November 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marleen1979, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Thnx mbt spelen. Idd mss volgende x stap groter en om nou iedereen helemaal te kennen...dan mag ik hier straks ook allemaal mensen over de vloer.
    Mbt werk idd wel een strebertje maar wilde nu juist ouderschapsverlof opnemen zodat ik wat meer tijd heb voor jaime en sacha.. Bij de griffie wilden ze mij ook graag (heb ik het idee) die man gaat over een jaar of wat met pensioen en inhoudelijk is dat ook leuk werk, ook heel breed.

Gelukkig is je man wat opgeknapt maar mannen idd...haha alles stinkt.
    Jammer dat tess dan net van die tijden doorslaapt..lastig zijn ze heh. Hier dus vannacht weer heel goed maar waar het aan gelegen heeft?????

Oh hij is stil..maar dan ben ik nu bang dat hij het niet meer doet of erin gestikt is...:(

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mag ze dan bij jou in de groep of niet? Hier niet volgens mij.
    Naar heh om ze dan daarheen te brengen maar komt vast goed! Ook voor haar wel leuk toch?

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
  4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    oow ja dan blijkt wel weer dat ik niet thuis ben in gemeente land :)
    Ik had verwacht dat er juist iets meer gebeurde...dus wat meer dynamiek.
    En ja de timing...lastig he.... Wat "zegt" je eerste gevoel?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Er gebeurt wel meer maar ja de mensen zijn wat saaier denk ik. Het is wat minder verrassend als cultuur. Cultuur is ook gewoon leuk de krentjes uit de pap heh...leuke opening, concertje...dan ben je gewoon aan het werk.

Hmm eerste gevoel zegt ik wilde net 28 uur gaan werken voor een tijdje en dan zou ik 36 moeten gaan werken weer...ik werkte eerst 32..ik denk het niet dat het nu qua timing goed zou zijn...
    maar ik ga er nog rustig over denken.

6. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    hey allemaal
    zo wat is er veel gepost zeg.... ik wou alles bijlezen maar is even te veel voor als mn kleine alessandro weer wakker word

iedereen beetje een goede dag?
    Ik gelukkig voor het eerst sinds tijden wel, meteen maar lekker alle huishoudelijke taken gedaan, voelt dat goed zeg :)
    ben ik dan toch eindelijk aan het opknappen,eergister ook al wat dingetjes gedaan...
    Is ook sinds 4 dagen dat alessandro weer een dutje doet overdag,
    dat kan ook schelen zeg... gewoon even 2 a 3 uurtjes voor jezelf
    (en voor het huishouden dan :p)

groetjes

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Senseemillia: Ik geef bv. Is best vermoeiend want ik kan dus ook mijn man niet een keer een nachtje eruit sturen om de voedingen te doen.
    Maar met mijn oudste zoontje ging het ook in het begin best moeilijk, heel veel voedingen, ook 's nachts maar heb het toen toch 20 maanden met plezier volgehouden. Daar gaan we nu gewoon weer voor. Het gaat vanzelf beter.

@ Jootje: Wat een mooie foto's zeg!

@ Fem: Sterkte voor jou en je man.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Met hoeveel dagen hebben jullie kindjes de gehoortest gehad? Ik krijg net pas de brief binnen met de afspraak, maar mn mannetje is natuurlijk al ruim 4 weken terwijl er in de brief staat dat de beste tijd voor de test tussen de 10de en 14de dag is.
    Zal wel door de feestdagen en jaarwisseling komen maar vind het wel een beetje raar.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jootje, mooie foto!

@all, zat er even doorheen mbt mijn werk...na de reactie van de planner afgelopen maandag dat ik het zelf maar moest regelen met mijn "collega's" rondom die diensten, heb ik mijn leidinggevende rechtstreeks gebeld, ben in janken uitgebarsten, en tot mijn verbazing zei ze me dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, en dat ik na mijn verlof mijn "oude" uren en diensten krijg, MAAR dat ze wil dat wel eerst de klachten van het CTS minder of over zijn! nou ben dus super blij!!! hoop dat de CTS snel minder gaat worden, dus dat die spuiten gaan werken!!
    ik ben er aan toe om te gaan werken, na 1 jaar thuis te zijn geweest....

heb net het speelkleed binnengekregen van kidz impulz....echt super voor als Mika straks gaat kruipen/draaien....heb er 1 van 2x2 mtr gekocht!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, hier was de hoortest in de kraamweek!

11. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    @gehoortest: Hier kwamen ze al heel snel voor de gehoortest en de hielprik, dat was op dag 5 al (heb het even opgezocht)..

@fem+femman: heeel veel sterkte!

@luukske:fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken! Oh heerlijk groot kleed!:D Lekker hoor!

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    gehoortest: ook hier in de kraamweek..

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hier 15 november de hoortest gehad dus eeehm.. 6 dagen oud.
    ook in de kraamweek.. samen met de hielprik

14. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest, aangezien k al dik een week geen last meer heb van bloedverlies.... echo gehad ivm met opname op 10 januari voor curretage.... nou blijkt dat het stukje zo klein is geworden.... dat het niet meer nodig is! dat was ff een opluchting!!:)

We zijn ook naar het cb geweest, Noa der eerste prikjes gehad.... vond het echt zielig! ze is wel weer goed gegroeit.... 5020 gr en 56 cm!

Nog geen tijd gehad om bij te lezen!

Kan de gewicht en lengte lijst niet meer vinden..:x

15. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

we zijn nog niet thuis ,hij moest weer aan de 02 gisteravond laat na de voeding was hij weer erg verzwakt na een hele dag zonder 02 te zijn geweest.
    Hij had het erg want de VK zette ipv.de waarde op 4 zoals gewoon op 10 en dan nog ging het alarm soms af.

Nog zeker 3 dagen ,maar ik vrees ervoor....

Ben ook erg moe overdag door de slechte nachten maar hoe kun je in een zh uitslapen of uberhaupt 2 uur aan 1 stuk slapen zonder gestoort te worden...

Groetjes x

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Jootje, mooie foto's zeg!!!

Sensee, gaan spelen, op zich zou ik er niets op tegen hebben, maar zoals gezegd, misschien de 1ste keer eens meegaan?
    Lees nu dat ze is gaan spelen? Goed voor haar zelfvertrouwen inderdaad! Vond ze het leuk?

Lilalien, leef ZO met jullie mee he! Wat een miserie zeg...

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hier heeft ze die ook in de kraamweek al gehad. Tegelijk met de hielprik. Op dag 5 of 6.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    lilalien: bah, wat rot zeg! nog steeds in het ziekenhuis, hopelijk snel verbetering en dan lekker naar huis!

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    sensee: nee ze mag niet bij mij op de groep! ze komt nog een paar maandjes bij isa! voordat ze naar school gaat!
    mbt werk, ja moeilijk, zijn wel weer veel uren......
    hihihih eng heh als ze opeens stil zijn! ben net ook bij tess wezen kijken, slaapt alweer vanaf 16.00 en ze had om 19.00 eten gemogen....

lila: balen meid....sterkte daar!!! *knuf*

luukske: nou meid das fijn nieuws! nu die CTS nog en dan kan jou gewone leven ook weer beginnen!
    leuk een speelkleed! ik ken t wel idd kidzimpulz! leuke dingen!

star: ze is goed gegroeid, netjes hoor! heeft ze last van dr prikken?

coco: hier ook gehoortest in de kraam....zou t wel even vragen als ik jou was.....

20. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Hier weer even een teken van leven van mijn kant. Hier gaat het qua kindjes allemaal goed, maar met mezelf wat minder. Ik zat al niet echt lekker in mijn vel, maar ben kerstavond gebroken. Er knapte iets en ben een beetje boel in elkaar gestort. Dus vandaar dat ik hier ook niet geweest ben. Ik moet volgende week naar de psycholoog, want er moet wat aan gedaan worden.

Met Amé gaat het goed, ze heeft vanmorgen de eerste prikjes gehad, en mevrouw is GROOT! Ze weegt 6020 gram en is 61 cm nu! Ik vroeg al of er een tijdelijke groeistopknop op zat, maar helaas ;)

Ik zal nog even een spammetje doen met Ameetje.
    IMG_3796kopie.jpg picture by Lise_ - Photobucket

Hoe gaat het hier?

Deel Deze Pagina