vraagje: wie vindt het leuk dat ik je toevoeg bij mijn hyves? zo ja, stuur ff een pb met je naam, dan nodig ik je uit
Wendy, dikke knuf! Hopelijk voel je je snel beter! Jootje, toch ongie met bv? Lijkt me eerder een uitzondering niet? Maar dan is alles daar weer 'proper' he Sensee, goed dat je mannetje zo flink groeit! Toeschietreflex, is hier wel groot ja, maar dat is de hele dag zo en het lossen en boos worden is meestal s avonds... dan komt er ook melk terug op heb ik gezien... maandag toch aan de ka voorleggen! Peertje hoe gaat het vandaag met Tess? Lilalien, SUPER nieuws!!! Geniet van je gezinnetje!! Mila is gisteren van 12.00 tot 18.00 wakker geweest!!! Ze was zo moe maar kon niet slapen! Heb zelfs een autoritje gedaan om haar in slaap te krijgen maar toen we terug waren werd ze opnieuw wakker en om 18.00 heeft ze dan geslapen tot 18.45 en weer wakker tot 21.30!!! Zielig hoor, je zag dat ze moe was maar niets kon haar helpen,zelfs de borst niet...
ineke: nou geen ongi dus, maar gewoon een grote schoonmaak.. heb meerdere gehoord die dat rond de 6e week hebben gehad. (die bv gaven dan hé)
luukske: lekker nachtje dus! super! ahahaha je kan toch ook shoppen met regen? gewoon lang in de winkel blijven! wendy: ahh meid....wat naar! hopelijk ben je er snel weer!!!! *knuf* nony: hier niet uit mezlef ongi, maar door nuvaring, hij was wel heeeel heftig en pijnlijk! sensee: zodan! lekker gegroeid hoor!!! super! o ik heb hier nog wel 60mg pcm liggen..... ineke: wow...wat was ze lang wakker, arm meisje! vannacht wel goed geslapen? lila: ooo wat super fijn meid!! lekker genieten thuis van je moppies!!! hier: Tess heeft een goede nacht gehad, 1x wakker, ik flesje maken, kom ik boven was ze weer aan t slapen...heb m wel gegeven want zal je zien dat ik net was gaan liggen ze weer was gaan brullen...wel maar 120cc, vanancht had ze nog wel koorts, vanmorgen niet meer....zijn net nog naar de babymassage geweest(vd gym) was gezellig, alleen vind tess t masseren helemaal niks! ze is veels te schrikkerig...dus ff lekker in tummytub gedaan daar.... nu maar hopen dat wij t ziek zijn hebben gehad.....!!!
@Lila, jaaa wat fijn dat jullie weer lekker naar huis mogen!! Geniet lekker van je gezin!!! @Wendy, als je je verhaal kwijt wilt, dan geef je een gil he! Je mag me altijd pb'en. Dikke knuffel. @Hier, vanochtend weer naar de ha voor mijn bloeddruk en die was nog steeds te hoog (ondanks de plastabletten) . Dus nu moet ik vanmiddag weer terug voor een 24-uurs-meting-apparaat en dan moet ik dus 24 uur met zo'n stom ding omlopen. Zal vannacht dus klote slapen worden vrees ik....En dinsdag hebben we een intake bij het kdv voor Owen. En de ha adviseerde mij ook om me ziek te melden, want zij vond ook dat ik nog niet in staat was om weer aan het werk te gaan.
Debby: wat balen zeg dat die plastabletten niet het gewenste effect hebben tot nu toe. Zo'n bakkie is niks, maar natuurlijk niet voor niks... idd ziek melden! Je hebt genoeg te verduren gehad en nog steeds. Alles moet eerst maar een beetje op regel zijn, dan weer verder kijken. goed om jezelf denken. voor de fv mama's: hoeveel drinken jullie kindjes?
@jootje Yara drinkt 5 flessen van 200 cc, alleen van de laatste fles laat ze meestal best veel staan, dan is ze te moe. ze krijgt de laatste rond 22.00 en slaapt dan meestal tot 6.30.
aapje: tnx..aangezien ik langzaam over ga op fv , weet ik niet zo goed wat ik aan moet houden. doe nu steeds 150 +5 schepjes..dat drinkt ze wel leeg, maar denk niet dat ze meer op kan.
Lol ik heb de afgelopen dagen nog nooit zo vaak mijn 06 gegeven als nu. en dan gewoon aan heren die zich heel kort daarvoor aan mij hebben voorgesteld...rara waar is dat het klaslokaal van Jaime. en hoezo geen vriendinnetjes...bijdehandje. Auto is goedgekeurd, ik ook weer blij. Kom vanavond nog ff want nu chiel zn auto wegzetten. Jaime is slapen bij opa en oma..wat een rel weer met dr zeg...
Jootje Isa drinkt 150 cc in haar fles dan 5 voedingen en als ze snachts komt drinkt ze 90cc. Wendy rot dat het niet goed gaat, je kan hier altijd je ei kwijt hoor. Debby denk dat de ha best gelijk heeft met ziekmelden je bent nog helemaal niet fit denk ik om te gaan werken, of je moet wat anders om handen willen. Balen dat je zo ding om moet dan weet je al wat voor nacht je tegemoet gaat vervelend. Aapje wat weegt Yara nu? Vraag me soms ook af of ik Isa wat meer moet geven al doet ze het er wel goed op meestal. Isa drinkt trouwens haar laatste fles ook niet top ook zo moe net als Yara.
Lot: alle kindjes zijn weer anders...als Isa tevreden is zo, lekker slaapt en heldere momenten heeft dan zou ik het mooi zo houden voor eerst.
Jen krijgt soms ook een flesje FV. We doen dan meestal 150cc en dat drinkt ze zonder problemen. Maar we zitten wel nog op 6 voedingen per dag... Ze is net geen 5,5kg denk ik.
hier ook nog 6 voedingen, vaak 'savonds een inhaalslag... dan drinkt ze gewoon een extra voeding tussendoor... is ze overdag netjes om de 3 a 4 uren... en dan 'savonds 1 keer maar 2 uren ertussen.
Even ego... heb geen tijd gehad om bij te lezen. Vandaag maar weer met Luuk naar de huisarts geweest. Vannacht heeft hij 6 uur achter elkaar geslapen en toen werd hij wakker van de honger (logisch natuurlijk). Toen ik hem drinken wilde geven maakte hij een hard klokkend geluid en ging bij elke slok keihard gillen. Eerst kreeg ik er niet meer dan 15 cc in, maar dat is natuurlijk veel te weinig. De fles ervoor had hij ook maar 90cc op. Uiteindelijk na veel lopen en toch wel pushen kreeg ik er dan na ruim een half uur 100cc in. Dit komt overigens wel vaker voor dat hij zo'n klokkend geluid maakt en dan heel hard huilt en niet wil drinken. CB gebeld en zij vonden het ook niet normaal dus ik moest naar de huisarts. Daar vanmiddag geweest. Longen en hart oke, ws. drinkt hij te gulzig en daardoor gaat zn slokdarm verkrampen?? en dat zou de pijn veroorzaken. Is verder weinig aan te doen. Blijft toch allemaal maar tobben. :s Hier haalt Luuk zelden 135, meestal zit hij rond de 100 per fles of net iets er boven. Hij krijgt 6 voedingen.
marleen: dat klokken dat herken ik wel, dat heeft Tess ook als ze hele erge honger heeft! volgens mij is de zuigkracht dan zo sterk dat t naar binnen schiet en dat kan ze dan niet goed verwerken...gelukkig werkt t hier wel om dr rustig te krijgen en dan normaal verder drinkt! debby: balen meid....maarja tis niet anders heh! hier drinkt Tess tussen de 140 en 180, ik maak altijd 190cc(6sch) klaar en dat gaat soms op en soms niet...ze heeft 5 a 6 flessen, verschilt per dag.....nu in de nacht als ze komt krijgt ze 120cc..... tis idd per kind verschillend!
Marleen ik zei al knuf en mss een kleinere speen proberen. Peertje ik dacht dat tess meer dronk, maar mss door dr verkoudheid steeds? Ben ik dan de enige die moeite moet doen om een baby tevreden te stellen die zo hongerig is? Mag van cb als hij erge honger heeft tussendoor ook wat water geven. En als het de spuigaten uitloopt zei ze doe dan s teeds xtra water bij de fles... Ik blijf de dames niet begrijpen hoor...