Wat een ellende met die voedingen he.. De één blijft heel veel honger houden (Sacha) en de ander wil niet drinken. Luuk stopte net bij 30cc... Pff.. na een kwartiertje ging hij smakken en toen toch maar weer geprobeerd en uiteindelijk dan 100 op en daarna was ie zo moe dat ie maar weer meteen naar bed is gegaan. Man is nu een Dr. Brown fles halen. Ik merk dat ik vanalles aan het proberen ben in de hoop dat er nu wel iets werkt.. @Moontje: Wat een vervelende situatie. Misschien valt het straks wel mee als je er eenmaal woont. Jullie moeten denk ik eens om de tafel gaan zitten om hele duidelijke afspraken te maken. Ik woon naast mijn ouders dus wij hebben een vergelijkbare situatie (alleen zijn dit dan mijn ouders en niet mijn schoonouders). Hier gaat het prima en zien we er alleen de voordelen van, zoals altijd oppas aan huis, iemand die de honden uit kan laten als we er niet zijn en het is ook gewoon heel gezellig.
Hier idd vanochtend ook met beetje bloed. Heel klein beetje maar hoor. Maar hing echt zo'n lapje snot onder zn neus..bah. Ik geef ook nog normaal friso..kan ik dan drie dingen mengen?
MrsNuke maak je borst maar nat dan voor wat komen gaat als die luier straks volzit. Marleen wat is dat een drbrown fles? Het blijft idd zoeken met de voedingen heh. Lastig want het is zo belangrijk dat het goed is...kwamen ze maar met gebruiksaanwijzing. Meneer hier lag net even bij me en kletsen en lachen. Hij ligt nu in de box. Jaime zit te veel te snoepen maar zeg dan ook weer ja omdat ik mij wat schuldig voel dat we niet naar buiten gana. Zie het gewoon niet zitten met die k sneeuw...dat geglibber ook... Doe mij ff 25 graden en zon..
Niet tof dit te lezen..... Griepepidemie komt eraan! - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
@Sensee; Een dr. Braunfles is een fles die krampjes voorkomt en die aangeraden wordt voor kindjes die slecht drinken, dus dan gaan we dat maar weer proberen he... Er zit een speciaal ventiel in en ze schijnen ook niet te lekken. De difraxfles lekt hier namelijk steeds behoorlijk.
Noa is ook al 4 weken verkouden... nu ook groene snot en af en toe beetje bloed.... weet ook niet meer wat ik eraan moet doen!:x soms denk ik dat het weer beter gaat... maar dan een paar uur later is het weer het zelfde.
Wat een mooie foto's zie ik allemaal weer voorbij komen... iemand heeft het al een keer gezegd.... maar alle novemberbeebs zijn mooie kindjes!!
nony: nee heb nog geen haarspeldjes geprobeerd maar weet ook niet wat voor iets ik dan moet hebben. lekker om buiten zijn ja maar kijk maar goed uit he! zeker aangezien je buik nog niet helemaal lekker aan voelt fem: jammer dat je niet veel puf hebt maar daar kan je niks aan doen he! niet schuldig voelen hoor. hoe is het nu met je hubbie? marleen: dank je! wat fijn dat je zo'n heerlijke nacht hebt gehad! 9 uur! allemachtig! debby: oh wat een gedoe nog steeds zeg.. hopelijk binnekort posi resultaten na 2d opinion / osteopaat. ohhh nu weer dat teentje.. tjonge jonge... ineke: haha dan kan hij geen nee zeggen als je wil shoppen he.. ! ja hier leek yinthe in het begin ook als 2 druppels op ludwi maar nu steeds meer op mij. al vanavond een foto posten om te vergelijken irene: oh gelukkig! was echt even bang dat ik moest stoppen met BV. thank you!!!! lilalien: dank je! beterschap met je kindjes! sensee: thnx ! fijn dat het goed gaat met de voedingen en nachten nu! geen idee over jaime d'r oogje maar veel succes daar mee... is idd moeilijjk rijden met kinderwagen nu maar vind het nmet de auto toch goed te doen hoor. wel voorzichtig natuurlijk maar heb er geen problemen mee peertje: hahaha ja ik stond even niet stil bij de site.. haha puntmuts die'k ben.. .. wat een leuke foto van je mooie mannetje~! moontje; ohhh wat oervervelend van je schoonouders zeg! bah! leuke foto van jullie!! lot: oeh hou maar goed in de gaten idd bij Isa.. luukske: gefeliciteerd met je hubbie!!! mrsnuke: oh cool! hoeveel heb je er nog voor gekregen? wij hebben er ook 1 maar gebruiken hem zeldenm of nooit dus misschien doe ik die ook wel weg.. doobie: ook een hele leuke foto!!
hey meiden, net de pil besteld voorlopig wil ik even niet zwanger raken morgen met manlief naar het ziekenhuis hij heeft last van z'n zij en ze denken aan nierstenen ofzo... dus morgen even echo en foto's laten maken
Wat een leuke fotootjes zie ik hier voorbijkomen zeg Moontje, hier ook de minipil klaarliggen maar vergeet telkens om eraan te beginnen! Straks pak ik nr 1... echt waar! En nierstenen brr hopelijk heeft hij er niet teveel last van!
@wendy: 250 euro! heb me vr. prijs gekregen! @pil: hier al een week aan de pil best raar weer.. heb wel een belletje in me tel gezet! anders ben ik bang dat ik hem vergeet en dan zal je zien de vk vond het leuk dat we nog even langs waren geweest heb haar mijn verhaal over mijn beeldige "ahum" doos verteld ze heeft even gekeken maar er kan nu niets meer gedaan worden meschien bij de volgende bevalling dan wordt hij even herhecht hahaha.. pfff merk dat ik niet graag naar mezelf kijk in de spiegel ik vind me lichaam verschrikkelijk heb striae op me billen en heupen op me borsten plus dat die dingen ook nog eens hangen waar je voor je broek bretels hebt moeten ze ook iets uitvinden voor borsten zou het meteen kopen voel me vnet me moeder zo en die is 50 ik ben 23 blegghh zo nou sorry weer voor het gezeik
sensee: ik zou persoonlijk niet alle drie erin doen....dus of gewoon en extra of comfort en extra.....zou ik zelf voor de laatste optie gaan en dan 2 comf en 4 extra ofzo..... marleen: drBrown is ook een goeie ja...hopelijk helpt t! wendy: hahahah ach je mag t nog gooien op zwangerschapsdementie! enne Tess is een meissie heh star: ja ik weet t ook niet...zo gaat t bij ons ook.... zijn de oktoberbeebs ook leuk????8) over flessen: tess heeft zo'n sterke zuigkracht dat de S - speen van de difrax al te snel gaat....met Avent 1 gaat t in t begin geod, maar t laatste neit want dan is t te dik(comfortvoeding) maar een 2 gaat dan weer te snel iemand nog een idee qua fles/speen???? oja en t wonder is geschied!!!! kreeg een mailtje over de woombie en ze heeft m vandaag verzonden....ze lag in t z'huis....jaja...vooruit voordeel van de twijfel!8)
Die zijn ook leuk.... haha.... bedoelde natuurlijk van iedereen die hier mee praat......... heb hier ook de difrax S... hier drinkt ze hem ook binnen nog geen 10 min. leeg.... echt erg gulzig! wat fijn dat je je woombie nog krijg....