November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi meiden ,

ff kort we mogen "misschien" morgen naar huis ,ik durf niet te hopen maar als het vanacht goed gaat ....

Dan kom ik eens we gesetteld zijn bijlezen en posten want anders loop ik mezelf helemaal voorbij.

Bedankt voor de steun en lieve woorden ,

- x Lila & L x -

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ben overgestapt op andere voeding omneo maar het werkt ook voor geen meter ik heb hem naar 3 dagen maar weer geholpen met poepen en nu heeft hij alweer 2 dagen niet gepoept..
    ook zit hij weer onder de plekjes in zijn gezicht snap er niets meer van maar ga morgen weer bellen want moest dit een week aan kijken en dan weer bellen want ze denken meschien dat hij koemelkallergie heeft we wachten maar weer af

3. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    jeetje zeg.. wat vervelend... ik weet ook niet wat ik eraan moet doen. Moet morgen bij cb zijn voor der 1ste prikjes en zal het daar ook ff vragen. Hoop voor jullie dat het snel opgelost kan worden , wan dit is echt zielig:x

4. LittleMonsters

@doobie: zodujuutjes lekker gegroeit zeg:D dacht dat jay hard ging hihihi

@ineke: lekker geshopt zo te lezen ze hadden sale bij h&m he altijd leuk dan! had ook leuke kleertje voor jay gekocht daar ze hadden leuke shirt van de beatles en the rollingstones en een gaaf broekje en wintermuts gekocht met van die flapjes :D
    klinkt pijnlijk meis zou er even mee heen gaan klinkt niet echt lekker!
    succes morgen bij de vk

@luukske: nou het lijkt er bijna op ja.. wil er helemaal niet naar terug maar zal wel moeten en nu helemaal nu manlief ook weer thuis zit en dus ook weer minder krijgt.. ik vroeg hem al als je nou straks weer werkt en je hebt een beetje een goed salaris mag ik dan minder werken wil der echt niet naar terug.. hij vond het oke als het kon.. nou dat is ook wat met die spuiten duurt dat zo lang voordat dat kan gaan werken ook lekker stom zeg

@lot: hier ook sins zondag dat jay op zijn eigen kamertje ligt.. niet zo zeer om een rede ofzo maar het werdt gewoon tijd en het voeld ook wel oke nu! en jay heeft ook altijd vuistjes.

@nony: veel plezier op je kraamfeest!
    goed te horen da het een klein beetje rustiger is thuis!

@irene: ook al een lekker gewicht! we geven de beebs goed te eten :D
    jaaaa vind het heerlijk om lekker bezig te zijn met woondingetjes schilderen etc etc heb nu het thema engels :D peet moest er een beetje aan wennen :D de hoofdkleuren zijn wit/creme, mint groen, en oudroze.. en een beetje brocante meubels..

@aapje: jij geeft yara ook al zo lekker te eten :p

@jootje: prikjes vallen wel mee toch hier wel tenminste..
    stonden er nog bruikbare tips in over voorkeurshoudingen? jay heeft het ook een beetje en zag dat zijn hoofje een klein beetje plat was aan 1 kant niet heel erg maar als ik er niets aan doe dan wordt he wel erg..

@lila: ga heel hard voor je duimen dat jullie morgen weer lekker naar huis kunnen!!!

@star: ja het is mega zielig maar het is zo'n verschrikkelijk vrolijk mannetje hij lacht wat af het is niet aan hem tezien..

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Mrsnuke,staan zeker goede tips
    zal ze morgen even voor je neerzetten, zit nu op foon te internetten,en das niet zo handig.

6. LittleMonsters

Oke thanks! Handig he die foons zit nu ook via foon te internetten!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!!

Hier ook een trotse nov. mama!! :D 11 / 11 ben ik bevallen van onze mooie dochter Esmée :) 11 dagen te vroeg!

Zag dat er hier al meer mama's waren waarvan de kleintjes op 11 / 11 geboren zijn :) Hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen?? :D

Liefs xx

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    uhm, ik zoek de lijst met geboorte enz.. kan hem niet vinden :( :(

beste wensen iedereen nog!! :D

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ben trots.....:D

gister om 22.00 laatste fles, en vanmorgen om 6.30 wakker...
    en tijdens het verschonen lachen en praten tegen mama...

werd er weer helemaal emo van....

10. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Welkom!:)

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    star; dankje!! :)

nony; super! esmée heeft nog pas 1 nacht doorgeslapen, en dat is 2 wkn geleden.. maar komt wel ;) hoop ik :)

madammeke was vanaf 3 uur vannacht alleen maar aan het huilen en echt gillen.. ze viel pas 6 uur in slaap.. dus al vanaf 3 uur wkkr.. *gaap*

x

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Fem, denk aan je meid! Is er al nieuws?

Irene, haha moest lachen met je piloot-vergelijking, dan klap ik ook nooit... mijn handen zijn dan nog stijf van het knijpen in mijn mans arm en de leuning haha... ik ga graag op vakantie, maar vliegen is een ware nachtmerrie voor me! Heb eens geroepen dat de motor was uitgevallen, maar de stewardes stelde me gerust 'rustig maar mevrouw, we zijn gewoon op snelheid gekomen' ;)
    Boobs, hier vanmorgen weer wat spanning op de borsten! OEF! Mila heeft ook weer 1 borst gedronken en was voldaan... denk dat de regeldagen voorbij zijn!!! Ze was ook veel rustiger tijdens het drinken.

Zometeen komt K&G haar wegen en nakijken... maar gisteren waren we bij de HA voor mijn man zijn late griepspuitje en die vond dat ze precies niet veel was bijgekomen!
    Ze woog bij de geboorte 3235g voor 48cm, maar is de eerste week wel erg veel afgevallen, was na 10 dagen terug op haar gewicht en nu weegt ze dus 3150g voor 53 cm op 5 weken.
    Ben zo benieuws wat ze vandaag zal wegen (6 weken). Heb de curve ingevuld op borstvoeding.com want ik dacht dat die voor BV anders waren dan die voor FV toch?
    Wat denken jullie? De vv'en aan huis waren altijd zo enthousiast over haar gewicht!!!

Irene, brr wat schrikken zeg, gelukkig was het Mathijn die nu zo flink de trappen af kan :)

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pfff, ik lees hier over doorslapen. Nou, hier echt nog niet hoor! R. kwam vannacht rond 00.00 uur, 2.00, en 5.30 uur. Iedere nacht moet ik er zo'n 2 á 3 keer uit. Gelukkig trek ik het allemaal nog wel, maar ben best wel moe. M'n oudste zoontje slaapt overdag niet meer, dus ik kan overdag helaas geen dutje doen.
    Gelukkig gaat het met het in het eigen bedje slapen 's nachts wat beter.

@ honeyy: Welkom. De lijst met geboorten enzo staat op een aparte site, die heeft Wendy gemaakt.
    Ik weet hem niet uit mn hoofd maar zal hem even opzoeken voor je.

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh ja, gisteren bij de gyn geweest!
    Die vond de wonde er lang binnen goed uitzien, maar de 'naad' die boven mijn litteken ligt is dus weefsel in de onderhuis... het zal waarschijnlijk opgezwollen blijven :( :( maar de pijn zou nog moeten wegtrekken...
    We krijgen wel groen licht voor een 2de kindje. De kans dat de aders het opnieuw begeven is even klein als bij iemand anders! Geen garanties dus, maar we zijn ons bewust van de risico's, het was nu al zo'n uitzondering, dus we hopen erop dat we niet weer 'pech' gaan hebben...
    Vermits ik geen goede eisprong heb (erg onregelmatig en lange cyclussen) moeten we 3 maanden zelfstandig proberen en als het niet op gang komt meteen teruggaan naar hem, het heeft geen zin om opnieuw een 1.5 jaar te wachten zegt hij!
    Ben ik superblij om want zo'n stress wil ik liefst niet meer!
    Moet ook geen jaar wachten na de ks, 6 maanden was genoeg :)

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ honeyy: Ik kan de site met de lijst niet meer vinden. Hij staat ook niet meer in Wendy haar onderschrift.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

daar ben ik ook eindelijk weer eens.
    Met Lorenzo gaat het nu weer goed, hij heeft hetzelfde dat zijn zus had, verborgen reflux.
    We zijn er al mee bij de ha geweest maar die wou geen medicijnen geven omdat hij op dat moment nog maar 4 weken was.
    We hebben zijn bedje schuin gezet en zijn voeding heel erg verdikt en nu gaat het redelijk tot goed.
    Gisteravond heeft ie de laatste fles gehad om 23.15 uur, om 4 uur speentje erin en toen was ie er pas weer om 6.15 uur.
    Volgens mij mag ik hier van de 1e keer doorslapen praten!

Hoe is het hier??

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Honeyy, De lijst is momenteel niet beschikbaar denk ik door een technisch probleem aan de pc van Wendy...

Hier goed nieuws gehad van K&G, Mila weegt 4100g en is dus op 2 weken bijna 300g bijgekomen!
    Het is geen dikkertje, maar dat geeft niets want ze volgt mooi haar eigen lijntje! Tussen P25 en P50.
    Het probleem met de curve van de HA was dat deze in MAANDEN stond en niet in WEKEN zoals wij dachten (dommerikken dat we zijn het stond er gewoon bij!) :) nu moet ik straks de HA weer opbellen om haar gerust te stellen en de situatie uit te leggen ;) gelukkig ken ik haar goed, ik hoop dat ze niet te beschaamd zal zijn, liever 1 keertje teveel alarm dan 1 keertje te weinig he!
    Maar wat ben ik opgelucht zeg!

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ben dr ook weer ff. Druk vanochtend met bezoek de een ging en de ander kwam. Allemaal van mn werk...die wilden natuurlijk voor ik begin nog ff snel langskomen ;).

Allereerst Fem hoe is de operatie gegaan?

Kitty wow 11 weken niet ongi dat is fijn! Ik weet het bij Jaime echt niet meer.

Irene brrrr en arme Mathijn want die zal ook wel geschrokken zijn dat jullie dachten dat hij een inbreker was! Ja ben begonnen hoor met dieet :). Maar oh die buik knort zo op de dag :x.
    Wat naar dat je vader er nog hartritmestoornissen bij heeft gekregen :(

lila de duimen draaien hier dat L naar huis mag hoor!!!

MrsNuke wat balen dat die omneo ook niet werkt. Ik doe nu comfort en hongerige baby's door elkaar en dat werkt wel. Het is nog steeds niet zoals het moet maar niet meer zo hard. Soms wat xtra water erbij. Klinkt leuk je inrichting!

Honey welkom!

Nony super zo'n nachtje! Half zeven is ook een goeie tijd vind ik voor de eerste voeding, dan is die laatste niet zo heel laat.

Ineke oh ikd acht al afgevallen maar dus een kg meer. Prima gewicht hoor. Sacha heeft ongeveer dezelfde lijn lijkt het.

Coco jeetje dan komt hij best veel idd. Geef jij nou bv of fv? Vervelend hoor zo vaak.

Liesje nou hopen dat hij het doorzet met het doorslapen!! Wanneer mag je medicijnen gaan geven aan hem?

Ik ging net Jaime van school halen wilde ze bij iemand spelen. JA prima toch? Maar sms dat net naar Michiel en die zegt ja ken je die ouders wel en is toch wel snel bij iemand spelen.
    Ik vind het wel meevallen en zie die vader altijd op woensdag en vrijdag dat meisje ophalen daar.
    Of ben ik dan te onnozel??

Het valt trouwens veel mensen nu op dat Jaime met 1 oog loenst. Ik dacht het al te zien in de vakantie. Nu zag mn schoonzus het laatst ook en gister zag Michiel het ook en vandaag kwam de juf naar mij toe en die had het gezien. Ik vind het zo sneu heh voor haar. Eerst al met haar hartje en dan nu dit weer. Werd er gister echt even verdrietig van, kon ze het dan maar aan mij geven dacht ik. :(

Ons bed trouwens heeft Michiel nog gemeten en was niet 160 maar ook 140 ik ben dus heel benieuwd hoe een 180 bed bij ons in de slaapkamer staat straks :$:(. Nou ja we zien het wel....haha.

Sacha heeft goed geslapen vannacht. Heb hem om kwart over zeven wakker gemaakt voor zn eerste voeding.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh en dan nog jullie mening.
    Jullie weten ik doe kunst en cultuur. Is zoooo leuk, maar het werk wordt minder. Echt beleid is er natuurlijk wel nodig maar na het schrijven van een nota kan je weer vier jaar vooruit. Wel wat dingen tussendoor maar niet veel.

Nu was dus mn teamleider hier op bezoek. Hij zei goh er is een vacature voor senior beleidsmedewerker...alleen dat is dus welzijn en zorg... Is die vacature niet iets voor jou.
    Natuurlijk erg aardig van hem dat hij dat vertrouwen in mij heeft maar ja het is dus wel een zwaardere functie...en ik ben totaal niet (nou ja dat is overdreven) bekend op dat werkveld....

Weet dus ook echt even niet wat ik moet doen. Kunst en cultuur is gewoon heel leuk maar goed ik doe het nu al zoveel jaren. Hij zei ook je verruimd je blikveld (en dat is natuurlijk zo) maar toch weet ik niet of het nu handig is om te doen heh. Net bevallen wennen aan situatie nu met 2 kindjes thuis...

Wat vinden jullie?

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemiddag meiden,

hier een nacht van 22.30 tot 5 uur gehad, na zijn fles heeft hij nog geslapen tot 8 uur...dus mag niet klagen....

@irene, jeetje dat lijkt me schrikken zeg!
    Luka loopt pas sinds kort gewoon de trap af, eerder ging hij op zijn kont eraf....

@ineke, jullie willen met 6 maanden voor een 2e gaan? spannend!

@aapje, Luka gaat naar school en hubbie begint om 7.30u(rijdt om 7u thuis weg). nu in de wintermaanden zet hubbie Luka af bij opa en oma en die brengen hem naar school, tussen de middag gaat hij daar ook eten.
    als het droog is, haal ik hem samen met Mika op(20 min loopafstand), anders haalt opa hem op.
    tegen het voorjaar ga ik hem zelf weer brengen en halen, en zal hij tussen de middag overblijven.
    hopelijk blijft het ook zo, gezien de veranderingen op mijn werk.

@groeiende kindjes, wat doen die nov kindjes het goed zeg!
    ik moet dinsdag met Mika voor de 1e spuitjes....hopelijk heeft hij er net zo weinig last van, als zijn grote broer heeft gehad.

@mrsnuke, fijn dat je tzt ook minder mag gaan werken als hubbie een goeie baan heeft.
    heeft hij nog sollicitaties lopen?

@all, vanochtend met de fles klaarmaken me weer eens gestoten aan mijn duim door dat stomme CTS, heb echt pijn aan mijn duim, kracht echt minder....wilde Mika in bad doen...nou heeft me echt pijn en moeite gekost!

Deel Deze Pagina