10 in bed lig. ben erg moe en net als de meeste van jullie lig ik ook rond 5-6 uur al wakker. Heb vANDaag de intake gehad. en ben nu aan hetn aftellen voor de echo die ik dinsdag heb
@Zena,heel veel sterkte meid. @All,wat schrijven jullie veel,als ik een paar pagina's heb teruggelezen, dan ben ik bijna bij de laatste pagina,maar dan weet ik niet meer wat er in het begin stond.Ben erg vergeetachtig. Ik merk dat nu ik een paar dagen vrij heb,dat ik bijna niet misselijk ben,athans een heel stuk minder. En wbt gespannen borsten valt ook wel mee,(links heb ik er wel iets last van maar rechts bijna niet),heb wel dat ze erg aanwezig zijn en net of het af en toe steekt van binnen en ik zie heel erg de aders.
@ Ano: Succes met je echo dinsdag. Begrijpelijk dat je wat gespannen bent hoor. @ Mercedes: Hier nog helemaal geen last van gespannen borsten en/of misselijkheid. Maar niet te vroeg juichen. Met de vorige zwangerschap kwam de misselijk ineens met een week of 7 opzetten en was ook heel hevig, kon echt niks binnenkrijgen tot een uur of 4 's middags. Met 10 weken was het weer over. Ik heb vanmiddag nog een testje gedaan. Nu een hele mooie donkere tweede lijn, bijna even donker als de controlelijn. Ben er superblij mee dat de testjes nu eindelijk steeds donkerder worden. Morgen nog één keer testen en dan is het klaar. (tot woensdag mvm komt, haha)