Ha meiden, Eerst even reageren op vandaag; @ Margootje; Ik sta er niet zo heel erg bij stil moet ik eerlijk zeggen hoor, heb alleen last van mn bekken haha. @ Star; Welkom !!! En Noa staat er idd tussen ! @ Sensee; Hahaha, ja, er zijn echt veel meisjes geboren bij de nov. mama's, wordt was als dat landelijk zo is zeg en onze mannetjes zijn dadelijk 16, ieuw, nog niet teveel aan denken hahahahaha. Renzo woog pasgeleden trouwens al 4780 , maandag naar het cb, ben erg benieuwd wat ie dan weegt! Haha. En idd, dat lijf floept er wel uit hoor whahahahahaha, hij is zeker niet dik ! Lekker stevig ventje gewoon! Hier geen vervellende / haren verliezende baby trouwens (was bij Sharon wel zo) @ MoedertjeB; Jeetje, wat een berg met haartjes zeg, ongelooflijk!!!! Heel mooi trouwens. @ Peertje; Wat fijn dat het goed gaat zeg Tess in dr eigen bedje... . Wij willen dat hier pas doen als hij de nachtvoeding laat vallen, dat duurt denk ik nog effe hahahahaha. @ Marleen; Oh, dat gaat goed met de voedingen, hier nog speen 1, met speen 2 had ie binnen 5 min de fles leeg! had je serieus 11 wratjes op 1 teen (of was het een tikfout?)?????? WAUW! gaat het weer een beetje??? @ Babyproject; Jij was er effe zag ik, hoe is het met jullie??? @ Luukske; Misschien een speen 2 gebruiken (welke flessen gebruik jij??) Lees ik nou dat Liesje is bevallen? OHhhh, ik ga snel kijken (Lorenzo, mooie naam ). Kom zo nog ff een foto spammen van mijn reusje!
Wauw, wat een haar MoedertjeB! @voeding: Hier weer 4 uur tussen de voeding dus ik ga echt proberen om vandaag 6 voedingen te doen. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Tot nu toe drinkt ie alle flessen van 135 helemaal leeg. @haar: Luuk heeft weinig haar dus er valt weinig haar te verliezen! Over haar gesproken. Mijn man heeft een hele mooie bos dik en donker haar. Iedereen zegt altijd dat hij zulk mooi haar heeft. Nu zag ik vorige week ineens een raar plek op zn hoofd. Ineens zijn al zijn haren uitgevallen aan de achterkant in een soort rondje met een diameter van 2 cm. Hij is ermee naar de dokter geweest en het is een auto immuunziekte. Zijn eigen lichaam verstoot zijn haar. Het komt waarschijnlijk wel terug, maar kan wel 2 jaar duren en er kunnen meer plekken bij komen.
Hier is het nog een beetje zoeken met voedingen omdat ik borst en fles combineer. Alles gaat wel in de fles omdat ik het indik met JBPM maar ook met een 2 speen van Avent. Net heeft ze een fles van 130 cc borstvoeding op.
Marleen wat naar zeg voor je man. Hebben ze er geen middeljtes voor dat het terugkomt? Sacha heeft ook niet heel veel haartjes wel over bijna heel zn hoofd (en op zn rug...haha). Mijn man trouwens heeft een kaal plekje op zn hoofd...Maar dat is al even hoor. zn broer heeft dat ook en zn vader ook. Zal wel in de fam. zitten. Maar mijn man baalt daar zo van...heeft ie spulletje uit vs besteld....moet zn haar weer doen aangroeien Laat ons weten hoe het vannacht is gegaan! Als het bij jou goed gaat met die voedingen ga ik mss ook we lproberen wat meer te rekken en dan om de 4 uur. Fem nou dan komen ze iig met een leuke meid thuis . Had Sharon ook vervelling op haar hofod toen? Ik vind het zo smerig eruit zien nu..hoop niet dat het lang duurt. Nu jehet zegt..lorenzo renzo..hihi Manlief zou eerst sporten maar komt nu toch meteen uit zn werk naar huis toe. Vind ik ook wel wat gezelliger.
Ja. Sharon had erg last van berg en eczeem, die verloor overal vel en zat onder de plekjes, arme meid.... Renzo is superzacht...!! M.b.t haarproblemen; hier een hele kale man (geschoren hoor ), heeft ook inhammen dus die was het ineens zo zat dus alles ging eraf, staat wel stoer hoor. Sinds dat hij geopereerd is heeft hij ook twee kale ronde plekjes op zijn hoofd, zal wel van de apparatuur zijn ofzo... Hier willen we ook kijken wat hij doet als we rekken met de voeding, maar voorlopig komt meneer netjes om de 3 uur, hahahaha. Vanacht trouwens pas om kwart over 5, waren we erg blij mee.... !
Whaaahaaa dat t-shirt is echt enorm gaaf!! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? En vind Renzo niet reus lijken hoor, hij ziet er lief uit en echt een babytje!
Oh ja berg dat is ook gek heh. Duurde dat vellen lang bij je dochter? Dat kan ook natuurlijk gewoon alles eraf. Alleen denk dat manlief hier het niet zal doen. Mar zou ik ook zonde vinden. hij heeft van da tmooie zwarte haar... Oh huilt ie weer...restje fles..
Bij mijn man is kaal scheren ook geen optie vind ik. (al hoewel ik kale mannen vaak best sexy vind haha!) Hij heeft helemaal geen inhammen en kaalheid zit ook niet in de familie. Alleen nu dus dat gekke kale rondje achterop zn hoofd... En doordat ie bijna zwart haar heeft valt het ook heel erg op.
Kaalheid slaat meestal een generatie over! De kans is ook heel erg aanwezig dat mijn broertje kaal wordt.
marleen: o wat goed van m...een M-speen...hier gaat ie veels te snel zit ze te hoesten en te proesten! auw klinkt niet fijn! sensee: hier geen uitvallende haren ofzo ook niet aan tvervellen..... moedertjeB: WAUW.......zo mooooi die haartjes! heel mooi meisje! ze lijkt ook veel ouder Fem: oooo wat een droppert!!!!!! lekker koppie!!!!!!!