November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het duurt ook nog even.. Misschien is tegen die tijd de lucht weer wat geklaard.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Begrijp ik helemaal hoor. Maar je kan hem dat niet ontnemen zeg maar. Of hoe moet ik dat zeggen..dan maak je een beslissing voor hem. Terwijl het mensen zijn die heel veel van hem houden.
    Kijk als ze gek gaan doen tegen hem is het anders.
    Ik vond het ook lastig met Jaime toen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden ik ga slapen...de fles zit er hier weer in. hopelijk niet weer vanaf 3 uur..en dan rekken...
    had stiekem toch de nutrix gehaald...cb kan me wat..

Slaap lekker allemaal!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

slaaplekker meis!

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    marleen, ik heb gestemd.
    ik moet zeggen dat de fobspeen een uitkomst is hier. en de sabsimplex ook.
    ik heb eindelijk mijn vrolijke mannetje weer terug!
    ik ga nog even pokeren op pokerstars..
    ennee morgen de fotoshoot bij de V&D! heb er zin in!
    liefs!

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah weer een stemmer. Super! Ik sta nu op de gedeelde 9e plaats. Het gaat goed!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

top zeg nu sta je in ieder geval in de eerste 10 dat moest toch om beoordeeld te worden?

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Marleen, gaat goed ;)

Sensee, joepie! Das een meevaller he in deze dure periode! En een bed is inderdaad duur, om van de matras nog maar te zwijgen he...

MrsNuke, ik zit met hetzelfde probleem! Hier zou M 1 week bij mijn ouders of 1 week bij de schoonouders gaan OF 2 dagen bij hen en 2 dagen bij mijn moeder... maar ik zie er ZO tegenop he!
    Dit schooljaar (begin in mei terug dus tot eind juni) zou ik het kunnen redden -met de nodige ruzie- om haar alleen naar mijn moeder te brengen omdat die op weg naar school woont en schoonfamilie op 20km ervan, maar als ik volgend schooljaar meer uren krijg zal ik het toch moeten opbrengen... :(
    Hopelijk vind ik er nog iets voor!
    Het is zoals je zegt, het respectloze voor de mama (wij dus) biedt geen goede sfeer voor het kindje!
    Ik heb al tegen m'n man gezegd: als er ooit 1 keer 1 verkeerd woord over mij gezegd wordt waar M bij is, gaat ze nooit meer naar daar (om op te passen he)
    zoals bv 'wat een rare outfit heeft mama je nu aangedaan' of 'gelukkig mag je hier wel chocola want van je mama mag dat niet',... zeg maar wat maar zulke dingen moeten echt niet!

Straks om half 10 met M naar dokter van wacht, de mijne is op vakantie! Ik denk niet dat ze ziek is, maar vermits we maandag in contact zijn gekomen met Lilalien en L is het misschien beter om haar te laten nakijken!
    L maakt het trouwens volgens de laatste sms'jes goed in het ziekenhuis! Ik duim nog altijd dat hij voor het weekend naar huis mag!!!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    MRSNUKE
    ook al troubletjes met hubbie... rothormonen ook.. en schoonmoeders.. die zijn denk ik ook vaak de oorzaak.. (?) ..

SENSEE
    hier idd ook dat schudden met het hoofdje om de borst te pakken te krijgen.. vind het eigk best schattig, vooral ook dat beetje boos kijken erbij hihihi .. uhhhh 1.60 te smal.. huh.. wij slapen nog in 1.40, dus ben best jaloers op je! hahaha.. maar wij hebben ook geen dochterjte dat tussen ons in komt liggen (tot nu toe) .. Gefelicieerd met je prijs! ;)

PEERTJE
    ahhh wat zonde he dat zoiets dan zoveel verdriet moet veroorzaken... maar wel lief dat ze een kado'tje mocht!

LILALIEN
    veel beterschap met L.

DEBBY
    ahhh zo'n kleintje in zo'n grote machine :( hopelijk is de uitslag er snel.. heb nog even op internet gezocht, maar wat ik daar kan vinden dat er nog geen reden tot paniek is als hij nog niet lacht, het kan bij sommige baby's lang duren.. maar snap dat je het toch niet fijn zult vinden. hoop van harte dat ie je snel een stralende glimlach zal geven. ik weet ook dat het voor jullie niet echt een periode is om te lachen gezien alle nare omstandigheden maar doe je dat wel eens als je met hem 'speelt' ? beetje 'voordoen' eigenlijk? ik heb ht idee dat Yinthe daar steeds beter op reageerd, misschien helpt het bij Owen ook wel? of als ze na de voeding in de remslaap komt, als ik zachtjes over en om haar kaakje heen kriebel, dan lacht ze ook vaak.

MARLEEN
    ook gestemd!

INEKE
    groot gelijk dat je het absoluut niet toe laat als ze zoiets zeggen over je, ook niet als smaakloos 'grapje' ...

OPPASSEN OPA/OMA
    hier zag ik er ook heel erg tegenop om Yinthe straks naar een oppas te doen als ik weer werk zou vinden.
    eergisteren zei ludwi tot mijn grote opluchting dat hij ook liever heeft dat ik geowon thuis blijf, niet ga werken.
    eventueel een dienstje op oproep (mag ook weigeren als het niet uitkomt) als hij zelf vrij is.
    hij wil iig dat ze echt door mij/ons zal worden opgevoed.
    ben er zo blij mee! zag er ook erg tegen op, vooral ook omdat ik weet hoe het is gegaan met de kids van zijn broer en de gevolgen daarvan.
    ook zei hij nog dat hij het knap vind dat ik nog 'zoveel in huis doe' als ik thuis ben met yinthe. hij is vorige week een middagje thuis geweest zonder mij maar met haar en kreeg het niet voor elkaar. vond ik zo lief!

wij zijn allebei niet zo'n kei in het huishouden bijhouden dus denk dat het voor ons wel goed is dat ik niet of niet veel ga werken zodat ik dat dan wel bij kan houden. anders wordt het zo'n zootje hier..
    vandaag ga ik foto's af laten drukken van ons meisje!
    voor beide opa's / oma's, ludwi z'n oma, en voor onszelf natuurlijk! hebben nog niet eens een foto van haar in de kamer hangen.

10. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Lilalien; veel sterkte in het ziekenhuis meid! Hopelijk knapt je jochie snel weer op...

@ Nony; veel sterkte thuis! Ik denk dat veel stellen met hetzelfde probleem te maken hebben (gehad). Wij hier zelf ook... Die stomme hormonen ook en geen nacht meer echt goed slapen.. Maar ik moet zeggen, nu ons jochie 's nachts doorslaapt, krijg ik ook wat meer slaap en nu hebben we ook al een week geen ruzie of onenigheid meer gehad.
    Maar is niet leuk dat het zo moet gaan. Hopelijk komt het snel allemaal weer goed. Dikke knuffel.

@ Debby; och wat ligt Owen daar zielig onder dat grote apparaat! Mooi dat hij wel lekker ging slapen. Nu hopen dat jullie snel uitslag hebben.

@ Marleen; mooi dat het nu goed gaat met de flessen van Luuk. Zou het nou echt aan de warmte van de flessen hebben gelegen?

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toe! En voor het nieuwe jaar heel veel warmte, liefde en geluk. En geniet van jullie gezinnetje!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ff ego bericht. Ben vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan...:$. Ik moet gewoon nog 8 kg tot mijn gewicht voor ik zwanger werd van Sacha :$:$:$ OMG en ik wilde nog wel shoppen straks in NY en Chicago maar ga 8 kg nooit redden voor half feb :(

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: heb gestemd hoor! hoe gaat t met de flessen?

mrsNUke: super mooi gedaan!!!!
    tja over oppassen...denk dat je al best blij mag zijn dat ze t willen....zo makkelijk is t niet! en ik snap je zorgen, maar zou t zelf ook wel een btje laten gaan...ze bedoelen t goed en anders een serieus gesprek aangaan.....moeilijk...maar t kan een heleboel verduidelijken.....

sensee: nou lekker advies van cb:( hoe heeft ie geslapen?
    wij hebben ook een 160 bed...en moet zeggen, als er ooit een nieuwe komt dan word t 200x200:D maarja, we hebben net 4 jaar een nieuwe...dsu zal nog ff moeten wachten!tenzij ik die staatsloterij win;)
    en idd isa is van t sterke geslacht!
    lekker 270 eurie;s !!!!!!
    joh 8kg dat lukt jou wel!!!GO Sensee!!!!

moontjee: veel plezier bij de shoot!

wendy: lekker dat je thuis kan blijven!!!!
    zou ik op dit moment ook wel willen, maarja een hypotheek van 4ton moet ook betaald worden8)

hier: gaat t eindelijk beter! heb t idee dat we t ergste hebben gehad met Tess...ze is nog wel verkouden, maar de benauwdheid is al een stuk minder.....nu hopen dat ze gaat doorslapen, want ben dr wel een btje klaar mee...vannacht was t weer stipt 4.15....oke, ze had ook weer mega gepoept en t is dan ook niet dat ze megahonger heeft want dan drinkt ze maar 120...maar toch...mag van mij toch 2 uurtjes later wakker worden....hopelijk gaat dat nu lukken doordat de ergste verkoudheid weg is.....

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

net even bijgelezen, maar gezien de pijn in mijn handen, ga ik niet op iedereen persoonlijk reageren....sorry!

moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor het EMG, omdat de arts maandag had afgebeld.

verder hier ook dagelijks "groot"bezoek van de man van tnt, haha...als ik zelf de deur niet uit kan, dan maar online....
    ben trouwens wel al ruim 1 week aan het wachten op mijn winter/sneeuwwielen voor de bugaboo....

@kledingwissel, hier een hele stapel 50 en 56 uit de kast gehaald, en de kleine 62 erneer gelegd....broekjes passen qua lengte wel in 56, maar bovenkleding moet echt 62 zijn....voor mijn gevoel is Mika flink n gewicht bijgekomen.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sens, meis 8 kilo is niks....ik moet gewoon nog 20 kilo....ben weer bijgekomen na de bevalling....was er 8 kwijt, maar ook weer 4 erbij....we eten gewoon erg bourgondisch de laatste weken....maar na 1 januari gaan we weer sporten....

@peertje, 4 ton hypotheek....phoe, hier 2 ton en met 2 salarissen(nou eigenlijk 1,5), want helemaal stoppen zou niet kunnen, dus blijf gewoon mijn 15 uurtjes werken(kan wel stoppen, maar daar doe ik allemaal de leuke en luxe dingetjes van!).
    volgens mij liggen de huizenprijzen (en de salarissen) bij jullie wel een flink stuk hoger...hubbie is ambtenaar en hoort van zijn zijn contacten (collega's die hij tegenkomt bij lezingen etc) wel eens dat die dus echt fors meer verdienen, voor hetzelfde werk....

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    suc6 vanmiddag, hopelijk word er iets aan gedaan!

haahah handig heh online shoppen;) waar had je die sneeuwwielen gekoct, mp?

ja kleine mannetjes worden groot heh....dat heb ikmet Tess nu ook!

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja het is veel, wel een nieuwbouwhuis en natuurlijk vlak naast A'dam...dusja...dat kost wel wat!
    maar goed, als we willen kunne we kleiner gaan wonen en dan hoef ik niet te werken, maar dat wil ik ook niet, hahahahaha! dus ja moet er wat voor over hebben!;)

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi meiden ,

Thx voor de oppepende woorden!

Mijn man heeft voor me de pc meegenomen en de nintendo als ik me verveel want als L.slaapt en ik uitgerust ben kan ik jullie updaten.

We zijn dus gisteren hier goed ontvangen ,ze hadden een kamer klaargemaakt en tegen 18u30 waren we boven.
    Hij heeft een zeer moeilijke nacht gehad dat zijn saturatie sterk daalde ,door hoesten ,slijmen enz.

Dat ze de zuurstofkoepel wilden zetten maar eens de hoestbui voorbij was het in orde en moest dit net niet gebruikt worden.

Hij weegt nu 4.290 kg op de weegschaal hier op de afdeling ,gisteren op spoed woog hij 4.350 kg en lengte 59 cm! :)

Hij drinkt zeer goed aan de borst ,heeft door het veelvuldige temperaturen van de anus al vaak zitten poepen ,nu echt oranje poep (vetrijker??).

De kinderarts zei me dat dit nog 3 weken kan duren de hoestbuien ed.
    Maar eens hij over het erge heen is mogen we terug naar huis.

Het is enkel zo stom om oud op nieuw hier te moeten 'vieren' ,de kindjes zijn naar de schoonfamilie voor opvang want mijn man is ook aan't sukkelen met zijn keel en verkoudheid.

Groetjes !x

*Ga bijlezen en posten maar kan even duren*

18. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Zo hier zijn we dan ,

Hier moeten de us baby's onder de 3 maanden opgenomen worden in't zh ongeacht koorts of niet.Hij heeft geen koorts ,vanacht bijna 38°C maar erna ging het terug omlaag.

Debby ,Ik vind het ook knap dat O.zo goed alles ondergaat van onderzoeken ed.Nu afwachten en ik duim met je mee!

Peertje ,jij ook succes voor Isa ,moest even lachen dat ze harder is dan der broer hier nog zo'n meisje (ze troeft hem af waar je bijstaat kletsen enz.;)).

Sense ,wieweet ben je wel die 8 kg kwijt voor februari!!
    Ik weeg nu 98 kg kom van 112,5 kg.

Mrs.nuke erg creatief!
    En ivm.de oppasschoonmoeder zou even laten varen en bekijken is het nog zo erg dan zou ik idd.andere maatregelen treffen voor J!

Nony ,hier ook vaak woorden door alle stress hier maar eens dat door MOET het enkel beter worden!:)

Heb hier ook een neuszuigertje ,na zo'n peertje nooit nog dat ouwerwetse ding!

En kledij echt nu maat 62 want met 59 cm kan het ook moeilijk anders ;) De verpleegsters zijn zo dol op hem omdat hij zo een lang mager ventje is ,iedere nieuwe vk van:"oh wat is ie lang enz....":D

Sorry voor het niet zo lange replyen ,ga nu voeden ,moet dan ook bellen dat ze zijn temperatuur gaan opmeten.

Tot hoors!x

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy oh heerlijk thuis bij de kleine blijven, zou ik graag willen maar helaas gaat dat niet. geniet lekker van je meisje het gaat zo hard en lief van je man dat hij ziet wat je allemaal doet.

Lilalien veel beterschap met L. hoop dat jullie snel thuis zijn.

Marleen gaat het drinken nog steeds goed?

Sensee hoe gaat het drinken met Sacha vraagt hij nog vaak?

20. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Lieve allemaal,

Kom effe vertellen dat ik van de dokter nieuwe medicatie heb gekregen voor de migraine, hopelijk, is het nu effe klaar.
    En verder wil ik jullie

Alle goeds, heel veel liefde, geluk en gezondheid voor 2011

wensen!

liefs!!

Deel Deze Pagina