Even een kort berichtje, om te vertellen dat het hier weer war rustiger is. Zondag kraamfeest.....hoop dat het gezellig wordt.... Hoop snel weer mee te kunnen schrijven,moet nu nog even aandacht hier thuis hebben.... Met de kleine meid gaat alles super!!!!!
luukske: das idd een breed begrip, tussen de 4dgn en 2 maand! ik ben met 8wk met de nuvaring gestart, daarna in stopweek ongi, nu weer een ring.....durfde niet af te wachten tot t vanzelf kwam! nony: fijn dat t weer beter gaat thuis en leuk een kraamfeest!!!! lief: hoe is t met jou en je moppies????
Even een kort berichtje...typen met 1 hand is niet handig... Vandaag eerste keer naar CB geweest en Sara is..... 5470 gram en 58 cm (geboorte 4100 gram en 52 cm) BV loopt dus prima Straks meer!!!
jij hebt ook al zo'n flinke dame. yara is gisteren bij de kinderarts gewogen en gemeten. ze woog 5250gram en 56.5cm
even een vraagje voor de moeders met schoolgaande kinderen. hoe doen jullie dat met de kleine? ik ben nu gewoon uitgeteld van het heen en weer crossen naar school. ik moet haar steeds weer jas aan in de maxicosi naar school en dan weer thuis. en steeds als ze net slaapt, ze was er zelf ook wat onrustig van. moet er nog even aan wennen dat senna nu hele dagen naar school gaat. hoelaat staan jullie op s'morgens dan? ben wel benieuwd hoe andere moeders het doen.
Wij hebben wel een schoolgaand kind maar bij ons is het vrij 'goed' geregeld. Hubbie werkt namelijk in IJsselstein en brengt voor zijn werk Mathijn naar school. We hebben er bewust voor gekozen om hem alle dagen te laten overblijven. Ook met het oog op de slaapjes van Sara. Dus dat scheelt veel heen en weer rijden. 's Middags haal ik hem op of hubbie, soms met en soms zonder Sara. (nu zijn we soms samen thuis, maar dat is alleen tijdens mijn verlof) 's Ochtends staan we om kwart over zeven op, dan ga ik douchen, kan hubbie Mathijn aankleden, dan gaat hubbie douchen en ik met Mathijn naar beneden om te ontbijten. Om tien over acht gaan ze dan naar school/werk.
Zo ga weer een poging wagen om overal op te reageren! Eerst een dikke knuffel voor de lieve mama's die er effies doorheen zitten. **Knuffel** @Sensee. En en en?? Ben je gisteren begonnen met lijnen? En wat leuk dat het vriendinnetje van Jaime nu toch bij haar in de klas komt! @Peertje. Hoe is het nu thuis? Heb je een beetje rust kunnen pakken? @Luukske. Fijn dat de Sab eraan komt, flesje is bijna op! En wat een lekkere situatie op je werk zeg. Ben je met verlof worden je diensten ingepikt! Goed dat je om je heen aan het vragen bent! En wat goed om te horen dat Luka een leuke juf heeft. @Lila. L weer onder zuurstofkoepel....balen joh! Hoe is het nu? @Debby. MrsNuke zei het ook al maar ik denk dat je er goed aan doet om iets te vinden om op te laden! Sporten, eten met vriendinnetjes, avondje sauna...noem maar iets. Dan laad je even op en kun je er weer tegen aan! @MrsNuke. Ja kom maar met die foto met krullen!! En slaapkamer pimpen is leuk hè. Heb ik vorig jaar gedaan, ben nog steeds helemaal happy met ons liefdesnestje hahahahahahahaha @Ineke. Wat zei de gyn over de pijn van je litteken? En bedankje voor de gyn....nog nooit van gehoord. Doe ik ook niet, wordt hij rijkelijk voor beloond volgens mij (moest opeens denken aan mensen die in het vliegtuig klappen als de piloot aan de grond heeft gezet....doe ik ook niet ) Regeldagen borstvoeding...zou best kunnen. Ik zit nu ook op 6 wkn en het viel mij vandaag ook op. Eerst was het 2 borsten, toen opeens had ze genoeg aan 1 en nu weer 2 en vrij onrustig. Ik zal oei ik groei er eens op naslaan! @Kitty. Van 22.00 tot 08.00 slapen....dit soort berichten zouden verboden moeten worden Wauwie echt super jaloers wordt ik hiervan! Hier met mazzel van 23.00 tot 05.00 maar het kan ook zomaar 03.30 zijn. Maar goed ik geef bv, dat scheelt volgens mij wel.
Ik heb nu eindelijk eens tijd voor mezelf. Zit nu heerlijk op de bank met laptop en koppie thee, kindjes liggen allebei op bed en slapen. Sem doet het super en groeit als kool. 4 weken terug woog hij al 5380 gram en was 57.5 cm lang. A.s. maandag moeten we weer naar cb voor de 1e prikjes en meten en wegen. Ben heel benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is. Tis echt een heerlijk kereltje. Isa is een lekker grietje en een trotse grote zus. Ze is heel lief voor Sem, troost hem als hij huilt, wrijft over z`n buikje en sust hem een beetje. Elke dag wil ze hem even op schoot om even te knuffelen. Tis echt heerlijk om 2 kleintjes te hebben, maar ook heel druk en best pittig. Ik heb m`n handen vol aan hen en kom aan weinig toe. Als de één zijn/haar aandacht heeft gehad, komt de ander. Als de één eindelijk slaapt, houdt de ander me bezig. Ik sta er ook grotendeels alleen voor, Mischa maakt lange dagen en gaat ook nog eens 2/3 keer week sporten voordat hij gaat werken. Dan ben ik van 08.30 uur tot 22.30 uur alleen. Maar goed, sla me er goed doorheen en als ik weer aan het werk ga (7 feb) en Isa gaat naar de psz (8 feb.) dan gaat het echte leven weer beginnen. De laatste week had ik beetje last van een soort weemoedigheid. Ik zal, hoogst waarschijnlijk, nooit meer zwanger zijn. En das best een gek idee. Als ik lees dat iemand net weer zwanger is of bevallen, dan overkomt me een gevoel wat een beetje jaloers is. Maar meer vanwege die overweldigende geluksmomenten die je dan meemaakt. Zoiets maak je maar een paar keer mee en op een gegeven moment is dat over. Dat zette me zelfs aan het denken dat ik mss over een paar jaar toch wel heel mss nog een 3e kindje zou willen. Maar toen we die avond bij de Mac zaten en naast ons een gezin kwam zitten met 4 kinderen, waarbij alles mis ging wat mis kon gaan, kwam ik weer terug op m`n gedachten. Over een paar jaar gaan we nog nadenken over we nog een 3e kindje willen of dat ons gezinnetje compleet is met deze 2 wondertjes. Dus gaat lekker met ons en heb heel weinig tijd voor jullie. Ben al blij als ik 2 keer per week even kan bijlezen hier! Ik ga me weer even focussen op Isa dr verjaardag (5 feb.), moet nog uitnodigingen maken, cadeautjes uitzoeken, versiering ed zoeken. Waarschijnlijk krijgt ze een K3 verjaardag, vindt ze erg leuk! Knuffel voor iedereen!
irene: wooow! geef jij slagroom! nou lekker dat ze t zo goed doet!!!! ja heb even geslapen, was fijn! hahaah hier ook soms met moeite 5 uur hoor en ik geef fles! aapje; hier blijft job ook over op ma, di, do, nu ik nog niet werk, haal ik m dus om 15.15 op, soms gaat ie met een vriendje mee, op donderdag naar de opvang dus dat scheelt...qua slapen probeer ik t zo uit te kienen dat ze net heeft gegeten voordat we gaan halen dus dan is ze beneden...tis al wel een keer voorgekomen dat ze echt een huildag had en eindelijk sliep, heb ik dr laten liggen en snel heen en weer geraced...(das echt tegen me gevoel)maargoed, had wel een buuf ingelicht... sochtends opstaan...das hier te laat! komt ook omdat ik niet werk hoor...straks komt er meer een ritme in hubbie brengt m ook 2 a 3 keer in de week weg, dus dat scheelt dan ook! maar t blijft soms ff stressen.... lief: goed om te lezen meid! lekker beertje heb je!!! wij moeten ook maandag voor de 2e prikken dan wel.... leuk een k3 verjaardag! word ze 3??
@Peertje; Isa wordt 2 jaar, maar ze is helemaal into K3 en andere Studio 100figuren. Elke morgen kijkt ze "De wereld is mooi" op Ned.3 met Plop, MegaMindy (mimi volgens Isa) en Piet Piraat. Als ze K3 ziet, gaat ze heel hard lachen en dansen. Bumba vindt ze ook helemaal geweldig maar vindt haar mama niet zo leuk als verjaardagsversiering!
Irene: Zo die is goed gegroeit zeg! wij moeten morgen weer... en ook direkt voor der prikjes.... ben benieuwd hoeveel ze bijgekomen is... denk dat ze nu ook wel rond de 5 kilo zit. Ze laat nooit geen druppel staan van de fles!! Peertje: Snap dat je er doorheen zit! hoop dat je hubbie nu snel opknapt!! * knuffel* Fem: Hoop dat vandaag alles goed is gegaan. heel veel sterkte! voor jou ook een knuffel! Mrsnuke: Hoe is het eigenlijk met Jayson afgelopen bij de dokter? Hier heeft Noa er ook al een week erg last van dat ze niet makkelijk kan poepen... ook veel pijn. Lila: ben blij voor jullie dat het al een stuk beter gaat met je kleine man en hoop dat jullie snel naar huis mogen. Sorry.... als ik vergeten ben op sommige te reageren... weet het ff niet meer... was erg veel weer om bij te lezen!
navond... stel je je in op de eerste prikjes..krijgt ze die gewoon niet. Ze hadden te weinig, dus komt ze donderdag thuis langs om de prikjes te geven. naja verder weer goed gekeurd folder meegekregen voorkeurshouding. dametje weegt nu 5205 gram en is al 58,5 cm!
Branden jullie ook een kaarsje voor mijn lieve buddy Fem, Femman en kids? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/248307-man-wordt-geopereerd-branden-jullie-kaarsje-ajb-7.html
sensee; ja overdag vermaakt hij zich prima in de box. heerlijk hoor! peertje; dikke knuffel voor jou! irene; haha, verboden berichten... ik vroeg me vandaag ineens af hoe het nu met je vader gaat. menstruatie; na de vorige bevalling heeft het bij mij (met flesvoeding) 11 weken geduurd voor ik weer ongi was. dus heb nog even geduld dames! lief; mooi dat het zo goed gaat bij jullie! en wat leuk, een k3 feestje!
Lief dat je daar aan denkt! Het kan beter. Heeft nog best veel pijn al is het vergeleken met begin oktober al een heel stuk minder. Twee weken geleden had hij opeens een hartritmestoornis, hup met de ambulance naar het zh en daar met een roesje hart gereset. Krijg je er dan ook nog even bij....opeens loop je te kwakkelen. Maar goed, we blijven positief, het gaat beter (al kan het altijd sneller ) @Peertje. Ja opgeklopte slagroom met suiker @Jootje. Vandaag ook folder over voorkeurshouding meegekregen. Sara neigt naar rechts. Ik heb ook nog ergens zo'n zijligger, als ze nou 's nachts in haar ledikantje gaat slapen dan moeten we die ook maar gaan gebruiken. In de wieg vind ik dat iets te propperig worden...
och dat meen je niet! ja zo zie je maar, geniet van elke dag dat je gezond bent! Ik hoop dat hij snel weer opknapt! hoe is je moeder er onder?
Oooh had vanochtend nog zoiets... moet het nog even kwijt hoor. Ik zit om half zeven in bed Sara te voeden hoor ik een slaapkamer deur beneden (wij slapen op de 2e verdieping). Dus ik tegen hubbie: Mathijn is al wakker. Hubbie wil naar beneden lopen hoort hij iemand heel hard de trap aflopen, dus hij schreeuwt naar mij INBREKER!! Dus ik "gooi" Sara op bed om de telefoon te pakken en 112 te bellen en druk bijna op het groene knopje zegt hubbie: Laat maar het is Mathijn. Normaal gesproken loopt Mathijn niet 'door' op de trap maar stapt hij met 2 voeten op elke trede, nu dus niet 8) Hup hup hup daar ging sprintend de trap af. Dus vandaar dat hubbie dacht dat er ingebroken was. Nou echt, mijn hele lijf ging heen en weer zo zat ik te trillen... echt niet normaal!! Maar goed, niets aan de hand dus
Ja zeker genieten want zo zie je hoe betrekkelijk het allemaal kan zijn! Met mijn moeder gaat het goed gelukkig. En het ergste verzorgen (klinkt vervelend maar dat was het natuurlijk wel) heeft ze gehad. Mijn vader is wel weer mobiel gelukkig.