November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oh fem ik heb dat helemaal gemist dat je man weer geopereerd moet worden joh! heel veel sterkte alvast voor hem en het hele gezin ntuurlijk!

de rest doe ik morgen ff (reageren) want ben helemaal op! ga horizontaal...

truste allemaal!

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedenavond ,

FEMMAN TOI TOI dinsdag!!!!

Ineke ,je ziet maar ,ze liggen in zijn commode :)

Debby ,hoe ik het trek ,denk net zoals jij ,je proberen op te trekken aan de mooie en hartverwarmende momenten die je krijgt van je mannetje of je gezin.Indien ik die niet had dan liep ik denk ik ook niet meer rond op deze wereldbol.Heb genoeg meegemaakt en soms denk ik (denk ook net zoals jij ook op dat vlak)waarom sommige mensen meer en meer te verduren krijgen....Sterker wordt je er dan van maar toch wil het niet voor mezelf noch voor iemand anders! xxx

Tot nu toe GEEN koorts meer en saturatie 100% ondanks verlagen dus eigenlijk heel goed.
    Morgen gaat infuus eraf ,wel een infuusslotje ter preventie moest er nog iets toegediend worden want prikken met kleine adertjes niet min.Dan O2 nog verlagen ofwel helemaal wegnemen.
    De aƫrosol is nog maar 2 x per dag op aanvraag van L. tov 4/5x/dag ervoor.

Groetjes!

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: oo meid wat een super begin van 2011!!!! scheelt weer een btje zorgen! nu nog t drinken....wat is dat toch heh.......!

lila: wat fijn die vooruitgang! ZET M OP L...!!!!!!

Fem: heel veel sterkte dinsdag met FemMan!!!!

hier gaat hubbie nog niet lekker.....hij heeft vanmiddag bloed geplast....weet ff niet wat ik daar mee aan moet....morgen toch denk nog ff eigen HA bellen.....:(

4. Lilalien

blaas-nierinfectie?
    zeker laten chekken!!!

dank je Peertje en ook bij jullie MEER EN MEER BETERSCHAPSVIBES!!!

Ga ons Ltje voeden , is stilletjes aan wakker aan't worden ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Peertje hij kan volgens mij beter morgen meteen naar de dokter gaan hoor. Dat is niet goed..
    Hoe ging de nacht met Tess? Knuf voor jou dat je nu alles alleen moet doen omdat je man ziek is.
    Raar van die flessen en cc's.

Lila mooi dat het de goede kant op gaat echt super!

Fem heel veel sterkte..pff wat moet dat zwaar zijn voor jullie. Hoe gaat het met je man nu? Ziet hij er erg tegenop?

Debby super dat Owen heeft gelachen!!! Echt top!
    Ik stuur met alle liefde dat Owen wat van het drinken van Sacha overneemt maar dat kan helaas niet.

Marleen oh jammer heh dat je man dan weer moet werken. Michiel moet morgen ook werken. Ik vind het altijd zoveel gezelliger als hij er is. Jaime morgen ook weer naar school..

MrsNuke feli met je verjaardag!

Wendy nou ja zeg wat is dat dan met dr eerste tandje :$. Ik begrijp sommige schoonmoeders echt niet hoor. Maar zijn wel altijd de vrouwen heh die zo zijn...zullen wij later ook zo zijn????

Hier goede nacht gehad. Ik wel tenminste. Schijnbaar was Sacha om half vijf wakker geworden. Michiel heeft hem een speen gegeven. Maar toen hij om half zeven voor zn voeding kwam werd duidelijk waarom hij wakker werd eerder...poepie in het broekie en niet zo zuinig ook :p. Maar goed ik sliep :).
    Ik ben echt nog steeds superblij met de nutrix. Wat een relaxed mannetje zeg nu...echt fijn!

Vandaag naar Ballorig geweest. Wat een drukte daar altijd zeg :$. Maar goed Jaime wilde heel graag. Waren ook al tijdje niet geweest. Grappig dan om te zien dat ze dan zoveel meer kan als de vorige keer, zelf op dingen klimmen. Ze durft meer heb ik het idee.
    Sacha sliep overal doorheen..haha.

Slaap lekker alvast.

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    welterusten iedereen!

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mrsnuke: ja idd heel irritant die schoonma van mij. maar die van jou kan er ook wat van.. :(

foto's: iedereen is druk in de weer met foto's maken van de ukkie's :) leuk! hier lukt het niet zo goed. Yinthe doet alle leuke dingen als er geen camera in de buurt is en als je hem pakt doet ze het niet..! en ik kan ook niet zo goed overweg met mn spiegelreflex als ik zou willen.. vind het wel jammer eigenlijk. ben benieuwd naar al jullie resultaten!

peertje: ja ben echt blij met wat mn man gezegd had tegen z'n moeder. hij zei er ook nog bij 'het is geen speelgoedpop!'.. hubbie zo beroerd joh? wat heeft ie dan? oh bloedgeplast ook nog zie ik nu... zou zeker even eigen HA bellen! :( ... das wel raar van dat hoeveelheidsverschil in de flessen zeg! misschien kun je even vergelijken met een gewone maatbeker om te ontdekken welke nou klopt?

lilalien: 13 pond is 6.5 kg. jammer dat je nu niet zo veel tijd hebt voor de foto's.. hoop dat dat nog komt zodat ej later toch een hoop fot's hebt van L. hier alles nog steeds prima tussen hubs en mij na ons gesprek.

marleen: tja hoe ze er bij komt weet ik ook niet. jammer het dat de vakantie weer voorbij is. lekker dat je man 2 wkn vrij is geweest zeg!

miza: fijn dat het beetje beter gaat armpje. en nog een treurig bericht las ik .. gecondoleerd met je oma.. :(

debby: wat leuk dat Owen heeft gelachen! leuk! en naar jullie allebei ook nog... super! nu het drinken nog...

sensee: tja sta er ook van te kijken.. mijn eigen moeder begint nu te begrijpen hoe wij dneken dus die gedraagt zich voorbeeldig.. nu schoonma nog.. zucht.. dat is een eindeloze strijd. heb tegen hubbie gezegd dat als ik later (heeeeel veel later) ook oma zal worden dat hij me dan een pak slaag moet geven als ik zo irritant ga doen.. en dat ga ik ook tegen Yinthe zeggen als ze mama zal worden ooit (raar idee om daar al aan te denken hahaha)... Tja dan zou ik ook huilen met een volle broek! bah! ;) fijn dat het nu zo lekker gaat met de Nutrix! Oh Ballorig is leuk he! haha ging ik ook altijd heen met de kindjes van mn ex.. die waren 4 en 7 dus allebei spelen en 'stiefmama' deed vrolijk mee! haha

gistern bij mijn ouders geweest en het was zowaar gezellig!
    mam deed nie vervelend, pap was supertrots en glunderde weer van oor tot oor als hij naar Yinthe keek. wat heerlijk om dat te zien zeg! mn broertje is ook nog geweest en die vind het ook veel leuker allemaal dan ik had verwacht... ook nog chin^^s gehaald en lekker met z'n allen gegeten. gezellig!

hier veel verdriet van onze kleine meid vanochtend... :( veel last van d'r darmpjes en kan blijven eten. maar ja dan krijgen die darmpjes helemaal geen rust natuurlijk. nu even poos door laten huilen en het heeft ruim een half uur geduurd maar nu is het dan toch stil. hoop dat ze even lekker kan slapen.

had de laatste dagen veel twijfels over de hoeveelheid die ze drinkt. vind het zo irri dat ik niet weeg hoeveel ze binnen krijgt. maar heb haar vanochtend gewogen en ze zat aan de 4640 en op 23 december was het nog 4280 dus dat gaat weer de goeie kant op gelukkig! alleen straks ff kijken of dat ook een beetje in de curve past en klopt.

nony... hoe is het nu bij jullie??

8. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Fijne dag allemaal
    Ik kom snel uitgebreider reageren!

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Hallo iedereen!!!

Mijn man is vandaag weer voor het eerst terug werken... raar gevoel zeg!
    Gelukkig kunnen M en ik vandaag onze zinnen verzetten, we gaan (kort) op koopjesjacht :) jong geleerd is oud gedaan he!!! HAHAHA
    We gaan wel hier in het stadje kortbij en niet naar Hasselt ivm haar verkoudheid en we dan niet veel in de kou moeten lopen...

Gisteren trouwens nog iets leukt gefilmd: mijn man stak zijn tong telkens uit en elke keer deed M hetzelfde! Echt zo grappig en ze was zo geconcentreerd! SCHATTIG!

Wendy, goed ze dat alles goed is gegaan met je ouders! En tis inderdaad leuk om te zien dat ze zo trots zijn dan he!
    Debby, super dat Owen gelachen heeft!
    Fem, duim voor jou en je gezin!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De nieuwe normale week is weer begonnen. Ik had vanmorgen veel energie, om kwart over 7 zat er al een was in en Roel aangekleed, daarna keuken schoongemaakt, Roel naar de peuterspeelzaal gebracht, kerstspullen opgeruimd, gestofzuigd, Luuk in bad en drinken nu even zitten :D Over een kwartier weer richting peuterspeelzaal.

Nu nog even een *trots*-momentje. Luuk heeft net voor het eerst 170 gedronken! Ik maak normaal altijd 135 klaar (120+4). Hij dronk het vlot leeg dus nog 30+1 klaargemaakt en dat ging ook op. Echt fijn!

@Debby: Wat fijn dat Owen naar jullie gelachen heeft! Geeft je meteen een warm gevoel he. Ik hoop dat hij zich steeds beter gaat voelen.

@Ineke: Wat lief dat ze je man allemaal na ging doen... Dat het op film staat is voor later erg leuk. Dat zijn de speciale momenten.

@Fem: Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet naar forummen staan. Heel veel sterkte morgen voor jou en je man.

@Nony: Ik moet steeds aan je denken. Ik hoop dat het wat beter gaat tussen jou en je man.

@Peertje: hoe is het nu met je man? Gaat het nog steeds niet beter? Bloed plassen klinkt in ieder geval zeker niet goed.

11. Lilalien

12. Lilalien

13. Lilalien

14. Lilalien

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey dames, ik kom even heel snel wat posten.
    Voor iedereen een heel erg gezond, gelukkig en liefdevol 2011 waarin we maar heel veel van onze kindjes mogen genieten.

Hier gaat alles goed. R. groeit echt met de dag. Volgende week naar CB en ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Slapen gaat nog steeds niet zo goed. Overdag gaat het redelijk, maar 's nachts zijn we meer wakker dan aan het slapen.

Helaas heb ik niet veel tijd om te reageren of bij te lezen.

Kom snel weer wat van me laten horen.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Lilalien: Erg hoor, om te zien dat je kindje het zo moeilijk heeft. Beterschap en een dikke knuf voor jullie!

17. Lilalien

Middag !
    Hier gaat het vrijwel goed met L. ,hij zit nu zonder zijn O2-koepel en ligt rustig te slapen zonder infuusje op bed.Hij hangt nog wel aan de monitor om hem goed te controleren dat zijn waarden niet drastisch dalen.Hij is ook meer wakker en drinkt eigenlijk nu zoals thuis ook nogeens na zijn badje,dat kon hij gisteren nog niet van de vermoeidheid.Eens hij goed zonder de 02 kan denk ik dat we woensdag ten vroegste weg mogen!De dokter (Gil.) die we vanmorgen hadden met de kinderartsassistente (die blonde Ingrid).Die dokter zo van hij zal wel niet goed drinken bladiebladiebloe en ik zo euh neen want kijk eens wat een plaspamper hij heeft van 6u30 tem nu was 8 uur....hij zo zet hem maar onder de 02....terwijl hij gewoon lastig was van de honger...;);)
    Dus ik zo eens hij de deur uit was tegen de assistente van ik laat hem onder de 02 uit zoals wij besproken hebben en zo geschiedde.Die dokter is gene slechte maar echt zo'n droogstoppel ;):p
    Sense ,die nutrix is dat iets speciaals??
    Wendy ,ai die krampjes en goed dat ze bijkomt!
    Marleen zit in de startblokken se!Goed van Luuk dat hij zoveel heeft kunnen opdrinken!
    Ineke ,veel shopplezier ,wil ook mja zal nu niet lukken.
    Groetjes Lila x

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    GOEDEMIDDAG!

hubbie gaat nog steeds niet lekker, hij blijft ook spugen van elk slokje water, heb vanmorgen de Ha nog gebeld, moet t vandaag nog aankijken en domperidon geven tegen spugen, als t niet verbeterd morgen langskomen.
    bloed in urine niet meer geweest, zou ook volgens de assistente van de nurofen(bloedverdunners) komen die die al een week erbij slikt, maar goed in de gaten houden! vanmorgen zn urine nog opgevangen en t was donker oranje...kortom vocht tekort...maarja...als elk slokje er ook uit komt....
    dus we hopen dat die domperidon wat gaat doen vandaag!
    en omdat hubbie zo ziek is, loop ik op mn tandvlees...pff vannacht er weer 3keer uit, dat breekt je op als je alles alleen moet doen.....:(

lila: wow je ziet echt dat ie heel beroerd was en nu weer een stuk helderder uit zn oogjes kijkt! pff hopelijk kunnen jullie t snel achter je laten!

marleen: wat goed van Luuk zeg! toppie!!!!
    en jij bent ook lekker bezig op de vroege ochtend!:$

sensee: oo lekker dat slapen! WIL IK OOK! heb net ook nutrix gehaald voor de laatste fles....vannacht kwam ze ook stipt na 4 uur!
    ballorig is leuk! op zondag retedruk ja!

coco": ritme komt vanzelf meid! suc6 daar!

wendy: ahh zielig die krampjes!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Peertje :( dat is echt niet leuk! Hopelijk knapt hij snel op want 3 kids alleen is ook echt zwaar.
    Sacha kwam vannacht trouwens ook weer een keer om 4 uur...Heb hem een klein flesje gegeven want ben anders bang dat ritme weer in de war raakt.

Lila goed om te horen! En dokters....Zo zielig je mannetje op die foto..:(
    Nutrix is rijstebloem.

Ik ga ff snel boodschapjes halen. Sacha heeft net zn fles gehad..

20. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Hoi allemaal

volgens mij heb ik al eens wat gepost hier haha
    maar weet het niet zeker meer
    maar ik zit eigenlijk elke dag wel op dit forum
    dus is wel erg leuk om ook in dit topic mee te kletsen
    Ik heet overigens Tessa
    ben 23 jaar en ben op 10 november bevallen van een prachtig zoontje die nu dus 7 weken is, en bijna 6,5 kilo :D
    ben super trots op hem.

dus... hoop dat ik gezellig mee kan kletsen !

xxx

Deel Deze Pagina