Debby: wat goed dat owen zo goed is gegroeid!! doorslapen....pff ben jaloers. Hier ook s'nachts gewoon om de 3a 4 uren en een enkele keer 5 uren. maar ze huilt iig nooit s'nachts en daar mag ik dan weer blij mee zijn!
Ik=ook jaloers op de doorslapers . Owen komt ook meestal na 4 uur en als we mazzel hebben laat hij er een keer 5 uur tussen.
yep doen we allemaal al....en dan gaat t 10 min goed en dan zit ze weer helemaal vol ja zo sneu voor isa...nee geen idee hoe t nou kan! hopelijk horen we na t onderzoek meer.... hier hadden wij eerst ook een formulier, maar dat blijkt niet rechtsgeldig te zijn....helaas ben dr ook geen voorstander van...maarja..t zou zo rot zijn voor mn meisje en voor mn collega;s.....als ze niet slaapt...is ze niet te genieten.... oo lekker zo;n nacht! ik hoop ook snel weer zo'n nachtje te hebben!
dat vind ik zoooo ranzig heh......dan ga ik zelf echt over mn nek...... en heeft owen last van de prikken? wel goed gegroeid!!! hoeveel weegt ie nu? spannend morgen meid!!!!
Even een vraagje: zijn jullie kindjes ook zo onrustig na de fles? Owen is zeker 1/2 uur heel druk en onrustig.
Het is inderdaad heel ranzig, maar ja...als het helpt! Je kunt inderdaad neusdruppels krijgen met een klein beetje medicijnen erin, Owen heeft ze in het zkh gekregen. Maar denk erom dat je ze, als je ze krijgt, maar 5-7 dagen gebruikt! Gewoon een beetje aandikken en dan krijg je ze misschien wel. Bij Owen werkte het toen wel, alleen een paar dagen later kwam de volgende verkoudheid weer :S. Owen weegt nu 4870 gram. Bij geboorte woog hij 3700 gram.
Mamavanjordy, bedankt voor de tips, interessant om te lezen!!! Mila heeft hier weer sinds vannacht megakrampen en maagzuur! Wilde een afspraak maken bij KA-praktijk van ziekenhuis waar ik bevallen ben maar kon ten vroegste op 10-01 gaan!!! Dat is echt te lang hoor, mijn meisje heeft pijn!!! Ze ligt dan te stampen met haar voetjes, krijst dat ze rood ziet, slaat met haar armen, steekt de tong uit met belletjes, hikt, ... Toen heb ik naar het andere ziekenhuis gebeld en de KA die ik te spreken kreeg heeft me nu al telefonisch geholpen (wel 10 min uitleg gegeven, erg geruststellend) en we zien het nu aan tot Kerst met haar tips en osteopaat dinsdag, anders zal ze me zo snel mogelijk op de praktijk ontvangen! MrsNuke, schoonmoeders he, ik wou dat we er zonder konden!!! Dat van die 150xlichaamsgewicht:voedingen snap ik zo niet goed? 150 x 3800 : 7 ???
@Ineke, vermoed je dat Mila reflux heeft? Je kunt haar bedje iets hoger zetten aan het hoofdeinde, voeding verdikken (met BV kan je haar dan eerst een beetje Nutrition geven en dan BV) en anders zijn er meer dan genoeg medicijnen die ervoor zorgen dat ze geen pijn hebben hoor!! En van het lichaamsgewicht is 150 x 3,8 : 7
@peertje, puur voor de nachtrust blijft dat inbakeren er hier dus wel in.... en die polsen, tis idd geen pretje, je wilt niet weten hoe ik Mika af en toe vast moet pakken.... @all, hubbie vroeg net wanneer we weer naar Londen gaan, ga dus even kijken of ik iets kan vinden op internet, maar wel pas voor het voorjaar! morgen krijgen we kraamvisite van de ex-vriendin van hubbie, en komend weekend gaan we uiteten bij mijn schoonouders en mijn ma....zondag is er ook een levende kerststal in mijn geboorteplaats, dat wil ik Luka laten zien....en maandag dus opnieuw richting ZH, ben benieuwd. ***en nog even ego*** hubbie gaat maandag met vrienden naar de bios, en dan de kroeg in, en ik ben thuis met de jongens...maar ik zit al maanden te zeuren dat ik naar Harry Potter wil (en Luka wil ook naar de bios met zijn mama), maar Mika uitbesteden is nog te vroeg, aangezien hij niet echt doorslaapt(kan dus wel naar de middagfilm met Luka, maar HP draait 's avonds)...nu vindt hubbie dat ik nu zeur omdat hij gaat....wat moet ik nu....ben toch geen zeur....hij zegt dat ik dingen zelf moet plannen, ja lekker makkelijk.... hij maakt zich er een beetje tussenuit als het gaat om de kids...niet dat hij het niks vindt, maar ik ben de mama die een 2e wilde....ik breng Luka elke avond naar bed, ik doe alle voedingen van Mika....en volgens mij heeft hij nog geen 1 poepluier verschoond van Mika in die 5,5 weken! ik heb me nu dus opgegeven voor 2 workshops taarten decoreren en cupcakjes decoreren, dus dan mag hij op de kids letten.... ****einde ego****
@Luukske, wat vervelend zeg dat je geopereerd meot worden . En ook niet leuk van hubbie dat hij jou niet de gelegenheid geeft om ook daadwerkelijk iets te plannen en even lekker naar de film te gaan! gelijk heb je dat je je hebt opgegeven voor een workshop. En kan een vriendin niet oppassen? Of misschien ouders?
Pfffff Owen slaapt 's avonds dus echt bijna niet tot de fles van 23.00 uur...DRAMA! Hopelijk kan de osteopaat morgen echt iets doen, want zo hebben wij geen avonden meer (zeur zeur zeur )
ja idd ik blijf t ook nog maar doen! auw...lijkt me heel pijnlijk! maar waarom wil je dan ook maandag? kan je dan niet dinsdagavond gaan met luka? mmm mag ik zeggen dat ik t eigenlijk heel raar vind dat hij niets doet?? ik bedoel jij luka naar bed doen, alle voeding van mika...geen 1 poepluier??? meid....ik zou m is ff heel snel aan t werk zetten kom nou! hij was er ook bij hoor toen jullie plezier hadden tussne de lakens! hier doen we juist alles 50/50.... nou heel goed...ik zou nog meer leuke dingen gaan plannen!!!!
o nee dat lijkt me ook niet fijn nee......hier is t eerder rond ons etenstijd onrustig...net ook, we gaan net aan tafel..begint madam te brullen....dus we gaan gewoon eten en degene die als eerste klaar is, haalt haar uit bed...maarja dan is ze nog ruim een uur chagie voordat ze mag eten....(op schoot niet...maar oweee als we dr wegleggen)
nou kan wel merken dat t vakantie is...job is echt niet te genieten...ze lagen hier om 18.45 allebei in bed...morgen gaan ze naar de bso/kdv en dan ik ff lekker naar de kapper en vast wat boodschappen doen....verheug me er nu al op!!! ff rust!
Dat herken ik nog goed van Ryan, die was ook ATLIJD rond etenstijd dwars...die legden we op een gegeven moment ook maar boven en zoek het maar even uit tot wij klaar zijn met eten.
@Debby: hier ook vaak een onrustig mannetje na de voeding. Het is heel wisselend. De ene keer lacht hij na de voeding en de andere keer is het allemaal huilen en overstrekken. @Ineke: Fijn dat je evt. toch wel wat eerder terecht kan en dat er wel een KA was die naar je verhaal wilde luisteren en wat gerust kon stellen. @Luukske: Wat rot van je polsen.. Vaak gaat het vanzelf over begreep ik, maar jij moet dus ws. een operatie? Heftig!
Hier een meisje die vaak de hele avond onrustig is, wil sowieso alleen bij je zijn en is vaak bijna alleen maar wakker tot de fles van 22 uur.