November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Peertje. Jeetje meid wat een gedoe! Jij ook de beste wensen en voor nu veel sterkte met kids en zieke man!!

@ALL. ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR 2011!! MAAK ER EEN MOOI JAAR VAN!

2. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Ineke. Ooh wat fijn dat Mila zoveel alerter is!! Echt fijn om te horen.

@Lila. Hoe is het bij jullie gegaan afgelopen nacht?????

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!
    De beste wensen voor iedereen, dat het maar een mooi jaar mag gaan worden.

Hier hebben beide kindjes lekker door het geknal heen geslapen.
    Thijs kwam vanochtend om half 9 weer (laatste fles was om 11 uur) en Ilse was om 9 uur pas wakker.

De kleine man doet het prima, woensdag krijgt hij zijn eerste prikjes. De operatie komt steeds dichterbij. Het is zo maart denk ik. Zie er wel heel erg tegen op, maar ik hoop dat het voor Thijs heel goed uit gaat pakken in verloop van tijd en dat hij zijn arm dan weer kan bewegen. We zien al wel wat beweging, maar die komen vanuit de rugspieren.
    Voorbeeldje: We leggen hem met zijn arm naar beneden naast zich in bed en als hij wakker is ligt zijn armpje naar boven met het handje naast zijn hoofd. Dat was de eerste keer een hele rare gewaarwording.

Ik ben nog steeds weinig aanwezig door omstandigheden. Mijn oma is afgelopen week na een kort ziekbed overleden. Anderhalve week geleden is ze met een blaasontsteking in bed terecht gekomen, wilde niet meer eten en drinken en is afgelopen maandag overleden in het bijzijn van al haar dierbaren. Ze was 84 jaar en dementerende, een mooie respectabele leeftijd en voor haar beter, ze heeft nu rust.
    Maar het verdriet is er natuurlijk wel. Ik had een hele sterke band met haar en zal haar ook vreselijk gaan missen.
    Aanstaande dinsdag is de crematie, maandagavond de avondwake, dus ik zal de aankomende dagen denk ik ook niet (zoveel) online zijn.

Dikke knuffel maar weer.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Peertje, wat jammer dat je man zo ziek is, net als hij vrijaf heeft!!!

Miza, hoera! Dat is super he, van zijn armpje... dat het maar de goede weg op mag blijven gaan!
    En mijn innige deelneming voor je oma! Wat rot zeg in deze eindejaarsperiode!

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedemiddag allemaal in"t nieuwe jaar :D

Miza ,gecondoleerd met je grootmoeder!
    En idd.Dat moet raar zijn maar vanaf nu enkel nog beter voor Thijsje!Denk vaak aan jullie!

Debby ,hoe is het nog bij jullie???

Ineke ,buddy ,wat ben ik blij te horen dat Mila het beter steld!
    Had de kinderartsassistente nog gezien die M.ook had nagekeken :)

Peertje ,veel veel beterschapsvibes voor je hubbie en arme diesel seg!Ben curieus wat onze kater heeft gedaan want mijn man ging tegen 00u20 naar huis op de fiets :)

Iedereen bedankt voor de wensen!!!!

Een korte update :

Gisternacht heeft ons ventje toch nog tot 38,6°C koorts gehad,
    hij gebruikt zijn hulpademhalingsspieren(borst/buik,neusvleugels).
    Zijn longen zijn helder(geen infectie)maar hij is wel erg uitgeput na eten,wassen of verversen van pampertje.

Hij woog vanmorgen met infuus 4.590 kg.Het enige wat we nu moeten doen is afw8tenhem... goed ondersteunen met O2toediening onder de koepel en aërosollen.

Nu net goed gedronken aan beide borsten en temperatuur was gezakt naar 37,2°C!

Mijn man is van tegen 12 uur tem 00u20 hier geweest ,hij had even tranen in zijn ogen toen L.weer verslechterde ,hij is het ook moe het hele ziekengebeuren....

Groetjes !x

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Miza gecondoleerd met je oma! Sterkte
    En Thijs maakt toch een sprongetje vooruit met zijn arm wat fijn zeg.

Alle zieke kindjes en papa beterschap!

Ik wens jullie allemaal de beste wensen voor 2011.
    Tygo heeft om 9 uur vuurwerk met papa en de andere kindjes die hier waren afgestoken, daarna lekker slapen. Hij heeft overal doorheen geslapen. Om kwart over 2 Isa nog wat gegeven voor we gingen slapen en die kwam om kwart over 7 en tygo om kwart voor 8. Ik mocht uitslapen heerlijk.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hello lady's

iedereen een gelukkig nieuw jaar! dat het maar een topjaar mag gaan worden met alle beebs :D

@miza: gecondeleerd met je oma.

@lila: arm kereltje toch hoop dat jullie snel lekker naar huis kunnen!

@all: hier een leuk oud en nieuw gehad! we waren voor het eerst thuis was wel appart. jay sliep overal doorheen!:D dus dat was wel fijn

nou de kerstboom aftuigen zal wel weer kaal zijn..
    en dan me huisje lekker schoonmaken, morgen krijgen we visite want wordt een jaartje ouder;) dus druk druk druk:(

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Mrs.Nuke ALVAST voor morgen EEN GELUKKIGE VERJAARDAG !!!

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    thnx allemaal! ben nu bij mn ouders, zodat hubbie kan doorslapen....

miza: gecondoleerd meid!!! en wat goed dat thijs vooruit gaat!!!!

lilalien: wat fijn dat L vooruit gaat! hopelijk snel weer lekker thuis!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Iedereen een mooi en fantastisch 2011!

Vanaf volgende week kom ik weer wat meerr schrijven!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Miza, gecondoleerd en wat fijn dat er wat vooruitgang inzit met Thijs

12. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Voor iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Miza: Gecondoleerd met het verlies van je oma.. Ik las op hyves ook al dat je er "vrede" mee hebt.
    Wel heel fijn nieuws dat er toch wel wat beweging in het armpje van Thijs lijkt te zitten.

@Peertje: Jeetje wat een avond en een vervelend begin van 2011. Je zult inderdaad wel erg moe zijn... Ik hoop dat je man snel weer opknapt en dat hij jou niet aansteekt.

Wij hebben Luuk net niet ingebakerd in zijn wiegje gelegd. Hij lijkt soms erg boos als we hem inbakeren. Even proberen hoe het gaat zonder inbakerdoek. Tot nu toe heb ik hem niet meer gehoord. Ben benieuwd of hij een beetje doorslaapt of dat hij juist heel snel weer wakker is. Ik heb toevallig ook net Sab Simplex in zijn fles gedaan. Misschien daardoor ook wat rustiger?

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb net voor mezelf een "grote" aankoop gedaan en ben blij! Een nieuwe lens (voor mn camera). Wel een rib uit mn lijf ;) (1360 euro) maar het is een toppertje. *blijblijblij*

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En Luuk ligt weer in zn inbakerdoek... Hij was eerst een tijdje stil, maar begon toen te jengelen, steeds harder te huilen en toen ben ik naar boven gegaan en heb hem weer ingebakerd en nu slaapt hij lekker.

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    marleen: hoop t ook niet dat ik de volgende ben....;)
    niet inbakeren probeer ik soms overdag, maar dat werkt ook nog niet...op zich huilt ze niet hard dan, maar elke 10 minuten is ze aan t mopperen...met als gevolg dat ze dan hartstikke moe is door de onrust....dus wee gaan nog even door!;)
    oo leuk cadeautje voor jezelf! dure hobby!;)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga dus ook voorlopig door met inbakeren. Wordt nog wat na de prikjes, want dan mag het niet.

Ik heb een bedrijfje he dus lens is niet voor de hobby., maar bedrijfsmatig ;) Maar het voelt wel als een cadeautje voor mezelf. Ben er erg blij mee!

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    o ik heb dr wel gewoon in de woombie gedaan na de prikjes...maargoed, daar liggen dr beentjes ook vrij los in....

ja I know, tis een mooie investering!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Als Luuk na de prikjes de hele tijd zou gaan huilen dan ga ik hem denk ik ook wel inbakeren (wel goed zn temp in de gaten houden).

Ja is mooie investering en voor bruiloften ideaal. Ik ben ook nog aan het overwegen om een andere camera te kopen. Andere is nog geen jaar oud (ook wel een prof. camera), maar soms wil je meer en beter :D Het jaar begint "hebberig" voor mij hahaha!

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja precies, wanneer krijgt ie zn prikjes?

hihih ja kan me voorstellen hoor, als t beter kan dan wil je t ook graag hebben! hahaha hebberd;):D

Deel Deze Pagina