November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    #2001 Marleen1979, 20 dec 2010
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
    Ik weet het nu even niet meer hoor... :( Ik had mn hoop gevestigd op de Dr. Brownfles, maar ook nu wilde hij nauwelijks drinken en was hij heel onrustig, overstrekken na een paar minuten en met zn hoofd schudden, speen eruit proberen te werken etc.. Uiteindelijk krijg ik er nog wel het één en ander in, maar dan heb ik echt het gevoel dat ik aan het pushen ben. Ik heb hem 45 minuten laten drinken en toen had ie 100 op (met heel veel moeite). Dat is eigenlijk nog te weinig, maar goed, we zijn hier al tevreden mee. ;) Ik ben erg benieuwd wat de huisarts morgen gaat zeggen. Ik word er echt moedeloos van. Hij is nog zo klein en kan zo weinig hebben. Mijn andere zoontje is nu ook ziek, heeft best hoge koorts en heeft vanmiddag de hele bank onder gespuugd dus gaat lekker hier...

@Peertje: Fijn dat het opgelost gaat worden met de Woombie. Ik heb niks meer gehoord dus ze wil m niet aan mij verkopen ;)

@Mrs. Nuke: Mooie foto's!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

en nog een lachend mannetje :D

3. LittleMonsters

en dan echt de laatste (sorry maar kan inet kiezen welke ik wil laten zien ;):)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt hier niets aan, maar het klinkt net alsof ik het verhaal van Owen lees :(. Ik hoop dat de ha voor jullie DE oplossing heeft en zo ja, let me know ;). Owen werkt ook steeds de speen eruit en schudt ook met zijn hoofd, ook overstrekken, eigenlijk alles wat je beschrijft. Ik weet precies hoe je je voelt meis, moedeloos! Dikke knuffel!!!

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    het kan zijn dat ik een paar dagen niet online kom.. maar jullie zullen me nie missen want er wordt hier genoeg gekletst;)
    onze computer wordt leeggemaakt en we gaan hem inruilen voor laptop.
    liefs simone

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hij LIJKT zo groot tegenover Micah...

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: ahhhh wat een droppie!!! hihih die slaapfoto! zooo cute!

star: nou raar toch....de andere 2 waren zulke slome drinkers...moest altijd grotere spenen...en madam drinkt t in notime op!

marleen::(:( probeer je stress los te laten(als je dat hebt;))....dat voelen ze ook heh! hoe gespannerder jij bent...hoe rotter ze drinken....merk ik ook bij Tess....a ik zoiets heb ooo verslik jeniet end an JUIST vrslikt ze zich:( en verder hoop ik echt dat Luuk goed gaat drinken!
    oja ik kreeg net nog een excuus mail van dr dat ze t zo rot vond etc en dat ze m extra heeft gewassen.....heb dr maar teruggemailt......;)

moontjee: hopelijk ben je snel weer online!

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    zo stoer die kleertjes! helemaal mijn smaak!!!!!!

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    leuk om jou ook eens "gewoon" te zien en niet in poseerstand!~(bedoel t niet lullig hoor!!!!!)

10. LittleMonsters

@peertje: zo vader zo zoon hihihi ons kakkertje :D
    geeft niet hoor dat je dat zegt ;) snap dat je het niet lullig bedoeld

@moontje: denk dat het vertekend hoor hij is niet klein maar het is geen reus hihihi

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    denk het ook;)
    micah is 54,5 cm

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hihi lief!!!
    ;)
    lijkt denk zo omdat de foto wat ingezoomd is....

13. LittleMonsters

dat is het ook hoor op die foto waar hij lacht lijkt hij ook een heel dik hooft te hebben terwijl hij een heel fijn hooftje heeft (dat zegt iedereen tenminste)

ondertussen hier een poepbroek gehad :D het zat op zijn dijbenen en het kwam er bijna aan de bovenkant uit hahahah
    maar ben allang al blij dat hij gepoept heeft :D

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja fotos kunnen erg bedriegen;)

oo wat super!!!!!!:D:D kun je blij zijn met poep heh;)

15. LittleMonsters

nou zeg heb nooit gedacht dat ik daar zo blij mee kon zijn hahah

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    pil: hier al een week of 2 aan de minipil. mischien zelfs 3. vergeten zal ik m niet want moet iedere ochtend mn schildkliermed's innemen en daar ligt ie naast.

moontje: ohhh hoop voor je man dat het geen nierstenen zijn. tot over een paar dagen op de laptop!

mrsnuke: oh leuke prijs nog! toch eens over nadenken hier dan :) weet niet hoe hubbie er over denkt. kijk hier ook niet graag in de spiegel als ik in mn nakie ben :( bah! leuke foto's van je binky!

peertje: hahaha ja tuurlijk! denk dat ik weer eens in de war was met 1 van de andere foto's.. uhhhh sorry!! wat fijn dat ze toch nog gereageerd heeft zeg! hopelijk wordt ie echt en snel bezorgd.. zou ze nu ook een reactie sturen naar anderen die geboden of gemailt hadden?? hier nog niks van d'r ontvangen (oh marleen ook nog niet lees ik inmiddels)

marleen: oh zonde zeg.. heel veel beterschap met de kleintjes.. :(

poepen: gisteren erg veel verdriet bij mn meisje.. vanochtend een ontzettende volle poepluier. dat dat er niet langs alle kanten uit is gekomen snap ik nog steeds niet. sindsdien gaat het stukken beter met haar! gelukkig!

serious request: man baalt dat ie moet werken nu.. hij is de nachtdienst in, hij had wel naar e'hoven willen gaan om muziek te gaan maken! hahaha. was gisteren een band die we ook regelmatig tegenkomen, was erg leuk om ze op tv terug te zien! (doe mar wa).

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hehe, ik dacht juist "goh, wat een lief kleintje" toen ik je douchefoto zag, MrsNuke.

Ik heb namelijk ook een foto van mij en Jen onder de douche, is al van 30 november... :

Bekijk bijlage 116345

18. babyproject

19. babyproject

Ik verbaas me er trouwens ook over dat alle novemberkindjes zo mooi zijn! Leuke foto's!

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy; tis je vergeven hoor;)*volg keer niet meer hoor:p*
    ahh gelukkig is t eruit! weer een opluchting voor dr!

babyp: ahhh wat een moppie!!
    leuk hoofd heb jij!!! vrolijk!!!!

Deel Deze Pagina