Thnx... En ja, ik weet het... Ik heb nu eerst de mensen van dat onderzoek gemaild, want die konden me misschien doorverwijzen ofzo? Die weten er immers van... Heb alleen nog niks gehoord. Wat raar dat je schoonouders zo anders zijn na de geboorte van Micah! Die van mij zijn heel aardig. Probeer me voor te stellen dat zij opeens zo vervelend zouden doen, maar dat zou zo raar zijn...? Weird.. Hopelijk trekken ze nog een beetje bij voordat je zo dichtbij gaat wonen. Is dit hun eerste kleinkind?
ja het is hun eerste kleinkind en 4 jaar geleden zijn ze hun zoon verloren. en ik weet dat dat heel erg is.. MAAR Micah is daar geen vervanging voor!!
Babyproject lekker je verhaal doen joh, wat ontzettend rot dat het niet wil zoals jullie willen met de sex, zou wel echt even de moed bij elkaar verzamelen en de ha bellen en ook over je onderkant qua hechtingen en dergelijke want het moet wel helemaal goed aanvoelen ook al heb je geen sex. Bij mij is het ook nog steeds niet goed dus snap je baaldag ik kan daar ook super van balen, denk je alles gehad te hebben en dan heeft het nog een nasleep met pijn enzo. dikke knuffel en de ha is wel wat gewend echt bellen hoor. Debby wat fijn dat ze eindelijk verder gaan kijken. Balen dat de osteopaat niets kon betekenen voor Owen. Doobie vermoeiend zulke 'hang'dagen gaat het vandaag beter?
debby: EINDELIJK! hopelijk weten jullie snel meer!!!!!!!!!!!!! lila: beterschap daar! doobie; o bah...zulke dagen moeten maar snel voorbij zijn! babyp": zo dan ze is goed gegroeid!!! wat balen van je onderkantje maar zou niet te lang wachten met bellen hoor...anders word de drempel a;lleen maar hoger!!! mrsNUke: wij gebruiken hier ook mineraalwater (was toen ook voor de krampen) en dat koken we sowieso omdat de comfort voeding opgelost moet worden in kokend water en dan vul ik bij met koud mineraalwater...dsu dat zou je ook nog kunnen proberen! klinkt niet best bij Peet.... en dan jij ook nog gezeik met je vader en schoonouderrs..bah...lekkere timing ook! wendy: zwitsalkamertje is JUIST lekker...beter dan eeen uienlucht sensee: had een ui op dr kamer gezet...maar t leek vannacht wel erger.... dus die heb ik net gelijk wegggehaald! zal zo een update doen over HA.......
@bayproject: wat naar meis! ik heb denk ik preces hetzelfde als jou hebt wat betreft het hechtwerk zou even contacten met de ha hoor!
net hier een volle stinkluier eindelijk een poepluier zonder hulp van mama ook was het weer goed van structuur hihi lekker praatje zeg! nu blijven hopen dat het goed gaat! heb nog een hele kan vol gekookt water staan dus ga dat maar eens opmaken en dan eens kijken of het goed blijft anders moe ik gewoon elke ochtend een liter water koken.. zoveel werk is dat niet
god o god wat een ochtend zeg...om over de nacht maar niet te spreken...ben dr ff helemaal klaar mee.... nadat ik de kids had weggebracht naar opvang ging ik naar de kapper, ff kleuren en knippen, ondertussen assistente gesproken en die zei dat ik die neusspray kon halen bij apotheek en dat ze nog iets hadden tegen t slijm.... dus ik na de kapper eerst ff snel wat boodschappen doen(hartstikke druk natuurlijk) daarna naar apotheek, had de assistente geen recept gestuurd, gelukkig zit t in 1 gebouw, dus ik weer naar assistente, zij wilde nog ff overleggen met HA, HA wilde Tess toch zien vanmiddag, maar omdat ik daar nu was met Tess ahd ie wel ff tijd, dus hij haar nagekeken en hij hoorde tocgh wat op dr longen, dus ik mocht gelijk door naar ZH voor een longfoto! dus wij weer door naar ZH, wacten, foto gemaakt, weer wachten...uitslag word naar HA gestuurd, dus hopelijk hoor ik morgen meer.... heb wel die neusspray gekregen om te kijken of dat wat verlichting geeft..... al met al was ik pas om 14.00 thuis, helemaal gaar...Tess eten en op dr bed....
@ babyproject: Bah, wat een ellende zeg bij jou daar beneden. Ik hoop dat je snel durft te bellen met de HA, want anders wordt de drempel indd denk ik alleen maar hoger. Sterkte en succes ermee. Hier gaat op zich alles goed. Alleen R. lijkt een beetje verkouden, en daar lijkt hij vooral 's nachts met slapen last van te hebben. Hij ligt op zn rug een beetje te snotteren en pruttelen en slaapt dan helemaal niet lang door. Ik loop dus vaak 's nachts met hem op mn arm te hobbelen of laat hem op zn buik op mn borst slapen. Maar helaas ben ik in die positie ook zelf al eens in slaap gevallen en ik weet dat dat levensgevaarlijk is... En verder natuulijk stervensdruk. Kom bijna niet aan mezelf toe. Slaapt de jongste, dan ga ik spelen met de oudste en tussendoor even snelsnel het huishouden en het eten. Gelukkig kan J. heel lief alleen spelen op de momenten dat ik R. aan het voeden of verschonen ben. Maar toch moet hij het met minder doen dan voorheen en ik hoop niet dat hij me dat kwalijk neemt.
@BabyP: Wat rot van je onderkant.. Kan me voorstellen dat je moeite hebt om ermee naar de HA te gaan, maar je kan ook niet zo door blijven lopen natuurlijk. @Debby: Fijn dat er eindelijk een onderzoek komt. Het is natuurlijk te hopen dat er niks ernstigs gevonden wordt, maar het wordt nu in ieder geval iets gedaan en dat geeft vast al een fijn gevoel. @Moontje: Wat vervelend dat de verhouding met je schoonouders zo veranderd is sinds Micah er is. Ik herken het wel een klein beetje. Sinds mijn schoonouders opa en oma zijn vind ik ook dat ze anders zijn. Ze vinden zichzelf heel belangrijk als opa en oma zijnde. Op zich zijn mijn schoonouders wel hele lieve mensen en ze willen niks bepalen voor ons, maar ik vind soms dat alles zo overdreven is. Ze willen het liefst overal mee naar toe, kopen megacadeau's (terwijl wij liever willen dat onze kinderen niet zo materialistisch opgroeien) etc.. @Peertje: Je zit dus echt "goed" in de ziekenboeg. Ik hoop dat het meevalt met de longen van Tess. Hoe is het met Isa? Hier gaat het toch langzaamaan steeds beter vind ik. Vanmiddag in één keer zn fles van 135 leeg gedronken en na de voedingen gaat het nu ook een stuk beter. Soms zitten er weer wat momenten dat ie wat minder drinkt, maar dat is ook niet zo erg.
me dinnetje belde net dat ze is bevallen van een dochtertje shannon kate heet ze!! ze is geboren met 35.3 maar maakt het goed ze mag gewoon in een warmtebedje.. was best wel spannend ze is toch anderhalfe week langer blijven zitten vorige week had ze namelijk al 3 cm ontsluiting.
hier net een wippertje gekocht voor onze kleine man. hij ligt er nu heerlijk in te slapen.. dus volgends mij is ie goedgekeurd liefs simone
@Babyproject, wat vervelend meis, maar ik zou zeker even naar de ha gaan. Je bent niet de enige met dit soort problemen moet je maar even proberen te denken, kan me voorstellen dat het wel een drempel is hoor! @Marleen, wat fijn dat het met Luuk toch beter lijkt te gaan! De ka heeft gebeld en woensdagochtend kunnen we terecht voor het onderzoek. Ben benieuwd wat eruit komt, zodra ze de uitslag heeft, belt ze ons. Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt (zodat we weten waarom Owen zo weinig kan drinken), aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat alles ook goed is...dubbel gevoel.
Bedankt meiden voor het meeleven... Ik denk er maar liever niet teveel aan, maar ik bel maandag de HA wel... @lot: ja, tis vervelend die nasleep... Jij moet inderdaad ook nog even... Heb gehoord dat dat aanstippen/weghalen ook geen pretje is Gedoe zeg... @peertje: eindelijk die ui op de kamer, helpt het niet! Balen. Naar het ziekenhuis?!?! Ga je "eventjes" een spray ophalen... Pff! Vind het wel goed hoor dat ze het zo in de gaten houden. Kost je opeens wel een halve dag, maar beter dit dan je afwimpelen. @MrsNuke: ja stom he... Het voelt ook zo maf. Alles is daar rond en zacht en dan zo'n scherpe hoek opeens van de knip. Nou ja, beter dit dan te strak gehecht! Want dat lijkt me heeeeelemaal niks. Fijn! Een lekkere volle luier 8) Dat gekookt water zoveel verschil kan maken @coco: jouw kleintje ook al verkouden Lange nachten op die manier... Af en toe in slaap vallen is niet heel erg hoor... Je moet er geen gewoonte van maken om je baby in je bed te laten slapen, maar je lichaam heeft goede instincten. Mocht je toch omdraaien en je beeb rolt van je buik, word je echt heel snel wakker. Moet wel je bed groot genoeg zijn dat je niet te dicht bij de rand ligt... @marleen: fijn dat vandaag weer een stukje beter is!
ja het voeld een beetje appart ja ben benieuwt hoe het voeld als we sex hebben ben bang dat het pijn gaat doen of dat het verder scheurt al ze de vk dat dat niet kon..maar ze zei wel dat als ik el pijn had bij de sex en dat bleef dat ik naar de ha moet gaan!
hey meiden, heeft iemand tips voor mij? 's nachts slaapt micah goed. alleen overdag wordt hij steeds wakker.. elk kwartier ofzo.. nu is het natuurlijk zo dat 's nachts alle lichten uit zijn en geen geluid. maar zal dat het dan zijn?? liefs, simone