De gelukkigste 2010 moeders!

Discussie in 'De mama's' gestart door Ragazza, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hier het vervolg van het topic "eind november 2010 mama's"!
    Aangezien we verspreid over 4 maanden zijn bevallen, hebben we voor een nieuwe topic naam gekozen!

Ik hoop dat we gezellig verder kletsen over onze mooie ukkie's! :D!

Mick76 33 jaar Zuid Holland 1e kindje 25/9 bevallen van zoon Rick
    Es85 24 jaar Overijssel 1e kindje 19/10 bevallen van zoon Timo
    Bexc 26 jaar 3e kindje 23/10 bevallen van zoon Brannen
    Miekiee 33 jaar Zuid Holland 3e kindje 2/11 bevallen van dochter Romée
    Miekje28 28 jaar Zeeland 1e kindje 6/11 bevallen van dochter Sofie
    Tammy77 32 jaar Zeeland 14/11 bevallen van zoon Steyn
    Ragazza 30 jaar Amersfoort 1e kindje 20/11 bevallen van dochter Kim
    Mrsmiami 21 jaar Gelderland 1e kindje 22/11 bevallen van dochter Anna-Sophie
    Linnie1985 25 jaar Den Haag 1e kindje 23/11 bevallen van dochter Demi
    Minke12 27 jaar Waddeneilanden 1e kindje 7/12 bevallen van zoon Thijs

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hier ook een gezellige kerst gehad, lekker gegeten bij beide ouders.

Ook hier heeft mijn meiske voor het eerst gelachen, wowww wat is dat leuk!!! Als ik mijn mond open doe en mijn tong uitsteek moet ze lachen en doet me na!

Gisteren voor het eerst naar het cb geweest, ze was weer goed aangekomen en al wel 4 cm gegroeid sinds de geboorte!

Es, wat een leuke foto's heb je elke x op je hyves, wat een heerlijk mannetje is Timo!

Lin, met jou en Demi alles goed?

3. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    gevonden!!

Hier ook veel lachjes van Rick! Echt een charmeurtje is het!

Hij gaat nu alleen net even huilen....later meer!!
    :D

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.

hier ff een update van steyn.

gister moest ik weer naar de huisarts toe.
    hij merkte dat steyn het niet fijn vond,als hij aan zijn buikje zat,en zijn darmen rommelde hevig.

hij heeft de kinderarts gebeld,en we konden al om half 4 terecht.
    de kinderarts heeft steyn na gekeken.
    ook hij merkte dat steyn het niet fijn vond,als je aan zijn buikje kwam,en zijn darmen waren erg onrustig.

hij heeft vastgesteld,dat steyn idd verborgen ruflux heeft.
    hij heeft nu zantac gekregen voor de ruflux,en motilium voor een betere doorgang van zijn darmen.

steyn is nu gewoon al een uur wakker,en ligt lekker om zich heen te kijken,ZONDER TE HUILEN!!!!!!
    dit heeft hij al 4 weken niet gedaan.
    ik ben zo blij!!!!!!ik kan weer gaan genieten van mijn kleine ventje.en het belangerijkste is dat steyn geen pijn heeft!!!!!!.
    nu maar hopen,dat het zo blijft.anders moet ik waarschijnlijk stoppen met de borstvoeding.
    er is namelijk een grote kans,dat hij ook een allergie heeft voor koemelkeiwitten.
    ik gebruik nu al geen melk meer,maar als ik dus echt een streng dieet zou moeten volgen,is dat dus bijna niet te doen.

maar we duimen,en hopen,dat het nu goed gaat met steyn.

meiden ik wens jullie alvast een fijn eindjaar toe.en een gezond 2011.

liefs tamara

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hallo dames!

Ook ik heb jullie gevonden! :)

Hier gaat alles goed hoor! We zijn lekker een weekje weg, zitten in een huisje in Zwolle. Ragazza, ik heb maandag nog naar je gezwaaid, hihi, we reden langs jouw woonplaats opweg hierheen!
    Ik ontvlucht altijd oud en nieuw. Lekker rustig op een park, haha, ik word oud! Een vriendin van me zit in ons huis, dus dat is wel prettig. Maandag belde de makelaar dat er iemand wilde komen kijken, dus het was dubbel zo handig dat er iemand was.

Dinsdagavond zijn we voor het eerst met Demi naar de huisartsenpost geweest. We waren d'r aan het verschonen en ik maakte d'r naveltje even schoon (komt nog steeds regelmatig een beetje troep uit) en ik zie opeens een stukje rood/rozekleurig vlees uit d'r naveltje komen. Ik liet het aan manlief zien en die vond het ook heel raar. Als ik niet beter wist dan zou ik denken dat het een stukje orgaan was, haha (lekker slim ook achteraf). Maar goed, we vertrouwden het dus allebei niet. Manlief belde de huisartsenpost en toen moesten we toch maar even langs komen. Het blijkt dus een stuk wildvlees te zijn, schijnt vaker bij baby's uit het naveltje te groeien..:(.. Het kan geen kwaad en het gaat ook vanzelf weer weg.
    Ze is ook nog steeds verkouden, echt heel sneu. Hebben jullie kleintjes daar geen last van??? De huisarts zei dat bijna alle baby's in deze tijd verkouden zijn, maar dat het geen kwaad kan.

Net wilden we voor het eerst met Demi gaan winkelen. We waren net in de V&D en ze begint me toch hard te huilen. Zo hard huilt ze anders nooit! Ik denk dat de overgang van de kou buiten naar de warmte binnen te groot was. Ik kreeg d'r niet getroost. Eenmaal buiten bleef ze ook nog huilen, toen zijn we maar weer weggegaan, haha. Ik had graag even willen shoppen in de uitverkoop, maar helaas... Dat moeten we nog maar even blijven oefenen, haha.

Kerst was ook leuk! Eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag bij schoonfamilie. Was erg gezellig en lekker gegeten. M'n ouders komen morgen oud en nieuw hier vieren, en dan blijven ze hier één nachtje logeren.

Tamara, wat vervelend dat Steyn toch verborgen reflux heeft! En waarschijnlijk ook nog KMA...wat naar zeg! Als ik jou was zou ik me er toch even in gaan verdiepen (als het echt een allergie is) over het wel of niet stoppen met de bv. Zo'n dieet is inderdaad niet gemakkelijk, maar voor Steyn dan wel veel beter dan fv.

Ik zal zo nog even ons oude topic terug gaan lezen en reageren.

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Zo even teruggelezen tot waar ik voor het laatst gebleven ben..

Ragazza:
    ** Je vroeg laatst over de temp in ons huis, omdat we 's nachts de kachel aan hebben. Wij wonen in een middeleeuws huis en hebben geen cv (ongelooflijk he, dat dat nog bestaat, haha). We hebben 2 gaskachels in de voor en- achterkamer. De overige 2 slaapkamers, keuken en badkamer hebben dus helemaal geen verwarming en daar is het STEEN koud. We hebben er dus voor gekozen om de achterkamer om te toveren tot slaapkamer (ook omdat ik natuurlijk eigenlijk thuis wilde bevallen en dan moet je verwarming hebben in de ruimte waar je bevalt). We moeten 's nachts dus wel de kachel aan hebben, anders zakte de temp ver onder de 10 graden, veel te koud dus. En aangezien je zo'n gaskachel niet in kan stellen in een vaste temp, is het dus al snel loeiheet. Kouder dan 21 graden krijg ik hem niet. Zwaar irritant dus! Ik hoop ook echt dat we niet nog zo'n winter in dat huis mee hoeven te maken.
    ** Je hoeft niet jaloers te zijn op de bv moeders hoor. Als ik, net als jij, huilend bv had moeten geven dan had ik het waarschijnlijk ook niet volgehouden. En misschien is het een idee om bij een mogelijk volgend kindje gelijk een lactatiekundige in te schakelen, zodat je gelijk goed aan leert leggen. Maar ik geloof echt dat je gewoon de beste keus hebt gemaakt met Kim hoor!
    ** Jeetje, al ongesteld joh!! Wat heerlijk zeg!! Ik vloei nog steeds...:x. Zeggen ze dat het met bv geven eerder ophoudt, nou, daar merk ik hier niks van, haha. Ook fijn om weer aan de pil te gaan! Ik vind dat gepruts met condooms ook maar niks..;)

Mick:
    ** Hoe was het met Rick gegaan na zijn prikje? Heeft tie er nog last van gehad?

Becx:
    ** Haha, jij ook al een nachtlezer?! Ik ook hoor, 's nachts tijdens de voeding gluur ik altijd even hier op m'n telefoon, haha.
    ** Wat doe jij eigenlijk voor werk (als ik vragen mag)? Aangezien je zo snel al weer aan het werk bent.
    ** Wauw! Wat groeit hij goed zeg!! Heerlijk!
    ** Ik geloof dat ik hier een kleine slaapkop heb! Demi is zelden heel lang achter elkaar wakker.

Es:
    ** Wat fijn dat het oppassen op Timo zo goed is gegaan! Kan me voorstellen dat het wel moeilijk is om hem zo bij "vreemden" achter te laten. Ik vond het al moeilijk om Demi bij m'n zus achter te laten toen we even naar die begrafenis moesten (het was trouwens de moeder van m'n vroegere beste vriendin die was overleden). Maar dat had ook wel met het kolven te maken. Gelukkig heeft ze aardig goed uit de fles gedronken.

Demi begint hard te huilen.. Tot later!! Liefs!

7. Es85

Es85 Niet meer actief

Ik heb het ook gevonden! Kletsen we hier gezellig verder!

@ Tamara: wat naar zeg dat Steyn verborgen reflux heeft! Fijn dat de medicijnen nu goed helpen, hopelijk krijg je er weer een vrolijk kindje voor terug!

@Ragazza, ik denk ook dat je de goede keus hebt gemaakt met Kim hoor! BV moet voor zowel moeder als kind plezierig zijn! Anders trek je het niet en dat heeft je kindje snel in de gaten! Ik ben persoonlijk nu ook erg blij dat ik de fles geef, nog geen moment spijt gehad. Bij een eventueel volgende kindje zal ik wel weer bv proberen denk ik. Is eigenlijk natuurlijk het beste voor je kindje, maja niet ten koste van alles!

@ Linnie: heerlijk een weekje weg! Zit je nu nog op geen 40 minuten van mijn huis! Woon in Rijssen. Geniet ervan deze week!!!

Vandaag met mn kerels ff naar de ikea geweest, gewoon om er ff uit te zijn met z'n drieën. Was erg leuk! We kunnen beide zo genieten van Timo en elkaar, heerlijk!
    Vanaaf nog een verlate kraamvisite en dan morgen lekker oud&nieuw vieren bij schoonzus met de hele familie! Altijd erg gezellig!

Liefs!

8. Es85

Es85 Niet meer actief

@ Ragazza, thanks! ben ook helemaal verliefd op mijn kereltje! Maar die meid van jullie mag er ook zijn hoor! Kunnen we niet alvast iets regelen voor over een jaar of 25 hihi!

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

heb t ook gevonden!
    en gelijk ff bijgelezen, denk dat iedereen t inderdaad erg druk heeft.....en is ook wel logisch he;)

zal ook eerst ff update geven over hoe t hier gaat...
    sofie slaapt nog steeds de nachten door, soms wel tegen 6en wakker,maar met speen goed te redden tot 7uur.
    ze huilt laatste dagen wat meer,zijn nu dr regeldagen want is alleen tevreden als ze eten krijgt, en spuugt ook echt minder...
    groeit ze tenminste goed,van t cb mocht er wel wat meer spek op!ze weegt nu bijna 3500 gr en is 52cm, is gewoon fijn meisje,was ik zelf ook dus niet zo vreemd!
    ze heeft vorige week 1ste prikken gehad,gelukkig geen last van gehad!was ik best ff bang voor!
    manlief mag na volgende week weer gaan werken, zal wel ff wennen zijn voor mij, want moet dan 's ochtends ook nog met hond, en alles in huis zelf doen....hij helpt nu nog mee gelukkig;)
    lachen doet ze al klein beetje...voor t eerst op jasper en toen op mn pa...en dinsdag eindelijk op mij!

hmmm wilde gaan reageren op jullie,maar sorry heeft meisje flink dorst!

iedereen fijne jaarwisseling alvast!!!!en lekker genieten met jullie kleintjes!

x miek

10. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    linnie.steyn heeft een navelbreukje.

puilt helemaal uit.
    en als je het terug duwt,dan hoor je allemaal lucht,wat in zijn darmen zit.

hier doen ze niks aan,het gaatje wat er zit,moet vanzelf dicht gaan.

als hij huilt,wordt het nog groter.
    vond het eerst wel eng hoor,maar nu weten we niet beter.

een vriendin haar kleintje had ook een stukje wild vlees op haar naveltje.

dit hebben ze aangestipt op het cb toen.
    en nu is het helemaal weg.

11. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0

Haha! Deal, over 25 jaar... dan ben ik 55 :$:$:$

12. Es85

Es85 Niet meer actief

Ik zeg: GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

13. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Nou, daar ben ik dan eindelijk ook weer eens... Thijs lsaapt nu lekker, maar zal zo wel wakker worden. Heb eerst op Hyves overal maar eens op gereageerd... Pffff, wat een werk zeg, haha!

Thijs heeft de eerste 2 weken alleen maar geschreeuwd. Niet gehuild, maar geschreeuwd. Ik was helemaal kapot halverwege, maarja, je moet door natuurlijk. Mijn man had vroeger koemelkallergie, dus dacht ik, laat ik alle melkprodukten eens laten staan. En ja hoor, het ging steeds beter en beter. Nu is ie bijna helemaal pijnvrij. Poepen vindt ie nog steeds niet leuk, maar het gaat hem inmiddels een stuk beter af. Hij schreeuwt niet meer, huilt nog wel af en toe, maar dat is niet erg. Volgens het consultatiebureau is het erg vroeg voor Thijs om koemelkallergie te ontwikkelen, maar ik wijk niet weer van mijn dieet af. Ik heb het één dag geprobeerd en het was direct weer mis. Dat zegt voor mij genoeg.
    Ik kwam hierdoor echt even nergens aan toe, ik hoop dat jullie het me vergeven. Ik zal zodra ik echt even een uurtje vrij heb teruglezen hoe het jullie vergaan is en anders moeten jullie me maar even bijpraten.

Thijs groeit overigens wel erg goed, hij is inmiddels de 5 kilo gepasseerd. Hij groeit zo´n 300 gram per week. Beetje veel, maar ik maak me er niet druk om. Ik heb ook erg veel voeding trouwens, ik moet echt iedere dag kolven, anders loopt t er gewoon uit, haha. We gaan inmiddels lekker iedere dag een eind te wandelen, gezonde zeelucht vor Thijs!!!

Ik kom gauw weer en dan lees ik even terug hoe het met jullie is! Geen schokkende dingen tot nu toe hoop ik toch?

xx

14. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ik vergeet het belangrijkste:

Iedereen een heel gelukkig en gezond 2011 toegewenst!!!

15. Es85

Es85 Niet meer actief

@ Minke, das balen zeg! Kan me voorstellen dat het erg uitputtend voor jullie is geweest. Ik vind het al erg vermoeiend als Timo 1 nacht veel huilt.... Wel fijn dat hij zo goed reageert op je dieet! Ik zou er dan ook niet meer van af wijken!

Timo is vandaag echt bijna de hele dag wakker geweest.. Wilde maar niet slapen. Hopelijk betekend dat dat hij vannacht suuuuupergoed gaat slapen haha!

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Dames, de beste wensen voor 2011!!!!!

Demi heeft in het nieuwe jaar al 2 mijlpalen bereikt!!

Ze past sinds vandaag officieel niet meer in maatje 50. :D

En....het aller belangrijkste.. Ze kan zich omrollen!!! Echt super cool! Van d'r buikje naar d'r rug. Echt zo schattig! :D:D:D Ben helemaal trots! We hadden d'r eigenlijk nog helemaal niet eerder zomaar op d'r buikje gelegd.

Minke, goed om wat van je te horen!! En wat sneu dat Thijs misschien KMA heeft.. Poeh, pittig hoor, 2 weken lang schreeuwen. Kan me voorstellen dat je dan even geen tijd hebt om hier te kijken. Het is sowieso een stuk stiller hoor. We hebben allemaal onze handen vol aan de kleine hummels, hihi.

Es, ik hoop het ook voor je dat Timo een lekker nachtje maakt! Ik denk dat Demi veel wakker zal zijn. Meestal clusterd ze tussen 20.00 en 00.00 uur en dat heeft ze vandaag niet gedaan. Dus ik vermoed dat ze dat vannacht gaat doen. Gelukkig hebben papa en mama lekker veel tukkies tussendoor gedaan, haha.

17. becx

becx Lid

12 jul 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Hoe was oudjaar voor jullie?

Het kleintje heeft er hier gewoon doorheen geslapen. de nachten lijken iets langer te worden, 4 tot 5 uurtjes ipv 2 tot 3, dus ik ben al lang wat tevreden..

koemelk allergie... ik had het met mijn oudste, wanneer ik melk dronk, spuugde zij alles onder van de borstvoeding, toen ik stopte met melk was het over.. en dat zegt dus inderdaad genoeg, gelukkig kan ze wel melk drinken, maar net als ik, als het warm is of in de thee.
    Bij de middelste kon ik alles eten en drinken, behalve bolognese chips.
    en nu was het echt de thee, nu ik dat bijna niet meer drink en minder borstvoeding geef is het over met de krampjes..
    Eigenlijk leeft Brannen nu compleet op borstvoeding, maar hij heeft de borst nog nodig gewoon omdat hij het prettig vindt.. heb af en toe het idee dat hij me ook aan mijn borsten herkent... grr... mannen toch;)

De oudste twee hebben zich prima vermaakt met het kijken naar het vuurwerk buiten,
    jammer genoeg kan ik me niet meer buiten begeven door de kruitdampen, dus zit al 2 dagen binnen :( maar dat hun het leuk vonden is ook wat waard.

Wat voor werk ik doe,
    momenteel heb ik alleen mijn werk in de horeca weer opgepakt.. ik weet dat het vroeg is, maar december is het hoogseizoen, en ik had al heel wat inkomsten gemist, ik heb alleen nog maar 2 weken WW gekregen sinds 1 oktober, dus eerlijk gezegd had ik dat geld gewoon nodig, anders was ik misschien wat langer thuis gebleven.
    Ik doe het wel wat rustiger aan, waar ik eerder gewoon met 20 kilo rondsjouwde en 2 volle kratjes bier tegelijk, doe ik dat nu maar even niet, zodat het litteken goed kan helen.

Ik wens voor jullie allen een heel gelukkig nieuwjaar,
    xxx Becx

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  19. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    #19 Ragazza, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
    Goeiemorgen allemaal!

Allereerst de beste wensen voor 2011, dat onze kleintjes maar flink mogen groeien!
    Nog goede voornemens??? Vriend en ik gaan allebei aan de lijn, beide 25 kilo eraf :$ 8)... jaja.... maar we geven het de tijd hoor!

Voor de 2e nacht heeft Kim 7 uur geslapen! Wat een luxe hè!
    En papa heeft mama ook nog is laten slapen de 2 ochtenden :D

@Tamara: wat fijn dat ze goed serieus naar Steyn hebben gekeken!
    Kan me zo goed voorstellen dat je met hem mee zit te huilen. Gaat het nog steeds goed met hem?

@Linnie: Langs rijden en dan niet even een beschuit met muisjes komen doen (die moeten namelijk nog wel op komen;))?!!! Kan nie hè! Hebben jullie het leuk gehad? Hoe is het met de kijkers afgelopen? Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn van zo'n stukje wildvlees, lijkt me een naar gezicht. Hier is Kim nog niet verkouden geweest. Hoeveel weegt Demi nu en hoelang is ze?
    Kim heeft eigenlijk heel weinig maatje 50 aangehad. Wel vind ik de maten per truitje schelen, ik heb een paar in maat 56 die te groot zijn.

Ondanks ik echt zoveel kleertjes heb gekregen heb ik afgelopen week via mp allemaal leuke setjes van "lief" gekocht! Vind ik zulke leuke dingen hebben!

Ik ga zeker bij een volgende ook weer proberen bv te geven, maar wel gelijk met een tepelhoedje. Wij zijn nu aan het overstappen van HA voeding naar standaard. Ik meng het nu elke x en heb het idee dat het goed gaat!

@Miekje: Dan is Sofie zeker een fijn meiske met 3500 gr. Hoeveel was ze bij de geboorte? Heerlijk hè dat lange slapen, we boffen maar!

@Minke: WOW de 5 kilo gepasseerd, dat is weer het tegenovergestelde! haha! Hoeveel was hij bij de geboorte? Ben nog wel benieuwd naar jouw bevallingsverhaal!

Uhmmm....ik ruik hier iets heel sterks! Haha! Ga even kijken wat voor mooie boodschap mijn dame voor me heeft ;) :D!

Zo, dat zag en rook weer lekker gezond :D!

@Es: en heeft Timo goed geslapen vannacht?

@Bexc: complimenten meid voor hoe jij alles doet!!! Krijg je via een andere instantie (uwv of zo? ) niet een uitkering voor je gehele zwangerschap?

Hier vandaag ook weer kraamvisite, afgelopen week weer elke dag mensen gehad... volgende week nog 1 en ga dan voorlopig even de boot afhouden.

Morgen ga ik maar weer naar school en hoop dat dan het normale leventje/ritme weer een beetje gaat komen.
    Ook besloten om Kim vanavond op haar eigen kamertje te gaan leggen. Soms ligt ze zulke geluidjes te maken, smaken snurken kreunen enz. Ik heb er niet zoveel last van aangezien ik oordoppen in heb, maar vriend soms wel!

Ik ga is even een broodje in de oven gooien!

Fijne dag allemaal!!!

20. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Wat vervelend moet dat zijn geweest Minke...maar fijn dat het alweer stukken beter gaat.

Rick lijkt wel per dag te groeien...zo goed gaat het. En hij lacht veel en wordt steeds ondernemender.
    En slapen doet hij geweldig. Laatste fles om 23.00 uur tot 08.00 uur.....niewjaarsavond had hij zelfs om 22.00 uur fles op en was het ook 08.00 uur (papa en mama waren een beetje moe na oud en nieuw en weinig slaap en wilde vroeg naar bed :D)

Maar goed...men zegt dat dat ook wel normaal is bij 3 maanden oud om een start te maken met doorslapen....soms is het wel een beetje ingewikkeld om te corrigeren. De ene keer mag ik voor iets zijn geboortedatum aanhouden qua dingen kunnen doen etc, maar soms is hij ook nog maar 6 weken volgens de gecorrigeerde leeftijd.
    Ach....ik ben zowieso niet heel erg van de boekjes enzo...elk kind is nl uniek met zijn ontwikkeling...en de rest hoor ik wel van het CB of de kinderarts.

Mijn laatste 2 weken verlof zijn ingegaan.....over 2 weken start mijn werk weer. Pffff....zal even wennen zijn.

Rick gaat nog niet naar het kdv....dat kan en mag pas als hij gecorrigeerd 3 maanden is. Per 1 maart is dat.
    Dus ik start nog wel rustig met wat extra vrije dagen en oma gaat ook oppassen.

groetjes!!

Deel Deze Pagina