Die gel mocht ik van de KA zo vaak geven als ik wilde (of L.aangaf teminste)daar kon je geen kwaad mee doen! Liever dat dan de zantac of gavisco want ik merk dat hier ons mannetje na de zantac vanmiddag slechter ging eten. Dus ik stop voorlopig hiermee enkel de polysilane upsa gel nog.
Hey meiden, Hier alles goed. Het lijkt wel alsof we naar 5 voedingen overgaan (BV). Had laatst ook een flesje gegeven en ze dronk in totaal gewoon 200cc! Was helemaal verbaasd dat ze tegenwoordig zoveel drinkt! @Sensee: het advies van het CB klinkt misschien onlogisch, maar het kan toch niet veel kwaad om het te proberen? Misschien met een kleinere speen zodat S. wat langer over de fles doet? Je weet maar nooit of het toch werkt...? En zo niet, ga je gewoon weer over naar 200cc. Dat rekken elke keer lijkt me ook maar naar.... Ik hoop dat je binnenkort een manier verzint die werkt... @Ineke: nee toch? Ik hoop dat het vals alarm is! Ik heb geen idee hoeveel gel je mag geven, ken het spul niet.
Ja ik vond dat ook altijd zo rare uren dat ze met de maaltijden kwamen! 7u30 is toch wel erg vroeg vind ik! Hier dus ook liever geen Gaviscon meer, ben blij te horen dat je die polysilane gel zomaar mag geven, hier dus voor elke voeding en dat gaat prima! Lilalien, mijn neefje heeft dan op de andere kant gezeten vorig jaar... wel een mooie afdeling vind ik, mooier dan de kraamafdeling he! Babyp, mooi zo 5 voedingen!!! En ze drinkt al mooi 200cc super zeg. Mila is trouwens vandaag weer gewogen en ze is sinds vorige week dinsdag alweer 200g bijgekomen! Mevrouwtje weegt nu 4kg! Heb vandaag dus met pijn in het hart de kleertjes in maatje 50 weggelegd en nu dus de 56 (en binnenkort 62) die ze aandoet!
@Ineke: Mila groeit goed dus! Mooi zo! Haha, en ja die kleertjes. Jen is morgen 8 weken en heeft vooral maat 62 aan (en grootvallende kleertjes maat 56). Wat ik nog het ergste vind is dat ik over moet gaan op echte kleertjes. Ze is nog een baby en ik wil haar graag babypakjes aantrekken nu het nog kan! Binnenkort kan dat echt niet meer Nou ja, jurkjes zijn ook leuk, denk ik dan maar... Dit is Jen in 1 van haar jurkjes die we voor kerst hadden gekocht. 7 weken oud, samen met mijn nichtje van 8 maanden oud... Bekijk bijlage 118004
Jeetje...en dan zit je in het zkh..Echt niet leuk. Straks jaarwisseling. Blijf je dan in het zkh? Of vieren jullie thuis? Maar dan is hij er niet...dat is ook helemaal niet leuk! Hoe lang ben je dan? Hier 1.66 mtr. Voor Jaime woog ik 58 kg daarna 62 en na de vier jaar van Jaime ca 65. Ik woog vanochtend gewoon 72 . Gewoon in de 70 is voor mij niet ok omdat ik ook gewoon tenger gebouwd ben..
Jennifer is een flinke dame zeg!! Wel lief hoor. Ik vind baby's serieus leuker als ze wat groter/ouder zijn. Oh en jurkjes zooo leuk. Ik heb hier van Jaime nog een Hilfiger jurkje liggen. Heeft ze 1 keer aangehad... Soooo cute!
Ja wel geprobeerd dus maar als ik om de 3 uur geef dan drinkt hij ook gewoon die 200cc weg. Ik heb dan speen 2 dat is goed voor zijn leeftijd. Doe dus niet eens speen 3 terwijl de voeding toch dikker is..
Wowie ze is goed gegroeid zeg!!!! Voor een bv baby is dat best veel toch? Hier liever helemaal geen medicijnen voor baby's. Of mijzelf ook niet trouwens. Ik ben altijd van vertrouwen op het eigen lichaam en die geeft signalen af. De Sab simplex heb ik hier maar paar keer gebruikt. Hij heeft soms nog last van krampjes maar is maar minimaal gelukkig.
Maar vind het wel lastig met de nutrix omdat ze het pas vanaf 4 mnd adviseren...hij is nog geen (wel bijna ) 2 mnd. Maar wat ik wel had was dat hij nu al steeds zo aan het kijken is als wij aan het eten zijn. Het is dan net even zn huiluurtje of meer humeurig uurtje want huilen niet echt beetje pruttelen. Maar dan zit hij zowat het eten uit ons mond te kijken en dan gaat zn mond ook van die bewegingen maken..
@wendy, lekker dat je thuis blijft.... hier ook een hypotheek van 2 ton, en ook op 1 salaris, maar hier is mijn salaris voor ons "luxe" leventje....haha....en het zijn maar 15 uurtjes.... @peertje, had de wielen online gekocht via geboortewinkel.nl via MP werd bijna de nieuwprijs geboden.... en qua huis, wij hebben dus t tegenovergestelde....we hebben een nieuwbouw 2 onder 1 kap, kunnen groter, maar we willen de financiele ruimte niet kleiner maken, ik bedoel, ik ben iemand die graag luxe koopt, qua kleding en dingen in huis, EN in deze tijd gaan we even het risico niet aan om groter te wonen, hoewel we dit uiteindelijk wel willen.... maar zoals gezegd, hier in het zuiden liggen de huizenprijzen gewoon lager, even eens de salarissen...bv mijn man is ambtenaar bij een gemeente, en diezelfde baan betaalt in de randstad etc gewoon een hoop meer....en als hij het bedrijfsleven in zou gaan, zou het gewoon 1-2 duizend euro schelen....maar dan is hij natuurlijk ook meer van huis weg, en dat willen we niet. @marleen, wat de temp van de melk niet kan uitmaken.... enne 80.000 hypotheek...super!! geeft lekker ruimte in je financien... @lila, beterschap voor de kleine man @babyp, wat een lekker meisje! @sens, kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt om meer op de schaal te zien dan je wilt! en ben benieuwd met de voeding! @debbie, ben benieuwd wat het dan wel mag zijn....hopelijk geen sonde voor Owen. @all, vanmiddag dus geweest voor het EMG, nou was duidelijk Carpaal Tunnel Syndroom. heb 2 cortison spuiten gehad in beide polsen, als ik binnen 2 maanden geen resultaat heb, wordt het een ok, maar de neuroloog wilde het eerst zo proberen gezien de zorg voor de kindjes, want bij elk van de 2 ok's kan/mag ik 2 weken mijn hand niet gebruiken.... hopelijk werkt het, anders moet ik er toch aan geloven, en de verhalen van zijn gemengd, de garantie dat het werkt is verschillend.
Maar niezen is niet erg heh...Dat doen ze volgens mij altijd. Sacha moest van de week wel 10 keer achter elkaar niezen. Wazig dan eert 130cc fles en dan nog aan de borst...Daarom groeit ze zo goed heh...hihi.
Ja die prijzen zijn idd anders heh. Mn schoonmoeder woont in vrijstaand huis met lap grond er omheen daar krijg ik kriebels van... Maar dat wat het huis daar is, dat is ons huis ook ongeveer in prijs En zij heeft 2500 m2 grond en wij 75 m2 grond... Te erg gewoon. Maar wat precies doet je man bij de gemeente? En welke schaal? Bij gemeenten is het vaak per functie een schaal en die kan soms wat hoger zijn in grotere gemeenten ligt de schaal hoger door de gemeentuitkering. Hier beleidadviseur schaal 10. Maar als ik in Amsterdam eenzelfde functie zou hebben zou ik in 11 zitten. Niet dat dat veel scheelt hoor mss paar honder euro.
Sensee, hier ook geen liefhebber van medicatie hoor! Meestal is het hier homeopatisch trouwens, maar M heeft echt wel veel last van haar verborgen reflux en darmkrampen (volgens de osteopaat heeft ze de nodige darmflora die ze tijdens de bevalling via bacterien binnenkrijgt niet gehad omwille van de keizersnede en maakt ze ze nog niet zelf aan)... ze krijgt hiervoor een homeopatisch poedertje en de polysilane gel is ook niet echt een medicijn, daarom dat ik die liever gebruik dan de Gaviscon... Maar tis echt tegen mijn principes... Babyp, leuke foto!!! En inderdaad, ik vind die babypakjes ook zo mooi 200g erbij is inderdaad supergoed voor een bv-kindje, ben erg blij!
Zo even voor slapen gaan.. Ben 1 m83 groot dus geen kleintje heb op me zwaarste ooit 118 kg gewogen en op mijn magerste 87 kg. Ik heb sinds mijn 12 jaar al maat 46 dus nooit anders gekent. Nu afhankelijk de snit maat 46/48 of 50 zelfs. Ik kan hier echt niet weg om thui te vieren ,ik geef nog altijd bv.op verzoek en mijn man komt wanneer hij kan naar hier.De andere kindjes zijn op logies zover de vakantie rekt en anders zal mijn moeder gaan moeten bijspringen want mijn man begint 10/01 terug te werken. Afkolven zie ik echt niet zitten ,merk gewoon dat hij zijn 'mama' nodig heeft in die moeilijke momenten en hij huild zonder geluid dus ze horen hem ook geeneens huilen of andere tenzij zijn monitor tilt slaat maar dan moet zijn satuartie dalen onder de 93%. Man komt morgenmiddag naar hier en op hoop van kan hij met me vieren gewoon samen voor de tv langs L.zijn bedje. BabyP.J is idd een flinke dame!En evengroot als ons mannetje maar dan wat forser Tot morgen ,ga mannetje nog voeden en dan slapen ! SLAAPWEL x
goedenavond lady's @marleen: gaat goed he? hoeveelste plaats sta je nu? aahhhh ik lees net dat je op de 6de plaats staat goed hoor! ga nog weer even een oproepje plaatsen op hyves goed te lezen dat de flessen nu bijna leeg gaan!! @ineke: wat een drama toch allemaal met die schoonloeders.. weet het nog steeds niet hoe is het bij de ha gegaan? oh jee lees nu toch dat het niet lekkr gaat gedsie oh gelukkig is de koorts weer gedaald! @wendy: ja onze ruzie's gaan eigenlijk alleen maar over het gezeik van zijn ouders de laatste tijd.. en ik heb tegen hem gezegt dat als dit nog een paar jaar zo doorgaat mag je ze feliciteren want dan hebben ze het voor elkaar en kan je opzoek naar een nieuwe vrouw.. vond hi niet zo leuk dat ik dat zei.. hij was helemaal boos erover.. en wat heerlijk dat je lekker thuisblijfmama wordt ik wou dat ik dat kon maar nu peet zijn topbaan is verloren zijn wij er 1000 euro op achteruit gegaan per maand dus thuis blijven zit er voor mij hellaas niet meer in al had ik het heerlijk gevonden hoor! maar meschien vind peet nog een goede baan en kan ik meschien minder dagen gaan werken ik wou het liefst 2 dagen gaan werken maar dat was finacieel even niet mogelijk op het moment.. en jeetje zeg wat verschrikkelijk dat je de site nog niet up t date hebt grapje hoor.. je hebt het druk zat denk ga even lekker genieten die site komt laten wel! @kitty: jij ook alvast een heel goed uiteinde! @sensee: hoezo zou je dat niet redden! kom op meid aan de sport hardlopen achter de kinderwagen? moet nog 4 kilo en dan zit ik weer op me oude gewicht! lekker een nieuw bed! en niet opvolgen hoor gewoon je eigen mama instinct volgen tegen mij zeiden ze precies het zelfde zullen ze zo'n schermpje vor hun hebben met meest gestelde vragen ik dacht gister ik ga ook eens als laatste fles een grotere fles proberen meschien slaapt hij wat langer door.. nou nee hoor hongerlap! @peertje: begrijp me niet verkeerd hoor.. ben heel blij dat ze het willen doen.. alleen nu ze zo verschrikkelijk raar deed nadat ik iets had gezegt over het feit dat ze de heletijd zat te zeuren dat ik hem tekoud aan kleed etc etc ben ik gewoon bang dat ze straks der eigen gang gaat want ze wordt nu al boos als ik zeg dat hij wel warm aan gekleed is alsof ik me kind kou laat leiden ... en dat ik haar tegen kwam in de stad dat ze zo raar deed deed ze ook heel raar tegen jay.. ze keek in de maxi en zei op de meest lullige manier nou hij zit er warm bij he en toen keek ze weer weg.. alsof dat mannetje er wat aan kan doen.. ik was me van geen kwaad bewust anders had ik haar ook niet aangesproken.. en een gesprek aangaan gaat gewoon weg niet omdat ze ervan overtuigt zijn dat ze dit uit bezorgtheid doen en het goed bedoelen (snap ik ook wel maar 1 keer zeggen is genoeg) en ze willen het er niet meer over hebben.. goed te horen dat het weer goed gaat met je meisje! hoop ook dat je weer lekkere nachtjes gaat hebben best duur ja 4 ton pfff ons huis staat op de markt voor 225 ongeveer vind ik evengoed ook genoeg zo groot is het nou ook weer niet.. maar he is net waar je woont ja want als je nou 20 km verder gaat kijken zit je in den helder bv en dan betaald je de helft.. maargoed daar wil niemand wonen hahaha @luukske: wat vervelend nou dat je zo verschrikkelijke last van je polsen hebt mika is dus ook lekker gegroeit hihi! hoop dat de spuiten werken! operatie geeft ook geen garantie hoor! @lila: arm kereltje het zit niet mee en snap best dat het niets is om daar oud en nieuw tevieren dat wil je met fam lekker thuis doen! @debby: had zo gehoopt dat er iets uit kwam dat ze er eindelijk achter gingen komen wat er aan de hand was met jullie lieve ventje! een hele dikke knuf meid
Ja bv kindjes komen meestal minder per week aan toch? Homeopatisch poedertje idd beter. Ik hoop dat het helpt voor Mila. Heb ik nooit gehoord van bacterien tijdens de bevalling die je niet binnenkrijgt met ks..
@all: zo ben weer redelijk bij!.. hier een een drukke dag gehad om 9 uur al onderweg voor de boodschappen met een vriendin.. we gaan samen ou en nieuw vieren dus we hebben meteen ook die boodschappen gedaan en was rete druk zeg pfff daarna nog even hier naar de stad geweest.. moest een andere speen halen want nu we de omneo voeding hebben lijkt het wel erg moeilijk door de gaatjes tekomen.. heel vervelend hij doet normaal 20 min over een fles en nu deed hij er gister 3 kwartier over.. toenet even met de andere speen geprobeert en dat gaat een stuk beter gelukkig!. ook heb ik de snottezuiger opgehaald bij de apo.. en ook al getest en hij werkt echt perfect! hier ook een mannetje die erg verkoude is! vooral in de ochtend zit hij erg vol en hoor je het ook maar na 20 a 30 min wordt het al wat minder gelukkig.. hij gaat nu elke avond mee onder de douche om te stomen en hij vind het heerlijk.. net zat hij de heletijd te lachen en was af en toe aan het gillen als een meisje was wel heel grappig eerst gillen en dan weer lachen hahaha was een mooi gezicht! nou ga nog even een potje call of duty black ops op de console spelen even lekker knallen
Dan ben je best groot zeg!!! Mijn vader is 1.83! Manlief is 1.93. Hier altijd maat 34/36 gehad..maar goed ben ook echt klein! Helemaal niet leuk dat je zo het nieuwe jaar in gaat..bah! Hoop dat idd lukt dat manlief daar wel kan zijn. Al blijft het naar zo'n omgeving. De kinderen slapen ws toch nog door het vuurwerk?
Zal zo even teruglezen, baal zo ontzettend dat ik wel kan huilen. Ons moppie was uit haar kleertjes gegroeid dus vanmiddag op pad voor nieuwe kleertjes, had nog wat kadobonnen enzo. Ben dus mooi 1 kadobon van 20 euro verloren Had superleuke kleertjes gescoord. Helemaal happy in de wasmachine kon ze morgen al wat aan. Heb ik het perongeluk op 60 graden gewassen gekrompen....ben helemaal van de leg. Heb voor mijn andere meiden vorige week al kleren moeten halen die waren ook overal uitgegroeid, dus het geld ligt hier even niet voor het oprapen. Verpruts ik zo de kleertjes van kleine Diva
Mn zusje had een huis aan een of andere vissenstraat..Iets in die richting weet niet meer wat. Ga ook niet terug naar die voedingen hoor hij slurpt toch gewoon 200 weg en dan zit ik straks in de nacht met een baby wiens ritme maar de galemiezen is...nee dank je. Net 1 schepje nutrix bij zn voeding gedaan. ga ik nie tzeggen tegen cb straks begin januari