November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Iedereen de beste wensen voor 2011 met veel geluk, liefde & gezondheid!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja er is altijd weer iets beters he hihihi..

hoe is het afgelopen met de wedstrijd?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Peertje dat is echt niet leuk. MAar als je man was had ik mij gewoon ziek gemeld hoor. Ga toch geen vrije dagen nemen als je ziek bent dan...

4. LittleMonsters

hier vanmidag een foto gemaakt van het kereltje hij vond het helemaal niets.. en na 4 foto's begon hij te brullen hihihi maar we hebben toch nog een paar leuke gehad.. toch nog maar even wachten tot hij wat groter is dan..

5. LittleMonsters

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

:$:$ pfieeeuwww Marleen en ik dacht dat mijn lens voor de eos toen duur was...
    Heb je ook fish eye lens? Dat lijkt mij zo grappig maar of je het vaak gebruikt...
    Naar je nacht. Maar herkenbaar dat de een de ander wakker maakt.

7. LittleMonsters

en de laatste..

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WAar zijn zn haren gebleven dan? Hij had toch wel haar of vergis ik mij nu?
    Lieve foto trouwens. Knap dat hij al zo omhoog gaat met zn armen en rug..

9. LittleMonsters

ik wou het ook al zeggen zonde van je vrije dagen zou me ook gewoon ziek melden dan hou je ook je vrije dagen in je zak ook wel fijn toch

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha die Marleen.

11. LittleMonsters

hahahah hij heeft wel haren hoor alleen heeeeeel blond :D ik noem hem altijd turbo baby want bovenop heeft hij niet zoveel en in zijn nek zit een matje :D

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nee, ik heb geen fish eye. Is inderdaad wel leuk denk ik, maar voor mij zakelijk gezien niet interessant. Ik heb met deze erbij nu 5 lenzen, maar een aantal gebruik ik zelden. Die nieuwe ga ik heel veel gebruiken want die schijnt echt supersuperscherp te zijn en heel lichtsterk.

En wat betreft die nieuwe camera... Nog even overdenken. Die kost rond de 1700 euro en dat wil ik wel even goed overwegen. Al belooft 2011 wel een goed jaar te worden, al veel bruiloften op de planning en ook al best een aantal studioafspraken en een kinderfeestje.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @MrsNuke: Leuke foto's van Jayson! Hebben jullie ook een witte achtergrond? Of alleen zwart? (ik zie meestal zwart voorbij komen volgens mij)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lila minder koorts is beter toch? Och meid en dan zo je nieuwjaar doorbrengen..niet leuk.

Miza gecondoleerd met je oma. fijn dat het beter lijkt met Thijs en wat betreft operatie, beter als hij jonger is. Jaime had dan dr hartoperatie met 4 jaar maar dat is ook wat hoor. Ze heeft het er nog steeds over...

Ineke jeetje M heeft lekker geslapen zeg! Super! Ook voor mama en papa heh ;) zo met oud en nieuw. Fijn dat het beter gaat met haar.

Hier een gezellige avond gehad. Traditie dat wij vieren met schoonzus en zwager. Altijd heel leuk. Wii en ps3 spelen met zn allen en vooral ook lekker eten. Ik had lamb racks gemaakt en ze waren GOEDDDDDDD. Voorgerecht paar stukjes ravioli met een vulling van spinazie, roomkaas, parmaham en sjalotjes. Hoofd dus het lammetje met aardappel in schil en rozemarijn en haricot verts en nagerecht heb ik mij er dit jaar makkelijk vanaf gemaakt hoor...een soort ijs met champagne.
    We hadden weer mooi vuurwerk. Ook paar dingen wat eerder gedaan voor Jaime.

Jaime slaapt al haar hele leven door het geknal heen (en dat is VEEL hier in de wijk) en ook dit jaar sliep ze door. Sacha heeft ook lekker doorgeslapen met zn schepje rijstebloem ;) tot 7.15. Geen verstopping want de luier was flink en normaal!
    En ik vind dat hij zoveel minder gestresst is voor de voedingen op de dag ook. Krijg nu het idee/gevoel dat hij dan doordat die nacht niks kon geven hij dan al gestresst begon met drinken en zeg maar continu achterliep met eten ofzo. Leg ik dat goed uit?
    Kortom hier iedere avond schepje nutrix in zn laatste fles.
    Vanmorgen smolt mijn hart dat ik hem uit bed haalde en hij mij aankeek en begon te lachen :) zo liefffff.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ja die matjes zijn lachen....moet je ff foto van maken.
    Jaime had ook onwijze mat...zwart haar. Sacha heeft geen mat maar wel heel zwart haar. Klein kaal plekje nu achterop zn hoofd maar verder lijkt zijn haar te blijven dus vermoed dat hij donker blijft. Bij Jaime viel het zwarte uit en werd het blond.

Sacha heeft trouwens wel onwijs veel berg zo vies. Het zit nu bovenop zn hoofd en ook achterop zn hoofd :$

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tsja als het voor je bedrijf investering is heb je toch ook belastingvoordele of zit dat bij die 1700 al in?

Ik heb maar 2 lenzen maar goed ook geen bedrijf. De standaard eos lens van 18-55 en eentje van 70-300. Zo'n fish eye lijkt mij leuk maar weet ook niet goed wanneer je die gebruikt en dat ding vind ik ook best duur dan...
    Is de nieuwe lens van Nikon zelf of van Tamron? (ik ken alleen tamron..haha.)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Sensee: Luuk heeft ook een heel schilferig hoofdje (is ook wel veel eczeem) Ik smeer nu meerdere keren per dag Lanette creme en daar wordt het wel beter van.
    Eten klinkt ERG lekker! Jij bent wel een goede kok volgens mij.

Het drinken gaat vandaag bij vlagen weer een stuk minder.. Vandaag 2x maar 45 cc op dus dat is erg weinig. De andere keren rond de 100. Gisteren had ie juist wel weer heel goed gedronken (voor zijn doen dan)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik moet trouwens vrijdag weer naar mn vriendinnen bij het cb...haha. Ga het lekker niet zeggen van de nutrix...
    Ben benieuwd hoe groot ons beertje is..

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik heb ook belastingvoordeel dus de kans is best groot dat ik m alsnog ga kopen (of nog even wacht op de opvolger).

De nieuwe lens is van Nikon zelf. Je hebt ook wel een soortgelijke van Tamron. Is een stuk goedkoper, maar kwalitatief schijnt die van Nikon veel beter te zijn dus dan is de keuze makkelijk voor mij. Dan ga ik gewoon voor de beste.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Sensee: Nog bedankt voor je SMSje(s) trouwens he. Ik zag het vanmorgen pas.

Deel Deze Pagina