sensee: dank je wel.. heb m gelijk besteld. hopelijk snel binnen. ik ga morgen ook maar eens kijken voor dat boek. heb ik wel nodig denk ik. hier ook veel statisch schokken ja! heel irritant! hoe komt dat ? tjilpje: overdag een draagdoek? nee geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen ook eigenlijk. hoe wat en wanneer? hahaha de stofzuiger.. das een goeie.. maar idd.. bij ons is het vandaag bij toeval ook gebeurd. en als ik ga neurieren valt ze soms ook snel in slaap. of ze wordt er iig even rustig van... peertje: ja was heel gezellig.... ahum.. ... lekker toch een kamertje dat naar zwitsal ruikt!? irene: een zwaar gesprek gehad zie ik.. das ook heel vermoeiend.. heel veel sterkte met je kereltje.. wel schattig dat hij zo lief is voor sara. hopeljik gaat ie snel luisteren met de nieuwe aanpak. wat een eigenwijsje als hij zo weg draait zeg! sensee: ook wel een beetje schattig zeker als jaime nu steeds vraagt of ze nog wat mag vragen? mrsnuke: had ie wel nog ietsg edaan met die stofzuiger behalve alleen daar neerzetten?? ik ga naar mn mandje toe... hoooooog tijd! slaap lekker allemaal !
ja hij nog wel wat gedaan ja maar goed dat gaat altijd met de franse slag he af en toe deed hij voor het geluid hem even heen en weer.. ik weet nog goed wat hij zei ja want anders heeft hij straks door dat we hem in de zeik nemen hahahaha slaaplekker ga ook zo me mandje opzoeken
Hey meiden! Hoe gaat het hier? Ik heb het verhaal van Debby gelezen, met tranen in mijn ogen. Kan weer niets meer doen dan jullie veel sterkte toe te wensen... Mrsnuke; hoe gaat het met het poepen van je mannetje? Geef je flesvoeding? Hier poepte mannetje eerst ook zo moeilijk. Moest het steeds op gang brengen bij het verschonen. Nu gebruik ik steeds gekookt water ('s ochtends een liter koken en dat kan dan 24 uur in de koelkast) en 10 ml extra. Hier werkt het super! Misschien heb je het ook al geprobeerd hoor... Hier gaat het super! Gisteren heb ik ons mannetje weer gewogen, hij weegt nu 4920 gram. Nou zal iedereen hier eens aankleden..
morgen lady's hier een goede nacht gehad! van 12 tot 7:30 het wordt met de dag langer! ik ben alleen niet zo lekker of het nou door alle shit komt of heb een griepje onder de leden heb de heletijd een beetje een misselijk gevoel duik straks denk weer even me bedje in! Ben ook opzoek naar een andere baan voor peet.. hij is echt doodongelukkig daar en het is een lul van een vent hij leek aardig in het begin maar daar is nu niets meer van te merken hij zegt echt hele lullige dingen zoals nou ben je eigenlijk al helemaal zat loopt alleen maar overal over te zeuren beld hem constant op als hij 10 min langer weg is als geplant heb constant een huilende man hier thuis.. nou denk ik ook dat hij een beetje overspannen aan het raken is.. hij kan zelf wel zeggen ik stop ermee maar dan krijgen hij geen ww meer en dat is geen optie maar vind dit echt zielig voor hem en de gezelligheid wordt er hier ook niet beter op dan heb ik ook nog eens een paar schoonouders die kerst weer aan het verpesten zijn dus zeg de hele boel af en ga lekker het hele weekend in me bed liggen! ik zit er zelf ook helemaal doorheen en kan op het moment alleen maar huilen wordt er gek van.. wat een gezeik allemaal hoop dat volgend jaar beter wordt want wordt hier dood ongelukkig van @kitty: nog steeds een mannetje die slecht poept hij zit al 4 weken aan de fles nu! en het ging ook prima 2 a 3 poepluiers op een dag maar nu in ene is het zo moeizaam ga denk de dokter even bellen zo!
@draagdoek...Zijn er al mama's die een draagdoek gebruiken? Ik heb hem sinds een paar dagen weer gebruikt (voor het huiluurtje aan het eind van de dag) en ze vind het heerlijk... slaapt binnen 5 min, en wij kunnen rustig eten...ideaal! Ik heb de bykay....even oefenen met omdoen, maar dan werkt het top! Misschien een aanrader...?
Jeetje mrsnuke, wat een nare situatie van je ventje! Heb je zolang om werk gezocht, blijkt het een k*tbaas te zijn! Ik hoop dat je snel wat vind voor hem. Dit is heel zielig! Maar heb je ook geprobeerd met gekookt water? De dokter kan je vast goed helpen. Ze zouden hier ook wat geven, maar vanaf het moment dat ik gekookt water gebruik, poept ons ventje netjes elke dag.
ga het water wel even koken ja dat had ik nog niet geprobeerd! ja dit is echt niet leuk voor hem hij gaat ook even met he uwv bellen of er meschien iets te regelen vald want dit houd hij nog geen dag meer vol.. nou net ook ruzie met me pa gemaakt ben niet lekker aan de dunne en misselijk.. maar zou iets voor kerst halen voor hem dus belde hem op om te zeggen dat ik niet ging omdat ik grieperig ben.. krijg je weer vanalles te horen heb gezegt dat ik er klaar mee was en heb opgehangen
Mn meisje is ziek . Werd vannacht wakker helemaal huilen een hoest als een zeehond. Ze is nu heel erg schor en heeft pijn in buik en keel. Ligt op de bank met een dekentje. Heb dus slechte nacht gehad..Ze bleef bij ons liggen maar dat slaapt nooit zo goed. Die tip van dat water ga ik ook proberen! Al hij poept nu gewoon dagelijks maar het is aan de harde kant.
Hey meiden, Ik zou eigenlijk een december-/januarimama worden want ik was 2de kerstdag uitgerekend, maar ons meisje besloot 4 weken eerder te komen, dus ben ik 28 november bevallen van onze dochter Roos. Het is ons eerste kindje en de onzekerheid slaat hier ook wel eens toe. Daarom vind ik het fijn te lezen wat mama's uit dezelfde periode meemaken en hoe ze omgaan met allerlei zaken, dus doe ik hier graag mee. Groetjes Toetje
Welkom Toetje en nog gefeliciteerd! Hoe doet jullie meisje het? MrsNuke: het klinkt alsof jullie aan vakantie toe zijn Volgens mij zitten jullie er allemaal doorheen... Ik hoop dat Peet snel een andere baan vindt en dat zijn ouders een beetje normaal gaan doen en jouw ouders ook een beetje lief.... Pfff
Gewicht en lengte lijst (op volgorde van gewicht neerzetten) Geboorte: Valentino - (13 oktober 2010) - 2200 gram - 42 cm - (Mercedes) Luuk - (18 oktober 2010) - 2720 gram - 47 cm - (Marleen1979) Mika - (12 november 2010) - 2970 gram - 48 cm - (Luukske) Sacha - (3 november 2010) - 3130 gram - 50 cm - (Senseemillia) Noa - (8 november 2010) - 3195 gram - 48 cm - (Star34) Tess M - (3 november 2010) - 3230 gram - 48 cm (Margootje) Mila - (24 november 2010) - 3235 gram - 48 cm (Ineke1983) Tess P - (14 oktober 2010) - 3280 gram - 49 cm - (Peertje) Sara - (25 oktober 2010) - 3320 gram - 51 cm - (Zora) Marjolein - (22 november 2010) - 3480 gram - 52 cm - (Nelly) Nick - (9 november 2010) - 3530 gram - 50 cm - (Kitty) Lianne - (11 november 2010)- 3600 gram - 51 cm - (Jootje24) Owen - (12 oktober 2010) - 3700 gram - 50 cm - (Debbykoops) Sara - (3 december 2010) - 3775 gram - 48 cm - (Nazli21) Amé - (31 oktober 2010) - 3810 gram - ?? cm - (MoedertjeB) Micah - (9 november 2010)- 3830 gram - 49 cm - (moontjee) Thijs - (28 oktober 2010) - 3920 gram - 50 cm - (Miza) Jennifer - (5 november 2010) - 3945 gram - 53 cm - (Babyproject) L.S*.P. - (16 november 2010) - 4020 gram - 53 cm - (Lilalien) Sara - (22 november 2010) - 4100 gram - 52 cm - (IreneH) Yinthe - (11 november 2010) - 4175 gram - 51 cm - (wendy2010) Isa - (16 november 2010) - 4180 gram - 49 cm - (Lot23) Sem - (11 november 2010) - 4308 gram - 54 cm - (Lief09) Renzo - (4 november 2010) - 4620 gram - 58 cm - (Fem) 1 maand: (1e keer naar CB) Luuk - 3430 gram - 50 cm - (4 wk + 2 dg) Tess P - 3750 gram - 51,5 cm - (1 maand + 2 dagen) Noa - 4060 gram - 52 cm - (4 weken + 1 dag) Owen - 4120 gram - 52 cm - (5 wk + 2 dg) Sacha - 4120 gram - 55 cm - (1 mnd en 5 dgn) L.S*.P. - 4180 gram - ?? cm - (3 wk + 2 dgn) (nieuwe update 23/12) Mika - 4265 gram - 51,5 cm - (1 maand en 2 dagen) Marjolein - 4280 gram - 54,1 cm - (3 wk + 2 dgn) Tess M - 4340 gram - 55,5 cm - (5 wk) Yinthe - 4380 gram - ?? cm - (4 wk + 5 dg) Thijs - 4445 gram - 52 cm - (1 maand + 2 dg) Sara - 4465 gram - 53 cm - (4 wk + 3 dg) Lianne - 4655 gram - 56 cm - (1maand + 2 dg) Micah - 4728 gram - 54,5 cm -(4 wk + 6 dg) Jennifer - 4790 gram - 57,5 cm - (4 wk + 4 dg) Amé - 4995 gram - ?? cm - (5 wk+ 3 dg) Renzo - 5150 gram -57,5 cm - (3 wk + 5 dg) Sem - 5380 gram - 57,5 cm - ( 4 wk + 4 dg) 2 maand: (2e keer naar CB) Valentino - 2480 gram - ?? cm - (7 wk + 6 dg) Luuk - 4070 gram - 54 cm - (7 wk + 2 dg) Tess P - 4495 gram -54 cm - (2 maanden) Gevonden! (60 pagina's geleden...)
En dan ga ik ons nu klaarmaken voor inloopspreekuur van CB. Jennifer voelt zo zwaar de laatste tijd! Of ik ben gewoon zwakjes Maar soms kan ik dr amper tillen Even kijken hoeveel ze weegt!
nou daar heb ik het 4 weken geleden besteld en heb nu nog niks gehoord... ik heb het besteld op www.drogisterijmensink.nl Liefs, simone
@babyproject: even ertussen uit zal ons goed doen! heb mijn moeder net even gebeld zij is de enigste die een beetje lief blijft doen! (ouders zijn gescheiden) heb even kunnen uithuilen.. lucht wel eens op! ben blij dat we ons mannetje hebben! dat lachje van hem maakt heel veel goed! jay heeft sins 12 uur vanacht nog maar 2 flessen gehad vanochtend om half 8 eentje en nu weer dat is toch niet erg? als het zo door gaat kom ik maar op 4 flessen heb nu wel uitgekookt water gebruikt het zal mij benieuwen.. anders weet ik het echt niet meer.. heb ook al een beetje oil op zijn poeperte gedaan meschhiet glijd het dan wat makkelijker.. hij zal wel pijn aan zijn poepertje hebben met al die harde keutels en het is een bikkel want huilen doet hij niet! hebben jullie beebs dat ok dat hun beentje in de lucht gooien en dan even gaan trillen??
meis, ik denk idd dat het jullie goed zou doen om even van alles en iedereen weg te zijn.. maar dat moet natuurlijk ook haalbaar zijn.. ik hoop dat het snel beter gaat met je schoonouders en je vader.. en dat Jayson snel weer gewone ontlasting heeft..